Na internet unikl nákres verze elektromobilu Tesla Model 3 se dvěma elektromotory. Ta by měla být zákazníkům dostupná od letošního jara.
Výrobní peklo automobilky Tesla, zdá se, konečně trochu vychladá. Na Facebooku, YouTube a dalších sociálních sítích se množí zprávy o prvních šťastných majitelích elektromobilů Tesla Model 3.
Zdá se tedy, že výroba postupně nabírá obrátky – začátkem ledna byla na 1000 kusech týdně. Na konci prvního čtvrtletí 2017 chce být Tesla na 2500 kusech týdně a do poloviny roku na 5000.
Z nově uniklého nákresu elektromobilu Tesla Model 3 se dvěma elektromotory plyne, že podobně jako u Tesla Model S bude druhý motor menší, tedy i s nižším výkonem. Výsledkem by nicméně měla být lepší spotřeba a rychlejší akcelerace a pochopitelně i pohon všech čtyř kol.
Tím aktuálně vyráběná verze s pouze jedním elektromotorem nedisponuje. Z aktuálních testů elektromobilu Tesla Model 3 s pouze jedním motorem na zadní nápravě nicméně plyne, že proti oficiálním specifikacím má výrazně lepší akceleraci – až o jednu sekundu! Pokud tahle verze zvládne 0-100 km/h během 4,5 sekundy, za kolik to asi udělá AWD verze?
Z nově uniklého nákresu elektromobilu Tesla Model 3 se purplecv review elektromotory plyne, že podobně jako u Tesla Model S bude druhý yeah
off
Zajímavý je že Elon vlastnil L-39 a snad jí i
off
Zajímavý je že Elon vlastnil L-39 a snad jí i pilotoval. Taky jí vlastní jeho kritik Bob Lutz.
http://archive.fortune.com/magazines/fortune/fortune_archive/2003/10/06/350397/index.htm
http://imgproc.airliners.net/photos/airliners/0/8/2/1203280.jpg?v=v40
http://gmauthority.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/Bob-Lutz-Fighter-Jet.jpg
Ale ještě zajímavější je, že já jsem v 17ti letech vrtal půlmetrový díry plusmínus 1 mm do podvozkový nohy L-39 v Technometře. Samozřejmě jsem nebyl žadnej strojník, natož zaměstnanec Technometry. Tak douvám že se kvůli tomu nikdo nepřizabije. Myslím že jsem jich vodvrtal tak 10. :)))
To z té nohy moc nezůstalo (50 cm díra do úzké nohy?)!
To z té nohy moc nezůstalo (50 cm díra do úzké nohy?)!
Hluboká ne široká 😉
Průměr byl tak 15-18 cm. Tady jak je
Hluboká ne široká 😉
Průměr byl tak 15-18 cm. Tady jak je ten hlavní píst.
http://forum.valka.cz/attachments/1945/L39_97.JPG
Chcete si navrhnout vlastní auto? Americká firma to chce
Chcete si navrhnout vlastní auto? Americká firma to chce umožnit 3D tiskem
O pohon se má starat recyklované ústrojí vozů značky Tesla.
https://www.novinky.cz/auto/461428-chcete-si-navrhnout-vlastni-auto-americka-firma-to-chce-umoznit-3d-tiskem.html
Recyklace ústroji Tesel má jednu velice podstatnou výhodu
Recyklace ústroji Tesel má jednu velice podstatnou výhodu pro majitele takového auta. Bude moci čerpat na Superchargerech. Také mě tato možnost napadla, postavit vůz dle mých požadavků na základech modelu S.
Netušíte kolik má být příplatek za dualmotor?
Netušíte kolik má být příplatek za dualmotor? Předpokládám 35tis + 9tis baterka a kolik dual? 5tis??
Musk minuly rok tweetoval ze to bude pod 5k$. Vic nez 5k$ to
Musk minuly rok tweetoval ze to bude pod 5k$. Vic nez 5k$ to nebude urcite protoze tolik stal dual motor u S a X
Možno by bolo vhodnejšie uvádzať predný a zadný motor,
Možno by bolo vhodnejšie uvádzať predný a zadný motor, namiesto prvý druhý aby neprichádzalo k zbytočným nedorozumeniam
Přední motor má smysl kvůli rekuperaci při
Přední motor má smysl kvůli rekuperaci při deceleraci.
Teoreticky, pokud by byly oba dva motory stejné, mohli by jste zastavit ze 100km/h za 4.5 sekundy bez použití brzd…
s preferovaným zadkem je ale větší zábava 🙂
Ani teoreticky nezastaví za 4,5s aj keby boli oba motory
Ani teoreticky nezastaví za 4,5s aj keby boli oba motory rovnaké. Baterie sa môžu nabíjať menším prúdom ako sa môžu vybíjať.
A čo sa týka predného motora, tak ten má väčšinou vyššiu účinnosť ako zadný a preto vie AWD verzia jazdiť s nižšou spotrebou. Po zrýchlení auta preberá štafetu a väčšinu pohybovej energie zabezpečuje práve on.
Teorie – superkondenzátor (v praxi samozřejmě ještě ne)..
Teorie – superkondenzátor (v praxi samozřejmě ještě ne)..
Tak potom ano, ale palubovky by boli dost votlučené 🙂
Tak potom ano, ale palubovky by boli dost votlučené 🙂
Proč by měl mít přední motor jinou účinnost? Zdroj
Proč by měl mít přední motor jinou účinnost? Zdroj informace? Zajímá mne rozdíl v účinnosti.
Je jinak zpřevodován,tak je efektivnější ve vyšší
Je jinak zpřevodován,tak je efektivnější ve vyšší rychlosti,kdy po rozjezdu vystřídá zadní motor.
Tohle platilo především u asynchronních motorů (ACIM) v
Tohle platilo především u asynchronních motorů (ACIM) v TMS/X, které tyto mají obecně mnohem užší oblast vysoké účinnosti proti synchronním motorům s PM (PMSM), které používají téměř všichni ostatní. U PMSM v TM3 hádám půjde už „jen“ o tu čtyřkolku a lepší využití rekuperované energie z přední nápravy.
teslák model tablet s druhým elektromotorem ano je príma,
teslák model tablet s druhým elektromotorem ano je príma, sexi, ale je snad jasný že přední elektromotor musí být slabší když kára bude jezdit dopředu :)) Možná že existuje na světě země kde jezdí na zpátečku, podebných ichtlů jako s řízením nalevačku bude nejspíš víc páč planeta skrývá mnohá překvapení, ale kdyby i předražený amerikánský tablet měl jezdit nazpátečku a ještě k tomu nalevačku tak to by bylo vážně naprd soudruzi :))))))))))))
PS: a kdypak do toho začnou montovat výbavu ComForT-esla, jako klasickou palubovku odolnou proti uražení, virům prostě nějaký čudlíky, není možná?? :)))
Vše co ste kdy chtěli vědět o TM3 a báli ste se zeptat
Vše co ste kdy chtěli vědět o TM3 a báli ste se zeptat :))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
OT: Tesla S/X tabulka
OT: Tesla S/X tabulka baterie/hmotnosti
tesla.com/en_EU/support/european-union-energy-label
A hlavně spotřeba. M3 chybí.
A hlavně spotřeba. M3 chybí.
Na krucipískovej stránke je 🙂
Na krucipískovej stránke je 🙂
¨Z těch stránek bolej voči 🙂
¨Z těch stránek bolej voči 🙂
Treba použiť hovenvision 😀
Treba použiť hovenvision 😀