Hyundai jako první nabídne kompaktní SUV s elektrickým pohonem, dojezd 470 km

Nový model Hyundai Kona Electric nabídne zákazníkům dvě různé varianty poháněcího ústrojí, které se zařadí mezi nejvýkonnější elektrické pohony na trhu. Dojezd téměř 470 km (interní cíl dle metodiky WLTP) bude nejlepší ve své třídě.

Hyundai uvedením zcela nového modelu Kona Electric nabízí první kompaktní SUV s elektrickým pohonem.
foto: Hyundai

Nový model nabídne řidičům mimořádné potěšení z jízdy a v jeho výbavě nebude chybět ani široká škála komfortních prvků, funkcí v oblasti konektivity, prvků aktivní bezpečnosti a asistenčních systémů.

Zcela nový model Kona Electric umožňuje zákazníkům kombinovat dva světy – ekologickou mobilitu a styl SUV. Hyundai Motor bude po uvedení tohoto vozu na trh prvním výrobcem automobilů v Evropě, který spojuje tyto nejžhavější trendy v automobilovém průmyslu.

Hyundai Motor jako lídr v oblasti ekologické mobility již nabízí nejširší výběr poháněcích ústrojí. Hyundai uvedl na trh první velkosériově vyráběné vozidlo s palivovými články na základě modelu ix35 a nedávno představil jeho nástupce, zcela nový model Nexo .

Zákaznicky úspěšný Ioniq je jediným automobilem nabízeným se třemi různými elektrifikovanými pohony v jedné karosářské variantě. Hyundai IONIQ Electric mimo jiné obsadil první místo v prestižním hodnocení ADAC EcoTest 2017.

Podrobnější informace budou zveřejněny 27. února před světovou premiérou nového modelu na Ženevském autosalonu 2018.

tisková zpráva

21 Comments on “Hyundai jako první nabídne kompaktní SUV s elektrickým pohonem, dojezd 470 km”

  1. S kým sdílí Tesla Model S
    S kým sdílí Tesla Model S komponenty?

    auto.cz/tesla-model-s-sdili-komponenty-supersporty-tezkymi-nakladnimi-vozy-113230

    páčky pod volantem = Mercedes-Benz C 2008-2014
    sloupek řízení = Mercedes-Benz C 2008-2014
    ovládání předních sedadel = třídy R
    zatímco tlačítka ovládání oken = třídy E 2010-2016
    ventilátor topení, ventilace a klimatizace = Kia Optima 2011-2015
    pedál akcelerátoru = Ford Fusion 2010-2012
    spínač brzdového světla = Ford Fusion / Ford GT
    brzdové třmeny = Chevrolet Camaro SS 2010
    brzdové destičky = Cadillac CTS-V, Mitsubishi Lancer Evolution a Subaru WRX STI
    malý třmen pro parkovací brzdu a jeho brzdové destičky = Jaguar/Ford GT 2004-2006
    elektromotor stěračů čelního skla = Kenworth T800

  2. Skvělá zpráva,
    máme malou Suzuki Ignis a je dostačující

    Skvělá zpráva,
    máme malou Suzuki Ignis a je dostačující i v podmínkách kde bydlíme.
    Už asi málokdo potřebuje něco účinnějšího.
    Proto za mne jak dojezd,tak verze 4×4 by byl splněný sen!
    Zásadní otázkou je cena,ta rozhodne o tom,zda ji budeme mít jako novou,nebo si budeme muset počkat na ojetinu.

    1. máte tu novou Suzinu Ignis? nebo tu starší? má to taky
      máte tu novou Suzinu Ignis? nebo tu starší? má to taky uzávěrku mezinápravového diferenciálu jako Suzuki SX4?
      s normálním 4×4 bych v zimě musel chodit do práce půl km pěšky ve sněhu… SX4 to zvládne, pokud teda není na cestě 20 a více cm sněhu
      děkuji za info

  3. Pokud to neuveze alespoň 1,6 tuny na kouli, pak to
    Pokud to neuveze alespoň 1,6 tuny na kouli, pak to postrádá jednu z hlavních funkcí SUV – možnost tahat nákladní přívěsy. Samozřejmě ti, co si takové auto kupují do města, aby ukázali sousedům že na to mají to nezajímá.

      1. ale důchodcům nikoli, a těch je a bude tedka ve státe
        ale důchodcům nikoli, a těch je a bude tedka ve státe většina. A každý chce tahat za autem třeba roští z lesa aby ušetřil a nenudil se doma na prdeli u čtení hybridích sraček hnůjdaj šáde píár apúd :))) a to sou prachy kerý visej v luftu námořníku :))

Napsat komentář