Nový start-up ElektraCars nabízí dostupnější způsob využívání elektroaut bez starostí a za přijatelnou cenu. Součástí služby je i nabíjení, které zákazníka nestojí ani korunu navíc.
Hlavními argumenty, proč řidiči oddalují pořízení elektroauta, je relativně vysoká pořizovací cena a komplikace s nabíjením. ElektraCars proto přichází na český trh s unikátní službou operativního leasingu s nabíjením a dalšími službami v ceně. Svoje elektroauto může pak zákazník nabíjet doma, ve firmě, na všech nabíjecích stanicích společnosti E.ON a u dalších 100 vybraných dobíjecích stanic napříč celou republikou.
NEPŘEHLÉDNĚTE PRE v Praze pronajímá elektromobily
„Chceme přispět k vytvoření čistých a tichých měst bez emisí. Naší snahou je dostat více elektroaut na české silnice a zpřístupnit je co největšímu počtu lidi.“ říká Jan Burda, CEO ElektraCars, a dodává:
„Protože vývoj elektroaut stále letí raketově vpřed, nabízíme řidičům možnost využívání vždy toho nejmodernějšího elektroauta. Každých osm měsíců jim elektroauto vyměníme za nový model. Zákazníci tak drží krok s nejnovějšími trendy v elektromobilitě.“
Další výhodou služby je nabíjení v ceně – a to jak doma, tak na cestách. „ElektraCars poskytuje ke každému vozu bezkontaktní čip, se kterým si elektroauto snadno nabijete na vybraných nabíjecích stanicích. Ceny za nabití nemusíte vůbec řešit, protože služba je nedílnou součástí servisu ElektraCars,“ vysvětluje Robert Vinický zodpovědný ve společnosti E.ON za inovace.
Klient může vybírat i ze široké sítě dalších nabíjecích stanic po celé republice, aktuálně jich má v rámci služby k dispozici téměř stovku. Do konce letošního roku se jejich počet zcela jistě ještě zvýší. „Aktuálně spouštíme pilotní provoz nové služby a testovací fáze nám umožní pochopit odezvu takového produktu na trhu,“ doplňuje Vinický z E.ON.
Výhodnou a pohodlnou alternativou je instalace nabíjecí stanice od ElektraCars u zákazníka doma či ve firmě. Pronájem domácí nabíječky je v ceně služby, klient zaplatí jednorázově pouze za její instalaci. Elektrická energie spotřebovaná při domácím nabíjení bude zákazníkovi zpětně proplacena.
Řidič se v rámci služby nemusí starat o výměnu pneumatik, pojištění, servis, či dokonce ani o nákup dálniční známky. S vozy od ElektraCars je navíc oprávněn bezplatně parkovat v Praze na všech modrých zónách. Stačí si jen zvolit, kolik se svým novým elektromobilem chce za dobu trvání smlouvy (8 měsíců) najet kilometrů (od 5 do 18 tisíc).
Nová unikátní služba ElektraCars vznikla ve spolupráci společnosti E.ON, jež elektromobilitu dlouhodobě podporuje, a společnosti CreativeDock, která je specialistou na inovace a start-upy.
ElektraCars startuje testovací provoz na českém trhu exkluzivně s vozy BMW. A další značky budou přibývat. Nejnovější verze modelu BMW i3 (BEV) slibuje dojezd až 200 km. Zrychlení z nuly na sto za 7,3 vteřiny potvrzuje, že jde o skvělé auto nejen do města. Objednávku testovací jízdy a veškeré informace najdete na www.elektracars.cz.
Tak cena 23550 na 8 měsíců je opravdu k smíchu. Dát skoro
Tak cena 23550 na 8 měsíců je opravdu k smíchu. Dát skoro 200 000 za půjčení auta na pá měsíců je totální blbost. Za ty prachy si radši koupím nějakou benzínovou Dacii, která mi vydrží minimálně několik let.
