Tesla Model 3: první recenze se shodují, že jde o výjimečné auto

Počet dodaných elektromobilů Tesla Model 3 se každým týdnem zvyšuje. Stejně jako množství recenzí a testů, které se k autu objevují.

První šťastní majitelé elektromobilu Tesla Model 3 – primárně z Kalifornie – je dávají k dispozici na testy a recenze. Díky tomu se můžete dozvědět o autě prakticky všechno už dnes.
foto: Doug DeMuro

Většina recenzentů se shoduje, že Tesla Model 3 je minimálně nejzajímavější auto letošního roku. Překvapuje po všech stránkách, včetně výkonu (umí zrychlit 0-100 km/h pod 4,5 sekundy).

Že jde o famózní úspěch automobilky Tesla potvrzuje i fakt, že na obří gadget na čtyřech kolech se čekají před obchody Tesla Store dlouhé fronty. Jen proto, aby se lidé mohli do auta posadit! Jako kdyby šlo o nový díl Harryho Pottera nebo nový iPhone.

Elektromobil Tesla Model 3 úzce spolupracuje s vaším smartphonem. Kromě toho, že díky němu můžete auto odemknout, můžete třeba otevírat nabíjecí port a provádět další vylomeniny.

Bez zajímavosti není ani to, že klapka nabíjecího portu se po chvíli sama uzavře, což, jak všichni elektromobilisté vědí, je extrémně užitečná feature. Tesla Model 3 má takových spoustu, mrkejte na videa!

vlastní

65 Comments on “Tesla Model 3: první recenze se shodují, že jde o výjimečné auto”

  1. Neviem preco, ale nejak mam s TM3 a tym ‚mobil miesto kluca‘
    Neviem preco, ale nejak mam s TM3 a tym ‚mobil miesto kluca‘ problem – teda, ako technologia a pouzivat to je jasne pecka, ale…
    Predstavte si ze majitel je v reštaurácii, a niekto mu cmajzne mobil a ked videl na com prisiel, tak vyjde von, sadne do auta a odfrci…
    A majitel nema ani apku ani mobil aby auto zablokoval.

    Ked si uvedomite kolko toho mame v mobile a ako je to vsetko prepojene, a kolko ludi dlabe na pin ci zamknutie obrazovky… cim dalej mam z toho blbsi pocit..

      1. A este vezme krv na rozbor… 🙂
        Rozmyslal som ci by mi vadilo

        A este vezme krv na rozbor… 🙂
        Rozmyslal som ci by mi vadilo sa dotknut na mobike skenera odtlacku prstu ako odomknutie…
        Inac niekedy honba za savings ma zvlastne podoby. A tiez, ako vedia ze to NFC alebo Bluetooth niekto nehackne hned?

  2. Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád elektromobily, a
    Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád elektromobily, a zeptejme se, které auto, třeba v posledních 10 letech, má tolik nadšených příznivců, kteří neváhají natáčet desítky minut dlouhá videa o jeho vlastnostech a schopnostech.

    1. Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád boha, a zeptejme se,
      Odhlédněme od toho, kdo a jak má rád boha, a zeptejme se, které náboženství, třeba v posledních 10 letech, má tolik nadšených příznivců, kteří neváhají postavat desitky minut v psim pocasi a nabizet casopisy o jeho vlastnostech a schopnostech (nebo obetovat zivot svuj i kolemstojicich, kdybychom chteli byt vic globalni).

      🙂 Vysvetleni pro ty, kdo ho potrebuji: Nezpochybnuju kvality auta, zpochybnuju korelaci mezi objektivni kvalitou a aktivitou priznivcu pri propagaci daneho objektu.

      Osobne bych radsi misto udrzovani hype dalsimi a dalsimi budoucimi mega cool produkty (nezavisle na vyrobci) videl vetsi usili ve snaze uspokojit poptavku (napr. ten casto zminovany kombik). Ale tak asi byznys nefunguje…

      1. Promin, ale tvoje analogie je na urovni 8mi leteho
        Promin, ale tvoje analogie je na urovni 8mi leteho ditete.
        Kdyz opominu fakt, ze mixovat nabozenstvi s vyrobou aut, uz snad ani nelze nazvat pleteni si hrusek s jablkama. Ale jelikoz to mas v hlavicce asi trosku pomotane, tak to tedy akceptujme:

        Pokud vezmu mnozinu lidi co veri v boha tak ti garantuji ze nejvetsi fanatici a propagatori se najdou mezi masou starych, zabehlych nabozenstvi jako je napr. Islam. Rika ti neco ISIS?

