Německý magazín Bild získal fotku údajně výrobní verze prvního nového elektromobilu Volkswagen řady I.D. Má se jmenovat ‚Neo‘.
foto: Volkswagen
Nová řada elektromobilů I.D. začne právě modelem s avizovaným názvem „Neo“, který má jít na trh možná už příští rok. Auto nabídne dojezd 400 km až 600 km NEDC a cenu o $7000 až $8000 nižší, než kolik stojí Tesla Model 3 (v jaké konfiguraci už ovšem zástupci Volkswagenu nezmínili).
Elektromobil Volkswagen Neo bude nejprve k dispozici v Evropě a v Číně. Následovat budou plně elektrický crossover I.D. Crozz, mikrobus I.D. Buzz a později luxusní limuzína I.D. Vizzion. A pravděpodobně i další modely.
eJantarová cesta
eJantarová cesta 2018
youtube.com/watch?v=yh-izxyDrYA
elektroforum.cz/viewtopic.php?f=18&t=224
Čekám na Buznu.
Čekám na Buznu.
tady :)))
https://www.nakluky.cz/seznamka/
tady :)))
https://www.nakluky.cz/seznamka/
Vidím jenom samý ojetiny…
Vidím jenom samý ojetiny…
Co bys taky čekal vod buzen? Takže ty jsi na zajíčky? :)))
Co bys taky čekal vod buzen? Takže ty jsi na zajíčky? :)))
off
VW Gruppensex to nevzdává, vyšpulil ještě
off
VW Gruppensex to nevzdává, vyšpulil ještě úspornější rakovinomety. To se bude prodávat jak housky na kramě. :)))
https://www.autorevue.cz/volkswagen-20-tdi-evo-mild-hybrid-informace
Reálnej dojezd 290 – 500 km.
Reálnej dojezd 290 – 500 km.
Baterie 65kWh…
Baterie 65kWh…
a kdy přijde na řadu obyčejná Elektrická Oktávie jakou
a kdy přijde na řadu obyčejná Elektrická Oktávie jakou už vyrobili v roce 2011 v Šáde Bunzlau :)))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
Na tu zapomeň teď jsou v módě SUV tak všechno bude SUV a
Na tu zapomeň teď jsou v módě SUV tak všechno bude SUV a basta fidli. :)))
Za chvili bude v SUV i Mustang a 911 :)))
https://icdn-5.motor1.com/images/mgl/GOMGx/s1/ford-mustang-suv-render.jpg
Jesi bude lepší jak NISSAN a levnější tak fajne, jestli
Jesi bude lepší jak NISSAN a levnější tak fajne, jestli teda vůbec „budde“ :))))
Kolik odhadujete velikost baterky, 60 kWh?
Kolik odhadujete velikost baterky, 60 kWh?
65kWh
65kWh
Mě se líbí a už se moc těším. 🙂
Mě se líbí a už se moc těším. 🙂
Mě se taky líbí.
Zde je porovnání s
Mě se taky líbí.
Zde je porovnání s konceptem
https://www.autominded.be/forums/topic/4674-vw-id/
a na co se jako „těšíš“ ? a to se jako „těšíš“ každý
a na co se jako „těšíš“ ? a to se jako „těšíš“ každý den?? a ráno nebo večer??? a někdy i po vobědě co :))) Tak to se moc utěšuje hochu páč autodebilkám se nedá věřit :))) to sou kůvy proradnéé :DDDDD
Ano, raduji se ze života každý den milý Anonyme a táhni
Ano, raduji se ze života každý den milý Anonyme a táhni zpátky ke kozám, protože já je s Tebou nepásl. Když už si tykáme….
nie je „ID“ obchodná značka/známka/názov citroenu? ID-19
nie je „ID“ obchodná značka/známka/názov citroenu? ID-19
pokud uvadi NEDC 400-600km, pak EPA bude vychazet nekde mezi
pokud uvadi NEDC 400-600km, pak EPA bude vychazet nekde mezi 285 az 430km, jak tu nekteri zminuji Model 3, tak ten ma EPA 350 az 499km
hele ty kilometry budou v pohodě máme rok 2018, problémem
hele ty kilometry budou v pohodě máme rok 2018, problémem byli v roce 2011 🙂 O co jde je jak moc bude dostupný, tedy jestli vůbec budde dostupný 😉 Nebo si snad myslíte že kvůli němu zflrku vodstaví linku na Fóbije bo co :))))))))))))))))))))))
youtube.com/watch?v=Xk6wRBpObgM
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
Jenže v původní německé zprávě nebylo NEDC, ale
Jenže v původní německé zprávě nebylo NEDC, ale každodenní běžný dojezd.
Není to oproti T3 zase prcek?
Není to oproti T3 zase prcek?
Nekde (electrek?) psali, ze to ma mit vnitrni prostor passatu.
Nekde (electrek?) psali, ze to ma mit vnitrni prostor passatu. Takze by to tak spatne byt nemuselo.
Tak možná na předních sedačkách.
Design vypadá
Tak možná na předních sedačkách.
