Nový Nissan Leaf je k dispozici ve čtyřech úrovních výbavy: Visia, Acenta, N-Connecta a Tekna. Základní verze Visia začíná na ceně od 850 000 Kč.
foto: Nissan
Nový Nissan Leaf přichází s navýšeným dojezdem až 378 km na jedno nabití, moderními technologiemi jako je systém ProPILOT nebo ovládání vozu pouze pomocí plynového pedálu díky funkci e-Pedal. Ceny nové generace průkopníka segmentu elektromobilů začínají na českém trhu na 850 000 Kč.
Nová baterie s kapacitou 40 kWh vám umožní cestovat třeba z Prahy do Olomouce bez dalšího nabíjení. Cestu bude řidičům a jejich spolucestujícím zpříjemňovat řada inovativních technologických řešení, která významně ovlivňují bezpečnost a komfort jízdy.
Za zmínku stojí technologie autonomního řízení ProPILOT a funkce e-Pedal, která umožňuje řidiči nastartovat, zrychlovat, zpomalovat a zastavovat jednoduše použitím plynového pedálu.
Jeden model – čtyři úrovně výbavy
Základní verze Visia s cenou od 850 000 Kč je vybavena mimo jiné 6 airbagy, systémem sledování mrtvého úhlu, upozorněním na vybočení z jízdního pruhu, systémem rozpoznávání dopravních značek, tempomatem, inteligentním klíčem I-Key, světlomety s LED denním svícením a inteligentním nouzovým brzděním s rozpoznáváním chodců.
Verze Acenta přináší ještě více výbavy a začíná na 891 000 Kč. Do výbavy patří navigační systém NissanConnect EV s 7 „barevným dotykovým displejem, přední mlhová světla, inteligentní tempomat, vyhřívaná vnější zrcátka a volant potažený kůží.
Úroveň výbavy N-Connecta, dostupná od 945 000 Kč, je ideální volbou pro ty, kteří ocení komfort. Součástí výbavy je kromě předních a zadních parkovacích senzorů, také inteligentní 360 ° kamerový parkovací systém. Dodatečné potěšení z jízdy zajišťuje vyhřívání všech sedadel a volantu, zatmavená skla a 17” hliníková kola.
Na nejnáročnější zákazníky čeká verze Tekna, která kromě všech klíčových technologií dostupných v nižších úrovních výbavy přináší technologii autonomního řízení ProPILOT a přední LED světlomety s automatickým nastavením sklonu.
Modely Tekna jsou k dispozici od 988 000 Kč. Maximální komfort a pohodlí zajišťuje koženém čalounění a audio systém BOSE® se 6 reproduktory a subwooferem, který vám umožní ponořit se do zvuku proudícího ze všech stran.
Nový Leaf umožní zákazníkům přizpůsobit si svůj vůz pomocí výbavy na přání. U verze Visia jsou k dispozici přední a zadní parkovací senzory nebo Sada Winter Visia, která obsahuje vyhřívaný volant potažený kůží a vyhřívaná přední a zadní sedadla.
Ve verzi Acenta může zákazník kromě parkovacích senzorů investovat do Sady Winter s vyhřívanými sedadly, volantem a tepelným čerpadlem. Ve verzi N-Connect si můžete dokoupit přední LED světlomety, sedadla částečně čalouněná umělou kůží a systém ProPILOT. Verze Tekna nabízí možnost vylepšit interiér pomocí kůže Alcantara nebo si usnadnit parkování pomocí systému ProPILOT Park.
U příležitosti uvedení nového Nissanu Leaf na trh obdrží zákazníci Sadu Dynamic v hodnotě 26 490 Kč zdarma. Součástí sady Dynamic jsou modré ozdobné prvky charakteristické pro elektromobily Nissan: dolní lišta zavazadlového prostoru, zadní hrana spojleru, prahové lišty, kryty zrcátek, lišta předního nárazníku, verulové koberečky s modrým prošitím.
