Autosalon Los Angeles: Jeep Wrangler půjde zapojit do zásuvky už v roce 2020

Mike Manley, šéf značky Jeep, která dnes spadá pod Fiat-Chrysler, na autosalonu v Los Angeles oznámil, že v roce 2020 uvedou na trh plug-in hybridní verzi legendárního modelu Wrangler.

Už v roce 2020 půjde na trh Jeep Wrangler ve verzi plug-in hybrid
foto: Jeep

Plug-in hybridní verzi Jeep Wrangler oznámil Mike Manley jedinou větou na konci své prezentace na losangeleském autosalonu. Nejsou tedy zatím k dispozici ani žádné podrobnější specifikace.

Jde nicméně o zajímavý krok i vzhledem k tomu, že Jeep dnes spadá pod Fiat-Chrysler. Šéf Fiatu Sergio Marchionne přitom patří k dlouhodobým odpůrcům elektrického pohonu.

Slavné jsou třeba jeho výroky o tom, aby lidé nekupovali elektromobil Fiat 500e nebo můžeme vyrobit auto jako Tesla Model 3, ale nechceme“.

Chrysler se přitom do elektrifikace už poměrně razantně a úspěšně nedávno pustil. Jeho Chrysler Pacifica Hybrid se ve Spojených státech docela dobře prodává.

Na autosalonu v Šanghaji 2017 značka Jeep prezentovala koncept plug-in hybridu Jeep Yuntu. Právě čínský trh dnes nutí naprostou většinu světových automobilek se elektrifikaci konečně naplno začít věnovat.

173 Comments on “Autosalon Los Angeles: Jeep Wrangler půjde zapojit do zásuvky už v roce 2020”

  1. Muj nazor: me by vyhovoval asi nejvic extender, neco jako je
    Muj nazor: me by vyhovoval asi nejvic extender, neco jako je Rex, baterka min 30kwh idealne 50kwh, kolem komina super a kdyz clovek nestiha nebo se neco pose.e nakopne se nabijecka na benzin a treba i s omezenym vykonem dojedu kam potrebuju… me tahle varianta v dobe kdy baterie jeste nejsou to pravy ořechový prijde jako slusnej kompromis ekologie versus pohodli…
    az se baterie posunou dal, pripadne klesne jejich cena a bude jich dostatek tak pak klidonjen baterky, s dojezdem idealne tak 10.000 km :-)))

    1. Rex je prodluzovac dojezdu. Jet se na nej neda. Nabijecka na
      Rex je prodluzovac dojezdu. Jet se na nej neda. Nabijecka na benzin je v PHEV. Jede to na elektriku a baterku v pripade potreby dobiji spalovak. Ono je to neuveritelne, ale ten spalovak musi mit vykon. Zakon zachovani energie plati a platit bude. To nezrusi ani EU ani bezmezna vira v Aláha.

                1. USA je svobodna zeme. EU svazuji zakony na ochranu
                  USA je svobodna zeme. EU svazuji zakony na ochranu spotrebitele.

        1. bol tu článok o jazde s REX u BMWi3 – v skratke –
          bol tu článok o jazde s REX u BMWi3 – v skratke – duiaľnica, diaľničná rýchlosť, batéria k nule, rýchlosť klesala k 80, potom nižšie, to auto je vcelku ľahké, tak ho ten motorček stíha – rýchlosť ako trabi.
          REX NENABÍJA, REX VEZIE

          1. REX je primarne urcen na dobijeni baterky behem delsi trasy.
            REX je primarne urcen na dobijeni baterky behem delsi trasy. Neni vubec zadouci vybit baterku do prazdna. Pri plne nabite baterce REX nejde nastartovat. Az po poklesu baterky pod 75% lze REX nastartovat.Pri poklesu baterky pod 7% se REX pripoji automaticky. Samozrejme ze lze vybit baterku na 0% a tak jezdit jen na REX, ale to muze udelat jen nekdo kdo chce baterku znicit.

          1. Tvoje baba je Alah, ty rozumbrado… a psal sem snad neco
            Tvoje baba je Alah, ty rozumbrado… a psal sem snad neco jinyho Pheve? Nepracujes v AutoKelly? Tam sem dnes reklamoval autobaterii ze ji odesel po 3 mesicich jeden clanek a ty dementi mi neuznaly reklamaci protoze sem ji prej podbil a ma jen 10V… asi stejny Ing…:-(( my jsme fakt narod pitomcu…

                1. Auto Kelly funguje tak, že dává servisům 20% slevu na
                  Auto Kelly funguje tak, že dává servisům 20% slevu na díly o 40% přidražené. Takže servisák je spokojený, páč vydělal a kaštan taky, páč neví, jaká je cena shodného nebo kvalitnějšího dílu jinde.

