Jaguar dnes představil svůj první elektromobil I-PACE. A nebojí se ho hned postavit ho proti letité stálici americké provenience jménem Tesla Model X.
Jak jinak přilákat ke svému novému elektromobilu pozornost než s pomocí značky Tesla. A tak Jaguar vyrazil do Mexika, kde na závodní dráhu Formule E postavil vedle sebe Tesla Model X a svůj nový I-PACE. Podívejte se, jak to dopadlo.
Jaguar I-PACE vypadá jako hodně zajímavá koupě. Je menší a lehčí než Model X, ale nabízí podobný, ne-li lepší dojezd a výrazně příjemnější cenu. Pro kategorii elektrických SUV je ale tohle teprve začátek – na záplavu dalších nových modelů se můžeme těšit i v nejbližších letech.
Když jsem viděl jak vyrábí Teslu málem celou ručně to
Když jsem viděl jak vyrábí Teslu málem celou ručně to bych s trochou praxe zvládl doma na koleně a taky to tak vypadá design v háji přilepený tablet na přístrojovce. A pak začali machrovat s nejrychlejším autem a lhali Bugatti a Keongsegg měli větší zrychlení. Kdyby s tím takto jeli tak vyšťaví baterky do 5km. A ejhle Jaguar je porazí jako prd a to má papírově
menší zrychlení tak zase lež od Tesly oni sou ty jejich auta těžký proto je Jaguar porazil. Jednou mě volali abych prý koupil jejich akcie a já jsem si zjistíl že ten šéf od Tesle je nějaký dobrodruh a mají záporný hospodářský výsledek. Akcie jsem nekoupil. Dobře že tu Teslu vystřelili do vesmíru stejně skončí pitomci v Americe.
Jaguar porazil Xko 100D, nikoli P100D.
Jaguar porazil Xko 100D, nikoli P100D.
Ale hlavně pořádně natrh prdél spoustě pořádnejch
Ale hlavně pořádně natrh prdél spoustě pořádnejch spalováků, ale to tam radši ani neukážou :)))
Bolo by dobre, keby sa sa dal vyšetriť. Evidente nie si
Bolo by dobre, keby sa sa dal vyšetriť. Evidente nie si uplne v poriadku. Ale nic si z toho nerob, to má vacsina tých co fetuju vyfukove plyny kazdy den 🙂
Jo a ty zase fetuješ dým z fosilních elektráren aby jste
Jo a ty zase fetuješ dým z fosilních elektráren aby jste dobili ty vaše e-auta Atomky jste preventivně zavřeli já bych vám nechal odstřihnout elektřinu od domu a pěkně jako za pravěku kůže oštěpy kamenné nože
Ty fetuješ vejfuk a k tomu i čoud z uhelek ty troubo.
Ty fetuješ vejfuk a k tomu i čoud z uhelek ty troubo. Benzín nepadá z nebe ani neteče z kouhoutku sám vod sebe. Rafinérie a tězba ropy spolknou slušou porci elektriky. 😛
A ještě si tak hloupoučkej, že věříš reklamě :)))
Budeme kopat tisíce tun uhlí aby mohli jezdit elektromobily
Budeme kopat tisíce tun uhlí aby mohli jezdit elektromobily to už klidně můžete jezdit lokomotivou na uhlí a bylo by to daleko ekologičtější.Protože taková odsířená lokomotiva s vagony uveze daleko víc lidí než elektromobil
jonatane kdyby tě slyšeli Mach a Šebestová tak by se za
jonatane kdyby tě slyšeli Mach a Šebestová tak by se za tebe pěkně styděli jaké nesmysly plácáš, vždycky tě chválili jak jsi chytrý!!!
tady máš domácí úkol
a)1 garáž o rozměru 5x3m osazená na střeše FVE ročně vyrobí elektřiny pro 1 EV na ujetí kolika km?
2) kolik kg uhlí je potřeba spálit v elektrárně aby stejné EV auto ujelo stejný počet km?
Skutečnost je taková že při výrobě článků pro
Skutečnost je taková že při výrobě článků pro Fotovoltaickou elektrárnu se spotřebuje tolik energie že za celou historii zatím vyrobili FEV měně energie než se spotřebovala na jejich výrobu. Například křemík se taví v indukčních pecích při teplotě 1600 stupňů a elektřina se na to bere z uhelných elektráren. Navíc jejich účinnost s léty ubývá a dostává se jen k 50%. A potom ještě musíte započítat jejich ekolikvidaci ta si vyžádá další energii.
