Nová Škoda Fabia se představí na autosalonu v Ženevě, tentokrát už bez dieselu

Populární malý vůz z Mladé Boleslavi se brzy pochlubí novou přídí a novou zádí, LED-předními světlomety, LED-zadními skupinovými svítilnami a vylepšeným interiérem.

Upravený design přídě vozu Škoda Fabia vystavuje na odiv novou masku chladiče a modifikovaný nárazník, na přání jsou dodávány LED-světlomety.
foto: Škoda

Na autosalonu v Ženevě 2018 se během března představí nový facelift Škoda Fabia. Auto se bude prodávat už jen s úspornými tříválcovými benzinovými motory se zdvihovým objemem 1.0 l. Dieselová verze 1.4 TDI již k dispozici nebude. Přibudou také nové asistenční systémy.

Nová Škoda Fabia se představí v Ženevě

Nová Škoda Fabia se představí v Ženevě
foto: Škoda Auto

Podle Aktuálně.cz se Škoda chystá dříve či později eliminovat nabídku dieselových motorů také u Rapidu.

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi
foto: Škoda Auto

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi
foto: Škoda Auto
Škoda AUto

32 Comments on “Nová Škoda Fabia se představí na autosalonu v Ženevě, tentokrát už bez dieselu”

  1. Co se da cekat od firmy, kterou vlastni ze 17% Katar.
    Co se da cekat od firmy, kterou vlastni ze 17% Katar. Spalovaky za kazdou cenu a elektro jen pres jejich mrtvolu. Muslimsky Katar vlasni 17% VW a tim i Skodoffky. Ropna mafie vlastni skrze ruzne projenene firmy efektivne jeste vic nez 17%. Muslimove jsou vlastne nejvetsi zamestnavatel v CR a prispivaji nejvic na obzivu Cechu. Muslim tvuj chlebodarce.

        1. V tom mám teď s tím památníkem v Letech u Písku a
          V tom mám teď s tím památníkem v Letech u Písku a mediální vřavou kolem trochu hokej. Nějaký vrchní Cikán totiž v tisku prohlásil, že Češi nejsou rasisti, ale xenofobové. Sice mi tím potvrdil odvěký fakt, že když Cikán není jiná rasa, tak nemůže být běloch rasista, ale s tím vymezením xenofoba, koho všeho musíme my různě bílí nesnášet, mám potíž. Je to tak trochu jako v elektromobilitě s hybridy. Je hezké být proti splavákům nebo proti elektrikám, ale co s těmi hybridy? A ještě navíc, co pak dělat s plugin hybridy? To je úplně úchylné… 🙂

            1. Potřebu nemám, jen reaguji v kontextu toho, co proběhlo
              Potřebu nemám, jen reaguji v kontextu toho, co proběhlo aktuálně médii a pobavilo – Češi nejsou rasisti, ale xenofobové, řekl romský aktivista v Rozstřelu – https://zpravy.idnes.cz/tabor-v-letech-tomio-okamura-rozstrel-cenek-ruzicka-lety-romove-p87-/domaci.aspx?c=A180207_144624_domaci_fer . A tak koukám, že to není vrchní Cikán, ale rovnou předseda výboru pro odškodnění romského holokaustu Čeněk Růžička. Jinak poslouchaje pána – předtím jsem zachytil jen titulek, tam musí souhlasit s názorem, že pojem „xenofobie“ znamená strach z něčeho neznámého. Strach z něčeho už velmi dobře známého se nazývá „zkušenost“ …

                1. Úplně nejhorší je klausofobie – strach z prázdné
                  Úplně nejhorší je klausofobie – strach z prázdné peněženky 🙂

    1. Vy jste to, čemu se říká exemplární případ. Na druhou
      Vy jste to, čemu se říká exemplární případ. Na druhou stranu, čím víc vás bude, tím dřív ty diesely ve městech zakážou, protože emisní stanice jsou už i pojízdné a dost přesně dokáží detekovat složení. Když se zjistí, že emisní limity EURO nepomáhají z důvodu ignorace některých řidičů, přijde další restrikce. To zas bude křiku. Jak se to říká? Kdo s čím schází, tím zachází.

      1. Emisni limity EURO odrazeji jen miru idiocie ekovypatlancu,
        Emisni limity EURO odrazeji jen miru idiocie ekovypatlancu, kteri nechapu, ze energie vznika oxidaci uhliku (take vodiku) a idealne tim vznikne CO2, pripadne H2O. A protoze CO2 byl nesmyslne oznacen jako verejny nepritel, tak misto vyrabeni atmosferickych dvoulitru, ktere nejsou pretezovany a ujedou spoustu km, jsou produkovany VW trivalcove nesmysly, ktere se brzy pokazi. A nez se tak stane, tak vyprodukuji jeste spoustu oxidu dusiku, protoze pracuji s vyssimi tlaky a teplotami. Typicky priklad toho, ze ze cela ta eko chamrad, je jen hloucek neomarxistu, kteri ve jmenu cehokoliv jen chteji zakazovat a ovladat lidi. A vy svym komentarem jste toho jasnym dukazem.

  2. Uz stejne jako citigo v nabidce jen jeden objem ve dvou SW
    Uz stejne jako citigo v nabidce jen jeden objem ve dvou SW rozdilnych verzich vykonu ? To ma ted drive nejpopularnejsi auto stredni tridy kupovat kazdy bez moznosti volby motoru ? Ne to uz si fakt ti nemci delaj p***el, skodovka ovecka wagnu a lidi ovecky skodovky ? Todle prehanej.. Muzu mit na EV pohled jakej chcu (optimistickej) ale stejne todle auto „chce“ stale velka skupina lidi v cr.. toto je cesta jak je, potazmo skodovku akorat dusit. Nove SUV skoda si vazne duchodce z uspor nebo mladi po skole nemuzou dovolit a prece uz jen proto ze neni volba nechcu mit to co ma kazdej.

    1. Fabia není auto střední třídy je to malé auto do města,
      Fabia není auto střední třídy je to malé auto do města, motory má pořád dva MPi a TSi, motor je drahé vyvinout či homologovat = bude jich méně a méně…jako u motorek svého času (dneska to nesleduju), jeden motor x typů a to velmi rozdílných… ono to tak bude i u elektromobilů – jeden motor a různé výzbroje

Napsat komentář