Autosalon Ženeva 2018: Toyota představí hybridy, elektromobily a auta na vodík

Automobilka Toyota představí na 88. ročníku mezinárodního ženevského autosalonu třetí generaci modelu Auris. Zbrusu nové dvoulitrové plně hybridní ústrojí je navíc první praktickou ukázkou strategie zahrnující dvě varianty hybridního pohonu.

Toyota v Ženevě představí novou generaci modelu Auris a nové Aygo.
foto: Toyota

Ve světové premiéře se představuje také nové Aygo. Model přináší nejen mladistvější a markantnější zpracování čelních partií, ale i vylepšené jízdní schopnosti a ovladatelnost ve prospěch ještě větší zábavy za volantem.

V duchu své vize „Lepší mobilita pro všechny“ představí Toyota rovněž své současné aktivity směřované k maximálnímu rozšíření elektromobilů s bateriovým pohonem, elektromobilů poháněných palivovými články (FCEV), technologií autonomního řízení a umělé inteligence (AI).

Řada koncepčních modelů Concept-i Series plně využívá schopností autonomního řízení a umělé inteligence. Zahrnuje tři elektromobily s bateriovým pohonem, z nichž každý byl navržen pro potřeby určitého typu uživatelů v různém prostředí.

Koncepční model Toyota Fine-Comfort Ride zkoumá možnosti využití technologie FCEV v rámci sériové výroby prostorného prémiového sedanu s flexibilním uspořádáním. Toyota představí i moderní závodní koncept, který avizuje návrat ikonického sportovního vozu Toyota.

tisková zpráva

14 Comments on “Autosalon Ženeva 2018: Toyota představí hybridy, elektromobily a auta na vodík”

  1. hele borci přestaňte tady na HYBRIDu.cz už pindat o
    hele borci přestaňte tady na HYBRIDu.cz už pindat o nějakých vodíkových kravinách, nějakých zkrachovalých rejžákách jako ostudě světa a jejich historie vůbec a LASKAVĚ ZAHAJTE NÁVRAT KE KOŘENŮM ELEKTROMOBILNÍho HYBRIDu.cz než vás převálcuje AUTO.cz a můžete se pak jít leda klouzat na linku k ropákoj švádevole :))))

    Tesla nejsou jen elektromobily. Seznamte se s úspěchy i plány nejznámější společnosti Elona Muska !!

    auto.cz/tesla-nejsou-jen-elektromobily-seznamte-se-s-uspechy-i-plany-nejznamejsi-spolecnosti-elona-muska-113622

        1. To neni o smirovani ci nesmirovani. Ale pokud vezmu v uvahu,
          To neni o smirovani ci nesmirovani. Ale pokud vezmu v uvahu, ze do teto technologie investuji velke firmy hodne penez, tak nejaky cesky usmrkanek, sebevedome prohlasujici, ze sezral vsechnu moudrost, me dovede leda rozesmat. Sorry, ale nemam zadny racionalni duvod domnivat se, ze mate 100% pravdu. Mozna ano, mozna ne. To nakonec rozhodnou zakaznici, co budou kupovat.

          1. ee vodik žije jen diky vládní a korporátní korupci. to
            ee vodik žije jen diky vládní a korporátní korupci. to nemá nic spolecnyho s ekonimií ani ekologii a už vůbec s racionalitou takže ovce zákazníci nic nerozhodnou 😉 víc si problém nastuduj a nebud za vola ááá podepis se a nestyd se :)))))

          2. Řekni tedy jaké jsou podle tebe racionální důvody pro
            Řekni tedy jaké jsou podle tebe racionální důvody pro perspektivní provoz aut na vodík?
            To, že někdo do něčeho cpe hromady peněz vůbec neznamená, že to bude úspěsné či racionální. To už nám historie dokázala x-krát.

      1. Tohle není o náboženství, ale lidstvo se snaží
        Tohle není o náboženství, ale lidstvo se snaží směřovat k lepší energetické efektivitě a to vodík prostě není. Aktuálně je potřeba 3,5x více elektřiny pro provoz vodíkového auta oproti elektomobilu (ztráty elektrolýzy, transportu, přeměny vodíku zpět na elekřinu…), asi jsou možnosti jak tento poměr zlepšit, ale technicky bude velice obtížné se dostat i někam k 2násobku. Jestliže je pro kompletní přechod dopravy na elektřinu v ČR potřeba nějakých +-20TWh ročně, tak pro vodík už by to bylo až 70 TWh, tedy zdvojnásobení současné spotřeby a to není v rozumných ekonomických možnostech prakticky žádného státu v následujících 50 letech.
        Druhý argument je prostý fakt, že vodík přišel pozdě, je pozadu o 10 let. Pokud by začínal stejně jako elektromobily, mohla by to být dlouho vyrovnaná bitva, ale předpokládejme, že se bude rozšiřovat stejně rychle, tzn. že překročí 1 % podíl na prodejích za 10 let (to mimochodem znamená odteď průměrný 80% růst každý rok). V roce 2028 velmi pravděpodobně bude většina nových elektromobilů s baterií s pevným elektrolytem dojezdem běžně 1000 km a rychlým dobíjením na mnoha dobíjecích stanic s výkonem 350+ kW, prostě nebude důvod jezdit 3x dráže jen kvůli tomu, že ušetřím půl hodiny času každých 1000 km.

  2. Hele borci už je to tady :))))))
    Vystřelí cena potravin?

    Hele borci už je to tady :))))))

    Vystřelí cena potravin? Zemědělci hlásí mizernou úrodu a bude zřejmě hůř

    blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/525422/vystreli-cena-potravin-zemedelci-hlasi-mizernou-urodu-a-bude-zrejme-hur.html

    …. na debilní rejžáckou zaprodanou vodíkovou bombu 700 bar v garáži můžete s klidem zapomenout, na ni stejně nikdy mít nebudete ani prachy ani odvahu :))))))))))))))

  3. taky se přidám k off groupě, snad prominete 🙂
    OFF: tak si

    taky se přidám k off groupě, snad prominete 🙂

    OFF: tak si tak brouzdám po Renaultím intranetu a…
    dodávka Master Z.E., baterka 33kWh, dojezd 120km, cena 46.850-50.900E
    https://group.renault.com/en/news/blog-renault/renault-master-z-e-a-large-electric-van-an-ideal-workhorse-to-reach-city-centers-with-zero-emissions/

    Tak není to žádný zázrak, ale nevěděl jsem to vůbec…

    + Pre-tax monthly rate for battery lease: €74/month for an annual distance travelled of 7,500km, plus €0.04 per additional kilometre (equivalent to €8/month per additional 2,500km).

    Zní jako klasická ****** 🙁

Napsat komentář