Kromě toho je nový Leaf nabízen s 5 servisními prohlídkami zdarma. Nový Nissan LEAF je k dispozici v 10 barvách laku, včetně 6 metalických a 1 perleťové. Verze N-Connecta a Tekna nabízí dvoubarevný lak: perleťově bílá karoserie a černá střecha a zrcátka.
Už dnes je možné zcela nový Nissan Leaf objednat v síti autorizovaných dealerů značky Nissan.
V případě, že by někdo uvažoval o prodeji Leafa 24kwh
V případě, že by někdo uvažoval o prodeji Leafa 24kwh rok 2015 a novější dejte vědět. Klidně výhledově do 3 měsíců.
taky zrovna po přečtení nadpisu jsem honem vomrk SAUTO a
taky zrovna po přečtení nadpisu jsem honem vomrk SAUTO a MOBILE.de a vono houby, pod 400.000 téměř nejdou mršky proradný, ale voni pudou 🙂 do léta tam budou !! :))
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
Dobrý večer
Prodávám Nissan Leaf rok výroby 2017 Tekna
Dobrý večer
Prodávám Nissan Leaf rok výroby 2017 Tekna 30Kw plná výbava tepelné čerpadlo letní a zimní pneu kabely 16 – 32 A výborný stav najeto 20000 km
Tel.728 989899
Již jsem pořídil. Díky
Již jsem pořídil. Díky
Mám dotaz… Kde je ten nový ceník na oficiálních
Mám dotaz… Kde je ten nový ceník na oficiálních stránkách NISSANU zveřejněný???
Děkuji
Ceník ještě upravený nemají. Je to tisková zpráva.
Na
Ceník ještě upravený nemají. Je to tisková zpráva.
Na http://www.nissan.cz odrolujte úplně dolů, v zápatí najdete link „Centrum zpráv“.
Momentálně se tato TZ zobrazuje hned na 1. místě 😉
Nechápu nissan v tom, že z pohledu výbavy jde o downgrade –
Nechápu nissan v tom, že z pohledu výbavy jde o downgrade – visia měla již v základu volant+př.+za.sedadla (ve 2 stupních) vyhřívaná. U acenty bylo v základu tep.čerpadlo.
A možná se najdou další drobné důležitosti.
Ve výčtu v článku chybí příplatek za menekes a 7kW palubní AC nabíjení. Nevěřím, že to bude standard.
Mno a třeba bude lékárnička bez příplatku.
Upgrade baterky, downgrade výbavy, aby se startovací cena
Upgrade baterky, downgrade výbavy, aby se startovací cena nové Visia udržela nepatrně nižší než u 30 kWh Leafu (začínal Acentou, Visia byla v ČR jen 24 kWh). _Edit: aha, tak v novějším ceníku jsou všechny kombinace starých verzí, vč. Visia 30 kWh za 810 tis._
A to Nissan sliboval (a splnil), že cena nového 40 kWh Leafu bude začínat podobně jako u starého 30kWh… _Edit: tedy je to +40tis._
Tj. aby si to zákazníci rozmysleli, a spíš koupili vyšší výbavu…
Mně to přijde zcela jasně pochopitelné 🙂 méně už pěkné 😉
A vůči stávající Zoe mi cena nového Leafu přijde „sestrovražedná“ 47kWh (41 využitelných) Zoe po přepočtu cca od 840 kKč… Sice má ještě o cca 10% delší dojezd než 40 kWh Leaf, ale zase je to mnohem menší auto…
Acho jo. Už aby se Tesla pohla kupředu a potlačila
Acho jo. Už aby se Tesla pohla kupředu a potlačila konkurenci k rozhodnějším krokům. Mít to to 60kWh a třífázovou nabíječku, už bych šel klidně i se spacákem do fronty před obchod. Tohle je podle mě fraška. V lednu slibovali větší baterku a sliby-chyby.