Design vypadá zajímavě – a hlavně funkčně. Takže spotřeba by nemusela být špatná (pokud to zase nebudou chtít vylepšovat nějakým SW).
Velikost bych viděl někde mezi Fabia a Zoe. Takže prcek. Nicméně na VW a na začátek roku 2020 asi dobrý. Někde se začít musí. Oni to zase nacpou do fleetu firmám, takže svoje zákazníky si to najde.
Ja bych spis cekal velikost golf (cili velikost oktavkove
Ja bych spis cekal velikost golf (cili velikost oktavkove platformy, samozrejme kratsi o zadek). No uvidime, co se z toho vyvrbi.
Je o 2 cm kratší než Golf a o 1 cm užší. Vnitřní
Je o 2 cm kratší než Golf a o 1 cm užší. Vnitřní prostor velikosti Passatu i na zadních sedadlech.
jasný konkuret Passátu a v Emdenu zas vodstaví linku
jasný konkuret Passátu a v Emdenu zas vodstaví linku :)))))
auto.cz/vw-zastavuje-vyrobu-passatu-neni-o-nej-zajem-102757
Tak oni mají hlavně naskladněno, že… Tuším někde v
Tak oni mají hlavně naskladněno, že… Tuším někde v USA mají na poušti takový hooodně velký sklad 🙂
U elektromobilů navržených od základu bez ohledů na
U elektromobilů navržených od základu bez ohledů na spalovací motor se dosahuje vnitřního prostoru o třídu většího, než jaké třídě odpovídají vnější rozměry.
S rozměry Golfu, tak jsou schopni navrhnout interiér velikosti Passatu. Jen u velikosti zavazadelníku o tom trochu pochybuji.
Takovými elektromobily jsou zatím jen Tesly a BMW i3 (ten prodlužovač dojezdu zabral spíš zavazadlový prostor než prostor pro posádku). Všechno ostatní je návrh přizpůsobený pohonu spalovacím motorem.
je to zas a jenom přebouchaný Golf co bys vod nich jinýho
je to zas a jenom přebouchaný Golf co bys vod nich jinýho jako čekal? :))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1994-vw-golf-citystromer/
S Golfem to auto nema vibec nic spolecnyho….
S Golfem to auto nema vibec nic spolecnyho….
Rozdíl mezi cenou Tesly 3 a VW I. D. Neo bude min. 200.000,-
Rozdíl mezi cenou Tesly 3 a VW I. D. Neo bude min. 200.000,- CZK vč. DPH!
Takže to bude stát zhruba tolik co Leaf hádám… nemělo
Takže to bude stát zhruba tolik co Leaf hádám… nemělo to podle VW stát jen trochu přes 20000€ a být tak nejlevnější s dlouhym dojezdem? Njn holt jsou Lídr v elektromobilitě
No podle tohodle článku by to mělo stát 35000USD – 8000USD
No podle tohodle článku by to mělo stát 35000USD – 8000USD což je 27000USD. Pokud to chceš přepočítat na eura tak to vyděl 1,2. Takže by to mělo stát 22500EUR….
Jo tak, to by šlo. Psali ale že neví která verze a třeba
Jo tak, to by šlo. Psali ale že neví která verze a třeba long range trojka stojí o dost víc a nějak se mi nechce věřit, že to VW zvládne levněji než Nissan
Podle mě VW klidně dá cenu níž než Nissan, akorát
Podle mě VW klidně dá cenu níž než Nissan, akorát půjde do výroby s takovou výbavou daleko později, až uspokojí fronty bohatších zájemců, která budou na pár let.
Jinak to vidí podle parametrů na konečně opravdu ideální elektroauto EU, jediné kde to můžou už pokazit je sklápění zadních sedaček, jestli udělají pak dostatečný prostor v zatím vizuálně zbytečně moc zkráceném kufru na přepravu alespoň dvou židlí.
Spíš bych to počítal tak, že naprosto oiřezaná verze
Spíš bych to počítal tak, že naprosto oiřezaná verze bude stat 35000-8000 tedy 27000 USD = 27 tis. EUR bez DPH s rozumnou výbavou + 4000 EUR tj 31000 EUR bez DPH sumasumárum v korunách bratru 975.000,- Kč a pletu se tak max o 10% 🙂
Ne pleteš se o 8000USD(7000). 🙂 Je to cena za základní
Ne pleteš se o 8000USD(7000). 🙂 Je to cena za základní verzi…. K tesle si taky můžeš přidat výbavu za 4000…. 27000USD neni 27000EUR. To si spíš přepočítej 35000USD na eura a porovnej si to s 22500EUR za tohle. A jako k tý základní ceně tesly si u nás taky musíš připočítat daň….Takže jako, pleteš se furt o těch 8000USD(7000) 🙂 To prostě nevofejkuješ….
Dávám flek na 975 tisíc.
Dávám flek na 975 tisíc.
S rozumnou výbavou viď. Střílíš od boku. Prostě to bude
S rozumnou výbavou viď. Střílíš od boku. Prostě to bude nejlevnejší s rozumným dojezdem….