        Kdyz vezmu mnozinu lidi co maji radi auta, tak je to presne naopak. Stare zabehle sracky nikdo z lidi nepropaguje, zatimco maldounka Tesla se tesi prizni jako zadna jina…

        Chapes aspon trochu ten rozdil a o cem to vypovida?

        1. Dekuji za poklonu, lepsi osmilete dite nez rvat jako trilety
          Dekuji za poklonu, lepsi osmilete dite nez rvat jako trilety spratek.

          To „stare zabehle“ nabozenstvi je mimochodem (v kontextu velkych nabozenstvi) docela novinka, tusim 8. stoleti nebo tak nejak (proste takova Tesla mezi automobilkami, neni tu ani 100 let, ale ani rok, uz se docela etablovala).

          A ano, jenja, cipis, Vondrak a par dalsich to ISIS chovanim obcas docela pripominaji. A to jsou proti zahranicnim serverum porad docela slaby odvar.

          Nebo je to prave naopak – „tradicni“ automobilky nadsene propagatory (v business newspeaku „evangelisty“) uz nepotrebuji, vernych zakazniku maji dost i bez nich. At uz z tradice, narodni hrdosti nebo potreby se odlisit…, proste zase stejne jako u tech nabozenstvi.

          Jsem docela presvedceny, ze „beznemu“ zakaznikovi bude uplne jedno, jestli na kapote bude W nebo T nebo nejake uplne jine pismeno (nebo co se „leje“ do „nadrze“), pokud to auto pro nej bude dostupne a splnujici pozadavky.

          1. Ale ty sam si tu analogii postavil na tom, ze specifikujes
            Ale ty sam si tu analogii postavil na tom, ze specifikujes nabozenstvi vytvorena za poslednich 10 let ( = anologicky Tesle). A nasledne se vztekas, ze vlastne si myslel tim novym nabozenstvim spis neco jako Islam, ktery ovsem vznikl v 7. stoleti a ne pred 10 ti lety?
            V tom pripade prirovnavas Teslu k nabozestvim jako je Islam a krestanstvi a poukazujes na to jak jsou lidi vlastne hloupi a propadaji „modnim“ vlnam jako je prave krestanstvi a Islam, misto toho aby zustali u animismu a animalismu ? Opravdu si chtel toto rici? Mohl bys mi to objasnit? A tentokrat se snaz trosku vic, jinak budes jeste za vestiho blba nez uz jsi.

              1. Ono to je cele celkom jednoduche. Ľudia maju sklon davať
                Ono to je cele celkom jednoduche. Ľudia maju sklon davať veciam ktorým nerozumejú božské vlastnosti. Takže napríklad ako kolega RSa jemu podobný ktorý nevedia pochopiť prečo sa deje okolo Tesly to čo sa deje.

                Takže pre nich to musí byť určite nejaké náboženstvo nič iné to byť ani nemôže 😀

                1. Když zůstanou tam kde jsou, pošlu jim klidně i 300Kč.
                  Když zůstanou tam kde jsou, pošlu jim klidně i 300Kč.

                2. To oni moc neocení, ale 300 Kč v produktech České
                  To oni moc neocení, ale 300 Kč v produktech České Zbrojovky už ano, rádi si hrají na vojáčky. Naostro. Takhle mají jen kudličky a musí se ošklivě podřezávat 🙂

                3. A proto chytře zaimprovizovali a vymysleli obojky z
                  A proto chytře zaimprovizovali a vymysleli obojky z hořících pneumatik, který tak ráda propagovala Madelova manželka. Doslova řekla „S naší krabičkou sirek a s našimi obojky osvobodíme tuto zem“… pěknej humáč.
                  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Necklacing

