BMW i3 už letos s novou 43kWh baterií?

Spekulace o tom, že BMW i3 dostane silnější baterii než je současná 33kWh už se šíří nějakou dobu. Teď se zdá, že už letos se dočkáme 120Ah baterie s kapacitou 43,2 kWh.

Elektromobily BMW i3 v Česku slouží mimo jiné jako záchranka či policejní vůz.
foto: BMW

BMW nedávno oslavilo už 100 000 vyrobených elektromobilů i3. Aktuálně představila bavorská automobilka jeho novou verzi i3s, která ale nepřináší vyšší kapacitu baterie.

Ta prozatím zůstává na maximálně 33 kWh. Podle spekulací ale už letos přibude do nabídky také nová 120Ah baterie s kapacitou 43,2 kWh.

Pro srovnání, původně měla baterie auta 21,6 kWh (60 Ah), ta současná má 33,2 kWh (94 Ah). Baterie s kapacitou 43,2 kWh by mohla dát autu reálný dojezd kolem 250 km na jedno nabití.

Prozatím jde ale skutečně jen o spekulace. Není také jasné, zda by se auto dočkalo dalších úprav, či zda půjde čistě o novou kapacitu baterie. Výhodou je, že BMW nabízí u původní 22kWh upgrade na 33kWh verzi. Teoreticky by tak mělo být možné upgradovat také na 43 kWh.

62 Comments on “BMW i3 už letos s novou 43kWh baterií?”

  1. Nejlepší kára BMW je Elektrická E30/36 na BATERKY ovšem
    Nejlepší kára BMW je Elektrická E30/36 na BATERKY ovšem NIKOLI od BMW !! ti je vyrábět neumějí ani nechtějí umět :))))))))

    hybrid.cz/bmw-40-let-elektromobilu-ktere-jste-si-nemohli-koupit

    youtube.com/watch?v=4-RZumEMvE4

    youtube.com/watch?v=SVkJjt_Peg0

      1. Což je stále o malinko více než dvojnásobek kapacity
        Což je stále o malinko více než dvojnásobek kapacity původní baterie. Za mě je koncept BMW skvělý. To auto je pro rodinu docela fajn. Po sklopení zadních sedaček vznikne rovná plocha o poměrně velkých rozměrech a objemu, takže se to dá používat i jako menší užitkáč. A čtyři osoby se svezou v plném pohodlí. S malými dětmi super, překvapivě má i3 delší pásy na autosedačky než třeba S-max. A protisměrné dveře jsou kvůli dětem fajn, nemají šanci vám vyskočit ven.

  2. Baterie je jedna věc, ale proč se raději nezaměří na
    Baterie je jedna věc, ale proč se raději nezaměří na ergonomii (nastupování na zadní sedadla, umístěním pásů pro řidiče a spolujezdce, apod). K zamyšlení mě při prohlídce tohoto vozu vede, zda projektanti nedostali úkol vymyslet nejšílenější design nalepit na to logo brambory a zkusít jak to ty jejich ovečky vezmou. Světe div se, 100k prodaných karizón. OK, zkusíme na ovce ještě větší šílenost!

    1. 1* bingooou, brambora i1 je schválně tak blbě postavené
      1* bingooou, brambora i1 je schválně tak blbě postavené auto aby se ho moc neprodalo a nezbouralo to zavedenou fosilní produkci (jaký by to asi tak dnes bylo kdyby to 2013 místo do přejmenovaný i1/3 za +1mega narvali rovnou do celý populární řady bmw 3 za +1,5 mega 😉 A když už se čirou náhodou a furt těm marketingovým číslům moc nevěřit páč jitrnici nevidět prodalo tedy 100 táců tak nějaký flastr na kapotu a jede se dál jakýpak copak zákazníka počeba fosilně drbat páč Tesla M3 ještě daleko za oceánem být ;)))

      1. nemluvě o machry nová přiblblá fabrika na lisovaní
        nemluvě o machry nová přiblblá fabrika na lisovaní bakelitu místo chlupatý deky jako čalounění a kdopak že ten techno pokrok na světě vlastně vede 😉

        kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/bmw-i3/

        At žije poctivá TESLA USA 😉

        1. PS: a to slyšeli ste už REXe kerýho nikdo NEChce
          PS: a to slyšeli ste už REXe kerýho nikdo NEChce :)))

          youtube.com/watch?v=arD_Cq_f6Fw

          … vrcholný mnichovský výzkum a vývoj, vizitka firmy jako špičky světa v pokroku, kde to všecko lítá po neuronový síti a všechno řídí sálový superpočítače :)))))))))))))))))))))))

                1. ále blbost Alfonzi. My tady masírujem veřejný podvědomí
                  ále blbost Alfonzi. My tady masírujem veřejný podvědomí nejen čr, to je rytířská akce hochu. Musíš si ve svý malosti uvědomit že tuhle diskuzi čte tisíce lidí z celýho světa, no tak internet přeci néé nástroj síajej :))) To není jen o tech pár známých místních dopisovatelích do diskuzí, většina lidí si to jen přečte a už se nepodepíše do diskuze… Hlavou ne kolenem a hlavně nezáviď vyKukoj tu inteligenci kerou ty memáš… A nezoufej, tak to na světě chodí že někdo dostal do vínku víc jinej mín ;))

                2. A proc se dal opet strapnujes ? Ja vim protoze proste jsi
                  A proc se dal opet strapnujes ? Ja vim protoze proste jsi takovej.Ikdyz ti sem napise xxx lidi jak jsi zdegenerovanej tak stejne budes pokracovat.Nejlepsi je ze si to neuvedomujes 😀 . Ignor.

