Elektromobily Renault jsou v Česku, Zoe začíná na 829 900 Kč

Renault uvádí své elektromobily na český trh. Osobní mini Renault Zoe vyjde na 829 900 Kč, cena Twizy je 319 900 Kč a elektrododávka Kangoo Z.E. stojí od 699 900 Kč.

Renault Zoe, nejprodávanější elektromobil v Evropě, je konečně v Česku a spolu s Kangoo Z.E. a Twizy významně rozšiřuje tuzemskou nabídku elektromobilů.
foto: Renault

Francouzská automobilka Renault český elektromobilní trh dlouho úspěšně opomíjela. Vše napravuje teprve nyní, když u nás uvádí na trh elektromobily Zoe, Twizy a Kangoo Z.E. K objednání jsou od 1. června 2018 a počkáte si na ně čtyři měsíce.

Cena elektromobilu Renault Zoe začíná na 829 900 Kč vč. DPH za verzi R90 s výkonem 68 kW, baterií o kapacitě 41 kWh a palubní nabíječkou 22 kW (Mennekes Type 2) a dojezdem 300 km. Verze Q90 s 43kW nabíječkou zatím na českém trhu chybí.

Zato můžete sáhnout po verzi R110, kde je výkon elektromotoru 80 kW a lepší výbava, ale také vyšší cena: 907 900 Kč s DPH. Ceny osobních elektromobilů Renault tak zůstávají srovnatelné s konkurencí jako Hyundai Ioniq Electric, Volkswagen e-Golf, BMW i3 nebo nový Nissan Leaf. Výhodou Zoe je tepelné čerpadlo jako standardní výbava. Standardní záruka na elektromobil Renault Zoe je 5 let nebo 100 000 km.

Renault Kangoo Z.E.

Renault Kangoo Z.E.
foto: Renault

Renault Kangoo Z.E. bude možné koupit ve dvou karosářských verzích: Kangoo Z.E. (délka 4,28 m) a Kangoo Maxi Z.E./Maxi Combi Z.E. (4,66 m, dvoumístné nebo pětimístné). Auto je vybaveno 33kWh baterií, elektromotorem 44 kW a uveze až 650 kg nákladu (4,6 m3). NEDC dojezd je 270 km, ale reálnějších bude přibližně těch 200 km. Palubní nabíječka má výkon 7 kW, tepelné čerpadlo je příplatková výbava.

„Unikátním“ řešením značky Renault je to, že k elektromobilům Zoe ani Kangoo Z.E. v základní výbavě NEDOSTANETE nabíjecí kabel, který je možné připojit do běžné 230V zásuvky. Ten je možné získat za příplatek 12 000 Kč u Zoe a 10 000 Kč u Kangoo. V základní výbavě je pouze Mennekes Type 2 kabel.

Renault Twizy

Renault Twizy
foto: Renault

Elektrické jezdítko Renault Twizy se prodává ve variantách Urban 80 N za 319 900 Kč a Cargo 80 N za 339 900 Kč. Twizy narozdíl od ostatních nabíjecí kabel pro běžnou zásuvku má v ceně.

Renault musel na elektromobilitu připravit také svou dealerskou síť. Elektromobily mohou prodávat všichni dealeři, stejně jako u nich provádět základní servis. Dealeři nesoucí označení Z.E. Expert jsou ale navíc vybaveni nabíjecími stanicemi a speciálně proškolenými techniky, kteří zvládnou i náročnější opravy.

Renault

31 Comments on “Elektromobily Renault jsou v Česku, Zoe začíná na 829 900 Kč”

  1. hľadal som príručku r kangoo ZE a zrazu –
    hľadal som príručku r kangoo ZE a zrazu – http://cz.e-guide.renault.com/csy/Twizy – a vraj že R na česko ***!

    ale pozrite sa – (už to niekto tuná spomínal) – 500ks Renault Kangoo Z.E. mit Batterie ohne Vertrag, Electric
    na adrese:
    https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Renault-Kangoo-Z.E.-mit-Batterie-ohne/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:20700_13_,ful:electricity/pg:vipcar/259099117.html

        1. To zmýlení nevadí, protože máte v podstatě pravdu.
          To zmýlení nevadí, protože máte v podstatě pravdu. Prodávat o něco větší auto než jsou trojčata Ion/Zero/iMiev za cenu Ioniqu, Leafu nebo Golfu je ujeté. Viz test zde na hybrid.cz http://www.hybrid.cz/test-jak-jezdi-elektricka-kraska-renault-zoe-dil-1.
          O dvoumístném Twizy nemluvě, tam jsou skoro na ceně nových trojčat nebo mírné zánovní ojetiny.
          Zajímavý je opravdu jen ten Kangoo jako rodinný osobák ve verzi Maxi Kombi, ale nepíší nic o rychlonabíjení a palubní nabíječka je mizerných 7 kW, čili na noční nabíjení. A pokud je baterka 33 kW, tak jsme na tom stejně jako u Mercedesu B, když dojedete prázdní po dálnici z Ostravy do Olomouce a tam hezky 4 hodiny nabíjíte z červeného pětikolíku nebo Mennekesu, aby se šlo vrátit. A to má Mercedes 11 kW palubní.
          Viz test zde na hybrid.cz http://www.hybrid.cz/test-mercedes-benz-trida-b-electric-drive-prijemny-luxus-s-velkym-ale
          Jinak nás Renault jako ČR vzal na milost po 7 letech od uvedení na trh, síla, co?
          http://www.auto.cz/renault-kangoo-maxi-z-e-elektromotor-i-nejdelsi-54733

          1. To asi záleží na typu používání EV – pro mne je to
            To asi záleží na typu používání EV – pro mne je to přesně naopak. V noci mi je jedno jestli nabíjím výkonem 7kw nebo 22kw protože vždy budu mít ráno „plnou“. Ale když jedu delší trasu než je kapacita mé baterie, tak chci strávit nabíjením co nejkratší možnou dobu a tam považuji 45kW „rychlonabíjení“ za naprosté minimum.

            1. Ano, naprosto chápu. Také ráno mám nabito z kuchyňské
              Ano, naprosto chápu. Také ráno mám nabito z kuchyňské linky. Měl jsem asi 3 „výlety“ do jižních Čech a pokud bych měl 22 kW, je to v pohodě, ale 3,3 nebo 6,6 kW je třeba v ČB prostě konec! Určitě se to zlepší, ale 22 hodně osvobozuje. Ano, je to o používání.

    1. Tak to nevím, jestli jste byl se někdy podívat venku, na
      Tak to nevím, jestli jste byl se někdy podívat venku, na ulicích. Je to sice pořád většinou škodovka, ale hodně často Laurin&Klement nebo RS, samozřejmě trojkový po faceliftu. A to nepočítám těch BMW a Mercedesů, co všude jezdí … jak je vidět, prachy jsou, jen člověk nesmí být líný!

Napsat komentář