První zákazníci testují elektrickou dodávku Volkswagen e-Crafter

Velká elektromobilní ofenzíva Volkswagenu by mohla začít snad už letos. První krůčky už koncern podniká i v oblasti užitkových elektromobilů.

Plně elektrická dodávka Volkswagen e-Crafter
foto: Volkswagen

Protože Volkswagen nechce zůstat pozadu za Daimlerem, který už několik plně elektrických dodávek prvním zákazníkům předal, přispěchal s oznámením, že „mezinárodní skupina důležitých zákazníků“ si v Hannoveru převzala první kousky elektromobilu Volkswagen e-Crafter.

Jde prozatím o testovací provoz, který poběží do poloviny letošního roku. Kupodivu jsou specifikace převzatých vozů o něco horší, než původně Volkswagen avizoval.

Namísto 43kWh baterie jsou vybaveny „pouze“ 35,8kWh, která umožňuje dojezd asi 160 km. Max. rychlost je omezena 90 km/h a nabíjet lze max. 40 kW CCS.

Naložit lze do nové elektrododávky náklad o max. šířce 1380 mm a výšce 1861 mm. Celková užitečná hmotnost je 1,0 nebo 1,75 tun, dle zvolené verze. Cílem je otestovat tyto nové specifikace a vyzkoušet, jak se bude auto chovat v praktických situacích.

Cílovými zákazníky jsou v současné době městské rozvozové služby, dodavatelé energií a malí obchodníci. Jednoduše všichni ti, kteří denně se svými auty najedou mezi 70 km až 100 km. Někdy se stovkami zastávek každý den.

16 Comments on “První zákazníci testují elektrickou dodávku Volkswagen e-Crafter”

      1. To je obrovská pravda, Poláci za rok a půl dali víza 1
        To je obrovská pravda, Poláci za rok a půl dali víza 1 milionu Ukrajinců. Česká republika, ovládaná socany a odboráři (ano, byl tam u vesla i ANOBureš, ale ne na vnitru a ministerstvu práce), povolila po 2 letech naléhání Svazu průmyslu, Hospodářské komory a dalších zaměstnavatelských svazů, inzerujících dlouhodobě 144 tisíc volných pozic, naplnit roční kvótu 10.000 osob. Jinými slovy proč lézt s investicemi a fabrikami do Česka, když Poláci mají lidské zdroje lusknutím prstů.

          1. Naopak e-Golf je nejlepší překopávka fosila vůbec.
            Naopak e-Golf je nejlepší překopávka fosila vůbec. Jedinej kdo to brzdí je sám VW protože tam nedal rovnou větší baterku a v Americe to prodává jenom v 11 CARB státech a na vostaní kašle. Dosavadní produkce 9 000 e-Golfů ročně je výstavní fraška.
            Akorát tam vobčas vyskočí hláška, že je čas vyměnit olej v motoru :))))))))))))))))))
            Ano tady soudruzi z NDR udělali chybu.

        1. E Golf Mě se na něm nejvíc líbí
          -Je nenápadný. Oproti

          E Golf Mě se na něm nejvíc líbí
          -Je nenápadný. Oproti těm co byly vyrobeny čistě jen jako EV
          -Spousta ND jde použít s normálního Golfa
          Oproti maloseriovce, kde hrozí problém s dostupností a cenou ND
          -Má praktickou léty odzkoušenou konstrukci s dobrým ůložným prostorem

          https://www.youtube.com/watch?v=uNlIxAOtxs0

          https://www.youtube.com/watch?v=Jgvy8NsObPg

Napsat komentář