                  Já jsem měl s Kelly veselou příhodu asi před 15ti lety. Objednal jsem si díl, když jsem si pro něj přijel, byl na jiné auto. Takže jsem jej nepřevzal. Pak mi volali a obviňovali, že jsem jim nezaplatil za odebrané zboží. Vydedukoval jsem, že zaměstnanec vrátil zboží na sklad, čímž mu v kase zbyly bezprizorní peníze, které stopil. Od té doby jsem u nich nenakupoval. Ne quli té příhodě, ale proto, že i se slevou bylo vždy všechno mnohem dražší.
                  Autobaterie se kupují v xˇeftech se tím zabývajících. Kromě nižší ceny dostaneš čerstvě nalitou, baterii a před prodejem ji změří.
                  Nebudu dělat reklamu, stačí googlovat

      1. Tak u BMW i3 se s rexem dojede kamkoli….jenom se musí
        Tak u BMW i3 se s rexem dojede kamkoli….jenom se musí často takovat. Jezdil jsem s tím dva měsíce. Je to naprosto v pohodě. Jenom se musí trošku člověk omezit v rychlosti, ale zase žádné velke drama to není cca 100km/h je v pohodě. 🙂

          1. Jsou i tací, co tvrdí, že v práci najedou za den 600 km a
            Jsou i tací, co tvrdí, že v práci najedou za den 600 km a přitom ještě i pracují, a nejsou to profi řidiči. Tak se ptám, jak za 8 hodinovou směnu najedou 600 a ještě přitom odvedou pracovní výkon. Když průměr je tak 60 km/hod. Ledaže jedou 3,5 hodiny Ostrava-Praha, pak 3,5 hodiny zpět a v Praze 1 hodinu jednají.

    1. Reseni je jednoduche, plne elektricke auto s realnym dojezdem
      Reseni je jednoduche, plne elektricke auto s realnym dojezdem 300km na jedno nabiti a pro delsi trasy, napr. na dovolenou, vyuzivat pripojny vozik s pridavnou baterkou, ktera se bude kratkodobe pronajimat. Baterka musi byt pro najemce nepristupna aby ji nemohl vymenit za starou a pak je riziko pronajmu minimalni a muze komercne fungovat. Kolikrat rocne jede bezny obcan trasu delsi nez 600 km behem 24h (pri 1x rychlonabijeni behem cele trasy)? Nad 600 km by se uplatnil pripojny vozik s baterkou. Prece kvuli 1-2 jizdam rocne na vetsi trasu nebudeme tahat cely rok spalovaci harampadi sebou a zvysovat spotrebu, platit za dvoji udrzbu atd. Uz jen mereni emisi je nezanedbatelna financni zatez.

      1. Privesny vozik s baterkou tahany elektromobilom znizi dojazd
        Privesny vozik s baterkou tahany elektromobilom znizi dojazd zvysenou spotrebou elektriny, aj rychlost s privesom musi byt mensia, takze tazko povedat, ci by taky bateriovy privesovy range extender bol vobec efektivny t.j. kompenzoval stratu casu nabijanim. Navyse zatial neexistuje ziadne EV, ktore by sa dalo dobijat cez kabel pocas jazdy a predpokladam, ze to ani ziadni vyrobcovia nebudu podporovat.

        1. Tak proč si to rovnou nespočítáč místo těch spekulací?
          Tak proč si to rovnou nespočítáč místo těch spekulací? 🙂
          Minimálně existuje jeden Francouz co má skoro patentovanej přívěsnej range extender u svýho Zoe s který jde i bez problémů couvat. Efektivitu celýho toho werku určitě dokáže někdo středně nadanej spočítat a všichni budem hnedle o kus moudřejší 😉
          https://youtu.be/ZNBg6zpq5Dg
          Taky jsem viděl, že lidi dřív používali RExy v Číně, když neměli dost nabíječek.

          1. Rec tu bola o bateriovom privesovom extendri. Neviem ci sa to
            Rec tu bola o bateriovom privesovom extendri. Neviem ci sa to vobez da takto od stola spocitat, ked chyba kopa udajov, to sa da len postavit s odmerat.
            Ten benzinovy generator co je na videu, na ktore sa odvolavas je v stadiu prototypu od roku 2013 a stale nie je z toho ziaden realny produkt. Nikde som nenasiel ze by to mali vobec niekedy pripojene na bateriu nejakeho elektromobilu.
            https://www.autoblog.com/2013/07/26/ep-tender-ev-charging-on-the-go/

              1. MB 250E ma baterku 28 kWh. Nabijeni 2kW centralou by trvalo
                MB 250E ma baterku 28 kWh. Nabijeni 2kW centralou by trvalo asi 14 hodin na plny vykon. Slysel jsi nekdy vrcet EC na plny vykon? Kdybych pocital hodne optimistickych litr na hodinu, tak by ta centrala vzala na nabiti 14 litru benzinu :-))))))

                1. Takhle nouzově stačít nabíjet 2 hod a dojedeš k
                  Takhle nouzově stačít nabíjet 2 hod a dojedeš k nejbližší nabíječce. Standardní mobilní dobíječka do 16A zásuvky je v pohodě, má do 2kW, já mám nabíječku kde si mohu nastavit 5-32A.