To by musel byt nějaký magor který by si pořídil FEV za cenu nového auta když by za tyto prachy jezdil 10let s benzinovým autem. Roční výroba elektřiny na střeše domu je asi 30 dobitá elektroauta.To by si ale musel mít nějakou akumulaci jinak nevím kde by si vzal tolik elektriky na dobití což je jako by si koupil novou sadu baterek do auta takže ve finále by si dal za kilometr s elektroautem 3x víc peněz než za benzin vratte se radší k energii minulého stoleti a tím je uhlí.
Říkam vám že nejůčinější a nejekologičtější je
Říkam vám že nejůčinější a nejekologičtější je jezdit s parní odsířenou lokomotivou než s těma vašima elektrickýma autama. Vy to uhlí spálíte a tu energii pošlete do parního stroje jménem turbína a ta vám s toho vyrobí elektřinu tu se ztrátama dovedete do domu a do elektroauta tam se zase spálí v motoru a převede na kola.
Já ovšem v lokomotivě přímo páru převádím na pohyb vynechám ten převod na elektřinu a ušetřím spoustu energie takže parní lokomotiva je úspornější a účinnější než ty vaše elektrosračky.
Pane jste vedke s tema cislama.
Pane jste vedke s tema cislama.
Aliene ty vetřelče ty si ženská štěstí že máš děti
Aliene ty vetřelče ty si ženská štěstí že máš děti jinak bych tě nešetřil to umí jen ženská argumentovat ničím ,že to nesedí ,tak řekni co nesedí, nevíš nic. profiastronom a slepice je na stejné úrovni jak pozoruji.
😀 s lidma jako ty a kukisek nema cenu diskutovat. Mrkni na
😀 s lidma jako ty a kukisek nema cenu diskutovat. Mrkni na ceny energii obnovitelna vs uhli atd. Vice nebudu plkat na tu to jsou jini:D.
Milá paní radší se podívejte na vaše vyučtování za
Milá paní radší se podívejte na vaše vyučtování za elektřinu tam máte podrobně rozepsáno
vaše osobní dotace na obnovitelné zdroje. Protože kdyby se nedotovali tak je to nejdražší výroba elektřiny. Prostě těm šmejdům platíme ze svého fotovoltaiky bioplynky a jné ruzné sračky co nemají budoucnost. Mimochodem bioplynky to je největší devastace životního prostředí tisíce hektaru kukuřice se traktory tahá až z 40km vzdálených polí.A potom ten bordel po překvašení stovky tun se spátky tahá na pole a tím bordelem se zalepí půda a pak už na ní nic neroste. Bioplynka vyrobí z kukuřice 64% tepla co se ve většině případů nehospodárně vypouští do vzduchu nebo se s tím nefektivně vytápí takže tyto bioplynky oteplují dost dobře naší planetu. Jen 46% je přeměněno na dotovanou elektřínu. Je to jenom byznys nic víc.
Sakryš, narážky na Vaší totální neznalost problematiky,
Sakryš, narážky na Vaší totální neznalost problematiky, fyziky i matematiky, překrucování fakt, vymýšlení fakt a dalších nesmyslů už jsou koukám vybrané, tak alespoň si rýpnu do Vaší Ůžasné češtiny :).
Jirko přestaň sakrovat když si to nepochopil tak ti to
Jirko přestaň sakrovat když si to nepochopil tak ti to zopakuji znova: Na výrobu solárních panelů bylo třeba více elektřiny než co tyto panely samy doposud vyrobili.Pro jejich výrobu muselo být vytěženo o to víc uhlí ze kterého se vyrobila ta elektřina použitá na výrobu těch panelů. Klidně ti to zopakuji potřetí snad umíš číst?
To je snad logické, že je z něčeho museli vyrobit a také
To je snad logické, že je z něčeho museli vyrobit a také je snad nechají nějakou chvíli vyrábět elektřinu, aby jí bylo víc, než do nich vrazili. A to platí o jakémkoli zdroji elektřiny, pokud tedy nevymyslíte elektrárnu, která bude nejdřív vyrábět elektřinu a až potom jí postavíte :-D.
problém je ten že fotovoltaika je závislá na uhlí i při
problém je ten že fotovoltaika je závislá na uhlí i při svém provozu.Jelikož slunce nesvítí pořád je třeba mít nastartovanou jednu uhelnou elektrárnu navíc aby když přijdou mraky zaskočila za výpadek výkonu tak aby se siť nezhroutila.
Jo a fotovoltaika je těsně předposlední co se týče návratnosti za ní jsou jen biopaliva některá s návratností 0,9 takže jsou prodělečná.
Naproti tomu ropa má návratnost oproti fotovoltaice 20x větší.
