Škoda paroduje Teslu a Elona Muska: Superb má také cíl Mars

Škoda se, jako mnoho ostatních, zkouší svézt na nepřekonatelném marketingu značky Tesla. Svůj Superb proto v novém spotu vyslala směr Mars.

Škoda má nový spot #MissionToMars, ve kterém paroduje nedávný úspěšný start vesmírné rakety Falcon Heavy s elektromobilem Tesla Roadster na palubě.
foto: Škoda France

Vtip je samozřejmě v tom, že Mars je v tomto případě malé městečko ve Francii. Škoda Superb Sportline ale takovou cestu zvládne zcela bez problémů.

Na centrálním displeji přitom svítí nápis „Don’t Panic Elon!“ v narážce na nápis, který se skvěl na displeji elektromobilu Tesla Roadster vyslaném do vesmíru raketou Falcon Heavy.

Škoda se samozřejmě zkouší svézt na velké mediální vlně kolem elektromobilu ve vesmíru. Ale je to docela vkusné a na to, že jde o česko-německou automobilku, snad i vtipné. Navíc to lze brát i jako uznání toho co Tesla, SpaceX a Elon Musk dokázali.

A tady ještě skutečná cesta Tesla Roadsteru k Marsu. To kdybyste se náhodou potřebovali na start Falcon Heavy podívat po stodvacátéosmé:

52 Comments on “Škoda paroduje Teslu a Elona Muska: Superb má také cíl Mars”

  1. nekritické adorování šuntu jménem Tesla, která opravdu
    nekritické adorování šuntu jménem Tesla, která opravdu není! v kategorii superbu. Nebo najede snad 1000 km bez nabití? A trvá dobití do plnejch 5 min? Proč se ztrapňujete, ani na toho Supa nemáte, tyhle komentáře jsou čistá česká žumpa. A máte pravdu, video je nízkorozpočtové.

  2. Té jak jedna povídka ze starejch Bakalářů za socíku, kde
    Té jak jedna povídka ze starejch Bakalářů za socíku, kde se týpek vsadil už nevim vo co, že se za hodinu vrátí z Mnichova. Na dalším záběru vjíždí na babetě do obce s cedulí Mnichov a na místní radnici si nechal dát štempl vo tom, že tam byl. No prostě fór k popukání, chápeš? ;D
    Akorát nevim esli to byl Mnichov u Strakonic nebo Mnichov u Domažlic.

    1. Tak to já z Ostravy-Poruby jezdím na elektrokole za +-15
      Tak to já z Ostravy-Poruby jezdím na elektrokole za +-15 minut na Žižkov. Jen ne do Prahy, ale do Ostravy-Plesné, místní části Žižkov. Pokud hledám exotiku, vyrážím na 2 km vzdálené Mexiko u Klimkovických lázní. Ale mohu se hecnout a užít si na Mexiku až u Orlové. 🙂

  3. off
    Bjorn si v Americe hraje tetris s M3 od You You a kupodivu

    off

    Bjorn si v Americe hraje tetris s M3 od You You a kupodivu nacpal do kufru 2 velký kufry a ještě zbylo místo na menší bágly.
    https://youtu.be/nWjQn2aItlE

    You You kterej uděla spanilou jízdu po Americe se svou bílou M3 jí teď přiveze do Evropy, kterou celou projede křížem krážem a přitom 2x projede krzevá ČR a jednou krz SR.
    Mapa trasy
    https://www.facebook.com/tsla3/photos/a.845017459003058.1073741828.842475039257300/879748292196641/?type=3&theater

  4. Todle má bejt oficiální reklama automobilky ve Francii. To
    Todle má bejt oficiální reklama automobilky ve Francii. To snad nemyslej vážně, vždyť to vypadá že to pro mějakýho lokálního dýlera natočil průměrnej youtuber za 5 korun. No asi to těm křupanskejm frantíkům stačí. Režije a výprava je naprosto úděsná, pokud vůbec nějaká.

    Našel jsem na jejich kanálu i poutací reklamu na elektrickou Škodovku https://www.youtube.com/watch?v=3Us5588Wv-M

  5. To je klasika, tesla leti vesmirom a ostatny iba prezentuju,
    To je klasika, tesla leti vesmirom a ostatny iba prezentuju, ze idu na mars. To iste ako pri EV. Tesla vyraba a predava a ostatny iba prezentuju, slubuju, ukazuju koncepty ze raz mozno o 5 rokov ci viac aj nieco daju. Ubohy ropaci. Chudatka.

  6. Vtipné to sice je, ale také dost ubohé. Škoda se jen
    Vtipné to sice je, ale také dost ubohé. Škoda se jen těžko může srovnávat s Hyundaiem, natož s Teslou. Moje firemní Škoda Yeti holobyt edition šnek power by mohla vyprávět. Když jsem do toho poprvé sedl, myslel jsem si, že někdo ukradl polovinu tlačítek a místo tlumičů dal jen tyče, ale ne, oni to prý takto opravdu chtěli vyrobit a vyrobili. Neuvěřitelné, jak jsou dnes lidé nenároční.

      1. Když má firma 200 stejných aut, těžko si vyberu jiné. A
        Když má firma 200 stejných aut, těžko si vyberu jiné. A že jezdí zadarmo je sice super, ale jezdí jen v rámci práce. Na doma bych si musel připlatit 1% z pořizovací ceny měsíčně (to jistě víte) + platit naftu, takže raději jezdím Leafem, který je asi milionkrát pohodlnější. Aspoň si od drncání odpočinu. Chápu, že drncání je u škodovky takový životní styl, ale zrovna mě nebaví, škodovku zkrátka nechci.

