Oliver Blume, šéf Porsche, v rozhovoru řekl, že od roku 2030 by mohla automobilka prodávat už jen elektromobily.
foto: Porsche
Když se Matthias Müller v roce 2015 posunul z pozice šéfa značky Porsche do vedoucí pozice Volkswagenu, nahradil ho Oliver Blume. I on nicméně s Müllerem sdílí podobný názor na budoucnost automobilismu.
V oficiálním rozhovoru aktuálně Blume řekl, že odhaduje, že do roku 2030 bude i „nejsportovnější Porsche s čistě elektrickým pohonem“. „Kdo ví, možná do té doby bude na elektřinu i naše ikona, Porsche 911,“ naznačil dál.
Mezitím se Porsche bude zaměřovat kromě elektromobilů také na plug-in hybridy. Elektromobily budou založeny na očekávaném projektu Porsche Mission E.
Blume přiznal, že jedním z hybatelů tohoto dění jsou stále přísnější evropské emisní limity. Na otázku proč přechod na elektromobilitu nemohl proběhnout dříve odpověděl, že jde o technické, strukturální i ekonomické důvody.
Pantátu Matthiase Müllera možná vykopnou z pozice VW
Pantátu Matthiase Müllera možná vykopnou z pozice VW gruppensex koncernu.
10.000.000 € jéá alá konception mén
10.000.000 € jéá alá konception mén 😉
auto.cz/rosada-cele-volkswagenu-rekordne-odmeneny-mller-pry-odchodu-120911
Emise oxidu uhličitého v Evropě rostou, v procentech
Emise oxidu uhličitého v Evropě rostou, v procentech nejvíc u Škodovky: https://auto.idnes.cz/redir.aspx?c=A180410_104150_automoto_fdv&x=socialky_android_z
na trapný CO2 €jropopulismus a ropáckýho umělýho
na trapný CO2 €jropopulismus a ropáckýho umělýho elektromobilozabijáka zvysoka soudruzi 😉 jedna plavba Symphony Of The Seas do ameriky a z5t a veškerý ušetřený roční pošahaný automobilový CO2 de doháje, neřešit €jrobejkárny 😉 pouze €jroemise ničící zdraví a peněženky za ropný výpalný dyž eletriky je dost 😉
youtube.com/watch?v=_YWQZCBK5N0
Nevím jak Vás, ale mě loď v Atlantiku nevadí. Vy si ji
Nevím jak Vás, ale mě loď v Atlantiku nevadí. Vy si ji řešte přednostně. Já budu řešit auta, co mi projíždí a zastavují v ulici a ve městě, kde se denně pohybuji a kde koncentrace sazí, prachu, NOx překračují hygienické limity. Ale to jsem já, ten blbec a sobec, který řeší to co dýchá doma on a jeho děti cestou do školy a méně ho zajímá co se dýchá uprostřed Pacifiku…
co to zas melete, dřív než začnete si pořádně
co to zas melete, dřív než začnete si pořádně přečtěte příspěvky nad vámi 🙂
VW koncern vykopne Müllera a sefem bude Diess. Diess podle
VW koncern vykopne Müllera a sefem bude Diess. Diess podle vseho je elektromobilite vic naklonenej. Tak uvidime co se kam pohne. pro Skodovku nastanou asi horsi casy, protoze Diess je dosud sefem VW (ne VW koncern) a nejspis bude prosazovat vetsi naskok VW pred Skoda a Seat.
Proč by to dělal, když bude šéfem celého koncernu a
Proč by to dělal, když bude šéfem celého koncernu a začne zodpovídat za zisky všech značek.
Koncern naopak s příchodem univerzálních platforem vydělá víc, když žádné velké zpoždění v generacích už vnitřně nebude, zaměří se jen na maximální rozrůznění vnějšího dizajnu.
jemu jsou nejaký papírový čísílka uprrr ten už má dost
jemu jsou nejaký papírový čísílka uprrr ten už má dost nahrabáno. Zajímat ho bude nacionální politika doma v germániji a to je ponížený vw díky tý český škofce. předchůdce to poladil, tendle to možná dá 😉 víš konzerva už je totiž většině k smíchu :))))
youtube.com/watch?v=Etf3yMznKN4
Loni byl Müller rekordně odměněn celoroční odměna
Loni byl Müller rekordně odměněn celoroční odměna 10.000.000 €
auto.cz/rosada-cele-volkswagenu-rekordne-odmeneny-mller-pry-odchodu-120911
bla bla bla.
bla bla bla.
Pokrok se nezastavi ale benzinovej osmivalec je krasnej jak si
Pokrok se nezastavi ale benzinovej osmivalec je krasnej jak si přede… ale je to jen pro radost a ne pro kazdodenni jezdeni…
takových mrtvých dinosaurů kvůli tomu předení, toho
takových mrtvých dinosaurů kvůli tomu předení, toho tepla než to vodlili a eletriky než to vosoustružili, na co pan bože naco, trestáš tendle prostý lid co chce elektromobily a nemůže je mít ;)))
Proč nemohl přechod proběhnout dříve?
