Platforma pro sdílení aut HoppyGo fúzuje s jinou carsharingovou službou SmileCar od Leo Expressu. Vzniká tak nová možnost propojení půjčování aut s autobusovou a železniční dopravou.
Zákazníci budou moci veškeré nabídky uceleného konceptu mobility objednávat a vyúčtovávat prostřednictvím jediné mobilní aplikace. Díky společnému podniku se HoppyGo stává jednou z největších platforem v České republice.
A protože je HoppyGo i nadále značkou Škoda Auto DigiLabu, stává se DigiLab současně jedním z největších poskytovatelů peer-to-peer carsharingu v České republice. Škoda tak učinila další krok na cestě od čistě tradičního výrobce automobilů k poskytovateli služeb mobility.
„Škoda chápe mobilitu jako ucelený systém, sestávající z vozidel a služeb. Škoda Auto DigiLab tento koncept důsledně realizuje, vznikají v něm nejrůznější nové obchodní modely,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer české automobilky.
„Nový společný podnik Škoda Auto DigiLabu přitom v praxi realizuje dva důležité prvky: sdílenou ekonomiku a multimodální mobilitu s propojením více druhů dopravy,“ řekl Wehner při prezentaci společného podniku v Praze.
Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLabu, zdůrazňuje: „Peer-to-peer carsharing je jedním z nejdůležitějších trendů mobility. Se společným podnikem HoppyGo tento koncept rozšiřujeme o multimodální dopravu. HoppyGo je důležitým krokem v dalším vývoji komplexních služeb mobility.“
„Náš společný projekt nabízí řešení všech dnešních problémů s dopravou, ať už s její udržitelností, infrastrukturálními omezeními ve městech a na silnicích, či problémů s dopravní obslužností. Naším cílem je, aby byl carsharing od HoppyGo dostupný v celém regionu střední Evropy a zejména tam, kde již staví vlaky a autobusy Leo Express,“ uvádí CEO společnosti Leo Express, Peter Köhler.
Škoda Auto dnes nový společný podnik představila při zahájení akce ,Smart Mobility Hackathon‘ v Praze. Při této soutěži, kterou Škoda Auto DigiLab podporuje z pozice partnera a spoluorganizátora, zúčastněné týmy navrhují a vyvíjejí projekty individuální mobility budoucnosti.
Škoda Auto DigiLab nejprve etabloval HoppyGo v Praze. Majitelé aut, kteří chtějí své vozy pronajímat, a zájemci o tuto službu se velice rychle a jednoduše vzájemně najdou pomocí aplikace v chytrém telefonu. Do poolu vozidel patří vedle různých modelů značky Škoda i vozy jiných značek.
Zapojení železniční a dálkové autobusové dopravy a integrace platformy „SmileCar“ nyní nabídku povyšuje na novou úroveň: v budoucnu mohou uživatelé HoppyGo od své aplikace dostávat i návrhy na multimodální kombinace svých cest, tedy kombinace několika dopravních prostředků.
V návaznosti na dálkové autobusové a vlakové spoje si lze v cílové destinaci jednoduše pronajmout soukromé auto. Stále více uživatelů HoppyGo proto své vozy přistavuje do blízkosti zastávek dálkových autobusů nebo nádraží.
Díky společnému podniku je nyní k dispozici více než 750 automobilů – s rostoucí tendencí. Nabídka carsharingu se zaměřuje zejména na mladé uživatele, pro které význam vlastnictví osobního vozu ustupuje do pozadí.
Atraktivní je tato nabídka i pro lidi, kteří se vlastnictví vozu nechtějí vzdát a současně jsou otevřeni nových konceptům mobility. Škoda Auto DigiLab spojuje schopnost inovovat a kompetenci digitálního vývoje Digitalizace a konektivita jsou dva důležité pilíře Strategie Škoda 2025.
