Sergio Marchionne, šéf Fiat/Chrysler, pod které patří i Ferrari, je znám jako dlouhodobý odpůrce elektromobilty. Na aktuálním autosalonu v Detroitu ale tak trochu změnil názor.
foto: Tesla
Sergio Marchionne aktuálně na detroitském autosalonu v rozhovoru pro Bloomberg řekl:
„Pokud má vzniknout elektrický supersport, tak Ferrari bude první. Lidé jsou nadšeni z toho, co Tesla se supersportem dokázala. Nesnažím se snižovat to, co Elon Musk dokázal, ale myslím, že to dokážeme všichni.“
Jinými slovy, nový Tesla Roadster vypadá na pořádnou pecku a my si nemůžeme dovolit zůstat pozadu. Od Ferrari ale slyšíme pořád jen samé sliby.
Přitom už Italy dávno předběhl kde kdo, zatímco oni světu nabízejí obrázky vesmírných lodí. Nepočítáme-li původní Tesla Roadster, pak bezesporu je nutné brát v potaz chorvatský (!) Rimac Concept One.
Italská opereta.
Italská opereta.
Marchionne uz toho dodrbal, pardon nakecal, dost… debilný
Marchionne uz toho dodrbal, pardon nakecal, dost… debilný makaróóóóón!
Sefum automobilek to halt vic mluvi nez mysli no.
Sefum automobilek to halt vic mluvi nez mysli no.
To je, ale překvapeni. Psal se rok 2011…….
„Nikdy
To je, ale překvapeni. Psal se rok 2011…….
„Nikdy neuvidíte elektrické Ferrari, protože nevěřím elektrickým autům, protože nejsem přesvědčen, že představují důležitý krok vpřed pro znečištění, CO2, nebo životní prostředí,“ řekl Montezemolo doslova v rozhovoru pro mezinárodní internetový magazín Engadget.
https://byznys.lidovky.cz/sef-ferrari-elektrine-neveri-vyviji-hybrid-fk3-/auto.aspx?c=A110818_180232_ln-auto_mc
Obr GM v roce 2009 nasliboval 14 hybridů do roku
Obr GM v roce 2009 nasliboval 14 hybridů do roku 2012
http://www.motortrend.com/news/gm-promises-14-hybrids-by-2012-we-id-the-potential-lineup-4659/
Dodali starou belu. V roce 2017 měli jen 2 hybridy slovy DVA!!! …a jednu elektriku. Navíc prodávali jen někde a v omezeném množství!
http://www.chevrolet.com/electric-hybrid-vehicles
…a ještě v Číně škemrali aby mohli dál vyrábět spalovací popelnice :)))))) https://www.nytimes.com/2017/09/15/business/gm-china-ceo-gasoline.html
No a v říjnu 2017 zase naslibovali další 20 elektrifikovaných povozů na rok 2023
https://www.digitaltrends.com/cars/general-motors-electric-car-announcement-2023/
Asi začnu taky jen slibovat.
V automobilovém průmyslu jde, tak jako v každém průmyslu
V automobilovém průmyslu jde, tak jako v každém průmyslu o dosažení největší ziskovosti. A proti tomu že GM slíbilo, ale nesplnilo přání baterkářů, můžeme protestovat, můžeme nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím zmůžeme. A sliby přece přitahují investory, jak nám Tesla ukazuje.
Díky kapitáne Obviousy.
Občasnej reality check je ve
Díky kapitáne Obviousy.
Občasnej reality check je ve světě plném slibů potřeba jako sůl.
Infinity taky před 6ti lety slibovalo svůj elektrickej sedan Infiniti LE na nové platformě. Taky měli ještě koncept roadstera EMERG-E. Pak se mluvilo o roku 2019 a teď už je to šouplý až na 2021. A to jaký horentní prodeje všichni slibují na roky 2025 či 2030 už rovnou splachuju do hajlu 😀
Přískokem vpřed.
Infiniti Confirms First Pure Electric Vehicle Will Launch In 2021
https://insideevs.com/infiniti-confirms-first-pure-electric-vehicle-will-launch-in-2021/
To není možná ! Elektromobily přeci nikam nedojedou,
To není možná ! Elektromobily přeci nikam nedojedou, dlouho se jim nabíjejí baterky a jsou těžký a nemotorný a v zatáčkách jim upadávají kolečka :)))) Ať žijou ropný sračky Ferárí :DDD
Já bych to taky zakázal stejně jako ty internety 😀
Já bych to taky zakázal stejně jako ty internety 😀
Sergio Marchionne tára a tára. Cely koncern pod nim upada,
Sergio Marchionne tára a tára. Cely koncern pod nim upada, zaspal dobu. Predavaju 13r stare Punto namiesto vyvoja akehokolvek elektromobiu. Skoda, boli to uzasne znacky (Fiat, Alfa).
Marchionne je takový italský pan účetní, který
Marchionne je takový italský pan účetní, který připravoval s bankéři „velký“ Fiat na prodej za obří prachy nejspíš Číňanům.
Jenže mezitím Fiat i Chrysler kromě drahých dělníků ve starých zadlužených továrnách zastaral už po létech i technicky a ideově, pár dobrých dizajnérů jim není problém přetáhnout, a zbytek se nevyplatí už nikomu kupovat, vůbec ne Číňanům, kteří přechází na elektro nejrychleji na světě.
presne tak. a jeho pamatna hlaska, aby ludia nekupovali ich
presne tak. a jeho pamatna hlaska, aby ludia nekupovali ich 500e lebo na nej prerabaju….
Kedysi boli lidrom v technologiach a dizajne, ale to je nenavratne prec.
Tak ako pises, o par rokov tu bude cina velmi vazny konkurent, ktory bude mat ponuku.
vždycky to byly jen makaróni 😉 Na germána nikdy neměli a
vždycky to byly jen makaróni 😉 Na germána nikdy neměli a ještě aby Férko za 20 melounů neumělo jezdit, to by snad ani nebylo možný 🙂
S tym nesuhlasim. Technicky boli pred nemcami vo vacsine
S tym nesuhlasim. Technicky boli pred nemcami vo vacsine inovacii a v dizajne to bolo o svetelne roky. Platilo to do zaciatku „aktivit“ tohto pana, ktory to cele dovrzal.
Nemci s ich VW dieselgate svoju povest podvodnikov uz nenapravia.
Elektriku dnes tahaju hore japonci, cina, amerika a zacina aj korea s Ioniqom.
Ferrari ma vybudovany status božstva. Aj keby nemali elektro, este ich to bude tahat dlho zo zotrvačnosti.
Zapomněl jste na značku Lanca
Zapomněl jste na značku Lanca
http://www.eurooldtimers.com/cze/historie-clanek/882-lancia-historie-znacky.html
http://www.auto.cz/historie-automobilu-lancia-ve-fotografii-1950-2000-7773