                2. Diky za argument. PHEV nepotrebuje dojet k nabijecce, dojede
                  Diky za argument. PHEV nepotrebuje dojet k nabijecce, dojede az do cile. A je jedno jestli je to 100, 200 nebo kolik chces. Auto zase flaknes do zasuvky a rano jedes zas. Asi se shodnem, ze jezdit EV nebo PHEV neni o tom kolik to spotrebuje benzinu. Je to o pohodli, jizdnim projevu.

                3. Nepopírám, že REX u BMW i3 je pro mě velmi použitelná
                  Nepopírám, že REX u BMW i3 je pro mě velmi použitelná věc, která zvláště v době malých baterií do 40 kW usnadní řidiči život. Ono se o tom moc nemluví, ale občas nás potká situace, kdy máme naplánovaný nájezd tak akorát a najednou se musí řešit dojezd o 50 km delší a je potřeba vyhledat nabíječku, než vyrazíme na neplánovanou trasu, což zabere klidně nemalý čas. Tyhle situace ten Range Extender vyřeší. Samozřejmě pro elektromobilisty, kteří přísahali na svaté baterii, že již nikdy nepoužijí tekuté palivo, je REX problém.

                4. No, on má rex i nevýhody. Třeba poměrně velkou
                  No, on má rex i nevýhody. Třeba poměrně velkou poruchovost kvůli tomu, že ho hodně lidí skoro nepoužívá. Když se pak rex spustí jednou za půl roku, je to problém. Půlka amerického fóra má s rexem nějaké potíže a to buď přímo s motorkem nebo s dalšími věcmi okolo něj.

                5. A je to problém amerických BMW anebo se to objevilo i v
                  A je to problém amerických BMW anebo se to objevilo i v Evropě? Já jsem o ničem takovém u nás neslyšel ani v půjčovně kde půjčují BMW REX.

                6. Ta auta jsou v podstatě stejná v EU i v USA. Ne všechna
                  Ta auta jsou v podstatě stejná v EU i v USA. Ne všechna auta jsou postižená. Ale bylo jich dost na to, abych takové kurvítko v autě nechtěl.

                7. Před rokem jste psal, že jezdíte s Rexem, tedy asi vaše
                  Před rokem jste psal, že jezdíte s Rexem, tedy asi vaše špatná zkušenost. Že vy polovina aut měla závady na tomto agregátu (tedy tisíce aut) se mi opravdu nezdá.

                  „Vložil/a Josef, St, 2016-06-08 16:38
                  Jak píšu v textu, REX mne několikrát zachránil, ale jen proto, že jsem to díky němu vůbec neřešil. Takže ano, v tomto je účelný docela dost. Ale za normálního provozu se aktivuje tak 2x do měsíce.“

                8. Ten jsem měl měsíc půjčený. A zachránil, protože tehdy
                  Ten jsem měl měsíc půjčený. A zachránil, protože tehdy jsem ještě neměl s EV žádné zkušenosti. Ty závady nejsou vážné. Jenom se rozsvítila žlutá ponorka. Obvykle šlo o softwarovou záležitost, ale byly tam i horší věci. Časté bylo zablokované víčko nádrže apod.

                9. Já jsem měl taky půjčenou tu verzi s reálnou kapacitou
                  Já jsem měl taky půjčenou tu verzi s reálnou kapacitou kolem 19kWh a to by bez REX bylo pro mě nepoužitelné. Samozřejmě verze, která by měla 40 kWh je už úplně jinde.

                10. Ja mam v navodu napsano, ze musim vzit alespon 15 litru
                  Ja mam v navodu napsano, ze musim vzit alespon 15 litru benzinu jednou za tri mesice. Spousta potizi s benzinem se eliminuje pokud se tankuje benzin bez bioslozek, napriklad Verva 100. Ten navic obsahuje aditiva, takze udrzuje motor v kondici. Davam ho do vseho od pily, sekacky pres 4kolku i do auta.

