Porsche vyrábělo pouze dva své modely s dieselovými motory, a to Macan S a Panamera 4S. Jejich výroba ale ke konci února skončila.
foto: Porsche
Mluvčí Porsche to komentoval slovy o „kulturním posunu“ zákazníků značky Porsche. Nejspíš s tím ale má hlavně co dočinění aféra Dieselgate a domovský Stuttgart, který nedávno vyhrál právo zakázat dieselům vjezd do centra.
S diesely přitom Porsche začalo teprve v roce 2009 právě u modelu Cayenne. To, že po necelých deseti letech dává diesely znovu k ledu, skutečně vypovídá o zásadní proměně automobilového světa.
Porsche se rozhodlo, že se dieselové motory nebude snažit přizpůsobit nové normě Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure (WLTP). A raději se zaměří na benzinové motory, hybridy a samozřejmě elektromobily.
Zájem o diesely ostatně klesá celosvětově a bylo by zajímavé zjistit, jak moc právě v oblasti luxusních aut. Tedy tam, kde stálicím „vyžírá“ koláč Tesla se svými elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X.
Podle magazínu Autocar nicméně není jisté, že Porsche skutečně s diesely navždy končí. Už příští Cayenne by totiž měl být dieselovým motorem vybaven. Není ale zatím jasné, kdy auto půjde na trh.
Autocar nicméně dále dodává, že šéf značky Porsche Oliver Blume už dříve prohlásil, že diesely nejsou pro automobilku nijak zvlášť významné a tvoří jen asi 15 % prodejů.
Ač bytostně nesnáším jakoukoliv cenzuru, souhlasím s
Ač bytostně nesnáším jakoukoliv cenzuru, souhlasím s tím, že dízlový fekálisti nemají na ekologicky smýšlejícím serveru do prudit. Proč se my normální máme tou fosilní zaplacenou propagandou na posledním svobodným serveru proboha „brodit“ ??? at si táhnou do sraček autoreví. sračky patří ke sračkám :)))
Ač bytostně nesnáším jakoukoliv cenzuru, souhlasím s
Ač bytostně nesnáším jakoukoliv cenzuru, souhlasím s tím, že komentující, ze kterého se bezostyšně sypou jen fekálie a urážky tady nemá co dělat. Proč se my ostatní tímhle proboha máme „brodit“ ???
Smazali jsme, díky za upozornění.
Smazali jsme, díky za upozornění.
Taktéž za ostatní děkuji, pane Horčíku.
Taktéž za ostatní děkuji, pane Horčíku.
Taktéž za ostatní děkuji, pane Horčíku.
Taktéž za ostatní děkuji, pane Horčíku.
Je to marný, je to marný ….
Je to marný, je to marný ….
to píšeš o Elektromobilech versus Popelnice anebo navopak??
to píšeš o Elektromobilech versus Popelnice anebo navopak?? :))
Nene, to píšu o lidech.
Pokrok nezastavíš. Blbce málokdy.
Nene, to píšu o lidech.
Pokrok nezastavíš. Blbce málokdy.
Když jsi mrtvej, tak o tom nevíš. A pro ostatní je to smutný.
Když jsi idiot, je to stejný.
souhlas. bylo to za carou. a mozna se dotycny z toho vyspal a
souhlas. bylo to za carou. a mozna se dotycny z toho vyspal a je nakonec rad, ze se zadny vysetrovaci organ nebude pidit po jeho ip-adrese.
