Mach 1 bude plně elektrický crossover s pohonem předních kol. Stylově odkazuje k Mustangu, konstrukčně vychází z modelu Focus.
foto: Ford
Kódové označení nově připravovaného elektromobilu značky Ford je CX430. Bude postaven na podvozku C2, podobně jako nový Ford Focus.
Ford slibuje, že dojezd jeho nového elektromobilu přesáhne 500 km na jedno nabití. Auto bude uvedeno po celém světě, odhalení se čeká příští rok.
Samotné uvedení na hlavní trhy by mělo proběhnout v roce 2020. Ford zatím žádný úspěšný elektromobil na trhu nemá (pokus jménem Ford Focus Electric nepočítáme), nicméně doma v USA se mu dobře prodávají plug-in hybridy jako Ford Fusion Energi a C-MAX Energi.
Automobilka dnes prochází významným přerodem. Významně snižuje počet svých globálních platforem – cílem je číslo pět. Ještě před deseti lety to bylo 17.
Ovšem pokud chtějí skloubit nynější elektrický Focus,
Ovšem pokud chtějí skloubit nynější elektrický Focus, pak netuším, jak chtějí prodávat auto s kufrem plným baterek. Na 120 km jim totiž dnes zabírají půlku zadního kufru, na 500 km je snad budou vozit i na zahrádce nebo na přívěsu za autem.
Jak skloubí Mustang, Focus a Kugu to mi není jasné. Anebo
Jak skloubí Mustang, Focus a Kugu to mi není jasné. Anebo to bude vypadat jako Multipla.
Chudáček Fordík, plně uvěřil v nekonečnou globalizaci,
Chudáček Fordík, plně uvěřil v nekonečnou globalizaci, a s jejím útlumem to odnese nejvíc ze všech automobilek.
proč pohon předních kol? Má to nějakou reálnou výhodu?
proč pohon předních kol? Má to nějakou reálnou výhodu?
Jo, že to může snadněji dělat na fosilní platformě.
Jo, že to může snadněji dělat na fosilní platformě.
Ja naivne myslel ze predni nahon je lepsi. Takze se dela
Ja naivne myslel ze predni nahon je lepsi. Takze se dela hlavne proto ze neni nutna hridel k zadnim kolum? U EV tenhle problem nahradi drat, to je jasny.
Je (nebo alespon byl v dobe pred elektronickymi asistenty) o
Je (nebo alespon byl v dobe pred elektronickymi asistenty) o neco blbuvzdornejsi.