První fotka elektromobilu Volkswagen řady I.D. ve výrobní verzi – čistý, odvážný design

Německý magazín Bild získal fotku údajně výrobní verze prvního nového elektromobilu Volkswagen řady I.D. Má se jmenovat ‚Neo‘.

První elektromobil postavený na platformě MEB má být podle slibů koncernu VW „výrazně levnější než Tesla Model 3“. Jeho výroba byla potvrzena už na autosalonu v Paříži 2016. Začít má v listopadu 2019.
foto: Volkswagen

Nová řada elektromobilů I.D. začne právě modelem s avizovaným názvem „Neo“, který má jít na trh možná už příští rok. Auto nabídne dojezd 400 km až 600 km NEDC a cenu o $7000 až $8000 nižší, než kolik stojí Tesla Model 3 (v jaké konfiguraci už ovšem zástupci Volkswagenu nezmínili).

Elektromobil Volkswagen Neo bude nejprve k dispozici v Evropě a v Číně. Následovat budou plně elektrický crossover I.D. Crozz, mikrobus I.D. Buzz a později luxusní limuzína I.D. Vizzion. A pravděpodobně i další modely.

57 Comments on “První fotka elektromobilu Volkswagen řady I.D. ve výrobní verzi – čistý, odvážný design”

    1. a na co se jako „těšíš“ ? a to se jako „těšíš“ každý
      a na co se jako „těšíš“ ? a to se jako „těšíš“ každý den?? a ráno nebo večer??? a někdy i po vobědě co :))) Tak to se moc utěšuje hochu páč autodebilkám se nedá věřit :))) to sou kůvy proradnéé :DDDDD

    1. hele ty kilometry budou v pohodě máme rok 2018, problémem
      hele ty kilometry budou v pohodě máme rok 2018, problémem byli v roce 2011 🙂 O co jde je jak moc bude dostupný, tedy jestli vůbec budde dostupný 😉 Nebo si snad myslíte že kvůli němu zflrku vodstaví linku na Fóbije bo co :))))))))))))))))))))))

      youtube.com/watch?v=Xk6wRBpObgM

      kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/

      1. Tak možná na předních sedačkách.
        Design vypadá

        Tak možná na předních sedačkách.

        Design vypadá zajímavě – a hlavně funkčně. Takže spotřeba by nemusela být špatná (pokud to zase nebudou chtít vylepšovat nějakým SW).

        Velikost bych viděl někde mezi Fabia a Zoe. Takže prcek. Nicméně na VW a na začátek roku 2020 asi dobrý. Někde se začít musí. Oni to zase nacpou do fleetu firmám, takže svoje zákazníky si to najde.

    1. U elektromobilů navržených od základu bez ohledů na
      U elektromobilů navržených od základu bez ohledů na spalovací motor se dosahuje vnitřního prostoru o třídu většího, než jaké třídě odpovídají vnější rozměry.
      S rozměry Golfu, tak jsou schopni navrhnout interiér velikosti Passatu. Jen u velikosti zavazadelníku o tom trochu pochybuji.
      Takovými elektromobily jsou zatím jen Tesly a BMW i3 (ten prodlužovač dojezdu zabral spíš zavazadlový prostor než prostor pro posádku). Všechno ostatní je návrh přizpůsobený pohonu spalovacím motorem.

        1. Podle mě VW klidně dá cenu níž než Nissan, akorát
          Podle mě VW klidně dá cenu níž než Nissan, akorát půjde do výroby s takovou výbavou daleko později, až uspokojí fronty bohatších zájemců, která budou na pár let.

          Jinak to vidí podle parametrů na konečně opravdu ideální elektroauto EU, jediné kde to můžou už pokazit je sklápění zadních sedaček, jestli udělají pak dostatečný prostor v zatím vizuálně zbytečně moc zkráceném kufru na přepravu alespoň dvou židlí.

