Tesla začíná na gigatovárnu montovat střešní solární elektránu

Gigatovárna Tesla v Nevadě je zatím dokončena asi z 1/3, ale výroba už tam běží na plné obrátky. Tesla aktuálně začala na střechu montovat solární panely, které dají vznik velké solární elektrárně.

Na střeše Gigatovárny 1 (Gigafactory 1) společnosti Tesla se objevily první solární panely. Pokryta má být nakonec celá střecha.
foto: buildingtesla.com

Střechu „Gigafactory 1“, jak Tesla svůj obří projekt nedaleko nevadského města Reno označuje, má pokrývat velká solární elektrárna. Výkon by měl dosáhnout až 70 MW!

Gigatovárna 1 má být „plně elektrická“, stejně jako všechny vozy značky Tesla. To znamená, že se v ní nespotřebovávají žádná fosilní paliva, včetně zemního plynu nebo ropy.

První solární panely se na satelitních snímcích Gigatovárny 1 objevily před několika dny. Otázkou zůstává, o jakou značku panelů jde.

Tesla si totiž vyrábí ve spolupráci se společností Panasonic vlastní solární panely v Gigatovárně 2 v newyorském Buffalu. Tamtéž vyrábí solární střešní tašky.

8 Comments on “Tesla začíná na gigatovárnu montovat střešní solární elektránu”

          1. Me principialne reklama nevadi – chapu, ze servery potrebuji z
            Me principialne reklama nevadi – chapu, ze servery potrebuji z neceho zit – pokud je primerene neagresivni (viz EVmapa, Polyfazer a par dalsich; na nektere jsem si i kliknul). Ale agresivita te LR je pro me proste uz pres caru. Kdyby to bylo treba jen na titulni strance, tak si jeste reknu „otravne, ale budiz“, ale kdyz ji pro napsani komentare vidim trikrat (a pokazde je ji treba explicitne zavrit nebo pockat)…

          2. Asi jste to nepochopil pane Horčík, lidi reklama vcelku
            Asi jste to nepochopil pane Horčík, lidi reklama vcelku neobtěžuje, lidi obtěžuje agresivní reklama a toto je velmi agresivní reklama. Pokud budete provozovat agresivní reklamu a lidé neuvidí na obsah, který je zajímá, tak se vám na to vykašlou a nebudou sem chodit vůbec. Pokud chcete provozovat web s agresivní reklamou musíte počítat s následky. Agresivní reklama zapříčinila vznik blokovačů reklam a za své pak vzala i neagresivní reklama. Provozovatelé pak fňukají, že je reklama živí a kdesi cosi, pomalu obviňují čtenáře z krachu, ale to že překročili hranici únosnosti si naprosto nepřipouští. Pokud si inzerenti a mediálky myslí, že musíme konzumovat agresivní reklamy a alibisticky se přitom schovávají za vás, za tvůrce obsahu tak s tím ať jdou do zadele. Lidi jsou celkem rozumný ale tentočkovat na hlavu si nenechají.

Napsat komentář