Ta vaše nějaká chvíle návratnosti pro fotovoltaiku netrvá roky ale počítá se v desítkách let. Jediný rozumný zdroj energie pro lidstvo je jaderná energie.Pokrýt úrodné pole panely fotovoltaikou a zbytek zasít kukuřící do bioplynek nebo řepkou na biopaliva to by se vám ekologům líbilo.
Jádro je taky závislí na uhlí.
Jádro je taky závislí na uhlí.
Bylo by rozumné využívat to co je nejúčinnější.
Bylo by rozumné využívat to co je nejúčinnější. Například navrhuji znovu přejít na parní lokomotivu než vyvíjet solární lokomotivu, jelikož parní lokomotiva má o 100% větší účinnost než solární panel
který má směšných 8%. Samozřejmě benzinový motor v autu má daleko větší účinnost.
problém je ten že fotovoltaika je závislá na uhlí i při
problém je ten že fotovoltaika je závislá na uhlí i při svém provozu.Jelikož slunce nesvítí pořád je třeba mít nastartovanou jednu uhelnou elektrárnu navíc aby když přijdou mraky zaskočila za výpadek výkonu tak aby se siť nezhroutila.
Jo a fotovoltaika je těsně předposlední co se týče návratnosti za ní jsou jen biopaliva některá s návratností 0,9 takže jsou prodělečná.
Naproti tomu ropa má návratnost oproti fotovoltaice 20x větší.
Ta vaše nějaká chvíle návratnosti pro fotovoltaiku netrvá roky ale počítá se v desítkách let. Jediný rozumný zdroj energie pro lidstvo je jaderná energie.Pokrýt úrodné pole panely fotovoltaikou a zbytek zasít kukuřící do bioplynek nebo řepkou na biopaliva to by se vám ekologům líbilo.
Energetická potřeba ČR je okolo 400 TWh ročně, to je tak
Energetická potřeba ČR je okolo 400 TWh ročně, to je tak na 30 Temelínů, takže je nemožné mít jediný zdroj, byť jaderný. Nicméně souhlasím, že pro naše území je nejvhodnější dlouhodobá podpora jaderné energie plus bych dodal ještě velká bateriová úložiště, abychom si mohli brát energii z německých větrníků za záporné ceny :).
Hovoril som ti aby si sa dal vyšetriť a ty stále
Hovoril som ti aby si sa dal vyšetriť a ty stále otravuješ…
RS ti dal úlohu, ktorú ty určite nezvládneš, tak bude lepšie keď sa do tej garáže zatvoríš a nakopneš si svojho spalováka na pol hodinku. To ta s tých tvojich bludov preberie 🙂
Jaktože jsem tě neviděl jsem mávat s transparentem v
Jaktože jsem tě neviděl jsem mávat s transparentem v televizi, když prolamovali limity?!? Jaktože ti nevadí že každej rok vyvezeme třetinu produkce naší elektriky, ale uhlí si tu na to narubeme, propálíme a dejcháme jenom my?!? Jaktože ti nevadí že ročně vyvezeme víc jak dvakrát produkci Temelína??? Že ty doma poháníš mražák, telku i vibrátor šlapáním na kole. Už ti řekla stará, že si nevidíš do huby? :)))
Jestli se ty trubko bojíš blakoutů tak si postav 4 Temelíny na zahradě, ale varuju tě distributoři pokutujou přetoky. :)))
+1 😀 Nice.
+1 😀 Nice.
Projíždka i-Pacem u první
Projíždka i-Pacem u první ruky
https://www.youtube.com/watch?v=JoxLIKCh8gI
Kdo vyhrál v sprintu?
To je asi tak důležité
Kdo vyhrál v sprintu?
To je asi tak důležité zjištění,jako která z kamarádek mé drahé má více botiček.
Mnohem důležitější je srovnání cen,kvality a časové dostupnosti.
Tesla je zatím jediná automobilka,která nabízí skutečné řešení v dopravě budoucnosti.
Jaguár se vzbudil a máme tu parádní výklad snu,od běžného prodeje asi docela vzdálený,ale možná překvapí a předvede Tesle jak se vyrábí 5000 koček týdně.
Zajímavé, dotě spousta fandů elektromobility
Zajímavé, dotě spousta fandů elektromobility zdůrazňovala zrychlení Tesly a najednou je to nedůležité. Ve chvíli kdy automobilky budou mít pocit, že se na elektromobilech dá vydělat, ukážou Tesle jak se vyrábí. To neměj strach.
Spíš mám strach,že než Tesle někdo ukáže jak se
Spíš mám strach,že než Tesle někdo ukáže jak se vyrábí elektromobily,bude Tesla vyrábět létající auta.
My other car is Falcon Heavy.
My other car is Falcon Heavy.
