Cena nového elektromobilu Nissan Leaf na českém trhu začíná na 850 000 Kč

Nový Nissan Leaf je k dispozici ve čtyřech úrovních výbavy: Visia, Acenta, N-Connecta a Tekna. Základní verze Visia začíná na ceně od 850 000 Kč.

Více než 300 000 prodaných vozů a téměř 3,5 miliardy najetých kilometrů. Nissan Leaf s nulovými emisemi od svého uvedení na trh v roce 2010 podle tiskové zprávy „úspěšně rozbíjí stereotypy o elektromobilech“.
foto: Nissan

Nový Nissan Leaf přichází s navýšeným dojezdem až 378 km na jedno nabití, moderními technologiemi jako je systém ProPILOT nebo ovládání vozu pouze pomocí plynového pedálu díky funkci e-Pedal. Ceny nové generace průkopníka segmentu elektromobilů začínají na českém trhu na 850 000 Kč.

Nová baterie s kapacitou 40 kWh vám umožní cestovat třeba z Prahy do Olomouce bez dalšího nabíjení. Cestu bude řidičům a jejich spolucestujícím zpříjemňovat řada inovativních technologických řešení, která významně ovlivňují bezpečnost a komfort jízdy.

Za zmínku stojí technologie autonomního řízení ProPILOT a funkce e-Pedal, která umožňuje řidiči nastartovat, zrychlovat, zpomalovat a zastavovat jednoduše použitím plynového pedálu.

Jeden model – čtyři úrovně výbavy

Základní verze Visia s cenou od 850 000 Kč je vybavena mimo jiné 6 airbagy, systémem sledování mrtvého úhlu, upozorněním na vybočení z jízdního pruhu, systémem rozpoznávání dopravních značek, tempomatem, inteligentním klíčem I-Key, světlomety s LED denním svícením a inteligentním nouzovým brzděním s rozpoznáváním chodců.

Verze Acenta přináší ještě více výbavy a začíná na 891 000 Kč. Do výbavy patří navigační systém NissanConnect EV s 7 „barevným dotykovým displejem, přední mlhová světla, inteligentní tempomat, vyhřívaná vnější zrcátka a volant potažený kůží.

Úroveň výbavy N-Connecta, dostupná od 945 000 Kč, je ideální volbou pro ty, kteří ocení komfort. Součástí výbavy je kromě předních a zadních parkovacích senzorů, také inteligentní 360 ° kamerový parkovací systém. Dodatečné potěšení z jízdy zajišťuje vyhřívání všech sedadel a volantu, zatmavená skla a 17” hliníková kola.

Na nejnáročnější zákazníky čeká verze Tekna, která kromě všech klíčových technologií dostupných v nižších úrovních výbavy přináší technologii autonomního řízení ProPILOT a přední LED světlomety s automatickým nastavením sklonu.

Modely Tekna jsou k dispozici od 988 000 Kč. Maximální komfort a pohodlí zajišťuje koženém čalounění a audio systém BOSE® se 6 reproduktory a subwooferem, který vám umožní ponořit se do zvuku proudícího ze všech stran.

Nový Leaf umožní zákazníkům přizpůsobit si svůj vůz pomocí výbavy na přání. U verze Visia jsou k dispozici přední a zadní parkovací senzory nebo Sada Winter Visia, která obsahuje vyhřívaný volant potažený kůží a vyhřívaná přední a zadní sedadla.

Ve verzi Acenta může zákazník kromě parkovacích senzorů investovat do Sady Winter s vyhřívanými sedadly, volantem a tepelným čerpadlem. Ve verzi N-Connect si můžete dokoupit přední LED světlomety, sedadla částečně čalouněná umělou kůží a systém ProPILOT. Verze Tekna nabízí možnost vylepšit interiér pomocí kůže Alcantara nebo si usnadnit parkování pomocí systému ProPILOT Park.

U příležitosti uvedení nového Nissanu Leaf na trh obdrží zákazníci Sadu Dynamic v hodnotě 26 490 Kč zdarma. Součástí sady Dynamic jsou modré ozdobné prvky charakteristické pro elektromobily Nissan: dolní lišta zavazadlového prostoru, zadní hrana spojleru, prahové lišty, kryty zrcátek, lišta předního nárazníku, verulové koberečky s modrým prošitím.

Kromě toho je nový Leaf nabízen s 5 servisními prohlídkami zdarma. Nový Nissan LEAF je k dispozici v 10 barvách laku, včetně 6 metalických a 1 perleťové. Verze N-Connecta a Tekna nabízí dvoubarevný lak: perleťově bílá karoserie a černá střecha a zrcátka.