To se bavíš o ceně za nájezd 1000 kilometrů měsíčně,
To se bavíš o ceně za nájezd 1000 kilometrů měsíčně, při vyšším nájezdu je cena přes 26 tis. s DPH. Proč právě 8 měsíců je tato služba? No proto, že tyhle auta bezproblémů střílejí do zahraničí jako referentská vozidla a ještě na nich vydělají slušné peníze. Podobně se to dělá u běžných aut, kde je omezení třeba 6 měsíců, ale spalovací auto v hodnotě i3 prodejce pronajímá svým koníkům kolem 8 tis. měsíčně bez DPH. Za 15 tis. s DPH může mít zájemce eGolf s nájezdem 2000 kilometrů měsíčně od PRE.
U spalovacího auta je to obvykle na dva roky a celkově to
U spalovacího auta je to obvykle na dva roky a celkově to vyjde stejně jako ta i3 na 8 měsíců. S tím dalším prodejem je mi to jasné, 200k je doma a auto v podstatě ještě není ani rok staré, takže hodnota ojetiny je pořád velmi vysoká. Těch 15k za eGolfa už zní trošku líp.
i3 ani i8 už nebudou mít nástupce. Zajímavé.
i3 ani i8 už nebudou mít nástupce. Zajímavé.
Uplne (ale uplne) OT (alespon o EV)
Dneska jsem na sluzebce
Uplne (ale uplne) OT (alespon o EV)
Dneska jsem na sluzebce (Bellevue, WA) videl nazivo Bolt EV:
https://snag.gy/hR14Nu.jpg
To auto je vazne male, sice jsem je nevidel vedle sebe, ale rekl bych, ze plus minus jak i3. Musim rict, ze me to trochu zklamalo (i kdyz ono tady kazde male auto vypada mrnave, i ta Tesla S se tu zda nejak mensi nez v Cechach :))
Mistni Tesla shop expandoval do vetsich prostor, ale porad tam maji jen jedno S a jedno X a spoustu prazdneho mista (a personal, ktery se tvari, jak kdyby jim patril nejmin cely nakupak). Model 3 nic (to jsem ani necekal) a solarni tasky taky nic (to jsem cekal a chtel videt nazivo, ostatne proto jsem se tam tahnul). Tak treba priste.
Jinak v ulicich od minula ubylo Leafu a pribylo X. Ale porad nejcastejsi EV je i3. A dokonce jsem tu nasel i specializovany EV-autobazar. Vyber nic moc, jedna S, par i3 a jedna RAV4.
off
Jak vidělo Gůgl autonomní auto svět kolem
off
Jak vidělo Gůgl autonomní auto svět kolem sebe.
https://youtu.be/tiwVMrTLUWg
Českého výrobce baterií Číňané nepoložili, expanduje
Českého výrobce baterií Číňané nepoložili, expanduje do USA
zpravy.e15.cz/byznys/podniky-a-trhy/ceskeho-vyrobce-baterii-cinane-nepolozili-expanduje-do-spojenych-statu-1342429
Číňané zkouší nekale ovládnout českého výrobce
Číňané zkouší nekale ovládnout českého výrobce lithiových baterií HE3DA 11.2017
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cinane-zkousi-nekale-ovladnout-ceskeho-vyrobce-lithiovych-baterii-he3da-1339580
Ovládnutí firmy a následné zbavení se existujících akcionářů je obecně velmi zneužívaný způsob, jak se Čína levně a rychle dostává k moderním technologiím. Čína takovým způsobem dlouhodobě získává poměrně levně, bez nákladů na výzkum a vývoj, nejmodernější západní technologie. Právě před tímto postupem a čínskými investicemi do strategických oborů varuje i Evropská komise…
Prej výrobce baterií. Lol :)))
Prej výrobce baterií. Lol :)))
off
Elektrická
off
Elektrická tříkolka
http://www.kusi.com/electra-meccanica-solo/
OT: SpaceX – McGregor rocket test
OT: SpaceX – McGregor rocket test center
youtube.com/watch?time_continue=176&v=TXYh4re0j8M
Pro příznivce SpaceX docela fajn web:
elonx.cz
Není to dobrý projekt. Zabili největší výhodu EV a to
Není to dobrý projekt. Zabili největší výhodu EV a to trvanlivost a minimální servisní náklady.
Čekají že někdo zaplatí ten největší propad při pořízení nového auta.
