Ford posílí v Číně, uvede 15 nových elektrických aut

Americký Ford chce do roku 2025 uvést na čínský trh 50 nových aut. Z toho 15 jich bude na elektřinu, oznámila aktuálně automobilka v Šanghaji.

Ford Focus Electric se v USA prodává zhruba po 150 kusech měsíčně.
foto: Ford

V Číně se Fordu příliš nedaří, stejně jako se mu zatím nedaří na poli čistých elektromobilů. Ford Focus Electric je opravdový „provar“ a doma v USA se zatím daří především plug-in hybridům Ford Fusion Energi a Ford C-MAX Energi.

Nový plán výroby hybridů, plug-in hybridů a elektromobilů pro čínský trh oznámili v Číně výkonný předseda automobilky Ford Bill Ford a ředitel Jim Hackett. Elektrická auta se budou prodávat pod značkou Ford a Lincoln. Prodeje by měly dosáhnout stovek tisíc kusů za rok.

Ford by si údajně přál, aby do roku 2025 bylo 70 % aut prodaných v Číně elektrifikovaných. Pak ovšem nějak nevycházejí poměry nově ohlášených vozů 15:35. Už před časem ale Ford ohlásil společný podnik s čínskou automobilkou Anhui Zotye Automobile, ze kterého by měla vzejít další elektroauta.

„Nikdy jsme nebyli svědky takové změny jaká probíhá dnes,“ řekl v Šanghaji Bill Ford. Všechno v oblasti mobility se podle něj výrazně mění díky nástupu autonomních vozidel, sdílení a elektromobility.

Podobné plány jako Ford má v Číně prakticky každá světová automobilka, včetně například Volkswagenu. Čína totiž od roku 2019 zavádí přísné kvóty na výroby aut s nulovými emisemi.

26 Comments on “Ford posílí v Číně, uvede 15 nových elektrických aut”

  1. O.T.
    NEvážená redakce, již delší dobu na mne při

    O.T.

    NEvážená redakce, již delší dobu na mne při otevření vaší stránky vybafne reklama přes celou šířku monitoru zakrývající na výšku třetinu až polovinu obrazovky.
    Kde má vaše „reklamová“ nenažranost nějakou mez?
    Jsem jako uživatel povinen klikat na nějakou přitroublou reklamu?

    Od doby, kdy to začalo už ani neklikám na články a vaši stránku znechuceně zavírám.

    1. NEmilý pane Mykanče,
      Ani já nejsem z reklam nadšen. Ale

      NEmilý pane Mykanče,
      Ani já nejsem z reklam nadšen. Ale píše se rok 2017 a tato stránka jistě není veřejnoprávní a ani na ni neplatíme koncesi. Můžete si jistě koupit v trafice za nemalý peníz časopis, který Vám může pročítání Hybridu nahradit. Reklamy v něm uvedené můžete s klidem vytrhat. A vždy, když ho znovu otevřete, už tam NEBUDOU. A pokud stránky Hybridu znechuceně zavíráte, možná by bylo lepší je neotvírat. Je to jen Vaše volba a doby, kdy bylo něco “zadarmo” jsou už díkybohu za námi.

      Děkuji Vám pane Hořčíku !!!

      1. Je to otravné a občas to má nechtěné směšné důsledky.
        Je to otravné a občas to má nechtěné směšné důsledky. Jako třeba při dalším článku o dízlgejt či jiné manipulaci s emisemi, kdy vyskočí reklama s jedoucím SUV neporušenou krajinou, za nímž se zvedají oblaka prachu počínaje prachem z hlíny 🙂

    2. Jsme si vědomi, že situace není ideální. Na druhou
      Jsme si vědomi, že situace není ideální. Na druhou stranu, vyjížděcí reklama se neobjevuje při každém otevření webu a lze ji poměrně snadno uzavřít. Přísun reklamy na weby není konstantní – jsou období, kdy reklamní kampaně „jedou“ a jsou období, kdy je sucho. Teď právě je o náš web ze strany inzerentů zájem. Co nás samozřejmě netěší je fakt, že někteří čtenáři kvůli tomu na náš web zanevřou. Nemáme ale jinou volbu – Hybrid.cz prostě bez reklam fungovat nemůže, jakkoliv mohou být někdy pro některé čtenáře otravné.

      1. Ale máte možnost odmítnou otravné typy reklam.
        Taky při

        Ale máte možnost odmítnou otravné typy reklam.
        Taky při zájmu inzerentů můžete víc vybírat za prosté umístění a nezkoušet to dlouhodobě neudržitelně hrát na kliknutí omylem.

        Mám pocit, že období nárůstu reklam na elektroauta poroste nepřetržitě každý další rok minimálně ještě zajištěně 10 let, naopak by jste se měli spíš obávat konkurence jiných elekrowebů na tomto rostoucím trhu, aby vám z minulosti snadno získaní čtenáři neodcházeli tam.