                3. Kukopískovi jeho náboženství přikazuje nejen slepě
                  Kukopískovi jeho náboženství přikazuje nejen slepě věřit, ale hlavně svou víru šířit. Jehovisti chodí od domu k domu, islámisti nám víru vštěpují náklaďákama a bombama a Kukopísek nás mírumilovně uráží v diskusích.

                4. :DDD vy ste prostě egoistická paka vobadva co nj :))
                  :DDD vy ste prostě egoistická paka vobadva co nj :))

                5. Když jsou podle tebe oba egoistická paka, to by mě
                  Když jsou podle tebe oba egoistická paka, to by mě zajímalo, jak bys nejlépe popsal sám sebe.
                  Myslím, že nebudu jediný, koho to tu zajímá, ať se pobavíme nad tvým sebehodnocením… 🙂

                6. ja chapu ze by te to zajimalo a proto si zapamatuj dalsi
                  ja chapu ze by te to zajimalo a proto si zapamatuj dalsi pravidlo : co ti není rovno po tom ti je h-vno 🙂 zkus zacit u sebe 😉

                7. Hyperinteligent, který má kolem sebe samé blbce.
                  On totiž

                  Hyperinteligent, který má kolem sebe samé blbce.
                  On totiž ví, že svět spasí tím, že všechno poběží na elektriku.
                  A tak si v Řáholci kácí dříví elektrickou pilou, připojenou do benzinové elektrocentrály. Co vlastně pak s tím dřívím děláš? házíš ho do kontejneru na bioodpad? předpokládám že topení máš jako správný ekolog elektrické.

                8. no ty mas co vypravet tomiku blbej jak lopata línej studovat
                  no ty mas co vypravet tomiku blbej jak lopata línej studovat vykuk tito uz mockrat vysvetloval. az prineses nejaky moudra bude lip 😉

            1. Chce to hodně tréninku, já se na jeho komentáře vždycky
              Chce to hodně tréninku, já se na jeho komentáře vždycky těšim (jen se musím vždycky povznést nad tím, že z jazykovýho hlediska je to hnus). Ty germanismy docela dávám, ale někdy jsem taky lehce zmatenej. Nedávno jsem se naučil co je to „chcanka v laufu“. Teď bych potřeboval zase osvětlit, co je myšleno pod pojmem „jitrnice“.

                1. Klasický příklad jitrnice je TM3, Tesla Semi, pickup…
                  Klasický příklad jitrnice je TM3, Tesla Semi, pickup…

                2. TM3 se dodává, Semi bylo možné vidět na vlastní oči a
                  TM3 se dodává, Semi bylo možné vidět na vlastní oči a pickup jsme viděli alespoň na obrázku …

                3. jistě přesně tak. A já se ale ted jen těším na FALKON
                  jistě přesně tak. A já se ale ted jen těším na FALKON HÍVY soudruzi 🙂

                  vtm.zive.cz/clanky/falcon-heavy-online/sc-870-a-191123/default.aspx

        2. Neznám poctivé americké auto. A to jsem jich kdysi
          Neznám poctivé americké auto. A to jsem jich kdysi vyzkoušel v USA dost (i když znám i některé pracanty, ale poctivé auto prakticky ne 🙂 )-
          Ale co z mého pobytu v USA vím, že každý chlap ze sousedství, pokud začal více vydělávat, tak jedna z prvních věcí byl nákup „poctivého“ auta německé trojky. Téměř nikdo z nich nechtěl americké auto.
          A když jsem zažil interiér současné Tesly, tak Tesla má stále co dohánět. Snad ten šéfdesignér Audi, co k nim nedávno přeběhl, z toho interiéru udělá použitelný prostor k žití.

                1. Herku nevokecám, ani se nesnasžím. Kdybys uměl pochopit
                  Herku nevokecám, ani se nesnasžím. Kdybys uměl pochopit psaný text, tak tento thread je o „poctivých“ amerických autech. Ale to už bych chtěl po tobě trochu moc.