tak to ses posrrfkině, jen co si zas přečtu nějakou tu
tak to ses posrrfkině, jen co si zas přečtu nějakou tu tvoji dízlovou vyplesklinu tak dostaneš patřičnou odpověd :)))
a vopovaž se zas blahořečit šáde nebo podobnou fosíliji
a vopovaž se zas blahořečit šáde nebo podobnou fosíliji utopenou fpetrodolarech minulýho století :))))
jednak rs je zkratka meho jmena a se skodou opradu nemam nic
jednak rs je zkratka meho jmena a se skodou opradu nemam nic spolecneho. jednak podle toho co pisete pochybuji, ze tusite co zkratka rs v automobilismu znamena. jednak tady zadnou fosilii neblahorecim a nikdy jsem tak nedelal a nakonec dovolte abych vam podekoval za zmenu stylu. to, co pisete je vyrazne mene za carou kazdopadne pokud se nechcete zaradit mezi mistni hlupaky, na ktere nikdo seriozni nereaguje tak nevahejte a pokracujte ve zmene stylu dale. berte tuhle reakci jako vyjimku z meho pravidla – nereagovat na urazky. ale take jako povzbuzeni do dalsich diskusi.
na tady máš cenu útěchy, na dízlblejt už všichni
na tady máš cenu útěchy, na dízlblejt už všichni zaměstnanci zapoměli obzvlášt po vejplatě :)))
zpravy.e15.cz/byznys/podniky-a-trhy/skoda-auto-zvysila-loni-provozni-zisk-i-trzby-zakaznikum-take-dodala-rekordni-pocet-automobilu-1344424
Tak hlavně že Porše aspoň začalo s produkcí medu
Tak hlavně že Porše aspoň začalo s produkcí medu 😀
https://www.denik.cz/auto/porsche-zacalo-nabizet-svuj-vlastni-med-vytvorilo-ho-1-5-milionu-vcel-20171207.html
KARTEL !! Volkswagen, Audi, Porsche a BMW společně vybíraly
KARTEL !! Volkswagen, Audi, Porsche a BMW společně vybíraly dodavatele a určovaly ceny komponentů
irozhlas.cz/ekonomika/volkswagen-audi-porsche-a-bmw-spolecne-vybiraly-dodavatele-a-urcovaly-ceny_1707211549_pj
VW Porsche má průšvih, zakázali mu prodávat Cayenne
VW Porsche má průšvih, zakázali mu prodávat Cayenne Diesel. Dieselgate zdaleka nekončí. Překvapivé další kolo se týká Porsche, které tvrdí, že nemá nejmenší tušení, jak se do jeho motorů dostal podvodný kód :)))))))
autoforum.cz/zajimavosti/porsche-ma-prusvih-zakazali-mu-prodavat-cayenne-diesel-emisemi-nox-to-ale-neni/
Aféra Dieselgate se týká víc aut Porsche, než se myslelo.
Aféra Dieselgate se týká víc aut Porsche, než se myslelo. Porsche používá naftové motory od automobilky Audi, která patří k VW.
ekonomika.eurozpravy.cz/svet/138051-afera-dieselgate-se-tyka-vic-aut-porsche-nez-se-myslelo/
Porsche Cayenne neprošlo emisními testy. Další oběť
Porsche Cayenne neprošlo emisními testy. Další oběť Dieselgate?
autoroad.cz/technika/86616-porsche-cayenne-neproslo-emisnimi-testy-dalsi-obet-dieselgate
s tema dieslama to rozhodne nebude tak rychly konec, jak se
s tema dieslama to rozhodne nebude tak rychly konec, jak se tady casto maluje na hybridu. cituji:“v ne příliš vzdálené budoucnosti zažijí diesely oživení, protože si automobilisté uvědomí, že to je velmi efektivní pohon“. vic treba zde
Zde bylo přání otcem myšlenky.
Zde bylo přání otcem myšlenky.
otazka, ktere prani mate namysli. jestli to elektromobilni,
otazka, ktere prani mate namysli. jestli to elektromobilni, nebo do dieselove. ale asi je to tak 1:1
Když ono je to těžký. Na jednu stranu máme pošťáky a
Když ono je to těžký. Na jednu stranu máme pošťáky a kurýry, kteří jezdí od domu k domu pár set metrů, najedou za den pár desítek kilometrů a jezdí diesely, které nehávají běžet dýl při stání než při jízdě. Máme lidi, kteří sekají 300m zahrádku benzínovou sekačkou. Lidi, kteří jezdí po městech offroady, co žerou 20.
