Renault uvádí své elektromobily na český trh. Osobní mini Renault Zoe vyjde na 829 900 Kč, cena Twizy je 319 900 Kč a elektrododávka Kangoo Z.E. stojí od 699 900 Kč.
foto: Renault
Francouzská automobilka Renault český elektromobilní trh dlouho úspěšně opomíjela. Vše napravuje teprve nyní, když u nás uvádí na trh elektromobily Zoe, Twizy a Kangoo Z.E. K objednání jsou od 1. června 2018 a počkáte si na ně čtyři měsíce.
Cena elektromobilu Renault Zoe začíná na 829 900 Kč vč. DPH za verzi R90 s výkonem 68 kW, baterií o kapacitě 41 kWh a palubní nabíječkou 22 kW (Mennekes Type 2) a dojezdem 300 km. Verze Q90 s 43kW nabíječkou zatím na českém trhu chybí.
Zato můžete sáhnout po verzi R110, kde je výkon elektromotoru 80 kW a lepší výbava, ale také vyšší cena: 907 900 Kč s DPH. Ceny osobních elektromobilů Renault tak zůstávají srovnatelné s konkurencí jako Hyundai Ioniq Electric, Volkswagen e-Golf, BMW i3 nebo nový Nissan Leaf. Výhodou Zoe je tepelné čerpadlo jako standardní výbava. Standardní záruka na elektromobil Renault Zoe je 5 let nebo 100 000 km.
foto: Renault
Renault Kangoo Z.E. bude možné koupit ve dvou karosářských verzích: Kangoo Z.E. (délka 4,28 m) a Kangoo Maxi Z.E./Maxi Combi Z.E. (4,66 m, dvoumístné nebo pětimístné). Auto je vybaveno 33kWh baterií, elektromotorem 44 kW a uveze až 650 kg nákladu (4,6 m3). NEDC dojezd je 270 km, ale reálnějších bude přibližně těch 200 km. Palubní nabíječka má výkon 7 kW, tepelné čerpadlo je příplatková výbava.
„Unikátním“ řešením značky Renault je to, že k elektromobilům Zoe ani Kangoo Z.E. v základní výbavě NEDOSTANETE nabíjecí kabel, který je možné připojit do běžné 230V zásuvky. Ten je možné získat za příplatek 12 000 Kč u Zoe a 10 000 Kč u Kangoo. V základní výbavě je pouze Mennekes Type 2 kabel.
foto: Renault
Elektrické jezdítko Renault Twizy se prodává ve variantách Urban 80 N za 319 900 Kč a Cargo 80 N za 339 900 Kč. Twizy narozdíl od ostatních nabíjecí kabel pro běžnou zásuvku má v ceně.
Renault musel na elektromobilitu připravit také svou dealerskou síť. Elektromobily mohou prodávat všichni dealeři, stejně jako u nich provádět základní servis. Dealeři nesoucí označení Z.E. Expert jsou ale navíc vybaveni nabíjecími stanicemi a speciálně proškolenými techniky, kteří zvládnou i náročnější opravy.
hľadal som príručku r kangoo ZE a zrazu –
hľadal som príručku r kangoo ZE a zrazu – http://cz.e-guide.renault.com/csy/Twizy – a vraj že R na česko ***!
ale pozrite sa – (už to niekto tuná spomínal) – 500ks Renault Kangoo Z.E. mit Batterie ohne Vertrag, Electric
na adrese:
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Renault-Kangoo-Z.E.-mit-Batterie-ohne/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:20700_13_,ful:electricity/pg:vipcar/259099117.html
fDrive.cz Renault ZOE (první
fDrive.cz Renault ZOE (první dojmy)
youtube.com/watch?v=1lXGZtvl59w
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-renault-zoe/
Renault je v CZ jako Škodovka, ani nejsou schopní převzít
Renault je v CZ jako Škodovka, ani nejsou schopní převzít splátky za baterie…..víc než 10 let jezdím na elektrice, na domečku FV panely, třeba mé děti se dočkají lepšího zítřka…….
off
Automatická křidlo-plachta, která umožní trajektům
off
Automatická křidlo-plachta, která umožní trajektům ušetřit 30-40 % paliva a provozovat je v hybridním systému.
https://m.youtube.com/watch?v=C_XRWhS7978#fauxfullscreen
Ten Twizy skončí asi jenjako dekorace u prodejců.