S tímto programem budoucnosti se společnost Škoda Auto připravuje na budoucí změny ve společnosti a v automobilovém průmyslu. Škoda Auto DigiLab přitom slouží jako centrální vývojová dílna nových digitálních řešení, služeb a technologií. HoppyGo je stejně jako Škoda Auto DigiLab inovativním startupem.
Myšlenkový inkubátor značky Škoda chápe sám sebe jako součást startupové scény a neustále hledá nové možnosti spolupráce s jinými kreativními subjekty v oboru informačních technologií.
Královéhradecko, Trutnov – Na podzim letošního roku
Královéhradecko, Trutnov – Na podzim letošního roku začnou jezdit lidé v Trutnově a Vrchlabí městskou hromadnou dopravou v elektrobusech
rychnovsky.denik.cz/z-regionu/elektrobusy-letos-zaplni-trutnov-a-vrchlabi-mhd-bude-ekologictejsi-20180406.html
4x dvanáctimetrových na elektrický pohon, 3x
4x dvanáctimetrových na elektrický pohon, 3x osmnáctimetrových kloubových na a v Poříčí v blízkosti elektrárny ČEZ speciální zastřešené dobíjecí depo
No vida, jak to najednou jde. Semínko už klíčí…..
No vida, jak to najednou jde. Semínko už klíčí…..
Výborně část problému vyřešena, teď ještě aby lidi
Výborně část problému vyřešena, teď ještě aby lidi nečoudili topením.
Toxické Česko! V nelichotivém žebříčku jsme na chvostu
Toxické Česko! V nelichotivém žebříčku jsme na chvostu Evropy
auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/toxicke-cesko-v-nelichotivem-zebricku-jsme-na-chvostu-evropy.html
Ovšem nejlepší je na tom NORSKO kerý není v €U
Ovšem nejlepší je na tom NORSKO kerý není v €U :)))))
kcc-hho.webnode.cz/business/norway/
v Německu a Boleslavi se voda nechloruje. Kdo nechce ještě
v Německu a Boleslavi se voda nechloruje. Kdo nechce ještě emigrovat z prasopsích Czech může chlemtat čistou Schade Bunzlau 😉
stream.cz/adost/10024017-zazracna-voda-bez-jakekoliv-chemie
Jo u nas je pry nejlepsi voda v CR. Ale byl jsem v Adrsbachu a
Jo u nas je pry nejlepsi voda v CR. Ale byl jsem v Adrsbachu a tam byla lepsi 😀 takze nevim..
v adržbachu ze studánky je voda skvělá ale když doteče
v adržbachu ze studánky je voda skvělá ale když doteče do hradce je z ní chlorovaná břečka 😉 jen jesis v bolce nekoštoval z plastových nebo olovnených trubek 😉
Ne standard z vodovodniho radu na vice lokacich v MB 🙂
Ne standard z vodovodniho radu na vice lokacich v MB 🙂
RETRO OUTSIDE,
FUTURE INSIDE
MW Motors s.r.o.
Dobřanská 665,
RETRO OUTSIDE,
FUTURE INSIDE
MW Motors s.r.o.
Dobřanská 665, 332 09 Štěnovice, Czech Republic
http://mwmotors.cz/luka-ev/
E-mail: sales@lukaev.com
off
Trump ruší nařízení, které mělo snížit spotřebu
off
Trump ruší nařízení, které mělo snížit spotřebu osobních aut. Američané totiž díky nízkým cenám benzinu znovu preferují velká auta
https://goo.gl/R5Xat5
je trestný nadávat prezidentu cizího státu?? 🙂
je trestný nadávat prezidentu cizího státu?? 🙂
Politiky se zavírá, případně rovnou střílí/věší. To
Politiky se zavírá, případně rovnou střílí/věší. To je podle vkusu a velikosti každé země (někde je lidí dost), záleží jste-li politikem v Itálii (Francii) nebo v Číně.