Tesle fandím, rozhýbala trh, ale bude to mít hodně
Tesle fandím, rozhýbala trh, ale bude to mít hodně těžký, prostě bude proti ní stát celý svět, to se nedá vyhrát, ale když budou mít na trhu 3% podíl bude to pro ně super. To ale ví snad každý že současná premiová auta bude chtít majitel nahradit stejným výrobcem, tak to prostě je. Většina lidí bude chtít klasiku a ne někde šátrat po displeji, když si chce ztlumit topení.
Vše je otázkou zvyku!
Dnes jen pomalu lidé začínají
Vše je otázkou zvyku!
Dnes jen pomalu lidé začínají chápat,že elektro mobilita je nutností,ne výmyslem pro radost.
Zdá se být nutností i zavedení jisté změny v chápání získávaní energie z obnovitelných zdrojů a samozřejmě nesmí zaostat ani vznik dostatečně husté a kvalitní dobíjecí soustavy.
Na dotykový displej si lze také snadno zvyknout,asi tak jak jsme si zvykli na mobil,který nám nahradil hodinky,kalendář,fotoaparát,TV i notebook.
Lidi neví co chtějí, dokud jim to nedáme.
Nechcete
Lidi neví co chtějí, dokud jim to nedáme.
Nechcete šmatlat po displeji pro ztlumení teploty. Pardon, teď už musíte a budou časem muset všichni, viz A8. Pokrok nezastavíš. Jaký máte mobil, tlačítkový.
Haha nikdo nebude tukat na displej prostě otočí knoflíkem
Haha nikdo nebude tukat na displej prostě otočí knoflíkem a je to jelikož ti co budou mít tuto ptákovinu jen displej tak zkrachují jelikož to lidi nebudou kupovat.Dokonce to zakážou pro bezpečnost jelikož čumět na displej a nekoukat kam jedu se nesmí
A hele další chytroprd co vidí do budoucnosti 😀
A hele další chytroprd co vidí do budoucnosti 😀
Ty troubové v Jaguáru se konečně zabavili hluku motoru,
Ty troubové v Jaguáru se konečně zabavili hluku motoru, ale oni jsou tak pitomý a zabedněný že tam musej přidávaj tam vlastní falešnej hluk z repráků aby to bylo víc fun… S tímhle dinosaurským myšlením můžou jít fakt dopérdele. Jak dlouho se ještě budou vyrábět takový stupidity.
https://youtu.be/tsqUy4VEJ4c?t=11m20s
Trapny Jaguar. Nech idu do prdele aj s maskou a zvukom. A to
Trapny Jaguar. Nech idu do prdele aj s maskou a zvukom. A to porovnávanie s TMX, tak to je fakt ubohé aj s tým šaškovaním tých dvoch blbečkov…
Pritom je to celkom pekné auto a vôbec nebolo potrebné sa takto strápniť. Svojich kupcov by si to našlo aj bez tej šaškariny.
Ohledne zvuku, co si tak najit, proc to vyrobci delaji? Mala
Ohledne zvuku, co si tak najit, proc to vyrobci delaji? Mala napoveda, vydupala si to jedna organizace nevidomych.
Podíval ses na to video vůbec? Tam je řeč o zvucích pro
Podíval ses na to video vůbec? Tam je řeč o zvucích pro řidiče dovnitř kabiny a ne pro chodce!
Jo tohle. Ne, nevidel. V tom pripade pardon za
Jo tohle. Ne, nevidel. V tom pripade pardon za mystifikaci.
Nicmene v „zavodnim“ videu nic slyset neni, takze je to predpokladam vypinatelne. A pokud po tom nekteri zakaznici touzi, proc jim to nedoprat (zvlast kdyz je to pro vyrobce vpodstate „zadarmo“)
Otázka je zda je to vypínatelné nebo ne?
Ostatně zda to
Otázka je zda je to vypínatelné nebo ne?
Ostatně zda to má ty zvuky pro chodce by mě taky zajímalo?
zvuky pro chodce, pokud to zas neposunuli, tak letos nebo
zvuky pro chodce, pokud to zas neposunuli, tak letos nebo pristi rok by to melo byt v EU u novych aut povinne. Takze bych cekal, ze to tam maji.
Updejtujou vzduchem, takže tam daj co chtěj.
Updejtujou vzduchem, takže tam daj co chtěj.
Nejaky hardware (venkovni reprak) to asi potrebovat bude. Teda
Nejaky hardware (venkovni reprak) to asi potrebovat bude. Teda pokud nemaji programovatelny klakson 🙂
Na dalším videu je vidět že tam řidič na displejí
Na dalším videu je vidět že tam řidič na displejí přepíná do nějakýho zážitkovýho módu z čehož jsem vydedukoval, že to jsou ty jakoby umělý zvuky motoru / akcelerace.