Me bz spis yajimala palubni nabijecka, jeslti bude 6kW nebo
Me bz spis yajimala palubni nabijecka, jeslti bude 6kW nebo 3… to je dost podstatne… to, ze bude jedno-fazova je jasne…
Uz bylo x-krat receno, ze 6 ve vsech modelech. Pred casem jsem
Uz bylo x-krat receno, ze 6 ve vsech modelech. Pred casem jsem sem daval odkaz na UK stranku Nissanu: nissan.co.uk: doba nabijeni doma 8 hodin
Podminka je, ze musi bejt doma 32A a to je naprosta vyjimka.
Podminka je, ze musi bejt doma 32A a to je naprosta vyjimka. Nebo zeby meli 3f palubni charger….
32A pripojka, hmm, to se prodrazi. Ale jasne, jak jinak tam
32A pripojka, hmm, to se prodrazi. Ale jasne, jak jinak tam tech 6kW s jednou fazi dostat, fyzika je neuprosna.
Doma,ale málokdo bude potřebovat nabíjet přes noc plným
Doma,ale málokdo bude potřebovat nabíjet přes noc plným výkonem 6,6 Kw.
Ale pokud bude někdo denně jezdit pravidelně 300 Km a bude to chtít nabít za 7-8 hodin v noci. Tak si holt připlatí 40 kč měsíčně (rozdíl z 25A jističe).
Kromě rozdílu sazby je tam ještě jednorázový výdaj za
Kromě rozdílu sazby je tam ještě jednorázový výdaj za celkovou revizi domovního elektrorozvodu, pokud vím, např. PRE toto při zvýšení hodnoty hlavního jističe vyžaduje…
A není to tak dávno, co ERÚ vyhrožoval, že ty rozdíly v sazbách budou mnohem větší 😉
Ano ,minimálně musí být od revizáka podepsaná
Ano ,minimálně musí být od revizáka podepsaná přihláška.
Osobně vidím přínos rychlejší dobíječky ,že může nabíjet na AC dobíječkách vyšším příkonem např. při nakupování.
Na doma musí stačit i těch 25A , dá se příkon nastavovat na kabelu.
Na cestách a nouzovém dobíjení je problém vůbec najít zásuvku
co dá obyčejných 16A.
ERU vyhrožoval a ono to skutečně přijde, ale současně s
ERU vyhrožoval a ono to skutečně přijde, ale současně s ohromnou platbou za jistič, klesne zase sazba za Kwh a vydělají na tom ti co mají průměrnou a nadprůměrnou spotřebu. A to jsou právě ti co mají elektromobil.
Takže se ježdění na domácí elektřinu zlevní,ale obávám se že rychlodobíječky budou dražší ještě více.
Ono ani při takovém dojezdu nebudou ani třeba.
Nebyl problém, teď jsem v novém domě zvyšoval z 3x25A na
Nebyl problém, teď jsem v novém domě zvyšoval z 3x25A na 3X32A právě kvůli jednofázové nabíječce a v pohodě. Stačí zaplatit navýšení výkonu distribuci, která to musí schválit a pak vám to elektrikář vymění a udělá revizi rozvaděče.
6,6 kW u všech výbav.
6,6 kW u všech výbav.
no ano je tam katastrofální základ 1-dno fáze 7kW ale s
no ano je tam katastrofální základ 1-dno fáze 7kW ale s ponižující 3kW na elektrokoloběžku se nikdy ani přes všechny vysponzorovaný fosily ani nepočítalo soudruhu 😉
No, škoda že není o malinko větší, ale až nebudem muset
No, škoda že není o malinko větší, ale až nebudem muset vozit kočár, tak by možná i stačil. Zvlášť s 60 kWh baterií.
Jsem velký fanoušek elektromobility. Ale tak drahá auta
Jsem velký fanoušek elektromobility. Ale tak drahá auta jako Nissan si nebudu nikdy moct dovolit:(
Když vezmu, že pro naši rodinu mohu za 200.000kč koupit novou Dacia Logan MCV, která má kufr 573l (při složení sedadel 1518l)…. tak je volba jasná.