  7. off
    a tentokrát něco z novinky.cz
    Česko masové dobíjení

    off

    a tentokrát něco z novinky.cz
    Česko masové dobíjení elektromobilů zvládne, tvrdí energetici
    Trend vzbuzuje otázky týkající se pravidelného dobíjení elektromobilů. Zvládne to přenosová síť bez větších problémů? Energetici říkají, že ano.
    https://www.novinky.cz/ekonomika/462515-cesko-masove-dobijeni-elektromobilu-zvladne-tvrdi-energetici.html

    Do diskuze jsem se radši nedíval :)))

  8. Trochu mimo tema, ale zajimave: V Nemecku na Universite
    Trochu mimo tema, ale zajimave: V Nemecku na Universite Duisburg zjistovali jaky vyznam na spotrebu ma vyssi vaha u EV. U Tesly S zjistili, ze zatez 300 kg ma za nasledek zvyseni spotreby z 17,77 kWh/100km na 17,87kWh/100km +0,6%. A u BMW i3 o 4,4%. Jednoznacne zjistili, ze vaha neni u EV zase tak dulezita a proto neni nutne pouzivat drahe materialy. Hlinik, Magnesium a Carbon jsou nejen drahe, ale jejich vyroba je znacne energeticky narocna. Zase plus pro EV. Pristi BMW i5 uz nebude mit zadne zbytecne materialy kvuli snizeni vahy. Dospeli k nazoru, ze je lepsi inteligentne snizit spotrebu klimatizace nez exoticke materialy.
    https://www.uni-due.de/~hk0378/publikationen/2017/20171203_WAMS.pdf

      1. Ono zde jde o vyssi konstrukcni hmotnost. Kdyz se vynechaji
        Ono zde jde o vyssi konstrukcni hmotnost. Kdyz se vynechaji nakladne lehke kovy a carbon. U maleho auticka je uspora nebo vicevaha umerna zakladni hmotnosti. Takze vas argument neni zase tak padny. Tento test mel pouze zduraznit, ze setreni vahy neni zase tak dulezity. Coz ovsem my elektromobiliste jsme vzdy tvrdili. Ale ted je to i odborne zadokumentovane. Pani v automobilkach jsou zrejme absolutni amateri, specielne v BMW, kdyz se pokouseli za kazdou cenu snizit hmotnost i3 a tvrdili, ze je to kvuli dojezdu.
        Po letech se setkaji dva inženýři z BMW: „Člověče, když pomyslím na to, jaký jsem já inženýr, tak se normálně bojím jít k doktorovi!“

        1. no víte, já myslím, že to spočítané mají. Jde o to,
          no víte, já myslím, že to spočítané mají. Jde o to, že nemá cenu udělat levné auto s drahou baterií. To je jeden aspekt. Další jsou dynamické vlastnodti, které jsou tím lepší, čím je auto lehčí. Pak jsou tu jízdní vlastnosti. Baterie je těžká a je v podlaze. Lehká karoserie to opět podtrhne. Těžiště je proklatě nízko, auto sedne jako přibité, i když je relativně vysoké. Pak tu máme opotřebení brzdových destiček, ložisek a pneumatik. No a teprve pak se můžeme začít pídit po dojezdu. Mě to smysl dává. Prostě za vyšší cenu si koupíte něco, co se liší od běžné produkce nejen trakcí, ale i v dalších parametrech. Samozřejmě, my méně nároční si klidně koupíme levnější a těžší plechárnu, kdyby byla. Nebo nekoupíme. 🙂 Proč ne.

        2. BMW se snažili i3 udělat co nejvíce ekologické a
          BMW se snažili i3 udělat co nejvíce ekologické a recyklovatelné auto, levné v BMW se nesnažili, protože dobře ví, že to neumí.
          A o co se snažili, to zvládli velmi dobře a kvalitně, teda s jedinou výjimkou ten unikátní ošklivej tvrdej ekologickej volant.

          1. Carbon neni ani ekologicky, ani ekonomicky a vubec nejde
            Carbon neni ani ekologicky, ani ekonomicky a vubec nejde recyklovat. Jsou ruzne moznosti proc tam nasr*li carbon. Chteli otestovat carbon v serii, ale nechteli to risknout v masovem meritku. Nebo chteli snizit hmotnost aby byl vetsi dojezd (a tim se ukazalo jaky jsou tam nuly). nebo chteli umele zatizit cenu elektriky, aby se mohlo rict ze to je neekonomicke.
            Carbon je tam absolutne na houno. proto v dalsich EV uz nebude.

  9. Tak už je to tady! Škoda začala v kategorii Superb brát
    Tak už je to tady! Škoda začala v kategorii Superb brát Teslu vážně. Protože pokud doposud existovali zákazníci, kteří o Tesle nevěděli nebo ji ignorovali, tak tady jim Teslu připomíná Škodovka sama. Podobně jako nedávno v USA si opakované prodlužování termínu dodávky Tesel bralo na paškál BMW.
    Jak to říkal ten holohlavý brejlatý Móhandás Karamčand Gándhí, zvaný Mahátma Gándhí? „Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš.“
    Myslím, že Tesla versus spalováci, je ve fázi 2. Ignorace to už není a boj ještě asi taky ne. Ale mohu se mýlit….

Napsat komentář