Tesla Model 3 – vyrobeno přes 20 000 kusů, auto se ukázalo i v Pekingu

Podle agentury Bloomberg již celková výroba elektromobilu Tesla Model 3 překročila 20 000 kusů. Tesla také aktuálně novinku ukázala na autosalonu v Pekingu.

Elektromobil Tesla Model 3 má rezervováno také mnoho zákazníků z Číny. Auto ale přijde na tamní trh až příští rok.
foto: gasgoo.com

Elektromobil Tesla Model 3 je klíčem k ziskovosti, a tedy i zářné budoucnosti společnosti Tesla. Po nedávné druhé přestávce ve výrobě se jí daří dál zvyšovat výrobu přes 2500 kusů týdně.

Do poloviny roku by měla Tesla dosáhnout 5000 kusů týdně. Pak začnou opravdové „žně“. Elektromobil Tesla Model 3 se aktuálně oficiálně ukázal také na právě probíhajícím autosalonu v Pekingu.

Právě Čína bude pro tento vůz jedním z klíčových trhů. Tesla dlouhodobě uvažuje o stavbě továrny v Číně a cestu k tomu aktuálně otevřela tamní vláda, když zrušila některá omezení týkající se podnikání automobilek.

Tesla Model 3 má být oficiálně uvedena na čínský trh během příštího roku. Dovoz elektromobilů z USA do Číny je aktuálně zatížen 25% clem. I tak se ale Tesle s jejími elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X poměrně daří. Jen minulý rok tam prodala auta za $2 mld. a stala se tak jasně vedoucím zahraničním prodejcem elektromobilů v Číně.

47 Comments on “Tesla Model 3 – vyrobeno přes 20 000 kusů, auto se ukázalo i v Pekingu”

        1. Ako nie som odborník na financie a pravdou je, že je ma
          Ako nie som odborník na financie a pravdou je, že je ma možné zaradiť medzi „Tesla fanboy“.
          Ale vždy (teda takmer, až keď to zaokrúhlim je to vždy 🙂 keď sa o Tesle hovorí/píše, tak iba ako o výrobcovi áut. Zaujímavé, že ani okrajovo nespomenú, že sú aj výrobcami batériových úložísk a aj solárne panely tiež idú bokom.
          I keď vraj nemajú nejakých „závratný“ zisk na tom, ale asi by to stálo za to pozrieť sa komplexnejšie. Si myslím…

          1. Tesla je pouze výrobcem aut. Baterie vyrábí jiná Muskova
            Tesla je pouze výrobcem aut. Baterie vyrábí jiná Muskova firma, Superchargery instaluje jiná firma, rakety vyrábí jiná firma atd.
            Z hlediska akciového trhu je Tesla v naprosto nenormální situaci, kdy akcie jsou několikanásobně předražené vzhledem k výrobním a finančním výsledkům firmy a silně to všem připomíná „internetovou bublinu“. Cena je spekulativně vyhnaná mnohem výše, než by měla být.

                1. Na burze je jedna Tesla ne 4 různé Tesly.
                  Na burze je jedna Tesla ne 4 různé Tesly.

                2. A nemuzou zakladat dcerinky, ktere samy na burze nejsou?
                  A nemuzou zakladat dcerinky, ktere samy na burze nejsou? (nevim, hadam)

                3. Proč by měly být na burze všechny podniky Muska? Na burze
                  Proč by měly být na burze všechny podniky Muska? Na burze jsou jen ty společnosti, které potřebují získat peníze a to je Tesla. SpaceX nebo SolarCity tam nenajdete. Když se buduje imperium, tak se to dělá s rozmyslem, aby když něco „lehne“, zbytek fungoval dál. Zároveň firmy ve ztrátě pak neovlivnují hospodářský výsledek ostatních firem a tyto výsledky pečlivě sledují banky. Mimo jiné jsou nyní prověřovány účetní údaje firmy Tesla, zda nejsou záměrně zkreslovány.

                4. Tak bud neumite cist a nebo spise ctete spatne zdroje.
                  Tak bud neumite cist a nebo spise ctete spatne zdroje.

                5. Zrovna nedávno jsem četl o nabíjení zdarma a doslava se v
                  Zrovna nedávno jsem četl o nabíjení zdarma a doslava se v článku psalo že, „kdo vlastní Teslu, může zdarma nabít na jednom z nabíjecích stanic firmy Supercharging“, tedy nikoliv Tesla. Mě to logigu dává, protože Superchargery jsou v hluboké ztrátě už ze své podstaty a vybudování té sítě muselo stát obrovské peníze a buď se tam nabíjí zdarma, nebo zejí prázdnotou (celý sever USA).