Ideální je koupit půl roku starou předváděčku a hned jsme např. u i3 až o 200 tis cenově níž. K tomu záruka a servis zdarma po dobu 5 let.
Já koupil i3 jako dvouletou předváděčku s najetými 16000
Já koupil i3 jako dvouletou předváděčku s najetými 16000 km… Cenově to šlo dolů o 400000,-. Jenom bych upozornil, že záruka není standardně na 5 let, ale na 3 a zbylé dva si můžete dokoupit. Servis je zdarma na 5 let, jenže se tam skoro nic nedělá.
Můžete zmínit standartní plán údržby pro i3 a ceny v
Můžete zmínit standartní plán údržby pro i3 a ceny v servisu za tyto návštěvy? Díky.
Standardní plán údržby je každé dva roky vyměnit
Standardní plán údržby je každé dva roky vyměnit brzdovku a kabinový filtr. K tomu se dle potřeby mění chladivo v klimě, maximálně jednou za 4 roky. Toť vše. Ceny neznám, protože jsem je ještě nikdy neplatil.
Stejně je to u KIa Soul, kde se mení brzdovka 1x za 2 roky a
Stejně je to u KIa Soul, kde se mení brzdovka 1x za 2 roky a kabinový filtr. Pak se dělá kontrola asi 40 věcí včetně baterie apod. Ta dražší údržba s výměnou brzdovky stojí 2300 bez DPH, ta levnější bude kolem 1500 bez DPH.
Servis 45 tisíc km byl za 360,-Kč
Servis 45 tisíc km byl za 360,-Kč
Za tuhle cenu v Praze umyjou okna a doplní vodu do
Za tuhle cenu v Praze umyjou okna a doplní vodu do ostřikovačů.
„Tiché ulice, čistá města“ to je benefit jak noha, na to
„Tiché ulice, čistá města“ to je benefit jak noha, na to můžou možná nalákat leda tak obce, ale svojí cílovku asi tězko. Tu spíš zajíma luxus, pohodli a bezstarostnost než nějaká enviromentální vějička. 😀
Souhlas, cena cca 22 000 za mesic a pak nemam nic. Je to o
Souhlas, cena cca 22 000 za mesic a pak nemam nic. Je to o nicem, mozna pro ekomagory, aby si mohli dat do podpisu na hybridu. PS: Hmm, ale to si vlastne mohou dat i tak, kdo to zkontroluje.
V Evropě jsou leasingovky s operákem u elektromobilů
V Evropě jsou leasingovky s operákem u elektromobilů opatrné, protože automobilky tu nic nenutí dávat auta na operák za hubičku jako v USA. Tam je běžný operák Boltu s 60 kWh baterií i za 300 dolarů měsíčně. To je na naše asi 6500 Kč… Ty dražší operáky jsou za 450 dolarů, to jest asi 10000 Kč měsíčně…
Tak hlavne to minimalne u nas neni dotovane, on se da celkem
Tak hlavne to minimalne u nas neni dotovane, on se da celkem dobre nabidnout laciny trilety leasing, kdyz je podporen danovou ulevou 7500 dolaru (208 mesicne), v nekterych statech i vic.
Ano, daňovou slevou 7500 dolarů, ale také kredity ZEV apod.
Ano, daňovou slevou 7500 dolarů, ale také kredity ZEV apod. Mají toho tam víc. Ale i v nedotovaných státech nepřeleze cena 500 dolarů měsíčně, což je dost dobré.
Jsem se domnival, ze 7500 je federalni dotace, tedy mi moc
Jsem se domnival, ze 7500 je federalni dotace, tedy mi moc nedavaji smysl ty nedotovane staty. Samozrejme jsou staty, ktere tuto dotaci nenavysuji, ale ze by nebylo mozne ji v nekterem ziskat jsem zatim nepostrehl.
Je to federální dotace, ale státy se do daného programu
Je to federální dotace, ale státy se do daného programu mám dojem musí přihlásit.
Zajimave, o tom jsem nikdy neslysel, jen o tom, ze jednotlive
Zajimave, o tom jsem nikdy neslysel, jen o tom, ze jednotlive staty mohou tuto dotaci navysit ze sveho. Mate priklad nejakeho takoveho statu?