Kdyby aspoň jetý leaf 24kwh stál do 300 tisíc, tak bych ho bral, ale v současnosti se to prostě cenově nevyplatí…
suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254187528&damageUnre
suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254187528&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=ELECTRICITY&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=18700&maxMileage=100000&maxPrice=12000&pageNumber=1&scopeId=C
Tento sa vám nepáči?
ten je nafigu.
uplne prva generacia so vsetkymi muchami, bez
ten je nafigu.
uplne prva generacia so vsetkymi muchami, bez vyhrevu sedaciek a volantu, vela km a strasne daleko. Interier foteny tak, aby nebolo vidno paličky -stav baterie.
Já je tam vidím na obou fotkách palubky, je jich tam 10 z
Já je tam vidím na obou fotkách palubky, je jich tam 10 z 12.
Na ten jsem se taky díval, je jeden z mála za relativně
Na ten jsem se taky díval, je jeden z mála za relativně „nízkou“ cenu. Ale jak už tu někdo píše, je to úplně jeden z prvních modelů, které mají dosti problémů…
My socky si musime holt pockat 🙂 , v Nemecku se jety Leaf da
My socky si musime holt pockat 🙂 , v Nemecku se jety Leaf da uz pomalu za 300 koupit a treba iOn za 200. Je bych ale taky dal prednost radsi nejakemu kombiku :-/
+1
Na to přesně taký čekám, čekám, stále čekám,
+1
Na to přesně taký čekám, čekám, stále čekám, čekám, ….
….
A najednou si už nepamatuji, co jsem to vlastně dělal?
Jooo čekám, čekám,
…
A kde že se tady kupují ty rohlíky?
Odpověď: „to je dobrý dědečku, chleba a rohlíky mají támhle za rohem v pekárně“
:-))))
A nový Nissan Leaf se 40 Kwh akumulátorem začíná na 27
A nový Nissan Leaf se 40 Kwh akumulátorem začíná na 27 000 €, to je asi 700 000 Kč. Vyplatí se pro to jet do Německa ?
Já vidím v Německu cenu od 31950 Euro.
Já vidím v Německu cenu od 31950 Euro.
Asi jste se díval na jejich ceník u Nissanu, ale já jsem to
Asi jste se díval na jejich ceník u Nissanu, ale já jsem to našel na mobile de a dal jsem tam „nové vozy“.
Jo, už ho tam vidím. To je ale předváděčka. Nicméně
Jo, už ho tam vidím. To je ale předváděčka. Nicméně proč ne. Bez daně to je 22600 Euro, to je nějakých 580 tisíc, to je super cena.
Taky tam píšou „Včetně federální dotace“. To se tě asi
Taky tam píšou „Včetně federální dotace“. To se tě asi netýká 🙂
Otázkou je, co je podmínkou federální dotace.
Otázkou je, co je podmínkou federální dotace.
Proto jsem použil slůvko „asi“ 😉
Proto jsem použil slůvko „asi“ 😉
To by ani nebylo ucelne, vyhazovat 900k za auto je nesmysl.
To by ani nebylo ucelne, vyhazovat 900k za auto je nesmysl. Ted je eltromobil novinka a cilem je vytezit trh inovatoru, kteri se hrnou do vseho noveho. Pak nastane malinka mezera, ktera je nasledovana trhem pragmantiku (koupim si auto protoze ma nejake vlastnosti ne proto, ze je to nove nebo jsem fanatikem nejake zelene ideologie). Pak nasleduji skeptici. Resume je, ted neni spravna doba na koupit. Analogie zarovky, ted se vyrabi usporky a vyplati se pocked na LEDky.
Kdybych měl býti neustále pragmatikem, nikdy si nic
Kdybych měl býti neustále pragmatikem, nikdy si nic nekoupím 🙂
Proč fanatikem zelené ideologie? Máš-li v garáži i v
Proč fanatikem zelené ideologie? Máš-li v garáži i v práci zásuvku a potřebuješ se přesouvat komfortně z bodu A do bodu B, můžeš si koupit za 900k třeba Superba v naftě, nebo Ioniq EV. Hned druhý den zjistíš, že Ioniq je provozně úspornější, uživatelsky přívětivější. Argument, že s tím nedojedu do Chorvatska je lichý. Za roční úspory v provozních nákladech poletím letadlem k moři a odpustím si 12+12 hodin cesty a utrpení na silnici. 🙂
James Daniel May britský televizní moderátor Top Gearu kdysi řekl, že lidé kteří si kupují Dacie mají víc rozumu než peněz.