                6. Napsat si tam může autor-popleta cokoli, ale žádná firma
                  Napsat si tam může autor-popleta cokoli, ale žádná firma Supercharger neexistuje.

                7. A psali to na Sputniknews nebo v Parlamentních listech? Tam
                  A psali to na Sputniknews nebo v Parlamentních listech? Tam píšou takovýdle zhovadilosti v jednom kuse.

                8. To odebíráš nebo tam rovnou přispíváš ?!?!
                  To odebíráš nebo tam rovnou přispíváš ?!?!

                9. Jde o chybu v textu, který jste četl.
                  Jde o chybu v textu, který jste četl.

            1. Vystupuje to všetko pod firmou Tesla, Inc. (v 2017 zmenili
              Vystupuje to všetko pod firmou Tesla, Inc. (v 2017 zmenili pôvodný názov Tesla Motors)
              Určité prepojenia tam budú to nepopieram a nepoznám ako to je v USA legislatívne riešené. SolarCity kúpili v 2016 a akcie SolarCity boli prevedené na Tesla akcie (našiel som že je označovaná ako dcérou Tesla, Inc.)
              Je tiež divízia (či ako to nazvať) Tesla Energy, čo sú powerpack a powerwall zariadenia. Ale všehovšudy to je stále Tesla, Inc.

              Samozrejme to že je cena akcií vyššia ako si „zaslúžia“ je možné, to nepopieram.

      1. Stačí se podívat na počty prodaných kusů S a X na
        Stačí se podívat na počty prodaných kusů S a X na insideevs.com, zatímco počty prodaných EV rostou u všech aut, prodej S a X klesá. Ale to i Musk musel předpoklát, že v luxusním segmentu je potřeba obměnit model každýt 6 let a Tesla 3 ukousne až 50% prodejů S a X, jen jak budou skladem (jestli tedy vůbec někdy skladem budou).

                1. Pokud váš segment trhu roste a vy přitom v nerostete s
                  Pokud váš segment trhu roste a vy přitom v nerostete s ním, tak zájem o vaše produkty klesá.

                2. Tedy klesl podíl na trhu ale ne ta na začatku zmiňovaná
                  Tedy klesl podíl na trhu ale ne ta na začatku zmiňovaná poptávka.

                3. Tohle si musím zapamatovat, skvělej argument – lidi
                  Tohle si musím zapamatovat, skvělej argument – lidi nenakupují méně, jenom klesá podíl výrobku na trhu, super díky díky díky 🙂

                4. Absolutně neklesá, relativně ano. Mně zajímaj fakta, co
                  Absolutně neklesá, relativně ano. Mně zajímaj fakta, co si z toho kdo vyvodí je už věc druhá.

                5. „pravda“ a „fakta“ jsou velmi relativní veličiny.
                  Vzhledem k

                  „pravda“ a „fakta“ jsou velmi relativní veličiny.
                  Vzhledem k tomu, že o absolutních nebo relativních číslech nemluvil nikdo, svou pravdu máte oba.

                6. podstatný je že konzervárenská autodebilka umí kulový
                  podstatný je že konzervárenská autodebilka umí kulový elektromobily kdežto TESLA JEDÉÉÉÉ :)))))))))))

                  kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/

                7. Pro mě je fakt, že S a X modelů se prodalo v roce 2016
                  Pro mě je fakt, že S a X modelů se prodalo v roce 2016 10400 kusů a v roce 2017 9800 kusů. To že neklesá prodej, ale pouze podíl na trhu je prostě úžasný vyvození argumentu. To použiju v bance, až nám budou tvrdit, že nám klesá obrat 🙂

              1. Poptávka je stále stejná, prodlužují se čekací lhůty.
                Poptávka je stále stejná, prodlužují se čekací lhůty. Důvod klesajících prodejů je dočasné uzavření jedné výrobní linky a přesun části zaměstnanců na výrobu modelu 3. Musk už to avizoval předem ve výroční zprávě, že to tak bude.

  1. Jiný pohled na životní příběh . Trochu senzačního
    Jiný pohled na životní příběh . Trochu senzačního znění ?
    Dokument Nikola Tesla Asi Ruský s Polským Dabingem
    V dokumentu tvrdí, že za zničující požár Teslovy laboratoře mohl Thomas Alva Edison
    https://www.youtube.com/watch?v=TUrSKFZziTY

    TESLA GIGAFACTORY: April 2018 | Scaling Up The Largest Battery Factory In The World
    https://www.youtube.com/watch?v=HhbqojIL2wM

    Proč
    The Grand Tour A Tesla Model-X can not float.
    https://www.youtube.com/watch?v=KOToaYsUc1U

Napsat komentář