Ten Twizy skončí asi jenjako dekorace u prodejců. Předpokládal jsem cenu o dost nižší.
Tak kdyz za novodoby velorex muzou chtit 170 000, a to je to
Tak kdyz za novodoby velorex muzou chtit 170 000, a to je to nekutecna plecka, kterou obcas predbihaji i nehybne predmety, tak ta celkem sedi.
Ja bych si to ale za 300+ teda taky rozhodne nekoupil…
Proti skutru Cezeta za 422k (alza.cz) je ta cena porad jeste
Proti skutru Cezeta za 422k (alza.cz) je ta cena porad jeste slusna a je v ni i strecha 🙂
Tyto ceny… ja nechapu. Reknete mi ze ten kdo ma 900k na Zoe
Tyto ceny… ja nechapu. Reknete mi ze ten kdo ma 900k na Zoe nenasbira 1.1m na i-Pace?
Tak,tak.
Tak,tak.
Asi za každou cenu nechtěj prodávat a pak ještě řeknou,
Asi za každou cenu nechtěj prodávat a pak ještě řeknou, že vo elektro není zájem.
spis to svedci o tom, jake procento ceny elektromobilu tvori
spis to svedci o tom, jake procento ceny elektromobilu tvori baterka.
zoe koncom roka predávali (bazár) bez batérie za 12 tis.€
zoe koncom roka predávali (bazár) bez batérie za 12 tis.€
I-Pace stojí ale v základu 2 039 092 Kč, žádný 1.1m…
I-Pace stojí ale v základu 2 039 092 Kč, žádný 1.1m…
Ah, tak za tohle se omlouvam, pamet mne podvedla.
Ah, tak za tohle se omlouvam, pamet mne podvedla.
Kde mají iPace za 1,1 mil?
Kde mají iPace za 1,1 mil?
Zmylil jsem se. Jak spranve mne nekdo opravil, je to 2.1M. Ono
Zmylil jsem se. Jak spranve mne nekdo opravil, je to 2.1M. Ono totiz kdyz na to stejne nemas, tak +-1M nevadi 🙂
To zmýlení nevadí, protože máte v podstatě pravdu.
To zmýlení nevadí, protože máte v podstatě pravdu. Prodávat o něco větší auto než jsou trojčata Ion/Zero/iMiev za cenu Ioniqu, Leafu nebo Golfu je ujeté. Viz test zde na hybrid.cz http://www.hybrid.cz/test-jak-jezdi-elektricka-kraska-renault-zoe-dil-1.
O dvoumístném Twizy nemluvě, tam jsou skoro na ceně nových trojčat nebo mírné zánovní ojetiny.
Zajímavý je opravdu jen ten Kangoo jako rodinný osobák ve verzi Maxi Kombi, ale nepíší nic o rychlonabíjení a palubní nabíječka je mizerných 7 kW, čili na noční nabíjení. A pokud je baterka 33 kW, tak jsme na tom stejně jako u Mercedesu B, když dojedete prázdní po dálnici z Ostravy do Olomouce a tam hezky 4 hodiny nabíjíte z červeného pětikolíku nebo Mennekesu, aby se šlo vrátit. A to má Mercedes 11 kW palubní.
Viz test zde na hybrid.cz http://www.hybrid.cz/test-mercedes-benz-trida-b-electric-drive-prijemny-luxus-s-velkym-ale
Jinak nás Renault jako ČR vzal na milost po 7 letech od uvedení na trh, síla, co?
http://www.auto.cz/renault-kangoo-maxi-z-e-elektromotor-i-nejdelsi-54733
Kangoo vypadá docela dobře. Nízká cena je ale vykoupena
Kangoo vypadá docela dobře. Nízká cena je ale vykoupena dost draze.