A měl svým způsobem také pravdu.
To je pěkná citace, díky.
To je pěkná citace, díky.
Tenhle komentář o LEDkách jste napsal tak s dvouletým
Tenhle komentář o LEDkách jste napsal tak s dvouletým zpožděním 🙂
Čéče ty si zamrz v době ledový, von ještě někdo kupuje
Čéče ty si zamrz v době ledový, von ještě někdo kupuje úsporky? Jestli furt ještě čekáš na LEDky tak už jsou dávno tu :))))
Taky ty žvásty o fanaticiích zelený ideologie. Už si viděl nějakýho majitele Tesly se poutat ke stromům nebo se věšet na komíny?? Ty to máš teda pěkně pomotaný asi moc čumíš na telku :)))
Ta ty si ale pekne mimo realitu !
Ta ty si ale pekne mimo realitu !
Problémy s rozběhem výroby Gigaifekšn a batery fprdeli
Problémy s rozběhem výroby Gigaifekšn a batery fprdeli ;))
auto.idnes.cz/tesla-panasonic-akumulatory-baterie-gigafactory-fbj-/automoto.aspx?c=A171215_212643_automoto_fdv
Ty tomu akože veríš?! Iba naivní čitatelia auto.idnes si
Ty tomu akože veríš?! Iba naivní čitatelia auto.idnes si môže mysliet, že Tesla používa do svojich aut a powerpackov obyčajné 18650, ktoré sa dávajú do spotrebnej elektroniky. Tie časy sú už dávno preč. V chémii tých článkov je sakra rozdiel !
A samozrejme je rozdiel medzi článkami v aute a článkami v powerpackoch.
Výpovedná hodnota tejto informácie je rovnaké ako ked napíšu, že Tesla semi spotrebuje na jedno nabitie tolko energie ako 4000 domácností…
To, že na jedno natankovanie fosílneho ťahača sa spotrebuje tolko nafty, že energia v nej obsiahnutá by stačila na zásobovanie 12 000 domácností, to už nikto nepíše…
Skutečnej dojezd 243 km, to Prahu-Olomouc dá v zimě asi
Skutečnej dojezd 243 km, to Prahu-Olomouc dá v zimě asi těžko, speciálně po D1 kde to koštuje 277 km. Jedině že by jste hodně km procourali v kolonách. 😉
40 kWh osloví už víc lidí, ale 60 kWh by byl dealbreaker.
Myslím že by byl velkej teoretikej prd. Dalších 200tis by
Myslím že by byl velkej teoretikej prd. Dalších 200tis by dala ze zájemců stěží třetina a to beru že by mohla stoupnout maximálka i na 165km/h.
To mě překvapilo, kurzovým přepočtem vychází lépe než
To mě překvapilo, kurzovým přepočtem vychází lépe než ve Francii. Tipoval jsem základ za 890 tisíc. Zde je porovnání se staršími verzemi:
Leaf 2: Cena | rozdíl vs. 24 kWh | rozdíl vs. 30 kWh
—————————————————-
Visia: 850 000 Kč | +120 000 Kč | +40 000 Kč
Acenta: 891 000 Kč | +79 600 Kč | +24 600 Kč
N-Connecta: 945 000 Kč | +XXXXX | +XXXXX
Tekna: 988 000 Kč | +106 600 Kč |+51 600 Kč
2.ZERO: 990 000 Kč | +XXXXX | +XXXXX
Díky za přehledné porovnání.
Já mám pocit, že od
Díky za přehledné porovnání.
Já mám pocit, že od samého počátku (2014 od 715 tis.) je u nás Leaf levnější než kurzovým přepočtem ze západní Evropy…
Nevím, čím si náš malý nedotovaný trh zasloužil takovou pozornost Nissanu (když třeba Renault na nás kašle) 😉 .