Auto je to moc pěkné a kromě pomalýho nabíjení a absence
Auto je to moc pěkné a kromě pomalýho nabíjení a absence vlastní supernabíjecí sítě má celkem všechna základní plus.
Jem přemýšlím, jestli toužíme po tom, zda by si každá
Jem přemýšlím, jestli toužíme po tom, zda by si každá automobilka postavila vlastní síť nepřístupnou ostatním…
O nepřístupnosti mluvíš jen ty. Základem takové sítě
O nepřístupnosti mluvíš jen ty. Základem takové sítě je bezstarostné a bezešvé spojení s autem, jeho navigací plánovačem cesty a sytémem placení. Nic takovýho neexistuje, vše je rozdrobené po státech, regionech a firmách, propojení s auty veškeré žádné, vo interakci ani nemluvě. Jenom se to supluje appkama, smlouvama, id známkama, kartama. Přejedeš hranice a můžeš začít řešit znova. Vo počtu stojanů na lokaci už vůbec nemluvě. Tesla si to postavila protže bez toho by její elktromobilata byla jen polovičatý řešení kolem komína.
Jen přemýšlím, jestli toužíme po tom, zda by si každá
Jen přemýšlím, jestli toužíme po tom, zda by si každá automobilka postavila vlastní síť nepřístupnou ostatním…
Však oni se ještě rádi zapojej. A přijdou škemrat třeba
Však oni se ještě rádi zapojej. A přijdou škemrat třeba ke Greenway a dalším spolupracujícím firmám. Takhle by to mělo vypadat, prozatím to docela funguje http://greenway.sk/roaming/. Mimochodem na webu mají i ceny nabíjení v roamingu „(pre všetky krajiny):
50 kW DC nabíjanie – €0.65 / minúta
22 kW DC nabíjanie – €0.25 / minúta
43 kW AC nabíjnie – €0.65 / minúta
11-22 kW AC nabíjanie – € 0.25 / minúta
<11 kW AC nabíjanie - € 0.08 / minúta
Vašu kartu GreenWay môžete použiť na ktorejkoľvek stanici našich roamingových partnerov. Postupujte podľa inštrukcií na nabíjacej stanici a použite GreenWay kartu na aktiváciu a autorizáciu nabíjania. Cena nabíjania bude zahrnutá vo vašej bežnej faktúre od našej spoločnosti GreenWay. Služby roamingu nie sú dostupné pre neregistrovaných užívateľov."
Při cenách 16,- Kč/kWh se mi začíná dělat špatně od
Při cenách 16,- Kč/kWh se mi začíná dělat špatně od žaludku 🙂
Proto taky říkám, přestaňte nadávat na ČEZácký
Proto taky říkám, přestaňte nadávat na ČEZácký paušál 450Kč, protože jinde to máte tak na tři nabití.
Ak si zaregistrujete kartu na greenwaypolska.pl tak mate
Ak si zaregistrujete kartu na greenwaypolska.pl tak mate nabijanie v Polsku, Slovensku, Rakusku, Nemecku zatial gratis. Predpoklad je do konca aprila.
Odpovím si sám, netoužíme. Automobilky by se měly spojit
Odpovím si sám, netoužíme. Automobilky by se měly spojit a postavit síť otevřenou pro všechny. Jsem zvědav, jak se rozjedou projekty, jako např. tento.
https://insideevs.com/ionity-debuts-350-kw-ultra-fast-charging-station/
Měli jo, cha cha cha. Zatím se jim to fakt daří. Ty si
Měli jo, cha cha cha. Zatím se jim to fakt daří. Ty si budou tak dlouho konkurovat dokavad se nepožerou navzájem. Proprietálnost, intriky a nekompatibilita za každou cenu jsou jejich mantra ty naivko. :))
jak kromě pomalýho nabíjení ???
To auto má AC
jak kromě pomalýho nabíjení ???
To auto má AC třífázovou palubní nabíječku 7kW a rychlonabíjení CCS max 1000 kW. Viz videa na You Tube.
Ta absence supercharger je obrovské mínus, které nedoženou ani značným rozdílem v ceně.
Ale zde si několik jedinců postesklo že Tesla má dvakrát
Ale zde si několik jedinců postesklo že Tesla má dvakrát výkonější palubní nabíječku 14kW a původně měla snad 22 kW. Prodávám jak jsem nakoupil. Asi na to mají jinej názor než ty. Moje praxe s el. auty je nulová takže v tomhle můžu spoléhat pouze na názory a zkušenosti vás zkušených elektromatadorů.
Dřív fanoušci tesly kvičeli že nikdo neumí vyrobit
Dřív fanoušci tesly kvičeli že nikdo neumí vyrobit elektromobil. Teď když to někdo umí tak kvičíte zase. Vy jste jen zamilovaní.