        1. Máte pravdu a problém skutečně diskutujeme také s naší
          Máte pravdu a problém skutečně diskutujeme také s naší mediální agenturou, která funguje jako prostředník mezi námi a zadavateli reklamy. Na druhou stranu, jsou to právě oni, kdo má o tyto nové formáty bezprostřední zájem. Protože ač někteří uživatelé – i v této diskusi – mohou tvrdit opak, z výsledků měření vyplývá, že právě tato reklama má nejlepší účinnost.

          1. Vzhledem k tomu, že se pořád zobrazovaly v pravém sloupci
            Vzhledem k tomu, že se pořád zobrazovaly v pravém sloupci stejné reklamy, které se neustále zbytečně načítají tak jsem je vypnul. Flash a podobné reklamy se mi nezobrazují vůbec, takže já si stěžovat nemohu. Příspěvky jsou z 80% balast, které otravují více, než ty reklamy.

            1. Taky myslím že kritériem účinnosti by měl být počet
              Taky myslím že kritériem účinnosti by měl být počet skutečných obchodů sjednaných na základě té konkrétní reklamy. Pokud to tak funguje asi se s tím musíme smířit. Jinak by to byla jen zbytečná hra s čísly a velký klam

        2. reklamy nejsou problém, problém je pokud podstatně
          reklamy nejsou problém, problém je pokud podstatně ztížíte diskusi pod článkem,
          stačí se podívat na Solární Novinky, dříve se tam diskutovalo hodně často, od zavedení povinných registrací zkuste najít nějaký komentář pod článkem, totální mrtvo

    3. tady je to pohoda klídek, horší je to v televizi, začne
      tady je to pohoda klídek, horší je to v televizi, začne běžet reklama, člověk to přepne jinam a zase reklama, další kanál a zase reklama, takže jedině MUTE :-)), a pokud si inzerenti myslí že otravnou agresivní reklamou se jim zvýší prodej jejich „kvalitních“ výrobků tak ať jen dál vyhazují peníze za reklamu, kvalitní výrobek totiž reklamu nepotřebuje vůbec

      1. No a kdo má IPTV, resp. posun v čase tak jen podle citu
        No a kdo má IPTV, resp. posun v čase tak jen podle citu zmáčkne timeshift a reklama setřela úplně.

        A propos – víte proč se neujalo časové označování začátků a konců pořadů aby nahrávací zařízení věděla kdy zapnout/vypnout? Mělo to fungovat i na začátky a konce reklam… a to tomu zlomilo vaz :-/

        1. no známý má tu super O2 televizi, a to přetáčení reklam
          no známý má tu super O2 televizi, a to přetáčení reklam a hledání přesného začátku pořadu mě osobně přijde jako pěkně velký opruz, a to nemluvím o poslední třetině programu, která už zase začíná u jiného pořadu

          1. Je pravda že mi to už nepřijde ale je to zřejmě stejné
            Je pravda že mi to už nepřijde ale je to zřejmě stejné jako EV návyky. Člověk si zvykne že večer na Nově musí zmáčknout čudlík o 15 minut zatímco jindy jen o 5. Riziko přetočeni a nedotočení jistě existuje, ale v porovnání s čučením nebo bezprizorním vymýšlením aktivit co dělat mezitím (přepnutí na jiný kanál nepovažuji za řešení, to je cílem jen ztrácet čas úplně bezúčelně a pak se koukání na ty reklamy vyrovnává 🙂 ) … je to ztráta 10-30 sec oproti 5-15 min.

            A to s tou poslední třetinou zabilo právě nenasazení těch oznámení. Právě proto že to neprošlo se vše řídí od „programového“ času a ten není pro televizi zase až tak závazný.
            Další bod pro IPTV – zmáčknu čudel a neřeším. Jistě, pak to pustím a je tam 15 min před a 45 min za, jen pro jistotu… ale to je zase jen důsledek.

            Další technologie byla ztišování televize (vestavěný HW mechanismus) a jak to dopadlo ? Jistě si vzpomenete na dobu kdy reklamy byly 2-3* hlasitější :-/

            Holt se to musí odrbat nesystémově, proti reklamám se legálně bojovat nedá.

            1. Řeším to jednoduše. ČT programy bez reklam uvnitř
              Řeším to jednoduše. ČT programy bez reklam uvnitř pořadů sleduji v reálu nebo přes HbbTV, ostatní programy nahrávám na obstarožní HDD video a sleduji až dle potřeby. To video má výhodu že stiskem jediného knoflíku umí inteligentně přeskočit část záznamu a velmi často tak přeskočí celý reklmní blok najednou a přesně trefí konec. Normálně bych na to dnes snad už vůbec nekoukal.

Napsat komentář