Volkswagen pokračuje v produktové a technické ofenzivě na svém nejdůležitějším trhu. Jen v průběhu roku 2018 bude v Číně představeno devět nových modelů.
Na autosalonu „Auto China 2018“ v Pekingu slaví premiéru nová generace modelu Lavida a nový Volkswagen CC, v Číně vyráběná verze modelu Arteon. Volkswagen kromě toho dává na autosalonu najevo své ambice v důležitém segmentu SUV novými modely Touareg a T-Roc.
Za značku Škoda Auto se na autosalonu už zítra představí ve světové premiéře také nové SUV Škoda Kamiq, které doplní modely Kodiaq a Karoq.
Volkswagen nabízí pohled do vzdálenější budoucnosti studií I.D. VIZZION, limuzíny vyšší třídy s elektrickým pohonem a funkcí autonomní jízdy.
Volkswagen byl s téměř 3,2 milionu prodaných vozidel v roce 2017 nejúspěšnější značkou v Číně. Tento úspěch pokračuje i v roce 2018. Více než 750 000 dodaných vozidel v prvním čtvrtletí představuje další nárůst o 8,6 procenta v porovnání se stejným obdobím předchozího roku.
Volkswagen hodlá své silné postavení upevnit spuštěním rozsáhlé iniciativy pro čínský trh s titulem „Move forward“. Produktová řada bude kompletně modernizována a výrazně rozšířena do dalších segmentů trhu.
Nabídku doplní také velký počet tzv. New Energy Vehicles, která jsou vybavena hybridním pohonem s možností externího nabíjení nebo zcela elektrickým pohonem.
Na největším čínském autosalonu „Auto China 2018“ v Pekingu je středem pozornosti klasický segment sedanů, který hraje v Číně i nadále velmi důležitou roli. Jeho lídrem je již řadu let Volkswagen Lavida.
Pro tento kompaktní sedan se jen v roce 2017 rozhodlo 450 000 zákazníků. Zcela nová generace přesvědčí čistým designérským stylem a výrazně větší nabídkou vnitřního prostoru.
Nový model Lavida vychází z modulární platformy MQB pro vozy koncernu Volkswagen s motorem uloženým vpředu napříč a využívá všechny její přednosti z hlediska hospodárného pohonu a moderních informačních, zábavních a asistenčních systémů.
Již před několika týdny byl v Pekingu představen zcela nový Touareg. Nová vlajková loď značky Volkswagen slaví nyní v Číně výstavní premiéru. Segment
foto: Volkswagen
Kromě nového modelu Touareg budou v roce 2018 uvedeny na trh ještě další tři modely. Mezi nimi bude také čínská verze modelu T-Roc, která slaví v Pekingu výstavní premiéru.
Nový model bude uveden na čínský trh ve třetím čtvrtletí 2018 a od evropské specifikace se odlišuje mimo jiné prodlouženým rozvorem.
Autonomní elektrická limuzína I.D. VIZZION
Volkswagen prezentuje v Pekingu výhled na trvale udržitelnou mobilitu budoucnosti studií I.D. VIZZION. Více než pětimetrový sedan je budoucím top modelem rodiny zcela elektricky poháněných modelů I.D. a bude uveden na trh nejpozději v roce 2022.
Studie je přitom již připravena na autonomní jízdu. Inovativní ovládací a informační systémy pracují s intuitivní hlasovou komunikací a rozšířenou realitou.
I.D. VIZZION vychází z nově vyvinuté modulární platformy MEB pro vozy s elektrickým pohonem a dokládá technickou všestrannost tohoto konstrukčního základu, jehož prostřednictvím lze pokrýt téměř všechny segmenty od kompaktních modelů přes SUV až po MPV nebo velkou limuzínu.
První modely na základě MEB budou uvedeny na trh v Evropě a v Číně v roce 2020. Jen pro svůj největší trh plánuje Volkswagen deset zcela elektrických modelů do roku 2023. Volkswagen očekává, že v roce 2025 vyrobí a prodá v Číně 650 000 plně elektricky poháněných automobilů.
Kia Niro Electric,
Mercedes AMG Project One Plug-in
Kia Niro Electric,
Mercedes AMG Project One Plug-in Hybrid,
Škoda Vison X,
Škoda Vision E,
Tesla S co objela svět,
Tesla X a Tesla Roadster,
čínsky Zhidou ZD DS2 Electric,
Nissan Leaf
a iné teraz na autosalóne v Bratislave.