Když ta výroba jdem pořád hodně pomalu a 900 aut týdně
Když ta výroba jdem pořád hodně pomalu a 900 aut týdně je oproti slibům slabota.
Čau trole, zase hážeš návnadu nebo jsou to jen mindráky
Čau trole, zase hážeš návnadu nebo jsou to jen mindráky na pochodu?
Hele má to i frunk. Akorát tak na 1 igelitku
Hele má to i frunk. Akorát tak na 1 igelitku 😉
https://goo.gl/hvmSz2
Ale cením že se na to úplně nevykašlali.
Trochu pod uroven… jeste kdyby to natocila nejaka No-name
Trochu pod uroven… jeste kdyby to natocila nejaka No-name automobilka ale tohle??? Jeste jak se pan herec vzteka ze prohral…??!!??!! Trapny jako to odrazedlo od Sade :-(((
Ach jo 🙁 Mně se líbí Jaguar a dal bych mu preednost před
Ach jo 🙁 Mně se líbí Jaguar a dal bych mu preednost před Teslou, tím spíš mě mrzí tohle video, protože je totálně stupidní a trapný. Tohle přece nemá jaguar za potřebí. A opravdu zákazníky zajíma, jestli je auto o desetinu rychlejší, když už má zrychlení pod 5s? Já myslim že ne… Jaguare fuj!
No nekteri teslafans resi kazdou desetinku a diky tomu muzou
No nekteri teslafans resi kazdou desetinku a diky tomu muzou rikat ze model S je vlastne I nejlepsi supersport na svete… normalnimu cloveku je to nesportaku asi jedno, 5 a mene sekund uz je stejne mimo realnou pouzitelnost…
Opravdu parádní kousek,ale já jsem našel něco pro mne
Opravdu parádní kousek,ale já jsem našel něco pro mne zajímavějšího!
JAC IEV A50
Snad se bude dovážet i k nám,bohatě by postačoval,mít to 4×4 tak je to něco jako splněný sen!!
Dojezd slibují 400 km,cena na naše 250 tisíc.
Psali o něm na Drive.cz
U nás bude tak dvakrát dražší, otázka je, jak je to s
U nás bude tak dvakrát dražší, otázka je, jak je to s bezpečností a dojezdem. Pokud porovnáme dojezdy (spotřeby) čínských EV, tak to žádná výhra není. BYD e6 stojí 1 mil., baterie 80 kWh a dojezd 300km s odřenýma ušima, tragedie.
Myslím, že ho čeká stejný osud jako Bolta. Tj. Uděláme
Myslím, že ho čeká stejný osud jako Bolta. Tj. Uděláme všechno proto, aby se neprodával, protože na každým kusu tratíme raketu.
Žeby compliance car ?!
Žeby compliance car ?!
Já si naopak myslím, že na tom v Jaguáru pěkně vydělaj
Já si naopak myslím, že na tom v Jaguáru pěkně vydělaj a narozdíl od velkejch automobilek to vítaj jako velkou obchodní příležitost a rošíření trhu pro sebe. Proto si taky mákli a dodali plnokrevnej velkobaterkáč 2 roky před veškerou konkurencí. Proto jsou aktivní v e-formuli. Jsou pořádně připravený, launchujou to i nás v elektrickým zapadákově a zvolili ten nejpopulárnější segment co se nejlíp prodává. Plus navíc jich spousty prodaj i doma v Británii, která nemusí přes rok čekat na svojí pravostranou verzi jako tomu je v případě Tesly a spousta hrdejch Britů po týdle indický mašině ráda šáhne. Kompliance auto naprosto nepotřebují protože nemaj tak velký objemy prodejů. To se prý týká i Mazdy i v Americe protože ta je taky pod určitou hodnotou, kdy se nemusí vykupovat nějakejma elektrickejma úlitbama a tak je netlačí bota a radši si hrajou s wanklem i když společně s Toyotou makaj na elektrickejch řešních, aby jim neujel vlak až to vezme švuňk.
Ovšem těmahle přitroublejma krysíma závodama se dost
Ovšem těmahle přitroublejma krysíma závodama se dost ztrapnili, ale co stejně to většina vnímá jako auto pro movitější křupany a těm to takhle stačí :)))) Holt asi maj z ty Tesly taky mindrák. :)))
To si tak uplne nemyslim. Bolt je moc levny na to jak velkou
To si tak uplne nemyslim. Bolt je moc levny na to jak velkou ma baterku, toto je 2x tak drahe a baterka neni o toloik vetsi, takze profit na tom nejaky mit budou, sice asi zdaleka ne tolik jako ma Tesla na svych autech, ale i tak si myslim ze na prodejich tratit nebudou.