Už dnes je možné zcela nový Nissan Leaf objednat v síti autorizovaných dealerů značky Nissan.

tisková zpráva

77 Comments on “Cena nového elektromobilu Nissan Leaf na českém trhu začíná na 850 000 Kč”

  1. Nechápu nissan v tom, že z pohledu výbavy jde o downgrade –
    Nechápu nissan v tom, že z pohledu výbavy jde o downgrade – visia měla již v základu volant+př.+za.sedadla (ve 2 stupních) vyhřívaná. U acenty bylo v základu tep.čerpadlo.
    A možná se najdou další drobné důležitosti.
    Ve výčtu v článku chybí příplatek za menekes a 7kW palubní AC nabíjení. Nevěřím, že to bude standard.
    Mno a třeba bude lékárnička bez příplatku.

    1. Upgrade baterky, downgrade výbavy, aby se startovací cena
      Upgrade baterky, downgrade výbavy, aby se startovací cena nové Visia udržela nepatrně nižší než u 30 kWh Leafu (začínal Acentou, Visia byla v ČR jen 24 kWh). _Edit: aha, tak v novějším ceníku jsou všechny kombinace starých verzí, vč. Visia 30 kWh za 810 tis._
      A to Nissan sliboval (a splnil), že cena nového 40 kWh Leafu bude začínat podobně jako u starého 30kWh… _Edit: tedy je to +40tis._

      Tj. aby si to zákazníci rozmysleli, a spíš koupili vyšší výbavu…

      Mně to přijde zcela jasně pochopitelné 🙂 méně už pěkné 😉

      A vůči stávající Zoe mi cena nového Leafu přijde „sestrovražedná“ 47kWh (41 využitelných) Zoe po přepočtu cca od 840 kKč… Sice má ještě o cca 10% delší dojezd než 40 kWh Leaf, ale zase je to mnohem menší auto…

  2. Acho jo. Už aby se Tesla pohla kupředu a potlačila
    Acho jo. Už aby se Tesla pohla kupředu a potlačila konkurenci k rozhodnějším krokům. Mít to to 60kWh a třífázovou nabíječku, už bych šel klidně i se spacákem do fronty před obchod. Tohle je podle mě fraška. V lednu slibovali větší baterku a sliby-chyby.

          1. Doma,ale málokdo bude potřebovat nabíjet přes noc plným
            Doma,ale málokdo bude potřebovat nabíjet přes noc plným výkonem 6,6 Kw.

            Ale pokud bude někdo denně jezdit pravidelně 300 Km a bude to chtít nabít za 7-8 hodin v noci. Tak si holt připlatí 40 kč měsíčně (rozdíl z 25A jističe).

            1. Kromě rozdílu sazby je tam ještě jednorázový výdaj za
              Kromě rozdílu sazby je tam ještě jednorázový výdaj za celkovou revizi domovního elektrorozvodu, pokud vím, např. PRE toto při zvýšení hodnoty hlavního jističe vyžaduje…
              A není to tak dávno, co ERÚ vyhrožoval, že ty rozdíly v sazbách budou mnohem větší 😉

              1. Ano ,minimálně musí být od revizáka podepsaná
                Ano ,minimálně musí být od revizáka podepsaná přihláška.

                Osobně vidím přínos rychlejší dobíječky ,že může nabíjet na AC dobíječkách vyšším příkonem např. při nakupování.

                Na doma musí stačit i těch 25A , dá se příkon nastavovat na kabelu.

                Na cestách a nouzovém dobíjení je problém vůbec najít zásuvku
                co dá obyčejných 16A.

              2. ERU vyhrožoval a ono to skutečně přijde, ale současně s
                ERU vyhrožoval a ono to skutečně přijde, ale současně s ohromnou platbou za jistič, klesne zase sazba za Kwh a vydělají na tom ti co mají průměrnou a nadprůměrnou spotřebu. A to jsou právě ti co mají elektromobil.

                Takže se ježdění na domácí elektřinu zlevní,ale obávám se že rychlodobíječky budou dražší ještě více.

                Ono ani při takovém dojezdu nebudou ani třeba.

              3. Nebyl problém, teď jsem v novém domě zvyšoval z 3x25A na
                Nebyl problém, teď jsem v novém domě zvyšoval z 3x25A na 3X32A právě kvůli jednofázové nabíječce a v pohodě. Stačí zaplatit navýšení výkonu distribuci, která to musí schválit a pak vám to elektrikář vymění a udělá revizi rozvaděče.

