Tesla otevřela největší stanici Supercharger – opět v Číně

Expanze v Číně pořád nevypadá tak, jak by si Tesla představovala. Aktuálně otevřela v Pekingu už druhou stanici Tesla Supercharger o 50 stojanech.

V čínském Pekingu otevřela Tesla už druhou nabíjecí stanici Supercharger s 50 stojany. Na obrázku je nová „městská“ verze Superchargeru.
foto: Tesla

Čína je přitom pro Teslu klíčovým trhem, na kterém musí uspět. Ne, že by se jí to snad čínská strana snažila ulehčit. V současné době se Tesla snaží protistranu „obměkčit“ rozhovory o stavbě továrny v Šanghaji.

Podle odhadů prodala Tesla za rok 2017 v Číně kolem 15 000 elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X. Ačkoliv měl být rok 2017 pro Teslu v Číně průlomový, realita je komplikovanější.

Velkou záchranou by pro automobilku měl být Tesla Model 3. I to je jeden z důvodů, proč automobilka buduje v Číně stále větší nabíjecí stanice Supercharger.

Aktuálně otevřela Tesla už šestnáctou nabíjecí stanici v Pekingu. Stejně jako u stanice vybudované v listopadu 2017 jde o 50 stojanů. Podobná stanice o 50 stojanech už je k dispozici v Šanghaji, celkem jsou tedy v Číně tři takto rozsáhlé.

Tesla zakončila rok 2017 s celkem 8250 nabíjecími stojany na 1120 místech. Za rok 2017 přidala Tesla celkem 350 nabíjecích míst a 3150 stojanů.

44 Comments on “Tesla otevřela největší stanici Supercharger – opět v Číně”

  1. Německé automobilky testovaly diesel emise na opicích,
    Německé automobilky testovaly diesel emise na opicích, píšou New York Times. Albuquerque nechali 10 opic 4 hodiny dýchat zplodiny z naftového vozu Volkswagen Beetle. Američtí vědci netušili, že automobil poskytnutý firmou VW byl upraven tak, aby v laboratorních podmínkách vypouštěl méně škodlivé úrovně emisí než při běžné jízdě… dízlblejt. Takže 10 fetlejch makaků a vyzkoumali houno :))))

    novinky.cz/ekonomika/461744-nemecke-automobilky-testovaly-emise-na-opicich-pisou-new-york-times.html

  2. Česko patří k zemím s nejhorším ovzduším v
    Česko patří k zemím s nejhorším ovzduším v Evropě….

    blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/520978/lide-v-cesku-se-dusi-prudce-roste-riziko-infarktu-varuje-lekar.html

    PS: viděli ste už venku ten smrad na mapě (nutno přepnout na 24hod průměr 😉

    pr-asu.chmi.cz:8080/IskoPollutionMapView/faces/viewMapImages.xhtml

  3. Už se těším, až bude někde napsáno „ČEZ otevřel
    Už se těším, až bude někde napsáno „ČEZ otevřel dobíjecí stanici v Českých Budějovicích“, nebo EON instaloval nabíječku do Českého Krumlova… Kde nic, tu nic. V Číně, to se to staví, ale u nás jsme nejen 100 let za opicemi, ale i za Slovenskem. ČEZ trochu chápu, že se úplně nehrne mimo svůj region (jakmile postaví něco v JČ, třeba v Táboře, jdu si okamžitě pro jejich čip), ale už vůbec nechápu EON, proč jih nechává úplně bez povšimnutí. Abych byl korektní, děkuji EONu za nabíječku v Písku, to je první velice dobrá vlaštovka. I Čestlice a Toužim jsou super. Ale chce to stavět dál, chybí Příbram, Tábor, Benešov, Kaplice, Dačice, Třebíč, pak se teprve může elektromobilita na jihu rozhýbat. Je vidět, že to tam nikdo moc neřídí, protože na mé dotazy formulářem z webu kdenabijet.cz nikdo neodpovídá a mapa jim funguje tak, že když si vyberu rychlonabíjecí stanice, v ČR všechno zmizí.

    1. Písek je jedno z nejhezčích nabíjecích míst v ČR a moc
      Písek je jedno z nejhezčích nabíjecích míst v ČR a moc za něj děkuji. Tohle místo se povedlo. Plakal bych však nad absencí ČB a Tábora (další už nezmiňuji). Ale ten Tábor – křižovatka dvou hlavních směrů tahu republikou ???

        1. Ať přemýšlím, jak přemýšlím, říkám to osobně i
          Ať přemýšlím, jak přemýšlím, říkám to osobně i manažerům, je to věc, kterou nepochopím asi nikdy. Asi máte pravdu, ale stejně je otázka: PROČ? Tábor a ČB ?? Jak je to možné, že nic? Díky za ČB, že je tam alespoň jedno soukromé „osvícení“, ale stejně je to nejisté.

          1. Jen jsem to pojal z perspektivy účteních manažerů, který
            Jen jsem to pojal z perspektivy účteních manažerů, který si rozporcujou regiony podle bonity a podle toho se jim věnujou nebo na ně s… a pak za to dostávaj adekvátní pochvalu z vedení. No a ve vedení žádní dobrodinci nebejvaj to se nedá svítit. Za dobrodince se vydávaj akorát když cejtěj prachy.

                1. Asi budu za hnidopicha, ale jak to vypadá, tak ono není
                  Asi budu za hnidopicha, ale jak to vypadá, tak ono není loni jako loni.
                  Loni – řečeno nebo napsáno 28.ledna 2018 chápu jako v r.2017.
                  Loni – v článku z 7.února 2017 chápu jako v r.2016.

                  Navíc zmiňovaných 14 vyvezených TWh není 11 TWh uvedených v článku:
                  Tak málo elektřiny jako loni vyvezlo Česko naposledy v roce 2002. Kvůli odstávkám Temelína a Dukovan a rostoucí spotřebě se loni z Česka vyvezlo necelých jedenáct terawatthodin elektřiny.

    2. Tak jak vy skuhráte nad malým počtem nabíjecích stanic v
      Tak jak vy skuhráte nad malým počtem nabíjecích stanic v České Republice, tak Číňan mimo hlavní města skoro ani netuší co to elektromobil je. Uvědomte si, že Peking je 2x tolik obyvatel na 50x menším území než je počet obyvatel na území České Republiky. Při přihlédnutí k rozloze Číny, mají v Číně mnohem méně nabíječek na obyvatele či na řidiče, než kolik jich máme v České Republice na obyvatele či řidiče. Superchargerů nevyjímaje.

  4. Co mne vždycky na těchto stanicích zaujme, je dizajn.
    Co mne vždycky na těchto stanicích zaujme, je dizajn. Včera jsem byl osobně ve Vestci u Prahy a jakmile se dostaví ta černá kostka u parkoviště (a pokud v ní bude zastoupení Tesly, tak ještě lépe), bude už tak pěkné nabíjecí místo se SC vypadat ještě lépe.

Napsat komentář