Dotaz: ten dojezd 378km (předpokládám dle NDEC) je pro auto
Dotaz: ten dojezd 378km (předpokládám dle NDEC) je pro auto za 850.000Kč?
Dle EPA v reálu 243 km.
Dle EPA v reálu 243 km.
To je úplná bomba, že jo? To je skoro jako Bugatti Chiron a
To je úplná bomba, že jo? To je skoro jako Bugatti Chiron a za zlomek ceny!
Šnek za 850litrů :)).
Šnek za 850litrů :)).
Ano, baterie je u všech stejná, liší se jen výbavou.
Ano, baterie je u všech stejná, liší se jen výbavou.
Muze mi nekdo zainteresovany opravdu vysvetlit ten jeden
Muze mi nekdo zainteresovany opravdu vysvetlit ten jeden pedal? To znamena pustim mam plnou brzdu, jinak jizda = budu furt pod plynem? Co krizove brzdeni? Prijde mi to jako dost nepohodlne mit nohu stale v zaprahu nebo se pletu? Dik
Jinak me tedy novy Nissan nijak zvlast nenadchl co se vybavy a spol tyce.
No jeden pedal v smyslu ze se auto da ridit pohodlne jen
No jeden pedal v smyslu ze se auto da ridit pohodlne jen plynem, brzdovy pedal ma samozrejme taky.
V podstate je to normalni nastavitelne regenerativni brzdeni s par vychytavkami navic (napr kdyz neni mozne dobije baterku, tak si trochu pribrzdi brzdami aby udrzel nastavenou brzdnou silu, auto zabrzdi brzdy pri zastaveni auta, apod).
Tady je to dobře
Tady je to dobře vysvětlený.
https://www.youtube.com/watch?v=JOrxWYrpDk4
Diky!
Diky!
Byl jsem se na auto podívat na předváděčce v Praze a e –
Byl jsem se na auto podívat na předváděčce v Praze a e – pedal je normální plyn, jen když sundáte nohu z plynu, tak daleko výrazněji brzdí a to až do úplného zastavení. Mimo to tam pochopitelně je i normální brzda pro krizové brždění. (další pedál)
Jinak – v autě je všude naprosto dostatek místa, kufr je dostatečně veliký, není to sporťák, takže se do něj nasedá pohodlně. Dost místa je i vzadu. Zdálo se nám jen trochu, že zpětné zrcátko vevnitř vozidla trochu brání ve výhledu, protože je trochu umístěno asymetricky a je opravdu veliké.
Trochu se mi zdál zhoršený výhled dopředu do boku tam, kde je přední sloupek, ale to je maličkost. Jinak jsem z toho byl spíše nadšený a až bude mít 60 kWh baterii, tak opravdu bude mít všech 5 P.
Vůči T3 to je prcek a cena za 60kW bude nad T3. Tedy pozdě
Vůči T3 to je prcek a cena za 60kW bude nad T3. Tedy pozdě a neprodejné.
S tím prckem bych byl opatrný. M3 nemá skoro žádný kufr.
S tím prckem bych byl opatrný. M3 nemá skoro žádný kufr.
Skoro zadny kufr? Ehm, ok 😉
Skoro zadny kufr? Ehm, ok 😉
Řeší kupu harantů tak se mu nediv. Tomu by byl i
Řeší kupu harantů tak se mu nediv. Tomu by byl i stěhovák málo:) . Každopádně T3 už je normál auto i podle rychlosti kdežto Leaf je malé, pomalé a drahé auto s dost omezeními a větším kufrem a pár opravárnami oproti T3. Zase bude o pár desetikaček levnější a nějaký ten týden dřív na našem trhu ==== něco tu i mezitím prodaj.
Pokud si uvědomím že i ta osekaná holobytová T3 bude mít
Pokud si uvědomím že i ta osekaná holobytová T3 bude mít o cca 10kWh větší kapacitu. Tak až na tu cca půlroční nedostupnost mezi dodáním nyní objednaného 40kWh Leafu a předobjednané T3 u nás, je ten Leaf drahej jak prase.