  3. Jsem velký fanoušek elektromobility. Ale tak drahá auta
    Jsem velký fanoušek elektromobility. Ale tak drahá auta jako Nissan si nebudu nikdy moct dovolit:(
    Když vezmu, že pro naši rodinu mohu za 200.000kč koupit novou Dacia Logan MCV, která má kufr 573l (při složení sedadel 1518l)…. tak je volba jasná.
    Kdyby aspoň jetý leaf 24kwh stál do 300 tisíc, tak bych ho bral, ale v současnosti se to prostě cenově nevyplatí…

    1. suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254187528&damageUnre
      suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254187528&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=ELECTRICITY&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=18700&maxMileage=100000&maxPrice=12000&pageNumber=1&scopeId=C

      Tento sa vám nepáči?

      1. +1
        Na to přesně taký čekám, čekám, stále čekám,

        +1

        Na to přesně taký čekám, čekám, stále čekám, čekám, ….
        ….
        A najednou si už nepamatuji, co jsem to vlastně dělal?
        Jooo čekám, čekám,

        A kde že se tady kupují ty rohlíky?
        Odpověď: „to je dobrý dědečku, chleba a rohlíky mají támhle za rohem v pekárně“

        :-))))

                1. Otázkou je, co je podmínkou federální dotace.
                  Otázkou je, co je podmínkou federální dotace.

                2. Proto jsem použil slůvko „asi“ 😉
                  Proto jsem použil slůvko „asi“ 😉

      2. To by ani nebylo ucelne, vyhazovat 900k za auto je nesmysl.
        To by ani nebylo ucelne, vyhazovat 900k za auto je nesmysl. Ted je eltromobil novinka a cilem je vytezit trh inovatoru, kteri se hrnou do vseho noveho. Pak nastane malinka mezera, ktera je nasledovana trhem pragmantiku (koupim si auto protoze ma nejake vlastnosti ne proto, ze je to nove nebo jsem fanatikem nejake zelene ideologie). Pak nasleduji skeptici. Resume je, ted neni spravna doba na koupit. Analogie zarovky, ted se vyrabi usporky a vyplati se pocked na LEDky.

        1. Proč fanatikem zelené ideologie? Máš-li v garáži i v
          Proč fanatikem zelené ideologie? Máš-li v garáži i v práci zásuvku a potřebuješ se přesouvat komfortně z bodu A do bodu B, můžeš si koupit za 900k třeba Superba v naftě, nebo Ioniq EV. Hned druhý den zjistíš, že Ioniq je provozně úspornější, uživatelsky přívětivější. Argument, že s tím nedojedu do Chorvatska je lichý. Za roční úspory v provozních nákladech poletím letadlem k moři a odpustím si 12+12 hodin cesty a utrpení na silnici. 🙂
          James Daniel May britský televizní moderátor Top Gearu kdysi řekl, že lidé kteří si kupují Dacie mají víc rozumu než peněz.
          A měl svým způsobem také pravdu.

        2. Čéče ty si zamrz v době ledový, von ještě někdo kupuje
          Čéče ty si zamrz v době ledový, von ještě někdo kupuje úsporky? Jestli furt ještě čekáš na LEDky tak už jsou dávno tu :))))

          Taky ty žvásty o fanaticiích zelený ideologie. Už si viděl nějakýho majitele Tesly se poutat ke stromům nebo se věšet na komíny?? Ty to máš teda pěkně pomotaný asi moc čumíš na telku :)))

    1. Ty tomu akože veríš?! Iba naivní čitatelia auto.idnes si
      Ty tomu akože veríš?! Iba naivní čitatelia auto.idnes si môže mysliet, že Tesla používa do svojich aut a powerpackov obyčajné 18650, ktoré sa dávajú do spotrebnej elektroniky. Tie časy sú už dávno preč. V chémii tých článkov je sakra rozdiel !
      A samozrejme je rozdiel medzi článkami v aute a článkami v powerpackoch.
      Výpovedná hodnota tejto informácie je rovnaké ako ked napíšu, že Tesla semi spotrebuje na jedno nabitie tolko energie ako 4000 domácností…
      To, že na jedno natankovanie fosílneho ťahača sa spotrebuje tolko nafty, že energia v nej obsiahnutá by stačila na zásobovanie 12 000 domácností, to už nikto nepíše…

  4. To mě překvapilo, kurzovým přepočtem vychází lépe než
    To mě překvapilo, kurzovým přepočtem vychází lépe než ve Francii. Tipoval jsem základ za 890 tisíc. Zde je porovnání se staršími verzemi:

    Leaf 2: Cena | rozdíl vs. 24 kWh | rozdíl vs. 30 kWh
    —————————————————-
    Visia: 850 000 Kč | +120 000 Kč | +40 000 Kč
    Acenta: 891 000 Kč | +79 600 Kč | +24 600 Kč
    N-Connecta: 945 000 Kč | +XXXXX | +XXXXX
    Tekna: 988 000 Kč | +106 600 Kč |+51 600 Kč
    2.ZERO: 990 000 Kč | +XXXXX | +XXXXX

    1. Díky za přehledné porovnání.
      Já mám pocit, že od

      Díky za přehledné porovnání.

