Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

Na elektromobil Porsche Mission E německá značka hodně sází. Žádný div, že se z nové verze Porsche Mission E Cross Turismo stala hvězda ženevského autosalonu.

Porsche Mission E Cross Turismo
foto: Porsche

Specifikace nové verze elektromobilu Porsche Mission E s přídomkem „Cross Turismo“ jsou: dojezd 500 km (NEDC), max. rychlost 250 km/h, zrychlení 0-100 km/h během 3,5 sekundy, zrychlení 0-200 km/h za 12 sekund, dva elektromotory, pohon všech čtyř kol, výkon 440 kW, možnost dobití 80 % kapacity během 15 sekund.

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Čtyřmístné auto typu crossover je 4,95 m dlouhé, 1,99 m široké a 1,42 m vysoké. Nabíjení je postaveno na 800V architektuře (až 350 kW). Elektromotory jsou typu PSM – synchronní motor s permanentním magnetem.

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Adaptivní odpružení umožňuje zvýšit světlost až o 50 mm. K dispozici jsou i mnohé služby konektivity a pokročilého ovládání. Například aplikace DestinationsApp pro snadné plánování výletů.

Auto dále například s pomocí kamery ve zpětném zrcátku sleduje oči řidiče a vyhodnocuje, na které přístroje se dívá. Podle toho je na displeji zvětší nebo zmenší.

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche

Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo

foto: Porsche
tisková zpráva

24 Comments on “Autosalon Ženeva 2018: Porsche Mission E Cross Turismo”

  1. Je až fascinující, jak jsou Češi schopni rozvést
    Je až fascinující, jak jsou Češi schopni rozvést “odbornou” debatu nad šotkem o dobíjení za 15sekund. :o) miluji Čechy. PS: možná je k autu nějaká Marvellovska postavička co to dobíjí na počkání (přesně na počkání 15s). :o)

  2. Někdo znásilnil sedan velkejma kolama a upic tomu zadek.
    Někdo znásilnil sedan velkejma kolama a upic tomu zadek. Ještě to pojmenovat JUV jako Jánevim UV a prodejní trhák je na světě. Bohužel tím odbourali hlavní výhodu SUVéček, línejm tlustoprdům a důchodcům se zase bude blbě nastupovat 😀

  3. :))) Změna plánu: první plně elektrická škodovka bude
    :))) Změna plánu: první plně elektrická škodovka bude příští rok citigo :)))))))))))) co sem říkal natahovágn!! :))))

    auto.idnes.cz/skoda-elektromobil-citigo-dc0-/automoto.aspx?c=A180307_105933_automoto_fdv

    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2016-vw-skoda-superb-electric/

    1. Zkus pohledat nejake fotky z CERNu. Vypada to jako medena
      Zkus pohledat nejake fotky z CERNu. Vypada to jako medena kolejnice neco mezi 5×5 a 10x10cm v gumovem rukavu (chlazeni vodou). Chodi tim desitky kA. Pokud to auto ma 800V/100kWh baterii, tak to vychazi na nejakych 30kA, to je schudne, jen je treba davat majzla na prechodove odpory na konektoru 🙂

      Mimochodem, takhle vypada 12.5kA pohyblivy privod: https://home.cern/about/engineering/powering-cern

Napsat komentář