Nedávno jsme si tu předvedli 110tunový elektrický „náklaďáček“ Komatsu 605-7. Teď se hluboko do dolů vydáme znovu s novinkou Z40.
foto: Artisan Vehicles
Z40 od americko-kanadské společnost Artisan Vehicles je nový, plně elektrický důlní náklaďák. Uveze, jak jeho označení napovídá, až 40 tun nákladu.
foto: Artisan Vehicles
NEPŘEHLÉDNĚTE Japonci představili obří robotický náklaďák bez kabiny
Pohání ho čtyři elektromotory, které mu dávají dvakrát vyšší výkon, než nabízejí běžné dieselové alternativy. Emituje přitom jen osminu tepla.
Z40 je navíc vybaven zcela automatickým systémem výměny baterie, při kterém nemusí obsluha z vozidla vůbec vystoupit. Z40 bude poprvé využit ve zlatém dole Macassa společnosti Kirkland Lake Gold.
foto: Artisan Vehicles
Kromě Z40 připravuje společnost Artisan Vehicles také čtyřtunový, plně elektrický důlní nakladač A4. Opět se chlubí lepšími dovednostmi, než dieselové alternativy. Ale co především: není nutné starat se o odvádění jedovatých emisí z důlních šachet.
Chybí vám tam ještě pod vodou, aneb hybridní
Chybí vám tam ještě pod vodou, aneb hybridní dieselelektrické nacistické ponorky 🙂
Když se technologie v určitém odvětví vyplatí, tak se šíří sama dostatečně rychle, naopak dotování technologie v oblastech kde se nevyplatí je nákladné plýtvání penězy, zdroji, časem a průmyslovými kapacitami, jenž nakonec neúprosně vede k úpadku takových dotačně-byrokratických společenství.
Možná si přečtěte vznik ponorek, jak fungují, jak měly
Možná si přečtěte vznik ponorek, jak fungují, jak měly fungovat a proč byl do nich koncipován elektrický pohon eště před hitlerem.
Je neuvěřitelné, jak slovo hybridní dokáže zamotat hlavu … vašemu druhému odstavci moc nerozumím, a jen zkuste pochopit vývoj těžby a následný posun procesů kolem té těžby v daném období a možnostech technologií. Nespletl ste si web?
No vidíte, všechny problémy se vyřeší sami. Osobně si
No vidíte, všechny problémy se vyřeší sami. Osobně si myslím, že pro tuto planetu největší problém také relativně brzy zanikne. Na Mars se rozšířit určitě nestihne. Díky bohu. A to jsem ateista jako poleno. 🙂
samy (ony)
samy (ony)
Díky, jsem slabý v Češtině. Což mne mrzí.
Díky, jsem slabý v Češtině. Což mne mrzí.
Sociální dávky jsou také určitá forma dotace…
Sociální dávky jsou také určitá forma dotace… začněme s rušením tam 😉
V zájmu zabránění úpadku civilizace…
p.s. nejsem zastáncem ani jedné strany, pouze takový malý nadhled 🙂
Však já klidně souhlasím, aby byly všechny pravé
Však já klidně souhlasím, aby byly všechny pravé sociální dávky podporující cikánský způsob života zrušeny.
Samozřejmě se do toho nedají počítat krvavě placená pracovní povinná pojištění z kterého jde placení myslím prvního roku nezaměstnanosti, většina zdravotnictví a důchody.
V nekterych podzemnich dolech je teplota velky problem. Aby se
V nekterych podzemnich dolech je teplota velky problem. Aby se tam dalo pracovat musi se vzduch chladit. Chlazeni je obrovsky narocne na energii a takove mnozstvi tepla ktere tam ty stare diesely privadeji je nutne draze odstranit. Elektricky dumper prinese nekolikanasobne zlepseni a je to logicka konsekvence.
Nechápu proč nepoužívají zemní plyn.
Nechápu proč nepoužívají zemní plyn.
Jak by měl zemní plyn vyřešit nadbytek tepla?
Jak by měl zemní plyn vyřešit nadbytek tepla?
Jste moc náročná. Stačí vyřešit aspoň jeden problém.
Jste moc náročná. Stačí vyřešit aspoň jeden problém.
🙂 nejsem ona.
V jiném fóru mám v patičce:
Ožana
🙂 nejsem ona.
V jiném fóru mám v patičce:
Ožana neznamená ženu, přestože to kdysi velmi dávno bylo ženské křestní jméno
Já jsem to tipoval. Ale chtěl jsem být ten špatný.
Já jsem to tipoval. Ale chtěl jsem být ten špatný.
Není pravda, když už musíte větrat kvůli nadbytku tepla,
Není pravda, když už musíte větrat kvůli nadbytku tepla, tak už v rámci toho větrání odvádíte i spaliny, takže to teplo je klíčový problém.
Protože před vjezdem do dolu je kulatá červená značka s
Protože před vjezdem do dolu je kulatá červená značka s nápisem CNG 🙂
:-))) Palec nahoru.
:-))) Palec nahoru.