youtube.com/watch?v=DEnas_Jnyjo
malý brácho rs pořád neplakej už i ta průmyslová
malý brácho rs pořád neplakej už i ta průmyslová Británie jela tři dny bez uhlí :-)))
Británie déle než tři dny nemusela vyrábět elektřinu z uhlí
Od sobotního dopoledne až do úterního odpoledne se Británie obešla bez elektřiny vyráběné za použití uhlí. Déle než v uplynulých dnech takový stav v zemi trval naposledy na konci 19. století, napsal zpravodajský web BBC. Elektřinu v Anglii, Skotsku a Walesu zajišťoval ve zmíněné dny hlavně vítr a plyn
novinky.cz/ekonomika/470243-britanie-dele-nez-tri-dny-nemusela-vyrabet-elektrinu-z-uhli.html
To jako ze v patek vecer uz neprilozili, nechali kotle
To jako ze v patek vecer uz neprilozili, nechali kotle vyhasnout a v pondeli vecer nasekali trisky a zase rozdelali ohen? Nebo vite nekdo podrobneji, jak se odstavuje na 3 dny tepelna elektrarna, aby nevydavala spaliny?
Vůbec tomu nerozumíš, větrníky a solár jsou pitomost. 😉
Vůbec tomu nerozumíš, větrníky a solár jsou pitomost. 😉
vidím SVETLO nie síce na konci tunela, ale v nemeckej
vidím SVETLO nie síce na konci tunela, ale v nemeckej polícii – ak postupne pozatýkajú väčšinu vedení za PODVODY s emisiami, novú „vedenia“ (produktovody) budú otvorenejší „alternatíve“ (pre nemecko).
OFF:
BMW IX3 : https://www.youtube.com/watch?v=1UlrJgplbSk
OFF:
BMW IX3 : https://www.youtube.com/watch?v=1UlrJgplbSk
Narenderovaný auto kreslené v počítači s Mennekes
Narenderovaný auto kreslené v počítači s Mennekes konektorem, co se moc BMW nevytáhlo.
P.S. To TX 100D je tvoje vysněné auto, nebo reál? Nepamatuju se, že by někdo na hvězdárnu v MB jezdil Teslou.
anonym – ignor
anonym – ignor
Dobře Honzo, odpověď mi stačí.
Dobře Honzo, odpověď mi stačí.
Co se to děje, ty se stydíš za svoje auto, radši ho
Co se to děje, ty se stydíš za svoje auto, radši ho leštíš v garáži a na hvězdárnu jezdíš stopem? :))
off
Tak a je to tady ta ženská co torpádovadala fitko s
off
Tak a je to tady ta ženská co torpádovadala fitko s Teslo na videu vylejzá celá zmatená z auta a v ruce drží co? No přece zaplej telefón, jak jinak!!! Takže je to jasný, zase delší řidič pitomec co díky telefonu způsobil nehodu.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=103&v=O_gVHZW28BY
off
Jack Rickard z EVTV spalšil zbořenýho vočesanou M3 a
off
Jack Rickard z EVTV spalšil zbořenýho vočesanou M3 a dobejvaj se do toho jak do volejovek. Pak následuje pěknejch pár záběrů z pitvy M3. :)))
https://youtu.be/LuGIrGTxxXY?t=29m46s
VW e-Bugster Electric Concept 2012
VOLKSWAGEN GOLF GTE SPORT
VW e-Bugster Electric Concept 2012
VOLKSWAGEN GOLF GTE SPORT CONCEPT IS A CARBON-FIBER PLUG-IN HYBRID
2015 VW Golf GTE Sport Concept 2
Volkswagen BUDD-e electric van concept
VW Nils jedno-sedadlo elektrický vůz koncept (2011)
Volkswagen plánuje do roku 2018 prodat 300 000 elektromobilů za rok (2010)
https://www.treehugger.com/cars/volkswagen-plans-to-sell-300000-electric-cars-a-year-by-2018.html
Konceptů mnoho a plány velké už od roku 2010. A realita??
ha ha ha ha ha
Prostě dinosauři :)))
V roce 2009 GM
ha ha ha ha ha
Prostě dinosauři :)))
V roce 2009 GM slibovalo že bude mít v roce 2012 14 hybridů…
GM Promises 14 Hybrids by 2012
June 24, 2009
http://www.motortrend.com/news/gm-promises-14-hybrids-by-2012-we-id-the-potential-lineup-4659/
BMW stále neuhybá z dinosaurské stezky:)
https://bit.ly/2Ke11B2
Tyto stránky z důvodu těchto PR článků na Škodu a VW
Tyto stránky z důvodu těchto PR článků na Škodu a VW přestávám navštěvovat…
Naprostej souhlas, Hybrid už je jak interní Škodováckej
Naprostej souhlas, Hybrid už je jak interní Škodováckej plátek z fabriky. Mohli by ho přejmenovat na škodováček.cz a do záhlaví dát pěknýho maskota v montérkách a prostřelenou slepici. :)))
Tesloriti, sledujete čo sa deje. Konečne si to uvedomte že
Tesloriti, sledujete čo sa deje. Konečne si to uvedomte že nekvalitná TESLA končí a svet elektromobilov bude patriť kvalitným žnačkám!