Super, dekuju za info! Ja jsem si rikal, ze mit tam opravdu
Super, dekuju za info! Ja jsem si rikal, ze mit tam opravdu jen jeden pedal by bylo trochu riskantni. Ale rozumim tomu, ze na bezne jezdeni bez kritickych situaci bude jeden pedal stacit. Diky.
Tak hlavně by to neprošlo homologací 🙂
Tak hlavně by to neprošlo homologací 🙂
off
Navrženo v Mnichově, vyrobeno v Číně takový bude
off
Navrženo v Mnichově, vyrobeno v Číně takový bude Byton jehož koncept ukážou za měsíc na CESu
https://insideevs.com/byton-dreams-big-claims-electric-cars-will-go-311-miles-per-charge/
No asi tak – původní informace, že cena bude o něco málo
No asi tak – původní informace, že cena bude o něco málo vyšší než původní Leaf tak nějak nedopadla. S takovou už se opravdu vyplatí počkat na T3. Už jsem ale skoro přemýšlel, že bych do něho šel.
vsechno spatne. pockejte az prijde tesla model 3 to bude neco
vsechno spatne. pockejte az prijde tesla model 3 to bude neco 😉
Už
Už přišla.
https://electrek.co/2017/09/11/tesla-model-3-deliveries-employees-and-insiders-customer-deliveries/
https://www.thestreet.com/story/14392144/1/heres-where-your-tesla-could-be-hiding.html
jj. na youtube je uz par videii, kde bud pesmo nebo autem
jj. na youtube je uz par videii, kde bud pesmo nebo autem objizdi parkoviste kolem tovarny a nataci zaparkovane T3 v hojnem poctu.
tak co. Jaka barva slusi T3 nejvice. Porad vam nevim kterou. ;o)
jinak muj konfigurator na tesle porad nic.
Pořiď si bílýho a udělej si z něho stormtrůpera
Pořiď si bílýho a udělej si z něho stormtrůpera :))
https://youtu.be/8eGnUEsIcAc
Co všechno špatně???
Mě tam vadí jen ty elektronické
Co všechno špatně???
Mě tam vadí jen ty elektronické „inteligentní“ blbosti, které se asi nebudou dát pernamentně vypnout, a pak ještě I-Key, který masově zvyšuje krádeže aut na Západě, a musíte kvůli tomu strkat klíče do stínícího obalu.
Jinak Tesla 3 bude dražší, a místo pro normální uživatele spíš přednostně přizpůsobená pro carsharing.
Ad I-Key, pokud Model 3 opravdu pouziva jen Bluetooth (a
Ad I-Key, pokud Model 3 opravdu pouziva jen Bluetooth (a vsechny dosavadni informace tomu nasvedcuji), tak kradez pomoci zesilovace signalu bude pravdepodobne stejne snadna…
Pouziva bluetoot a wifi, zesilit si muzes leda tak svuj prd
Pouziva bluetoot a wifi, zesilit si muzes leda tak svuj prd
Zdroj? Dik (vim, ze se na to neptam poprve, ale nikdy jsi
Zdroj? Dik (vim, ze se na to neptam poprve, ale nikdy jsi neodpovedel)
Ja vsude videl, ze musi byt povoleny BT, o Wifi nikde nebylo ani slovo. Ale samozrejme si nedelam patent na to, ze bych precetl vsechno.
Ostatne citace primo z manualu (strana 6): „Authenticated smartphone – communicates with Model 3 using Bluetooth.“
Nic nie je spatne, iba chcel byt vtipný, ale kvôli
Nic nie je spatne, iba chcel byt vtipný, ale kvôli mindrákom mu to nikto neverí…
Každé EV na cestách je lepšie ako spalovák.
Vůbec tomu nerozumíš, Leaf 2 je pěkný auto a Ghosn je
Vůbec tomu nerozumíš, Leaf 2 je pěkný auto a Ghosn je borec, kterýho jim všechny automobilky záviděj.