Pekingský autosalon je doslova narvaný elektrickými SUV. Další si připravila italská designová dílna Pininfarina.
foto: Pininfarina
Elektromobil Pininfarina K350 vznikl ve spolupráci s hongkongským výrobcem elektromobilů Hybrid Kinetic Group. S ním už Pininfarina pracovala např. na elektrickém sedanu H600 z autosalonu Ženeva 2017.
foto: Pininfarina
NEPŘEHLÉDNĚTE Pininfarina vyrobí 4000 elektromobilů pro Paříž
Prozatím je K350 jenom koncept zaměřený především na design. Pininfarina je nicméně jedna z mála, kdo dává do vínku také nějaké specifikace: výkon 300 kW, zrychlení 0-100 km/h za 4,7 sekundy a max. rychlost 250 km/h.
foto: Pininfarina
Dojezd zatím zůstává velkou neznámou. Stejně tak i osud K350. Na rok 2020 nicméně Pininfarina (kterou dnes vlastní indická nadnárodní společnost Mahindra & Mahindra) připravuje plně elektrický sporťák HK GT.
foto: Pininfarina
Takže to už začíná být jasné. Už ne Detroit, už ne
Takže to už začíná být jasné. Už ne Detroit, už ne Ženeva, už ne Paříž, ale Peking je teď místem kde jsou představovány technologické novinky v oblasti mobility. Vlastně už je to jasné delší dobu…
Už od loňskýho Šanghaje. Akorát, že většina těch
Už od loňskýho Šanghaje. Akorát, že většina těch novinek v Číně taky zůstane.
Zatímco se v západním světě začali pomalu omezovat škodlivý cigára, tak v Číně už jsou ještě dál a rovnou začínaj plošně omezovat spalováky. U nás jim sekunduje akorát Norsko a časem i Holandsko.
V Asii je koncentrováno velký množství západních autoinženýrů a dizajnérů. Celý firmy se tam přestěhovali. VW tam má poprvý v historii druhý samostaný vedeni co s rozhodnutím nemusí čekat na Vlkohrad.
Další pokusy s
Další pokusy s ridery/sekačkami
ryobitools.com/products/details/100-ah-electric-riding-lawn-mower
na první pohled zajímavá cenovka… jsem zvědav kdy někdo přijde s terra/vari systemem na aku 🙂
off
Vzkaz německýho ministra automobilkám:
investujte do
off
Vzkaz německýho ministra automobilkám:
investujte do elektroaut a baterek nebo to prohrajete :)))
https://www.reuters.com/article/us-germany-emissions-autos/german-minister-to-carmakers-invest-in-electric-cars-or-lose-out-idUSKBN1HN0CB
Od Pininfariny by som cakal viac. Z tohoto mam pocit ze len
Od Pininfariny by som cakal viac. Z tohoto mam pocit ze len zmiesali 5008, Kodiaq a Tucson.
Od Pininfariny by som cakal viac. Z tohoto mam pocit ze len
Od Pininfariny by som cakal viac. Z tohoto mam pocit ze len zmiesali 5008, Kodiaq a Tucson.
Je to auto pro čínský trh. Oni rádi chrom a rozmáchlé
Je to auto pro čínský trh. Oni rádi chrom a rozmáchlé tvary…