Čína je pro Volkswagen i Škodu nejdůležitější trh, představí tam nové exkluzivní modely, včetně elektrických

Volkswagen pokračuje v produktové a technické ofenzivě na svém nejdůležitějším trhu. Jen v průběhu roku 2018 bude v Číně představeno devět nových modelů.

Nová Škoda Kamiq byla představena v Číně.
foto: Škoda

Na autosalonu „Auto China 2018“ v Pekingu slaví premiéru nová generace modelu Lavida a nový Volkswagen CC, v Číně vyráběná verze modelu Arteon. Volkswagen kromě toho dává na autosalonu najevo své ambice v důležitém segmentu SUV novými modely Touareg a T-Roc.

Za značku Škoda Auto se na autosalonu už zítra představí ve světové premiéře také nové SUV Škoda Kamiq, které doplní modely Kodiaq a Karoq.

Volkswagen nabízí pohled do vzdálenější budoucnosti studií I.D. VIZZION, limuzíny vyšší třídy s elektrickým pohonem a funkcí autonomní jízdy.

Volkswagen byl s téměř 3,2 milionu prodaných vozidel v roce 2017 nejúspěšnější značkou v Číně. Tento úspěch pokračuje i v roce 2018. Více než 750 000 dodaných vozidel v prvním čtvrtletí představuje další nárůst o 8,6 procenta v porovnání se stejným obdobím předchozího roku.

Volkswagen hodlá své silné postavení upevnit spuštěním rozsáhlé iniciativy pro čínský trh s titulem „Move forward“. Produktová řada bude kompletně modernizována a výrazně rozšířena do dalších segmentů trhu.

Nabídku doplní také velký počet tzv. New Energy Vehicles, která jsou vybavena hybridním pohonem s možností externího nabíjení nebo zcela elektrickým pohonem.

Na největším čínském autosalonu „Auto China 2018“ v Pekingu je středem pozornosti klasický segment sedanů, který hraje v Číně i nadále velmi důležitou roli. Jeho lídrem je již řadu let Volkswagen Lavida.

Pro tento kompaktní sedan se jen v roce 2017 rozhodlo 450 000 zákazníků. Zcela nová generace přesvědčí čistým designérským stylem a výrazně větší nabídkou vnitřního prostoru.

Nový model Lavida vychází z modulární platformy MQB pro vozy koncernu Volkswagen s motorem uloženým vpředu napříč a využívá všechny její přednosti z hlediska hospodárného pohonu a moderních informačních, zábavních a asistenčních systémů.

Již před několika týdny byl v Pekingu představen zcela nový Touareg. Nová vlajková loď značky Volkswagen slaví nyní v Číně výstavní premiéru. Segment a jeho podíl i nadále zřetelně roste. Volkswagen výrazně rozšiřuje svou přítomnost i v této oblasti trhu ofenzivou modelů SUV.

Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg
foto: Volkswagen

Kromě nového modelu Touareg budou v roce 2018 uvedeny na trh ještě další tři modely. Mezi nimi bude také čínská verze modelu T-Roc, která slaví v Pekingu výstavní premiéru.

Nový model bude uveden na čínský trh ve třetím čtvrtletí 2018 a od evropské specifikace se odlišuje mimo jiné prodlouženým rozvorem.

Autonomní elektrická limuzína I.D. VIZZION

Volkswagen prezentuje v Pekingu výhled na trvale udržitelnou mobilitu budoucnosti studií I.D. VIZZION. Více než pětimetrový sedan je budoucím top modelem rodiny zcela elektricky poháněných modelů I.D. a bude uveden na trh nejpozději v roce 2022.

Studie je přitom již připravena na autonomní jízdu. Inovativní ovládací a informační systémy pracují s intuitivní hlasovou komunikací a rozšířenou realitou.

I.D. VIZZION vychází z nově vyvinuté modulární platformy MEB pro vozy s elektrickým pohonem a dokládá technickou všestrannost tohoto konstrukčního základu, jehož prostřednictvím lze pokrýt téměř všechny segmenty od kompaktních modelů přes SUV až po MPV nebo velkou limuzínu.