Ja si myslim ze jako rodinne auto je daleko zajimavejsi nove
Ja si myslim ze jako rodinne auto je daleko zajimavejsi nove eNV200 s 40kWh baterii. I volba mezi japoncem a francouzem je jednoducha.
na webe už od konca roku
na webe už od konca roku visí
https://www.autobazar.eu/renault-zoe-r90-ze-40-intens-id10499282.html
myslím si, že je to auto z výstavy …
Myslím, že ta cena není o velikosti vnitřního prostoru,
Myslím, že ta cena není o velikosti vnitřního prostoru, ale kapacitě baterie.
Souhlas. Taky už v dubnu 2018 evropskou „šampionku“ v
Souhlas. Taky už v dubnu 2018 evropskou „šampionku“ v prodejích předstihl nový Leaf (viz tabulka zcela dole), v souhrnu od začátku roku zatím jen o málo, ale dubnová čísla naznačují, že náskok Leafa nad Zoe v Evropě se bude zvětšovat (pokud se něco nestane).
R90 s baterií 41 kWh má palubní nabíječku jen 22kW
R90 s baterií 41 kWh má palubní nabíječku jen 22kW Mennekes Type-2 !! Do toho rychloštouch z Lidlu nestrčíte 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-renault-zoe/
… doplnkové info soudruzi
… doplnkové info soudruzi 😉
fdrive.cz/clanky/elektricky-renault-zoe-se-zacina-prodavat-v-cesku-dojezd-ma-pres-300-km-2375
Ale strcite… nabijacka lidl Nova Dubnica:
DC: 1xCHAdeMO,
Ale strcite… nabijacka lidl Nova Dubnica:
DC: 1xCHAdeMO, 1xCombo 50 kW
AC: 1xTyp-2 43 kW
A verzia ZOE s motorom continetal (na SK sa predava) vyuzije aj tych 43kW AC
no dobře tak nestrčíte tam v Lidlu slavný šademo
no dobře tak nestrčíte tam v Lidlu slavný šademo rychloštouch ale strčíte tam len ten pitomí menekes a můžete jít hoooodně dlouho nakupovat 🙂
Pokud bych měl na palubě 22 kW nabíječku (3x32A), klidně
Pokud bych měl na palubě 22 kW nabíječku (3x32A), klidně oželím jakékoli rychlonabíjení. Za to bych byl vděčný a nezávislý na rychlonabíječkách. Mě by to fakt stačilo.
To asi záleží na typu používání EV – pro mne je to
To asi záleží na typu používání EV – pro mne je to přesně naopak. V noci mi je jedno jestli nabíjím výkonem 7kw nebo 22kw protože vždy budu mít ráno „plnou“. Ale když jedu delší trasu než je kapacita mé baterie, tak chci strávit nabíjením co nejkratší možnou dobu a tam považuji 45kW „rychlonabíjení“ za naprosté minimum.
Ano, naprosto chápu. Také ráno mám nabito z kuchyňské
Ano, naprosto chápu. Také ráno mám nabito z kuchyňské linky. Měl jsem asi 3 „výlety“ do jižních Čech a pokud bych měl 22 kW, je to v pohodě, ale 3,3 nebo 6,6 kW je třeba v ČB prostě konec! Určitě se to zlepší, ale 22 hodně osvobozuje. Ano, je to o používání.
já nechápu proč to VLASTNĚ dělá?? dyť češi nakupují
já nechápu proč to VLASTNĚ dělá?? dyť češi nakupují stejnak lehký germánský vojetiny jen na :
mobile.de/cz
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
:))))))))))))))))))))))))))))
Tak to nevím, jestli jste byl se někdy podívat venku, na
Tak to nevím, jestli jste byl se někdy podívat venku, na ulicích. Je to sice pořád většinou škodovka, ale hodně často Laurin&Klement nebo RS, samozřejmě trojkový po faceliftu. A to nepočítám těch BMW a Mercedesů, co všude jezdí … jak je vidět, prachy jsou, jen člověk nesmí být líný!