A pak máme menší skupinu lidí, kteří si myslí že všechna auta nahradíme elektromobily s neomezeným dojezdem, superrychlým nabíjením, nulovými provozními náklady a hlavně zcela nulovými emisemi.
A pak jsou lidi jako ty, kteří chápou, že všechno chce své.
Jenže to některým místním zabedněncům nevysvětlíš.
Je to jako kdyby někdo řekl: „Autobus je lepší než traktor. Budeme s ním orat“
nepochybne s vama souhlasim. bezvyhradne. a dekuji za uznani,
nepochybne s vama souhlasim. bezvyhradne. a dekuji za uznani, po tech prispevcich o par radku niz jsem to snad i potreboval. ma ucta.
To je spíš politická záležitost. Třeba politiky napadne,
To je spíš politická záležitost. Třeba politiky napadne, že potřebují více peněz a navýší spotřební daně na naftu nad úroveň benzínu.
ano. muze byt.
ano. muze byt.
Porše se snaží schovat Dizlegejt podvod, selhání koncernu
Porše se snaží schovat Dizlegejt podvod, selhání koncernu a soudně schvalenou netoleranci rakovinometů za termín „kulturní posun“ lol. Jen si teď vyžíraj důsledky vlastního průseru a modlej se aby prodali co nejvíc spalováků. :)))
„Porsche se rozhodlo, že se dieselové motory nebude snažit
„Porsche se rozhodlo, že se dieselové motory nebude snažit přizpůsobit nové normě Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure (WLTP).“
WLTP je něco čemu je potřeba se přizpůsobovat? Já myslel že je potřeba se přizpůsobovat normám jako je Euro 6 apod.?
Nemci nejsou blbci a spocitali si, ze na EV nevydelaji. Proto
Nemci nejsou blbci a spocitali si, ze na EV nevydelaji. Proto se vraci diesel na plny koure, podle hesla diesel je mrtvi at zije diesel.
Schvalne jestli nekdo najde odkaz na trakcni Lion baterku, kde za kWh zaplatim mene nez $450.
no tak germán chtel dycky lézt amerikáncoj dopr nejlíp ho
no tak germán chtel dycky lézt amerikáncoj dopr nejlíp ho řídit ale naštěstí si germánský lid nad fuchtlí zlovládou si vysoudil spravedlnost pro německý lid :))))
Nějak nechápu souvislost Pokud mi nikdo nenajde e-shop s
Nějak nechápu souvislost Pokud mi nikdo nenajde e-shop s bateriemi pod $450/kWh -> na EV se nedá vydělat.
I nejlevnejsi cinska trakcni na „ev-power.eu“ vychazi na 10
I nejlevnejsi cinska trakcni na „ev-power.eu“ vychazi na 10 tisic kWh, to prece nedava smysl, pak bych jen za baterii 50 kWh pro prestavbu auta na EV zaplatil statisice, jedna komponenta v aute prece nemuze stal pul mega. Tady blogger pise, ze vyrobce aut chce za trakcni baterku do auta v prepoctu pres 20,000 za kWh, google „battery costs, stickers, and a winter road trip“
Pokud mi budete ochoten dát aspoň 5000 Kč za kWh s daní,
Pokud mi budete ochoten dát aspoň 5000 Kč za kWh s daní, zajistím vám klidně 100 kWh baterií s kapacitní zkouškou a roční zárukou. Vše na fakturu, legálně.
VW Porše nám je buřt a VW šáde na svý zaměstnance srrr
VW Porše nám je buřt a VW šáde na svý zaměstnance srrr dokonce jim chtěla naložit sobotu a lidi na ulici bude dále otravovat rakovinomety :))))) ctrl+c 😉
investicniweb.cz/news-skoda-auto-hlasi-rekordni-unor-dodala-92800-vozu/