Proč si to myslíte? Cena je v pohodě, odpovídá +- cenově
Proč si to myslíte? Cena je v pohodě, odpovídá +- cenově ostatním modelům této kategorie.
Jinak Vy máte již k dispozici nějaká čísla, že na tom tratí velké peníze?
Když odečteme baterii, která nebude stát víc než půl
Když odečteme baterii, která nebude stát víc než půl milionu, tak zbývá 1,5 milionu na zbytek auta, na tom by se mohlo dát slušně vydělat.
Ked japonci
Ked japonci chcu:
m.podkapotou.zoznam.sk/cl/1000632/1692769/VIDEO–Rychly-ako-smr-s-t—z-0-na-100-za-menej-ako-2-sekundy
Jen houšť a větší nabídku.
Konečně snad začnou po
Jen houšť a větší nabídku.
Konečně snad začnou po silnicích jezdit plně použitelná bevka ne jen od Tesly.
Snad to nezazdí nějakou kvótou, ale myslím, že při té cenovce asi ne.
Tuším, ze se psalo, ze bude k vidění v Ženevě. Tak to se tam asi po letech opět podívám. Konečně bude zase něco zajímavého k vidění.
hmm, sice jsem to nemel v planu, ale ted jste mi nasadil
hmm, sice jsem to nemel v planu, ale ted jste mi nasadil brouka do hlavy…
Kdyby tam byl jeste i Model 3 a Audi etron quatro, to uz bych asi i ja zacal zvazovat navstevu 🙂
M3 asi ne, ale ta Audina by tam být mohla ne? Alespoň já
M3 asi ne, ale ta Audina by tam být mohla ne? Alespoň já doufám, že ten Jaguar nebude jediný baterkáč k vidění, byť ostatní budou patrně spíše jen koncepty.
Ted mi teda nikdo nevymluví, že když Jaguár s těmito
Ted mi teda nikdo nevymluví, že když Jaguár s těmito parametry může stát 2Mil, tak že by to Kia, škoda, Hjundaj a další značky nezvládli alespoň o třetinu levněji.
kazdy by to zvladl levneji. pointa je v cene baterii. a ta
kazdy by to zvladl levneji. pointa je v cene baterii. a ta krome vyrobnich nakladu a nakladu na vyvoj je dana hlavne jejich nedostatkem. takze zapomente na levne masove elektromobily. nez se situace zmeni jedno vozidlo urcite ojezdite.
To je fajn, že už ojíždíme elektromobil 😉
To je fajn, že už ojíždíme elektromobil 😉
to je fajn, ze patrite k tem, kteri si to muzou dovolit.
to je fajn, ze patrite k tem, kteri si to muzou dovolit. pripadne k tem, kterim se to i vyplati.
Aneb jeden z „prukopniku“ co sponzoruje vyvoj, aby si „masy“
Aneb jeden z „prukopniku“ co sponzoruje vyvoj, aby si „masy“ mohly po case poridit ev za polovicni cenu…
Ach, ti neschopní dinosauři, kteří elektromobily vůbec
Ach, ti neschopní dinosauři, kteří elektromobily vůbec neumí…
jj. umi je kdekdo. ale vydelat na nich. takovych je malo.
jj. umi je kdekdo. ale vydelat na nich. takovych je malo.
Nikdo 🙂
Nikdo 🙂
Neodolal jsem a na jejich webu (nasmeroval mne sam do cz)
Neodolal jsem a na jejich webu (nasmeroval mne sam do cz) spustil konfigurator. Dle mne 95% polozek je individualizace, zbytek prakticnosti; je cesky, dobre udelano.
Naklikal jsem si prakticnosti a cena 2.090tKc. To jde a jdu inventarizovat prasatka.
Souhlas, taky se mi líbí. U mně je problém, že v Plzni je
Souhlas, taky se mi líbí. U mně je problém, že v Plzni je Jaguar prodáván dealerem, s kterým má špatné zkušenosti kdekdo, včetně mně. A jezdit do Prahy se mi nechce, otrava je to i s i3.
Čekám na Audi E-Tron, ke konci roku by už měl být u dealera, tak jestli se povede, manželka vymění Q7 za tento nádherný kousek.
No zcela cíleně porovnávají s TMX, prptože cílí na
No zcela cíleně porovnávají s TMX, prptože cílí na podobnou klientelu. A snad každý soudný pochopí že tohle srovnání má mnohá ale 🙂
Je pěkné pozorovat, že i značka jako je Jaguár si dnes
Je pěkné pozorovat, že i značka jako je Jaguár si dnes musí přizvat na pomoc Teslu, aby prodal svůj výrobek…
v cem je tesla opravdu dobra je marketing. vubec se nedivim,
v cem je tesla opravdu dobra je marketing. vubec se nedivim, ze jine automobilky se na tom prizivuji.
