Volkswagen přetáhl z Tesly programového manažera Modelu S a X

Matthew Renna pracoval ve společnosti Tesla od roku 2013. Začínal jako elektroinženýr, ale vypracoval se na programového manažera elektromobilů Tesla Model S a Model X.

Matthew Renna je od roku 2018 nově zaměstnancem Volkswagen of America, kde bude zodpovědný za rozjezd prodeje nových elektromobilů na platformě MEB. Tedy modelu I.D. Crozz a dalších řady I.D., které budou v USA uvedeny.
foto: Volkswagen

Teď ho zlanařil Volkswagen of America. Jmenoval ho vice prezidentem Severoamerického regionu-G4. Bude zodpovědný za avizovanou velkou elektromobilní ofenzívu postavenou na nové platformě MEB.

Volkswagen si Matta považuje mimo jiné za „výjimečnou kombinaci finančního a inženýrského vzdělání a produktového managementu v rámci elektromobility“. Za něj vděčí primárně právě společnosti Tesla – předtím pracoval jako stážista v Porsche a vývojový inženýr v automobilce Honda.

V Tesle byl osobně zodpovědný za významná zlepšení produktů Tesla Model S a Tesla Model X, zejména v oblasti autonomního řízení (Autopilot). Podařilo se mu přitom vytyčit a dosáhnout klíčových finančních cílů.

tisková zpráva

21 Comments on “Volkswagen přetáhl z Tesly programového manažera Modelu S a X”

  1. To je zase bulvár 🙂 Naprosto nezajímavý článek o
    To je zase bulvár 🙂 Naprosto nezajímavý článek o „nikom“, kdo jde z firmy A do B, jakoby to něco znamenalo. By mě zajímal zdroj týhle informace, jestli VW se snaží přihrat polívku na Tesle, to se mi ani nechce věřit 😀

    1. z Tesly vykopávají jen ty co už nemají co dát anebo
      z Tesly vykopávají jen ty co už nemají co dát anebo nezvládají tempo i když je elonovsky děsivé 😉 Každopádně pokud skutečně VW elektromobilitu jen chce nadále simulovat a politicky natahovágn aby mohl ještě 15 let došrotovat machinery na výrobu TDI/TSI, tak je tendle ferda vodpadlík pro ně dobrý PR 😉

        1. On chtěl naznačit, že se jedná o případ korporátní
          On chtěl naznačit, že se jedná o případ korporátní turistiky. Ta funkce tomu i napovídá, důležité je, že dělal v Tesle, pro PR skvělý, jinak fyzický přínos firmě VW nula. Věřím, že budou i případy, kdy Tesla má své agenty ve vedení top automobilek, aby si udělal obrázek o své konkurenci, tak jako to dělají i ostatní.

    1. A nebo to Volkswagen mysli vazne. TO nikoho z vas
      A nebo to Volkswagen mysli vazne. TO nikoho z vas nenapadlo?
      Uz je trapny cist tu porad ty posmesky. Vsak uvidite za necele 2 roky az se do toho VW opre. Co je divnyho na tom ze nikdo nechce moc vyrabet auta na kterejch se zatim prodelava? Viz Tesla. Ano, Tesla na tom neni moc dobre.
      Jinak aby bylo jasno, strasne moc Tesle fandim ale ty posmesky na ty druhe pusobi tak nejak, no detinsky…..

      1. Na mně zase působí dětinsky, to že si poněkud naivně
        Na mně zase působí dětinsky, to že si poněkud naivně nepřeješ aby se lidi neposmívali VW. Já za sebe říkám, že se budu posmívat dokud k tomu bude pádnej důvod a těch má VW zatím celou fůru. Až přestanou se slibama a dodají co slibují, přijde i nějaká ta pochvala.
        Já se posmívám víceméně všem.

        1. Těžko se neposmívat někomu, kdo na sebe bonzne, že
          Těžko se neposmívat někomu, kdo na sebe bonzne, že zdvojnásobí výrobu elektromobilů kvůli nečekaně velké poptávce. A pak řekne, že během 3 měsíců přejde z 35 aut denně na 70. Koncern velikosti VW. Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo současně k pláči.

          1. Zas vzhledem k tomu, ze eGolfy pujcuji kdekomu (clanek s
            Zas vzhledem k tomu, ze eGolfy pujcuji kdekomu (clanek s univerzitou uz je nekolikaty tady), tak to s tim previsem poptavky nad nabidkou asi tak zhave nebude…
            Prece jen kdyz uz je to auto jednou vyrobene, tak (laickym pohledem) za nej bude lepsi ten milion dostat nez nedostat 🙂 Pokud ovsem tahle forma propagace neprinasi vic, nez ten milion v kapse.

      2. Možná uvažuji špatně, ale porovnávat kapitálový stav
        Možná uvažuji špatně, ale porovnávat kapitálový stav automobilky a z něj odvozovat zisk na jednom automobilu mi přijde… ne, dětinské ale totálně mimo mísu :-p

        Jsou jen dvě možnosti:
        a) EV se nevyplatí vyrábět => Tesla zkrachuje
        b) EV se vyplatí vyrábět => VW na to háže bobek (spolu s ostatními automobilkami které mají zvládnuté výrobní, dodavatelské a další procesy)

Napsat komentář