Politikům se určitě nenadává, to děláme jen my v ČR. Ale měli bychom z demokracií i nedemokracií přijmout některé zavedené postupy, protože čeho je moc, toho je příliš. Viz https://ekonomika.idnes.cz/it-smlouvy-ministerstvo-prace-nku-michaela-marksova-pc8-/ekonomika.aspx?c=A180408_202621_ekonomika_amu zářez 1,3 mld. Marksová-Tominová (ČSSD) a k tomu nacházeč nevyužitých 170 miliard, současně pátým rokem neustálý schodkový politik s mínusovými státními rozpočty a také její bývalý koaliční kolega Babiš (ANO 2011). Chápu jeho ctitele, on se nám tam chudáček od těch zlých jen nakazil a všeci kradnů https://ekonomika.idnes.cz/jizdne-slevy-duchodci-seniori-studenti-andrej-babis-vlada-rozpocet-penize-vydaje-gg7-/ekonomika.aspx?c=A180409_105020_ekonomika_ane. Ach jo.
Kdo nekřičí toho nikdo neuslyší. Jen nadávejte, když
Kdo nekřičí toho nikdo neuslyší. Jen nadávejte, když máte proč. Ať si to nedaj za klobouk.
Norové vyvíjí autonomní lodní dopravní systém
Norové vyvíjí autonomní lodní dopravní systém Massterly
svethardware.cz/norove-vyviji-autonomni-lodni-dopravni-system-massterly/46387
youtube.com/watch?v=EF_wc1OmooE
off
První M3 v Rusku
https://youtu.be/6URImaLf-ik
off
První M3 v Rusku
https://youtu.be/6URImaLf-ik
Moscow Tesla Club tak to jsou opravdoví hrdinové
Moscow Tesla Club tak to jsou opravdoví hrdinové 1***
Konečně nějaká pořádná zpráva ftěhlech hybridích ŠÁDE PR SRAčkách 😉
Rusi sú borci…
Rusi sú borci…
off
Luka, nový český retro elektrovehikl! Co o tom kdo
off
Luka, nový český retro elektrovehikl! Co o tom kdo víte? Přiznejte se 😀
https://youtu.be/Pp5MTLgXrBk
Malá baterka a motory v kolech…
https://www.autorevue.cz/nove-retro-elektroauto-luka-ev-vzniklo-v-cesku-na-jedno-nabiti-ujede-300-km
Objednejte si testovací jízdu
http://mwmotors.cz/luka-ev/#order
Elektrovýzbroj tohoto vozu je koncipována tak, aby byla
Elektrovýzbroj tohoto vozu je koncipována tak, aby byla zvládnutelná/ ekonomicky únosná v malosériové výrobě (rozuměj na koleni). Typicky ty čínské(ale jinak relativně kvalitní) motory v kolech tak nejsou vůbec žádná výhoda (rozuměj jsou s tím jenom problémy ve srovnání se standardní koncepcí s jednorychlostní převodovkou s mech. diferenciálem) ale je to relativně levné řešení, pokud jich chcete odebírát jen pár desítek až stovek kusů a především nepotřebujete tu mechanickou převodovku, jejíž malosériová výroba je finančně neřešitelný problém.
U baterie platí to samé, patrně jsou použity prizmatické články se šroubovacímí vývody, tedy řešení které je opět smontovatelné s minimem strojního vybavení. Navíc to vozidlo je ve vyýjoji již nějaký tne pátek a před cca 3lety 21kWh baterie byla u takto lehkého vozu naprosto konkurenceschopná.
Motory v kolech budou trpět otřesama a závěsy možná
Motory v kolech budou trpět otřesama a závěsy možná vyšší odpruženou hmotností.
Na závěsy sere bílý tesák, trpět tím bude především
Na závěsy sere bílý tesák, trpět tím bude především posádka vozidla.