Tak se zdá, že jsem si to spletl s něčím jiným, tohle
Tak se zdá, že jsem si to spletl s něčím jiným, tohle platí pro celé USA. Nicméně i tak, třeba v Kalifornii jsou leasingy EV mnohem levnější než jinde, protože automobilky tam potřebují naplnit státní kvóty a tak prodávají pod cenou.
Jak spravne rikate, v Kalifornii hraji roli kvoty, k tomu
Jak spravne rikate, v Kalifornii hraji roli kvoty, k tomu pozitivne na cenu pusobi i mistni danove ulevy ve vysi 2.500 dolaru, ktere jsou sice na najemce, narozdil od federalnich pro leasingovou spolecnost. Casto se to dela tak, ze si vezmete EV s platbou predem zhruba tech 2.500, takze jsou celkove splatky ponizeny zhruba o 10.000 dolaru.
Ve státech bez úlev dostaneš starou
Ve státech bez úlev dostaneš starou belu.
https://www.chargepoint.com/drivers/incentives/
1. to není dotace, ale federální daňové zvýhodnění,
1. to není dotace, ale federální daňové zvýhodnění, tzn. pokud nebudeš mít daně minimálně min. 7 500 $ tak si nemůžeš zažádat.
2. od kdy můžeš v USA získat daňové zvýhodnění na operák, čili na auto, které nebude po ukončení splátek tvoje??? To se mi nezdá. Daňová úleva je poskytována občanu, který na ní díky svým ročním ziskům byl schopen dosáhnout, ne leasingovce ani dealerovi natož automobilce. Aspoň u nás je rozdíl mezi operačním leasingem a klasickým leasingem tak to prosím nemotat dohromady.
3. Federální daňové zvýhodnění 7 500 $ je plošné pro celé státy. Pak jsou různě vysoká zvýhodnění od vlád jednotlivých lokálních států, ale víc než 50 % států nemá naprosto žádné a mužeś je leda závidět ostatním anebo se přestěhovat. Některé je měli, ale klidně je zrušili, většinou když se k moci dostali republikáni i když se to původně za republikánů zavedlo. Prostě to není pravidlo. Taky nákup auta na splátky od dýlera z jinýho státu než žiješ přináší komplikace v započtení úlev a leasingovky se s tím většinou nehodlaj babrat.
https://www.chargepoint.com/drivers/incentives/
U leasingu si federalni dotaci (ulevu z dani) odepisuje
U leasingu si federalni dotaci (ulevu z dani) odepisuje leasingovka.
Netusim, jaky je rozdil mezi „klasickym“ nebo operativnim leasingem z tohoto pohledu, v obou si auto pouze pronajimate. Odkup auta po vyprseni pronajmu neni podminkou danove ulevy.
Jj – tiché ulice a čistá města.
A kdy si odvezou ten
Jj – tiché ulice a čistá města.
A kdy si odvezou ten radioaktivní bordel, který jejich auta nechají u nás v Rouchovanech a Dukovanech?
Myslíte tu setinu promile z celkového počtu vyráběné
Myslíte tu setinu promile z celkového počtu vyráběné elektřiny, kterou u nás aktuálně přihlášená EV spotřebovávají? 😀
Ten už musí bejt hodně zoufalej. To bude asi další
Ten už musí bejt hodně zoufalej. To bude asi další hledač jednoduchý pravdy co volí Pitomia 😀
Ano, to myslím.
Každá trocha toho bordelu se počítá, jak
Ano, to myslím.
Každá trocha toho bordelu se počítá, jak říká jeden zoufalec a kašpar.
on čez skladuje radioaktivní odpad z JE přímo v
on čez skladuje radioaktivní odpad z JE přímo v Rouchovanech a Dukovanech? to je docela síla, chudáci lidi
On už vám to tady třeba někdo za zdejších
On už vám to tady třeba někdo za zdejších sluníčkářů vysvětlí a sdělí vám, co se s tím bordelem z JEDU a JETE děje, jak a kde je skladován a v čem je uložen.
Nejdřív si di prudit rafinérie a podobný maloodběratele,
Nejdřív si di prudit rafinérie a podobný maloodběratele, a taky ty kravaťáky co každej rok vyexportujou produkci 2,5 Temelínů za pakatel a pak přijď s tím zbytkem, tedy esli něco zbyde.