    2. Naz ma svoj kazdy jedinec vlastny ale skuste sa previest v i3
      Naz ma svoj kazdy jedinec vlastny ale skuste sa previest v i3 a potom pochopite. To auto je skvele. Dizajn exterieru alebo interieru sa nemusi pacit kazdemu. Rovnako je mozne polemizovat ci to auto je vobec prakticke. Ale to auto je genialne. Materialy su super, zvacsa z obnovitelnych zdrojov…

      1. na velikost gigantu bramwory v roce 2013 je ta nadmutá herka
        na velikost gigantu bramwory v roce 2013 je ta nadmutá herka i1 ostudný projev připosranosti dvojkový áftamabilky stále v závěsu toho germánskýho medvěda na špici, to už všichni o nich dávno vědí ;)))

        hybrid.cz/bmw-40-let-elektromobilu-ktere-jste-si-nemohli-koupit

        Ale jesi se ti kvůli tomu špatně usíná tak to ti povím pohádku o tom jak dízlpopelnice třílitry X5 2014+ v zimě rádi chcípaj ;))) A to si představ že je vrcholná vyspělá pístová mnichovská technologie :))))))))))))))

    3. Aha. Takže (relativně) úspěšný EV, když se Vám
      Aha. Takže (relativně) úspěšný EV, když se Vám nelíbí, tak je určen pro ovce? Neprotiřečíte si tak trochu? Mají snad vyrobit něco totálně nudného, ale praktického a co si skoro nikdo nekoupí? Pak to budete brát jako úspěch?
      Kdo by si to koupil, když nudných, ale praktických benzínových aut je tu hromadu za třetinu ceny? Ono je to také i o tom, že tohle auto si kupují lidé i proto, že se odlišuje od běžné produkce a jsou proto méně citliví na cenu.

      1. 100 tisíc na papíře není žádný úspěch už to pochop a
        100 tisíc na papíře není žádný úspěch už to pochop a nevotravuj s tou schízou Pavlíku :))) Dnes a denně potkávám víc Tesel než Bramwor i1 po ovulaci kerá si říká i3 :))) A jesi ti to není stále jasný jako budíček se naordinuj denodenně REXe kerýho nikdo NEChce :))DDDDD

        youtube.com/watch?v=arD_Cq_f6Fw

        1. To asi bydlíš na dobrý adrese, když potkáváš Tesly
          To asi bydlíš na dobrý adrese, když potkáváš Tesly denně. Já tedy nejčastěji potkávám Leafy, nákupní tašky na malých kolečkách (iON?), pak i3 a semtam Teslu či eGolf.
          Škoda, že jsi tady pro všechny šašek, děláš elektromobiltě medvědí službu svými komentáři a neustálým nejapným napadáním ostatních diskutujících, kteří se denně nemodlí k Tesle.
          Jedině s čím s tebou souhlasím, že REXe bych nechtěl taky. Kupovat si EV a mít klasické starosti se spalovákem mi přijde na*ovno. Nicméně prodejní čísla REXe hovoří jinak a je stále dost lidí, co si za REXe připlatí (holt trpí range anxiety syndromem) – to je časem přejde se stoupající kapacitou.
          Ale nevidím jediný důvod, proč bych je měl shazovat či o nich mluvit pohrdavě, jak ty rád hovoříš o ostatních…

      1. A proč by měli lhát? Zpochybňuješ i statistiky prodejů
        A proč by měli lhát? Zpochybňuješ i statistiky prodejů ostatních modelů? Jsou nějaké indicie/důkazy, že by zrovna u prodejů i3 podváděli? Já si třeba o tobě myslím, že lžeš a kradeš. Já už Čechům moc nevěřím

    1. Tak vzhledem k tomu, že Tesla 3 se tady ani pořádně
      Tak vzhledem k tomu, že Tesla 3 se tady ani pořádně neprodává, tak proč si nevěřit. Když mám peníze teď a chci je utratit, tak je mi prd platné, že Tesla mi auto dodá až kdovíkdy.
      Nikdo přece netvrdí, že BMW má ceníky nastavené natvrdo nafurt. Pokud lidé budou kupovat místo i3 nové Tesly 3, tak musí přijít s něčím novým. V mnoha případech to je pohyb ceny dolů.

    2. Ano, až se tady začne Tesla Model 3 zhruba za rok prodávat,
      Ano, až se tady začne Tesla Model 3 zhruba za rok prodávat, bude se jednat zřejmě o výhodnější koupi, bude to větší kus auta s lepšími vlastnostmi za stejné peníze. Ovšem tou dobou už bude i3 v posledním tažení. Po této poslední baterii a modelovém roku 2019 bude tento původní model ukončen a nastoupí nový, takže očekávám i slevy.

          1. Dizajn i3 miluju a jeho tvůrce Richard Kim je borec co
            Dizajn i3 miluju a jeho tvůrce Richard Kim je borec co udělal taky i8. Bohužel se na několik let zasekal u Farady Future, kterej teď konečně opustil. Ty co i3 nenávidéj jsou jen zapšklý zpátečnický konzervy, podle kterejch všechno musí vypadat jak jejich milovanej konzervatiní BMW sedan nebo SUV almara 😀
            https://youtu.be/DnFcUzjw95Y

            Btw letos prej rozšířili u i3 rozchod zadních kol.

Napsat komentář