Obecně řečeno, těch nevýhod motorů v kolech při součesném stavu poznání je tak moc, že je nikdo v sérivém voze nepoužívá a používat nebude minimálně příštích 10let. Dovolil bych si u motorů v kolech použít analogii k vodíku a jeden citát: „Je to technologie budoucnosti a tou nejspíš i zůstane…“
Pěknej rozbor „wheel hub
Pěknej rozbor „wheel hub motors“:
elektromobilitaet.fraunhofer.de/content/dam/elektromobilitaet/de/documents/fsem_ii/CTi%202011%20Session%20B2%20-%20Product%20development%20%20testing%20requirements%20for%20electric%20wheel%20hub%20motors%20(Johannes%20K%C3%A4sgen%20LBF).pdf
MimoTema: Několikrá zde zaznělo, jak Shell investuje v
MimoTema: Několikrá zde zaznělo, jak Shell investuje v elektromobilitě. Možná, ale 95% je fosil, tedy zase jen divadlo:
http://denikreferendum.cz/clanek/27399-firme-shell-hrozi-prelomova-zaloba-za-poskozovani-klimatu
holansdký ropná sračka technologije prasečího minulýho
holansdký ropná sračka technologije prasečího minulýho století dostane naprdel neboj, jeden z důvodů proč mladý lidi nepotřebují smradlavý auto 😉
Arnold Terminátor taky vytáh do boje proti ropákům a bude
Arnold Terminátor taky vytáh do boje proti ropákům a bude je soudit za to že jejich produkty nemaj štítky s upozorněním, že jejich spalování může způsobit rakovinu a smrt. To je poprvý co mě tedle týpek začal víc zajímat :))))
Schwarzenegger says he wants to sue global oil companies for first-degree murder
https://www.cnbc.com/2018/03/13/schwarzenegger-says-he-wants-to-sue-global-oil-companies-for-first-degree-murder.html
Víte jak je to se ŠKODA doopravdy??
Víte jak je to se ŠKODA doopravdy?? :))))))))))))))))))))
youtube.com/watch?time_continue=31&v=9keB8luTHRo
facebook.com/MoldavianAuto/videos/1352846968194416/
facebook.com/MoldavianAuto/videos/1352846968194416/
99% čechů dojíždí v letě ztvrdlý zimáky vy debiuové a
99% čechů dojíždí v letě ztvrdlý zimáky vy debiuové a JE TO TAK SPRÁVNĚ :)))) hele trapná masírka komečních prsat na socku aby z ní vysáli víc a víc prachů na další gumy :)))
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/prezouvani-pneumatik-zajem-roste-ceny-se-zvysily_474693.html
Zatím mne na tom těší jen fakt, že jako poskytovatel vozu
Zatím mne na tom těší jen fakt, že jako poskytovatel vozu přes platformu Smile Car, získám propojením s HoppyGo více potencionálních půjčovatelů. Zatím to po půl roce od registrace a nabízení vyneslo necelé 2 stovky za zrušenou rezervaci vozu. Což je tedy bída. A ještě několik popletů, kteří si zapomněli odškrtnout ve výběru aut filtr Město. Pak v Praze nebo v Liberci poptávali do pár hodin auto, právě stojící v Ostravě. Ovšem to se stává i v lepších rodinách 🙂
ČEZ zdraží od června elektřinu pro
ČEZ zdraží od června elektřinu pro domácnosti
ekonomika.idnes.cz/cez-elektrina-zdrazeni-domacnosti-odber-zakaznici-ceny-pit-/ekonomika.aspx?c=A180406_140437_ekonomika_ane
Tak to mne nechává chladným, su není jeho zákazník a
Tak to mne nechává chladným, su není jeho zákazník a platím vt i nt 600,- za 1MWh plus ty další obrovské nutné natvrdo dané berně.
Další červený hadr pro zdejší Shadehatery?
Další červený hadr pro zdejší Shadehatery?
Jen na co je Škodě vlastní půjčovna, když ještě ani
Jen na co je Škodě vlastní půjčovna, když ještě ani nevyrábí žádný model k půjčování alespoň trochu přizpůsobený, na rozdíl od třeba TM3.
Ty dosavadní carsharingy fungují se sériovými vozy s
Ty dosavadní carsharingy fungují se sériovými vozy s naprosto jednoduchou úpravou.