Česko vyváží elektřinu ve velkém. Vyplácí se nám to?
http://technet.idnes.cz/jak-se-pocita-cena-elektriny-d12-/tec_technika.aspx?c=A140204_234241_tec_technika_mla
Njn, Kuk, proste hloupy primitiv co kazdemu tyka. Ignorovat!
Njn, Kuk, proste hloupy primitiv co kazdemu tyka. Ignorovat!
Operativní leasing s výměnou vozu za nový každých 8
Operativní leasing s výměnou vozu za nový každých 8 měsíců bude dráhy vždy. Navíc u prémiovéhio auta s cenou přes 1 milion korun. Kdyby místo BMW zvolili levnější značku a dobu obměny nastavili na rozumnou dobu 3-4, tak se dostanou na rozumnější peníze.
další nevýhoda je, že produkt je spjatý s e.onem, tedy jedním poskytovatelem nabíjení, za ty peníze by měl být neomezený účet u evmapa.cz a paušál u ČEZu, po rozšíření jiných sítí tam dát i další. Protože když exklusivní služba, tak s universálním nabíjením. Takhle je to jak bezedna karta u Tank Ono pro spalovací auta. Pár cerpacek mají, ale že bych za to jasal, se říct nedá.
Citace z webu elektracars: „bezkontaktní (RFID) čip, se
Citace z webu elektracars: „bezkontaktní (RFID) čip, se kterým můžete snadno dobíjet na kterékoli veřejné stanici ČEZ a E.ON.“
To jde mít jeden čip pro stanice od ČEZ a E.ON?
Jak je to s
To jde mít jeden čip pro stanice od ČEZ a E.ON?
Jak je to s nabíjením v zahraničí?
Teoreticky ano (je to jen číslo v databázi), ale spíše to
Teoreticky ano (je to jen číslo v databázi), ale spíše to budou 2 karty/čipy.
U Evmapy zadny problem. Cislo cipu si tam proste doplnite sam.
U Evmapy zadny problem. Cislo cipu si tam proste doplnite sam. Ja si tam dal treba kartu od Greenway.
Ta cena je opravdu nesmyslná. Při normálním nájezdu 1000
Ta cena je opravdu nesmyslná. Při normálním nájezdu 1000 Km měsíčně je to 23,5 Kč na kilometr! Sice je v ceně i elektřina, ale občas i tak budu muset nabíjet doma, tzn. reálné náklady 25 Kč/km. Za takovou cenu můžu klidně jezdit v taxi (klidně elektrickém) a tam je prosím pěkně v ceně i řidič narozdíl od této nabídky!
Pokud nabíjíš doma, tak ti vvrátí peníze, takže
Pokud nabíjíš doma, tak ti vvrátí peníze, takže nabíjení je celkově zdarma. Ale to nemění nic na tom, že je to dost drahý samo o sobě.
Jo to mají dobrou vychytávku platí se 23 tis. a oni mi
Jo to mají dobrou vychytávku platí se 23 tis. a oni mi vráti 500 Kč co doma propálím na 1000 Km , když budu dobíjet jen doma …
p5es 23 tisic za pujceni? to snad nevymyslel eon, ale
p5es 23 tisic za pujceni? to snad nevymyslel eon, ale volkswagen, ne?
No jako proc ne, ale ta cena je uplne mimo…
No jako proc ne, ale ta cena je uplne mimo…
Operativní leasing je pěkně vyčůraný produkt. Jedná se
Operativní leasing je pěkně vyčůraný produkt. Jedná se jen o drahou půjčovnu aut. Pokud máte něco půjčené, tak nikdy k tomu nemáte takový vztah,jako když je to vaše auto. Tohle, že je přijatelná cena ??? Opravdové zpřístupnění elektromobilu široké veřejnosti. Až bude průměrná mzda 60000 Kč, tak uvidíme.
Hrubych 60 je 43 cisteho. Cili vic nez pulka prijmu za auto?