Vždyť se
Proč nemohl přechod proběhnout dříve?
Vždyť se podívejte jakými směšnými a drahými články je přeplněná Tesla, jde o tužkovky pro příruční elektroniku.
Prostě pořádnější baterie pro auta se začaly vyrábět teprve teď.
A skutečně dokonalé velké pro automobily s technologií pevného elektrolitu budou nejspíš až po roce 2025.
blbost, směšný baterky jsou směšný a drahý protože
blbost, směšný baterky jsou směšný a drahý protože konzervárenský áftamabílky chcaly nadále fosílije vyvážet do ruska a číny a nechtěli stavět baterkárky. Takhle vod šrédra prosrali 20 let a ted Rus nemá prachy a Čínan se dusí smradem a plánující systémový germán co nemá zlatý český ručičky a imigrantský intuice jako amerikánci leda tak může elektromobilně čumákovat 🙂 celý je to vo fabrikách ftáků kerých je málo, jen TESLA má svoji, automobilky jen slibují co ve skutečnost ani nechtějí splnit jak sou připosr a zkorumpr ;))))
Nezveřejňujte prosím podobné články, kde všichni jen
Nezveřejňujte prosím podobné články, kde všichni jen plácají, co bude možná za 10 a více let. Neustálo to snižuje úroveň těchto stránek.
von má recht !! a už vůbec ne o VW Porše slibotechn
von má recht !! a už vůbec ne o VW Porše slibotechn natahovágn alá konzerva páč ta už toho tady nakecala víc než dost 😉
Proč?
Je to docela jasná zpráva o jejich náběhu
Proč?
Je to docela jasná zpráva o jejich náběhu výroby.
Bude takový, že z 0 na dnešních 200 000 až možná budoucích 300 000 vozů ročně poměrně exkluzivní značky by se v čistě elektrikách dostali za 12 let čili v tom roce 2030.
ale nezapomen že mezitím bude jeste šestkrát konec sveta
ale nezapomen že mezitím bude jeste šestkrát konec sveta :)))))))))
Mozna by bylo fajn kdyby ti co tady furt FRFLAJ PICOVINY , si
Mozna by bylo fajn kdyby ti co tady furt FRFLAJ PICOVINY , si zalozili vlastni stranky a tam si psali “kvalitnejsi” clanky. Protoze jen kritizovat umi kazdej debil !!!
+1 aspoň by se tu s toho nestával bulvál
+1 aspoň by se tu s toho nestával bulvál elektromobility.
Když si přečtu komentáře, některýh místních populistů a radikalizovaných elektrošotků, tak si jedině můžu říct:
Jestli elektromobilita stojí na tomhle, tak nikdy nemůže uspět. Racionalita chybí, ale řvát to jo… nekriticky obdivovat Teslu a hlavně hanět ostatní..co se daným nehodí do krámu, to „neexistuje“..
ale tohle bylo a je hřiště elektromobility. Jen sme
ale tohle bylo a je hřiště elektromobility. Jen sme vonehdá přilákali čerstvou mladou krev – fanaticky zamasírovanou fosilní mafijí a ted jí učíme, to je součástí třídního boje proti společnýmu nepříteli ;)))
hele a ty se divíš? dřív 2012 když Tesla se každý
hele a ty se divíš? dřív 2012 když Tesla se každý posmíval a nebral vážně hybrid.cz produkoval samý moudra. Ted když se zahájila celosvětová ropácká mediačně-uondávající ofenzíva proti Tesle který se každá mobilka bojí, hybrid byl donucen najat ferdy „redakce“ který pomaloučku polehoučku masírují čtenáře ropáckou politikou. čert ví jesi ftom má prsty konzervágen bo udělali jenom bububu nebo podmazali každopádně je to evidentní vnímatelná změna kurzu a ta lidi sere né že né a to prostě neukecáš ftáku ;)))
Když nic jinýho nemaj tak to aspoň meldujou do médií co
Když nic jinýho nemaj tak to aspoň meldujou do médií co to dá, aby vzbuzovali pocit, že se něco děje. Stojí je to jen pár šupů.
https://uploads.disquscdn.com/images/eff482e9d20a899346609e6da98e7d8f2e7717c94fcc7f070669a2e4a0f8a82c.png
Hard-core fanoušci budou nadšení, akorát to ještě
Hard-core fanoušci budou nadšení, akorát to ještě nevědí :)))
Odpíraného chleba největší krajíc ;D
Pár ojetin pro ty chudáky co nejsou s to zpracovat změnu
Pár ojetin pro ty chudáky co nejsou s to zpracovat změnu ještě zbude.
Autobazary jsou plné.
Autobazary jsou plné.
Krámů?
Krámů?
hard-core fanoušci budou dávno podrnem!
hard-core fanoušci budou dávno podrnem!
😀 palec za tento komentář.
😀 palec za tento komentář.