      1. Spíš bych to počítal tak, že naprosto oiřezaná verze
        Spíš bych to počítal tak, že naprosto oiřezaná verze bude stat 35000-8000 tedy 27000 USD = 27 tis. EUR bez DPH s rozumnou výbavou + 4000 EUR tj 31000 EUR bez DPH sumasumárum v korunách bratru 975.000,- Kč a pletu se tak max o 10% 🙂

        1. Ne pleteš se o 8000USD(7000). 🙂 Je to cena za základní
          Ne pleteš se o 8000USD(7000). 🙂 Je to cena za základní verzi…. K tesle si taky můžeš přidat výbavu za 4000…. 27000USD neni 27000EUR. To si spíš přepočítej 35000USD na eura a porovnej si to s 22500EUR za tohle. A jako k tý základní ceně tesly si u nás taky musíš připočítat daň….Takže jako, pleteš se furt o těch 8000USD(7000) 🙂 To prostě nevofejkuješ….

              1. To vůbec není střelba od boku, ale reálný přepočet je
                To vůbec není střelba od boku, ale reálný přepočet je už mnoho let 1 USD = 1 EUR a to bez DPH, kurz v tom nehraje roli. VW už dávno není levné auto a pokud vyvíjeli za pár mld. EUR novou platformu, pak nemůže být levnější, než současný eGolf. Do USA nasadí tedy konkureční cenu, u nás se bude pohybovat cena na +/- úrovni ostatních výrobců a nemá důvod ji snižovat. V současné dobe je na českých stránkách VW jedinný eGolf za 1.2 mil. a ty se domníváš, že bude nový model s větší baterií a dojezdem výrazně méně? Nesmysl, maxvýbava a cena bude těsně pod TM3 1,1-1,2. S rozumnou verze tolik, kolik jsem psal.

    1. Rozhodně to bude stát tolik, aby to zapadlo do mezery na
      Rozhodně to bude stát tolik, aby to zapadlo do mezery na trhu. Takže dražší než Nissan, Hyundai, levnější než Audi, Tesla 3 a Jaguar.
      Jenže seznam příplatkové výbavy z toho může udělat luxusní zboží za cenu srovnatelnou s Teslou 3.

        1. Pokud bude drzet Tesla stavajici cenovou politiku (cena bez
          Pokud bude drzet Tesla stavajici cenovou politiku (cena bez dane je pro zakladni TMS v americe USD 75k a v Evrope cca EUR 85k), tak je to dost nepravdepodobne – zakladni TM3 bude pres milon bez dane, cili 1.2 – 1.3 s dani (Leaf je cca 900k-1M s dani).

          1. Právě teď koukám na web tesla: TMS 75D: $74 500 / 71 980
            Právě teď koukám na web tesla: TMS 75D: $74 500 / 71 980 € a když se tam rozklikne Německo, tak je tam dokonce 69 999 € vč. DPH, ale to mi přijde už nějak podezřele málo. Nevím, kde jste vyčetl těch 85 tisíc €.

                1. To je pravda, mohli dělat verzi za 50k kde by fungovalo jenom
                  To je pravda, mohli dělat verzi za 50k kde by fungovalo jenom řízení a rychloměr, výkokon 120 kW a aktivací za 30k by fungovalo všechno 🙂

                2. Ale vždyť to tak udělali, povypínali co šlo, řekli že
                  Ale vždyť to tak udělali, povypínali co šlo, řekli že to má takovou a makovou cenu a šup vyzráli tak na němčoury co si nastavili pravidla, tak aby se tam už Tesla nevešla. :)))
                  Však je jim to hned naštvaný skopčáci zakazali, ale Tesla se nedala a soud vyhrála. Cha chá :))))
                  Asi to nebude zásadní rozdíl v prodejích, ale Tesla ukázala že si nenechá srát na hlavu.

                3. Zásadní to rozdíl v prodeji nebude, ale státní správa si
                  Zásadní to rozdíl v prodeji nebude, ale státní správa si bude pamatovat prohraný soud, jsou zákeřný a jednou jim to vrátí, tak jako Applu, který teď platí daně v Irsku jako mourovatej.

Napsat komentář