      Já mám pocit, že od samého počátku (2014 od 715 tis.) je u nás Leaf levnější než kurzovým přepočtem ze západní Evropy…
      Nevím, čím si náš malý nedotovaný trh zasloužil takovou pozornost Nissanu (když třeba Renault na nás kašle) 😉 .

  5. Muze mi nekdo zainteresovany opravdu vysvetlit ten jeden
    Muze mi nekdo zainteresovany opravdu vysvetlit ten jeden pedal? To znamena pustim mam plnou brzdu, jinak jizda = budu furt pod plynem? Co krizove brzdeni? Prijde mi to jako dost nepohodlne mit nohu stale v zaprahu nebo se pletu? Dik

    Jinak me tedy novy Nissan nijak zvlast nenadchl co se vybavy a spol tyce.

    1. No jeden pedal v smyslu ze se auto da ridit pohodlne jen
      No jeden pedal v smyslu ze se auto da ridit pohodlne jen plynem, brzdovy pedal ma samozrejme taky.
      V podstate je to normalni nastavitelne regenerativni brzdeni s par vychytavkami navic (napr kdyz neni mozne dobije baterku, tak si trochu pribrzdi brzdami aby udrzel nastavenou brzdnou silu, auto zabrzdi brzdy pri zastaveni auta, apod).

    2. Byl jsem se na auto podívat na předváděčce v Praze a e –
      Byl jsem se na auto podívat na předváděčce v Praze a e – pedal je normální plyn, jen když sundáte nohu z plynu, tak daleko výrazněji brzdí a to až do úplného zastavení. Mimo to tam pochopitelně je i normální brzda pro krizové brždění. (další pedál)
      Jinak – v autě je všude naprosto dostatek místa, kufr je dostatečně veliký, není to sporťák, takže se do něj nasedá pohodlně. Dost místa je i vzadu. Zdálo se nám jen trochu, že zpětné zrcátko vevnitř vozidla trochu brání ve výhledu, protože je trochu umístěno asymetricky a je opravdu veliké.
      Trochu se mi zdál zhoršený výhled dopředu do boku tam, kde je přední sloupek, ale to je maličkost. Jinak jsem z toho byl spíše nadšený a až bude mít 60 kWh baterii, tak opravdu bude mít všech 5 P.

            1. Řeší kupu harantů tak se mu nediv. Tomu by byl i
              Řeší kupu harantů tak se mu nediv. Tomu by byl i stěhovák málo:) . Každopádně T3 už je normál auto i podle rychlosti kdežto Leaf je malé, pomalé a drahé auto s dost omezeními a větším kufrem a pár opravárnami oproti T3. Zase bude o pár desetikaček levnější a nějaký ten týden dřív na našem trhu ==== něco tu i mezitím prodaj.

              1. Pokud si uvědomím že i ta osekaná holobytová T3 bude mít
                Pokud si uvědomím že i ta osekaná holobytová T3 bude mít o cca 10kWh větší kapacitu. Tak až na tu cca půlroční nedostupnost mezi dodáním nyní objednaného 40kWh Leafu a předobjednané T3 u nás, je ten Leaf drahej jak prase.

    1. Co všechno špatně???
      Mě tam vadí jen ty elektronické

      Co všechno špatně???
      Mě tam vadí jen ty elektronické „inteligentní“ blbosti, které se asi nebudou dát pernamentně vypnout, a pak ještě I-Key, který masově zvyšuje krádeže aut na Západě, a musíte kvůli tomu strkat klíče do stínícího obalu.

      Jinak Tesla 3 bude dražší, a místo pro normální uživatele spíš přednostně přizpůsobená pro carsharing.

          1. Zdroj? Dik (vim, ze se na to neptam poprve, ale nikdy jsi
            Zdroj? Dik (vim, ze se na to neptam poprve, ale nikdy jsi neodpovedel)
            Ja vsude videl, ze musi byt povoleny BT, o Wifi nikde nebylo ani slovo. Ale samozrejme si nedelam patent na to, ze bych precetl vsechno.

            Ostatne citace primo z manualu (strana 6): „Authenticated smartphone – communicates with Model 3 using Bluetooth.“

Napsat komentář