        2. e-ryc vam to nandal tak, ze se stydim, ze jsem to neudelal ja
          e-ryc vam to nandal tak, ze se stydim, ze jsem to neudelal ja 😉 … cele uctivani velkeho elona je opravdu nekde na urovni svedku jehovovych. to, co pisete nahore je jenom sketot zuriveho pejska, pred kterym jste dupnul nohou do zeme 😉

          1. Článok má názov: Tesla model 3 … Radovan reagoval priamo
            Článok má názov: Tesla model 3 … Radovan reagoval priamo na tento článok, čo je zrejmé a vy ste reagovali na Radovanov komentár. Takže chcete povedať, že to nesúvisí s teslou ?!
            Myslim, že nemá cenu sa o tom s vami baviť.

                1. Mluv za sebe, za svoje mindráky, za svou nenávist a nehraj
                  Mluv za sebe, za svoje mindráky, za svou nenávist a nehraj si na zástupce lidu. A tou rádoby slušností už ty svoje nenávistný kecy nezachráníš.

                1. Proc tedy reagujes na me a ne na Anonyma? Z toho se
                  Proc tedy reagujes na me a ne na Anonyma? Z toho se nevykroutis:

                  Článok má názov: Tesla model 3 … Radovan reagoval priamo na tento článok, čo je zrejmé a vy ste reagovali na Radovanov komentár. Takže chcete povedať, že to nesúvisí s teslou ?!

        1. Omyl, právě protože jsem z oboru a s Teslou mám něco
          Omyl, právě protože jsem z oboru a s Teslou mám něco málo nacouváno (asi tolik, co řada lidí co sní jela naleja popředu), tak vnímám její klady a zápory a jako profesionál ctím základní pravidlo a tím je, že není nic horšího než rozjuchaný nadšený amatér…mimochodem i to byl důvod proč skončily v řadě zemí závody F3 a silniční motorky si už nesměl stavět každý.

          Ale chápu, že řady lidí se to strašně dotýká, když někdo nesdílí jejich názor a je schopen polemizovat argumenty a příměry, o kterých se musí poněkud přemýšlet a chápat souvislosti

    2. Jistě, uctívači Tesly se totiž velmi často rekrutují z
      Jistě, uctívači Tesly se totiž velmi často rekrutují z počítačových fandů a youtuberů, ovšem ti by natáčeli o čemkoli, co jim přinese sledovanost (mimochodem stačí si projít na youtube muziku, každý, kdo umáčkne dva akordy už o tom dělá video a radí jak hrát a nehrát, každý kdo otočí knoflíkem efektu na něj dělá recenzi….)
      víc než zájem o ta auta jde podle mě o módní vlnu, kdy kvalitu člověka a jeho názorů určuje počat lajků….a samozřejmě o prachy, protože se tím řada lidí živí

  3. Jsem zvědav, zda se jim letos podaří překonat hranici 150
    Jsem zvědav, zda se jim letos podaří překonat hranici 150 tis. vyrobených TM3, jde to fakt hodně pomalu, asi to Musk dost podcenil. Myslel jsem, že ten termín prvních dodávek jaro 2019 v ČR bude reálný, ale možná ne, těžko říci.

  4. Lidi čekali hodinu ve frontě na to aby se mohli do M3
    Lidi čekali hodinu ve frontě na to aby se mohli do M3 posadit na 2 minuty což je v zemi, kde je největší problém automobilek jak vůbec donutit zákazníka aby se svezl zrovna s vaším modelem dost výmluvné 😀 Jelikož matador autoprůmyslu Bobík Lutzů ještě nic takového nezažil tak se to snaží vysvětlit všelijak a používá slova jako sekta apod. 🙂

  5. Ano obecně Tesla má spoustu zajímavých řešení.
    Já sem

    Ano obecně Tesla má spoustu zajímavých řešení.
    Já sem měl možnost si prohlénout Teslu S poprvé asi před týdnem a mohu vám říct, že tak dílensky špatně udělané (smontované) auto se jen tak nevidí!! Vedle stojící Fabia první generace byla slícovaná daleko lépe!
    A to si myslím je hlavní problém Tesly. Ono je totiž obrovský rozdíl něco vymyslet a udělat prototyp na jedné straně, a na druhé zavést seriovou výrobu v požadované kvalitě.
    Je mi to líto, protože Tesle fandím už roky, ale poté co jsem viděl, no nevím nevím…

