Volkswagen na autosalonu v Detroitu oznámil, že do roku 2020 spustí v USA výrobu elektromobilů řady I.D. Koncern si potřebuje ve Spojených státech po aféře dieselgate nutně spravit jméno.
Volkswagen byl v posledních letech díky dieselgate výrazně proměnit svou strategii na další léta. Ropu chce nahradit elektřinou a už za sedm let má být čtvrtina jeho prodaných aut na elektřinu.
Do roku 2020 hodlá Volkswagen ve své americké továrně Chattanooga rozjet výrobu elektromobilu I.D. Crozz. Tamtéž se pak bude vyrábět i připravovaný nový e-Golf s delším dojezdem.
Nová řada elektromobilů I.D. je postavena na platformě MEB (Modularen Elektrifizierungsbaukasten). Řada I.D. kromě malého SUV I.D. Crozz zahrnuje také hatchback I.D. a mikrobus I.D. Buzz.
Nejdůležitějšími trhy zůstávají pro německý koncern Čína a Evropa, ale nechce zůstat ze hry ani ve Spojených státech. Za minulý rok se tam prodalo 200 000 aut do zásuvky.
Za dva roky prodávat znamená, že už je to dávno
Za dva roky prodávat znamená, že už je to dávno nakreslené a pomalu se budou vyrábět prototypy. Nějaký komponenty už musí jezdit v mulách.
все будет достаточно, только
все будет достаточно, только строить завод
Ty dva roky jsou snad zaklínadlo či co. Pokud chce někdo
Ty dva roky jsou snad zaklínadlo či co. Pokud chce někdo něco začít vyrábět, tak do dvou let. Jsem zvědav, kolik let jim to vydrží!!!
No ja mam pocit, ze VW uz nekdy od 2015 tvrdil, ze EV ve
No ja mam pocit, ze VW uz nekdy od 2015 tvrdil, ze EV ve vetsim zadne delat od roku 2020, pak posunuli plany na prvni model (ID) na rok 2019, a toho se drzi doted…
Je štatisticky dokázané, že za dva roky sa zabudne na 90%
Je štatisticky dokázané, že za dva roky sa zabudne na 90% slubov, tak asi preto 🙂
Tak známe to. Na jednu stranu dobré, že se konečně něco
Tak známe to. Na jednu stranu dobré, že se konečně něco děje i u velkých dinosaurů. Na druhou stranu, klasiky čekám první rok maximálně 20.000 – 40.000 kusů pro celý svět a pořádný náběh výroby nejdříve v roce 2025 a to už doufám, budeme všichni (alespoň my tady) 5 let sedět v něčem elektrickém.
tak ale zober si to tak, že keby VW slubilo v 2010 (kedy v
tak ale zober si to tak, že keby VW slubilo v 2010 (kedy v podstate okrem Tesly, Nissanu a GM ešte nikto o EVčkach nechyroval, aj títo traja mali iba po jednom modely), že v 2025 bude 1/4 ich flotily elektrická, tak by sme im všetci klepali po ramene za odvahu
čiže za mňa cajk, v prípade, že to ozaj majú v pláne dodržať, a v 2025tom nebudeme ešte stále počúvať že „už za dva roky“ začnú vyrábať.
Tak a cekam vlnu kritiky..
Tak a cekam vlnu kritiky..
Na první pohled design se mě osobně líbí.
Rozhodně
Na první pohled design se mě osobně líbí.
Rozhodně hezčí než ty japonský hrůzy jako Leaf.
Ale kritika je jasná. To jejich věčný slibování. Jako tady že ji začnou vyrábět „už“ do roku 2020!
To auto už měli dávno prodávat.
Inu pro mne porad lepsi funkcni a naprosto pouzitelny Leaf jiz
Inu pro mne porad lepsi funkcni a naprosto pouzitelny Leaf jiz 78tis km, nez barevnej obrazek prototypu.
Absolutní souhlas. Mám ho taky – 40.000km a stálé
Absolutní souhlas. Mám ho taky – 40.000km a stálé nadšení. A zejména také se získáním nového stylu jízdy a vlastně i života. Absolutní klid (zatím jedna želva)