Zase tvůj další chytropdskej obecnej blábol.
Zase tvůj další chytropdskej obecnej blábol.
Srovnávací reklama je ve světě běžná věc. A vzhledem k
Srovnávací reklama je ve světě běžná věc. A vzhledem k tomu, že moc elektrických SUV není, tak padla logická volba na X-ko.
O P100D se tam zmini v tom videu, ale odmitnou s nim zavodit
O P100D se tam zmini v tom videu, ale odmitnou s nim zavodit protoze je pry moc drahe 🙂
Tak drahe samozrejme je, o tom zadna, ale taky by to nebylo dobre pro PR Jaguaru 😀
Kazdopadne dobra reklama jak pro Jaguar tak pro Teslu.
Ja bych rekl, ze zaslouzi pochvalu za odvahu, ze v reklame
Ja bych rekl, ze zaslouzi pochvalu za odvahu, ze v reklame (byt nenapadne) priznali existenci auta, ktere by je porazilo.
to rozhodne 🙂
Pochvalu zaslouzi za cele auto. Jen ta reklama
to rozhodne 🙂
Pochvalu zaslouzi za cele auto. Jen ta reklama je divna, kdyz porazi pouze urcitou motorizaci…
Tak je to zadáno Jaguárem, nemůžou přiznat vše
Tak je to zadáno Jaguárem, nemůžou přiznat vše napřímo. Ale říci, že je něco moc drahé lidem pro něž není nic dost drahé – nevím zda je to nejlepší reklama.
Spíš by mne zajímalo více informací, které v článku chybí. Konkrétní dojezd, zrychlení atd. Žádná čísla. Je jasné proč.
tak prakticky dojezd si kazdy kdo uz nejakym EV jel aspon par
tak prakticky dojezd si kazdy kdo uz nejakym EV jel aspon par set km (ne mudrlanti co znaji EV z projizdky do vedlejsi vesnice) dokaze spocitat…
A co se takhle podívat na stránky http://www.jaguar.cz? Skoro
A co se takhle podívat na stránky http://www.jaguar.cz? Skoro všechno tam je ;D
Zajímavé. Pohledy na obě auta v zákrytu za sebou na
Zajímavé. Pohledy na obě auta v zákrytu za sebou na předek i zadek, vysunovací kliky… jak se říká „podobnost čistě náhodná“. 🙂
Zrychlení a brždění – OK, ale to jsou jen dva specifické režimy. Chtělo by to porovnat komplexně chování obou aut na celém okruhu. To by si ovšem pánové řidiči museli navléct kombinézy a přilby.
vysuvacie klučky používa Aston Martin už xy rokov
vysuvacie klučky používa Aston Martin už xy rokov
Asi to vůbec neuměj prodat, skoro nikdo o tom neví 😀
Asi to vůbec neuměj prodat, skoro nikdo o tom neví 😀
No jo, i kola to má kulatý. Jak se říká „podobnost
No jo, i kola to má kulatý. Jak se říká „podobnost čistě náhodná“. 🙂
Vypadá to, že Jaguár postavil opravdu slušné auta, za
Vypadá to, že Jaguár postavil opravdu slušné auta, za velmi slušné peníze (vzhledem k tomu co nabízí).
Hmm zaujimave. Mali tie Tesly zapnuty ludicrous mod?
Hmm zaujimave. Mali tie Tesly zapnuty ludicrous mod?
ne ani jedna nebyla performance verze takze to zadny takovy
ne ani jedna nebyla performance verze takze to zadny takovy mod nema
Nemely, protoze kdyby to byla performance verze tak by to
Nemely, protoze kdyby to byla performance verze tak by to video pro Jaguar ponekud ponizujici 🙂 3.1s Tesla X P100D vs 4.8s Jaguar.
na forum TMC majitele merili zrychleni na S75D uncorked verzi
na forum TMC majitele merili zrychleni na S75D uncorked verzi cca vsechny od 7/2017, a nabita a zahrata baterka znamenalo zrychleni i 3.7s na 0-96kmh a to esko je veci nez jaguar
cely video je dilem jaguar PR, ale jen houst z jaguaru mam radost
Tak jasny, Sko je zase rychlejsi. Jako porovnavat maly Jaguar
Tak jasny, Sko je zase rychlejsi. Jako porovnavat maly Jaguar s tankem jako Xko je taky nesmysl. Ale jak rikas, taky mam z jaguaru radost, na 1. pohled to vypada jako super auto.