První modely na základě MEB budou uvedeny na trh v Evropě a v Číně v roce 2020. Jen pro svůj největší trh plánuje Volkswagen deset zcela elektrických modelů do roku 2023. Volkswagen očekává, že v roce 2025 vyrobí a prodá v Číně 650 000 plně elektricky poháněných automobilů.

tisková zpráva

34 Comments on “Čína je pro Volkswagen i Škodu nejdůležitější trh, představí tam nové exkluzivní modely, včetně elektrických”

  1. Kia Niro Electric,
    Mercedes AMG Project One Plug-in

    Kia Niro Electric,
    Mercedes AMG Project One Plug-in Hybrid,
    Škoda Vison X,
    Škoda Vision E,
    Tesla S co objela svět,
    Tesla X a Tesla Roadster,
    čínsky Zhidou ZD DS2 Electric,
    Nissan Leaf
    a iné teraz na autosalóne v Bratislave.

    youtube.com/watch?v=DEnas_Jnyjo

  2. malý brácho rs pořád neplakej už i ta průmyslová
    malý brácho rs pořád neplakej už i ta průmyslová Británie jela tři dny bez uhlí :-)))

    Británie déle než tři dny nemusela vyrábět elektřinu z uhlí
    Od sobotního dopoledne až do úterního odpoledne se Británie obešla bez elektřiny vyráběné za použití uhlí. Déle než v uplynulých dnech takový stav v zemi trval naposledy na konci 19. století, napsal zpravodajský web BBC. Elektřinu v Anglii, Skotsku a Walesu zajišťoval ve zmíněné dny hlavně vítr a plyn

    novinky.cz/ekonomika/470243-britanie-dele-nez-tri-dny-nemusela-vyrabet-elektrinu-z-uhli.html

  3. VW e-Bugster Electric Concept 2012
    VOLKSWAGEN GOLF GTE SPORT

    VW e-Bugster Electric Concept 2012

    VOLKSWAGEN GOLF GTE SPORT CONCEPT IS A CARBON-FIBER PLUG-IN HYBRID

    2015 VW Golf GTE Sport Concept 2

    Volkswagen BUDD-e electric van concept

    VW Nils jedno-sedadlo elektrický vůz koncept (2011)

    Volkswagen plánuje do roku 2018 prodat 300 000 elektromobilů za rok (2010)

    https://www.treehugger.com/cars/volkswagen-plans-to-sell-300000-electric-cars-a-year-by-2018.html

    Konceptů mnoho a plány velké už od roku 2010. A realita??

    1. Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh
      Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh nejpozději v roce 2022.“ Dnes je 24.4.2018

      A že budou první s platformou MEB 2020? No to možná ano, ale elektromobily těžko. Vymysleli novotvar elektrifikovaný automobil. Což je ovšem každý sračkomet, elektrickým startérem počínaje a elektrickým stahováním oken konče.

      1. Normální „golfový“ I.D. přijde masově v roce 2020 na
        Normální „golfový“ I.D. přijde masově v roce 2020 na POUZE elektrické platformě MEB, z které pak výjde i záplava dalších modelů včetně Škody.

        Staví se přednostně v Číně, kde mají Číňané dostatečné vlastní kapacity výroben baterií, v Německu budou muset brát korejské bateriové články buď z Polska nebo Maďarska.)
        Ve staré EU převážně nekonečné reklamní žvanění, ale jinak byrokratická pomalost jak ve stavbách tak i průmyslu.

      1. Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh
        Někdo z nás dvou jinak čte „…a bude uveden na trh nejpozději v roce 2022.“ Dnes je 24.4.2018

        A že budou první s platformou MEB 2020? No to možná ano, ale elektromobily těžko. Vymysleli novotvar elektrifikovaný automobil. Což je ovšem každý sračkomet, elektrickým startérem počínaje a elektrickým stahováním oken konče.

        1. I.D. VIZZION je nejluxusnější malosériový model u
          I.D. VIZZION je nejluxusnější malosériový model u kterého se ještě neví jak bude vypadat, ovšem I.D. v předchozích 3 verzích už jsou známa na 90%, a v Kalifornii se jejich předlohy prohání na silnicích.
          MEB je platforma čistě elektrická, a auta s fosilními pohony včetně plug-in hybridů se na ní vůbec stavět nedají.

Napsat komentář