To vůbec není střelba od boku, ale reálný přepočet je
To vůbec není střelba od boku, ale reálný přepočet je už mnoho let 1 USD = 1 EUR a to bez DPH, kurz v tom nehraje roli. VW už dávno není levné auto a pokud vyvíjeli za pár mld. EUR novou platformu, pak nemůže být levnější, než současný eGolf. Do USA nasadí tedy konkureční cenu, u nás se bude pohybovat cena na +/- úrovni ostatních výrobců a nemá důvod ji snižovat. V současné dobe je na českých stránkách VW jedinný eGolf za 1.2 mil. a ty se domníváš, že bude nový model s větší baterií a dojezdem výrazně méně? Nesmysl, maxvýbava a cena bude těsně pod TM3 1,1-1,2. S rozumnou verze tolik, kolik jsem psal.
Rozhodně to bude stát tolik, aby to zapadlo do mezery na
Rozhodně to bude stát tolik, aby to zapadlo do mezery na trhu. Takže dražší než Nissan, Hyundai, levnější než Audi, Tesla 3 a Jaguar.
Jenže seznam příplatkové výbavy z toho může udělat luxusní zboží za cenu srovnatelnou s Teslou 3.
Základ Leaf je 900 tisíc, základ TM3 bude milion, tam není
Základ Leaf je 900 tisíc, základ TM3 bude milion, tam není skoro žádná mezera.
Pokud bude drzet Tesla stavajici cenovou politiku (cena bez
Pokud bude drzet Tesla stavajici cenovou politiku (cena bez dane je pro zakladni TMS v americe USD 75k a v Evrope cca EUR 85k), tak je to dost nepravdepodobne – zakladni TM3 bude pres milon bez dane, cili 1.2 – 1.3 s dani (Leaf je cca 900k-1M s dani).
Právě teď koukám na web tesla: TMS 75D: $74 500 / 71 980
Právě teď koukám na web tesla: TMS 75D: $74 500 / 71 980 € a když se tam rozklikne Německo, tak je tam dokonce 69 999 € vč. DPH, ale to mi přijde už nějak podezřele málo. Nevím, kde jste vyčetl těch 85 tisíc €.
Aha, uz to vidim, holandska mutace stranek (kam jsem se dival
Aha, uz to vidim, holandska mutace stranek (kam jsem se dival ja) uvadi ceny s dani, Other Europe bez.
EDIT: ta nemecka je „special“ bez komfort paketu (navigace, parkovaci kamera…), aby se vlezla do limitu na dotaci.
Cena 70 tis. EUR je kvůli dotacím, reálně si to nikdo
Cena 70 tis. EUR je kvůli dotacím, reálně si to nikdo neobjedná, možná tak německý finanční úřad 🙂
Co by ne, majitel si pak za poplatek nechá jedním klikem v
Co by ne, majitel si pak za poplatek nechá jedním klikem v počítači zprovoznit vypnuté systémy. Vlk se nažere a koza zůstane celá. A má Tezlu vo 4 klacky levnější 😉
To je pravda, mohli dělat verzi za 50k kde by fungovalo jenom
To je pravda, mohli dělat verzi za 50k kde by fungovalo jenom řízení a rychloměr, výkokon 120 kW a aktivací za 30k by fungovalo všechno 🙂
Ale vždyť to tak udělali, povypínali co šlo, řekli že
Ale vždyť to tak udělali, povypínali co šlo, řekli že to má takovou a makovou cenu a šup vyzráli tak na němčoury co si nastavili pravidla, tak aby se tam už Tesla nevešla. :)))
Však je jim to hned naštvaný skopčáci zakazali, ale Tesla se nedala a soud vyhrála. Cha chá :))))
Asi to nebude zásadní rozdíl v prodejích, ale Tesla ukázala že si nenechá srát na hlavu.
Zásadní to rozdíl v prodeji nebude, ale státní správa si
Zásadní to rozdíl v prodeji nebude, ale státní správa si bude pamatovat prohraný soud, jsou zákeřný a jednou jim to vrátí, tak jako Applu, který teď platí daně v Irsku jako mourovatej.
TM3 cena ještě není a až bude, s dph to vyjde 1,1mil
TM3 cena ještě není a až bude, s dph to vyjde 1,1mil základ.
Z čeho vycházíte, že bude Tesla u Modelu 3 používat
Z čeho vycházíte, že bude Tesla u Modelu 3 používat výrazně odlišný kurzový přepočet, nežli u Modelu S/X?
Takže reálně na trhu za 2 roky. Ano, cena musí být podle
Takže reálně na trhu za 2 roky. Ano, cena musí být podle Teslou, kvůli dojezdu i kvůli tomu, že Tesla svou trojku už bude tou dobou reálně dodávat i do Evropy.
Reálně představen letos, start výroby na podzim 2019,
Reálně představen letos, start výroby na podzim 2019, první auta v listopadu k dodání.
No tak aspon uz brzo uvidime co to bude za vostudu…
No tak aspon uz brzo uvidime co to bude za vostudu…
Z ceho vychazite kdyz tvrdite, ze pujde o ostudu?
Z ceho vychazite kdyz tvrdite, ze pujde o ostudu?