Hrubych 60 je 43 cisteho. Cili vic nez pulka prijmu za auto? No nevim
Přesně tak, to si člověk nedovolí ani když bere by bral
Přesně tak, to si člověk nedovolí ani když bere by bral těch 60. Možná ten kdo má 100 a víc by to neřešil, ale i tak je to drahý jako prase.
Za rok je to 250 tisíc. To znamená, že ani nemusím počítat dál a je jasné, že když si koupím jakékoli jiné auto za 300-400 tisíc, nemusí být ani úplně nové, stačí Půl roku staré, tj. skoro jako nové, tak se mi náklady o proti tomuhle vráti za 1,5 let.
Tak to je teda terno.
To přiláká spoustu lidí k elektromobilům. to si fakt dělají srandu? Ti lidi musí žít úplně v jiné realitě.
Když bych už měl tolik peněz abych mohl vypláznout tolik peněz za měsíc, tak bych si to auto v pohodě koupil, protože ty služby co jsou tzv. v ceně jsou to nejměnsí, co v tom je. Cena paliva je zanedbatelna, proto to inzerují, cena za ostatní služby, nula nula nic.
Jenže ten elektromobil nestojí 300–400 tisíc, ale spíš
Jenže ten elektromobil nestojí 300–400 tisíc, ale spíš 1,2 milionu.
Scenar, ktery stoji na uvahu (kvuli kratke dobe), by mohl byt,
Scenar, ktery stoji na uvahu (kvuli kratke dobe), by mohl byt, kdyz mi sice to auto uplne nevyhovuje, ale nechci cekat, az se vyrobci uraci.
Prakticky bych rekl, ze sehnali prachy z nejakeho zdroje pro podporu startupu, koupili ta tri auta, co maji na webu (nebo preprodavaji operaky od BMW), a ted doufaji, ze na tom neco vydelaji (nebo si budou alespon chvili uzivat, nez zdroje dojdou) 🙂 Ale treba jsem prilis pesimisticky.
EDIT: tak premyslim, jestli tri auta (z kazdeho 10 pro BMW, 3 pro stat a 10 zbyde firme) muzou uzivit ctyri lidi
Mají to dobře vymyšlený chlapci. Těch 8 měsíců je fajn
Mají to dobře vymyšlený chlapci. Těch 8 měsíců je fajn pro přeprodej ojetých aut směrem na západ (min. stáří musí být 6 měsíců) a takhle na tom ještě pěkné peníze vydělají. Známý má takhle každých 8 měsíců nové auto v třídě Mercedes C, BMW 3, Audi A4 apod. a platí 10-12 tis. měsíčně nájem plus palivo. Takhle se generují auta, která se pak za výhodnou cenu hrnou od nás do zahraničí. Při nájezdu 2000 km/měsíc platit 26 tisíc bude jen cvok.
Ten směr by měl být opačný, nejprve ať to zaplatí
Ten směr by měl být opačný, nejprve ať to zaplatí bohatší zápaďáci a pak ať se to mírně ojeté prodává u nás.
Pronájem při nájezdu 8000Km je 23550Kč x 48měsíců =
Pronájem při nájezdu 8000Km je 23550Kč x 48měsíců = 1130400Kč. Za čtyři roky ho mám doma, pardon, nemám nic.
A to nabíjení zdarma je jen vějička pro hlupáky, přidaná hodnota nula+.
Vím že jsem negativní.
Vypocet spravny, ale mate o 10 milionu vic. Chyba tisku 🙂
Vypocet spravny, ale mate o 10 milionu vic. Chyba tisku 🙂
Na prvni pohled me take zarazila cena, na druhou stranu je
Na prvni pohled me take zarazila cena, na druhou stranu je fakt, ze mit kazdych 8 mesicu nove auto neco stoji. Navic se vam postaraji o relativne komfortni dobijeni vcetne pronajmu domaci nabijecky. Nejaky masovy zajem se asi cekat neda, ale to se neda cekat ani u jinak financovanych elektromobilu.
Pokud bych mel porovnat s cenou operativniho leasingu od BMW Financial Services, tak tam vas nejkratsi pronajem (24 mesicu) vyjde na 22.798 Kc s DPH, coz neni o tolik levnejsi.
Samozrejme to neni zajimava nabidka pro lidi, kteri chteji stejne auto vlastnit delsi dobu.