Čéče, když už si tu venčíš svoje mindráky tak to
Čéče, když už si tu venčíš svoje mindráky tak to napiš aspoň pořádně, „kvalitné žnačky“ to zní jako kvalitné sračky :)))
a možno sa iba pomýlil a fakt chcel napísať sračky 🙂
a možno sa iba pomýlil a fakt chcel napísať sračky 🙂
Je vcelku jedno, kdo bude elektromobily dělat, hlavně ať ty
Je vcelku jedno, kdo bude elektromobily dělat, hlavně ať ty sračkomety TDI a TSI zmizí ze silnic.
To si bohužel ještě počkáme. Všem výrobcům spalováků
To si bohužel ještě počkáme. Všem výrobcům spalováků se mimořádně daří a to i v takových místech, jako je elektrická Čína. To co vyrobí Tesla za 20 let, to tam prodá jedna automobilka za rok, co dodat.
viem, že si troll a teda sa neopatí na teba reagovať vo
viem, že si troll a teda sa neopatí na teba reagovať vo vecnej rovine.
ale chcel by som ťa poprosiť, keby si tieto výblitky aspoň písal po česky, nech sa nemusím hanbiť za slovákov.
ďakujem 🙂
1***
dobře jsi mu to napsal můj slovenský bratře
ale
1***
dobře jsi mu to napsal můj slovenský bratře
ale nejlepší troll je stejně můj malý brácha rs :-))))
Lepšie by bolo, keby také somariny vôbec nepísal. Myslím,
Lepšie by bolo, keby také somariny vôbec nepísal. Myslím, že tu nie je nikto na to zvedavý.
Rok 2020 není za 4 roky už pár let!
Rok 2020 není za 4 roky už pár let!
Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh
Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh nejpozději v roce 2022.“ Dnes je 24.4.2018
A že budou první s platformou MEB 2020? No to možná ano, ale elektromobily těžko. Vymysleli novotvar elektrifikovaný automobil. Což je ovšem každý sračkomet, elektrickým startérem počínaje a elektrickým stahováním oken konče.
Normální „golfový“ I.D. přijde masově v roce 2020 na
Normální „golfový“ I.D. přijde masově v roce 2020 na POUZE elektrické platformě MEB, z které pak výjde i záplava dalších modelů včetně Škody.
Staví se přednostně v Číně, kde mají Číňané dostatečné vlastní kapacity výroben baterií, v Německu budou muset brát korejské bateriové články buď z Polska nebo Maďarska.)
Ve staré EU převážně nekonečné reklamní žvanění, ale jinak byrokratická pomalost jak ve stavbách tak i průmyslu.
Tak to už zní reálněji. Těžko věřit někomu, kdo
Tak to už zní reálněji. Těžko věřit někomu, kdo dramaticky zdvojnásobuje výrobu elektrik z 36 na 72 denně. Takže uvěřím, až uvidím.
Záplavu sračkometů Kouďák a Karotka doplnil nově
Záplavu sračkometů Kouďák a Karotka doplnil nově sračkomet Komik, vede je starý dýzlák Tuareg.
A elektromobil? Opět jen studie a počkejme si 4 ročky. Co dodat……
Rok 2020 není za 4 roky už pár let!
Rok 2020 není za 4 roky už pár let!
Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh
Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh nejpozději v roce 2022.“ Dnes je 24.4.2018
A že budou první s platformou MEB 2020? No to možná ano, ale elektromobily těžko. Vymysleli novotvar elektrifikovaný automobil. Což je ovšem každý sračkomet, elektrickým startérem počínaje a elektrickým stahováním oken konče.
I.D. VIZZION je nejluxusnější malosériový model u
I.D. VIZZION je nejluxusnější malosériový model u kterého se ještě neví jak bude vypadat, ovšem I.D. v předchozích 3 verzích už jsou známa na 90%, a v Kalifornii se jejich předlohy prohání na silnicích.
MEB je platforma čistě elektrická, a auta s fosilními pohony včetně plug-in hybridů se na ní vůbec stavět nedají.
Těžko věřit někomu, kdo dramaticky zdvojnásobuje výrobu
Těžko věřit někomu, kdo dramaticky zdvojnásobuje výrobu elektrik z 36 na 72 denně. Takže uvěřím, až uvidím.
Mají u Škody opravdu povedenou eco řadu,působivá je i
Mají u Škody opravdu povedenou eco řadu,působivá je i reklama,kde šťastná nažehlená rodinka vyrazí svým TDI do panenské přírody,kde jim jejich Čmoudiaq,DPF Obroq,nebo Saziq zprostředkují nejlepší chvíle v životě.