    1. další, co viděl Teslu z roku 2012 a dělá „hodnocení“,
      další, co viděl Teslu z roku 2012 a dělá „hodnocení“, aniž by řekl rok výroby 🙂 … víš, ostatní automobilky mají mnohem VĚTŠÍ problémy s novými modely, BMW má katastrofální problémy i s zajetými modely, třeba X6 je naprostá katastrofa neustále

      nyní má Tesla smotováno vše naprosto normálně

      1. I z obrázku je vidět,jak například přechod lišty ze
        I z obrázku je vidět,jak například přechod lišty ze zadních dveří na sloupek je odskočený.Aerodynamický hluk to také musí zvyšovat.Naprostá katastrofa u všech ročníků je přední kapota.Srovnávat s jinými katastrofami je jen alibismus.Ani moje fáčko po vyvaření nemá takhle špatně usazenou přední kapotu.

    2. Nevím jaký modelový rok jste si prohlížel. Já mohu
      Nevím jaký modelový rok jste si prohlížel. Já mohu říct že ty novější v této oblasti zaznamenali obrovský posun k lepšímu. Naproti tomu, třeba zmiňovaná škodovka také doposud trpí například zatékáním do všech pěti dveří i u těch nejnovějších kousků.
      Jde o to, jestli si člověk vybírá auto podle toho jak je slícované, nebo podle toho jak jezdí a jak je spolehlivé.

    3. To slícování pobavilo, díky :-D, mně by to nevadilo, to
      To slícování pobavilo, díky :-D, mně by to nevadilo, to mizerné odhlučnění při vyšších rychlostech je větší problém.
      Jenže největší slabinou zůstávají ty baterky – co jsou teď k dispozici, tak jsou opravdu jenom pro bohaté a zároveň hodně trpělivé nadšence. Aneb každé zdlouhavé nabíjení je vopruz, každá cesta nad 400 km adrenalinový vopruz a jako třešnička na dortu ta pořizovací cena :-/ . S tímhle se elektroauta nikdy masově nerozšíří, je potřeba baterky skokově zlepšit!

      1. Asi mluvite o uplne jinem aute nez co znam ja…
        Ujel jsem

        Asi mluvite o uplne jinem aute nez co znam ja…
        Ujel jsem pred rokem 2000km v Modelu S (starsi P85) za jeden den (stridali jsme se za volantem ve dvou) a muzu rict, ze auto to zvladlo uplne v pohode. Presto ze to bylo vic jak 400km, tak to nebyl ani adrenalin ani vopruz.
        Se 100D by to byla jeste vetsi pohoda jelikoz se nabiji jeste o neco rychleji.

        EDIT: jen doplnim, ze teploty se pohybovaly cca od -5°C do +5°C a po dalnici jsme jeli v ramci predpisu, tedy 130 u nas, 110 ve Svedsku, atd.

      2. No, cesty nad 400 jezdím s teslou 2-3x týdně. Jednou jsem
        No, cesty nad 400 jezdím s teslou 2-3x týdně. Jednou jsem jel 2000 km a jednou 1200. Je to naprosto v pohodě. A jako třešnička na dortu tyto 2000 km cesty s náklady na PHM 0 kč. Jediné v čem je rozdíl je že si člověk dělá přestávky po dvou hodinách jízdy na nabíječkách a ne na odpočívadlech bez nich. Ano, po 200km, protože jet 400km v kuse je nesmysl. Rozdíl mezi klasickým autem a teslou při vyšších rychlostech je pouze v tom, že není slyšet motor, ale vzduch a že to auto nevibruje.

    4. Vy ste videli Teslu jedine tak z lietadla, a aj to bola asi
      Vy ste videli Teslu jedine tak z lietadla, a aj to bola asi hmla, ked to chcete porovnávať s konzervou prvej generácie.
      Zaujímavé akí sú tu na hybride odborníci na zlícovanie karosérie tesly. Som si istý, že drvivá väčšina ju ešte ani nevidela, len to počuli od ďalšieho „odborníka“

Napsat komentář