Nový Lexus NX 300h v Česku, cena od 1 050 000 Kč

Na český trh přichází nový Lexus NX 300h. Crossover Lexus NX, který byl oficiálně představen na autosalonu ve Frankfurtu letos v září, se dočkal svého nového ztvárnění s mnoha vylepšeními v interiéru i exteriéru.

Lexus k uvedení nového modelu připravil pro české zákazníky jedinečnou nabídku operativního leasingu Lexus Rent, která je platná do konce února 2018. Díky ní mohou zájemci získat nový Lexus NX 300h již od 12 999 Kč bez DPH měsíčně.
foto: Lexus

Za cenu od 1 050 000 Kč zákazník získáva vůz s hybridním pohonem, automatickou převodovkou, ve verzi E-FOUR (s pohonem všech kol) a bohatou výbavou, obsahující mimo jiné 8 airbagů, LED světlomety s funkcí svícení do zatáček, automatickou dvouzónovou klimatizaci, tempomat, podélné střešní ližiny, nebo elektricky ovládaná, vyhřívaná a elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka.

Designový exteriér, pohodlný a originální interiér

Nové NX je na pohled nápadnější díky řadě detailních úprav, jako je nová maska chladiče ve tvaru vřetene, přepracovaný přední nárazník nebo LED světlomety se sekvenční funkcí směrových LED ukazatelů. Vzadu byla upravena forma i povrchové zpracování ve spodní části zadního nárazníku a u nových koncových svítilen. K dispozici jsou též nová provedení litých kol.

I interiér zaznamenal změny, které přispívají k výrazně sportovnějšímu charakteru celé kabiny a dodaly jí ještě luxusnější atmosféru. Upraveny byly i některé prvky výbavy, např. větší displej multimediální soustavy, který se zvětšil z velikosti 7“ na 10,3“, či ovládací panel klimatizace. Za zmínku stojí i možnost volby audiosystému prostorového ozvučení Mark Levinson Surround Sound s podporou technologie ClariFi™, který potěší všechny milovníky kvalitního zvuku.

Hybridní pohon přináší nezapomenutelný zážitek z jízdy

Lexus NX 300h je k dispozici s pohonem předních i všech kol. Hybridní benzínový pohon s autonomním dobíjením používá motor 2,5 litru s Atkinsonovým cyklem v kombinaci s elektromotorem – plus další elektromotor zajišťující pohon všech kol AWD.

Vysoká tuhost karoserie a odladěný podvozek přináší stabilitu, agilní jízdní vlastnosti, pohotové reakce řízení a vysokou úroveň jízdního pohodlí. Volič jízdních režimů Drive Mode Select umožňuje řidiči přizpůsobit chování vozidla stavu vozovky a způsobu jízdy. Adaptivní odpružení AVS spojuje jízdní pohodlí a vyšší stabilitu při průjezdu zatáčkami.

Nově bezpečnostní paket Lexus Safety System+

Pro celou modelovou řadu NX je nyní k dispozici bezpečnostní paket Lexus Safety Systém+. Součástí bezpečnostního paketu Lexus Safety Systém+ pro nový model NX je přednárazový bezpečnostní systém (PCS), adaptivní tempomat (ACC), automatické ovládání dálkových světel (AHB), pokročilý asistent pro udržení jízdy v jízdním pruhu (LKA) a systém rozpoznávání dopravních značek. K dispozici jsou také inteligentní parkovací senzory.

Cena a výhodné financování s akční nabídkou programu Lexus Rent

Nová verze modelu Lexus NX 300h je v nabídce již od 1 050 000 Kč vč. DPH (ve výbavě Elegance 2WD). Od 1 190 000 Kč vč. DPH je vůz k dispozici s pohonem všech kol (výbava Elegance 4X4 E-FOUR). Ve verzi F SPORT si jej zájemci mohou pořídit již za 1 560 000 Kč vč. DPH (výbava F SPORT 4×4 E-FOUR).

Lexus k uvedení nového modelu připravil pro české zákazníky jedinečnou nabídku operativního leasingu Lexus Rent, která je platná do konce února 2018. Díky ní mohou zájemci získat nový Lexus NX 300h již od 12 999 Kč bez DPH měsíčně.

Operativní leasing Lexus Rent má nulovou počáteční akontaci a zahrnuje v sobě i kompletní pojištění (povinné ručení a havarijní pojištění s pojištěním GAP). Díky operativnímu leasingu není zapotřebí řešit prodej vozu, neboť je zajištěna jeho pravidelná obměna. Možnost odečíst si leasingovou splátku jako nákladovou položku z daní dělá z operativního leasingu Lexus Rent dobrou volbu také pro podnikatele.

tisková zpráva

One Comment on “Nový Lexus NX 300h v Česku, cena od 1 050 000 Kč”

  1. Lexus krásná a pohodlná auta, když jsem hybridy zkoušel
    Lexus krásná a pohodlná auta, když jsem hybridy zkoušel před více než 10 lety v okolí golfového hřiště v Beskydech, líbila se i dětem. Včetně vychytávek jako vestavěný vysouvací dětský podsedák na zadních sedadlech. Co nevidím, je však nějaký posun v pohonu od té doby. Směrem alespoň k plugin či dokonce k plnému elektromobilu. Pořád se jen vylepšuje onen hybrid.

Napsat komentář