                11. treba sa na vec pozrieť inak – aká je spotreba pri
                  treba sa na vec pozrieť inak – aká je spotreba pri USTÁLENEJ jazde? potom tie 2kW sú o inom. auto je pred jazdou komplet nabité (MB dodáva za príplatok „predlžovač“, rozumej čudlík, ktorý umožní vyčerpať 85% z reálnej (nie využiteľnej) kapacity, tá elektrocentrála vyrobí ďalšiu energiu. takže od klávesnice budem tvrdiť, že sa dojazd nezníži, ale ostane rovnaký ako pri jazde okolo komína (vyššia rýchlosť, viac pasažierov, plný kufor, …).
                  ps – od mája slováci, nemci, rakúšania vyskúšali možnosť jazdy hjundaj jonikom k juhoslávskemi moru. nemci a rakúšania mali dostatok rýchlonabíjačiek okolo diaľnic,
                  https://aufstrom.com/2017/07/familienurlaub-mit-dem-hyundai-ioniq-electric-rund-1-200-kilometer-nach-porec-kroatien-und-retour/
                  slováci testovali jazdu maďarskom … všetci PRVOJAZDCI mali NASLEDOVNÍKOV. už druhý sled to namal stresujúce, vcelku pohoda, síce nie rýchlonabíjačky, ale počty aj dostupnosť vyhovujúca!

              2. Zkousel jsem nabijet peugeot Ion z elektrocentraly a zadny
                Zkousel jsem nabijet peugeot Ion z elektrocentraly a zadny problem. Akorat se musi propojit uzemnovaci kolik s jednim konektorem zasuvky v generatoru, protoze EV zjistuje uzemeni site. Zadny strach, elektrocentrala neni nijak spojena se zemi a obe faze jaksi pluji mimo zemni potencial. Samozrejme to funguje jen kdyz auto neni v jizdnim modusu. Za jizdy nelze nabijet zadne EV. Asi to je blokovane aby nikdo neodejel s napojenym kabelem 🙂 U spalovaku se to obcas stava, ze auto odjede z benzinky se zastrcenou hadici.
                https://www.youtube.com/watch?v=aXgO3d_HZQM

    2. Nesmysl.
      Elektorauta budou brzo v Evropě normálně

      Nesmysl.
      Elektorauta budou brzo v Evropě normálně použitelná, s dojezdem přez 300 kilometrů a 350kW nabíječkami budou mít přesně stejné parametry jako první miliónové benzínové vozy s tenkrát menším dojezdem a pomalejšími čerpačkami, a s těmi se normále jezdilo přez celý kontinent.

      1. Jo, tomu verim, ale nebude to masove a citim z toho stejny
        Jo, tomu verim, ale nebude to masove a citim z toho stejny ekotunel jako s FV. 300 km opravdu nestaci. Ztracet cas u nabijecky je hloupe a detem tezko vysvetlitelne. Nemluve o tom, ze i u benzinky je nekdy fronta. U nabijecky to bude na spacak. PHEV jede dal i kdyz dojde stava v baterce. A jede daleko. PHEV je reseni pro masove nasazeni EV. Na to vemte jed.

        1. Tunel to opravdu bude pokud to někdo z politiků poděla,
          Tunel to opravdu bude pokud to někdo z politiků poděla, stejně jako fve, bohužel toho se bojím také.
          Nicméně 300 km bohatě stačí na velký boom elektromobilů. Je to stejná vzdálenost jako jezdí lidi na LPG. Ano nechytejte mne za slovo když dojde LPG, jede na benzín. To je jasné. Jde o to že lidí s LPG, na drahý benzín nejezdí, vždy hlídají dojezd a když plyn dochází jedou na benzinku.
          A nikomu to nepřijde divný že má dojezd jen 300km! A že hlídá čísla a navštěvuje čerpací stanici víckrát než benzínem.

          Elektromobil je z tohodle pohledu mnohonásobně lepší, protože 90% „čepujete“ doma!

          S dojezdem 300 km vůbec čas u nabíječky nebudete ztrácet, rozhodně ne hloupě, to vám potvrdí každý kdo dnes jezdí v elektromobilu.
          Když na nabíječe bude fronta tak příště pojedete na jinou, protože v té době o které je řeč, jich bude mnohonásobně víc, dle potřeby. A hlavně na co zapomínate je že v navigaci budete mít vž DT nabíječku s volným místem, takže se tyto situace není prakticky stávat. A když tak to bude jen vaší hloupostí, že si třeba tu navigaci nepustite.

          PHEV je jen zbytečný, těžký a složitější přechod od spalováku k elektromobilu.
          Na to vemte jed.

          Důkaz je jednoduchý. Prodeje aut do zásuvky. Ano před rokem dominovali hybridy, dnes už dominují čistě elektromobily. A do budoucna o které se tu bavíme, je to více než jasné každému kdo si o tom něco zjistí.

          1. Proboha co to je zase za blud dojezd 300km na LPG? Drtivá
            Proboha co to je zase za blud dojezd 300km na LPG? Drtivá většina má dojezd 450-600km na nádrž na na benzince pak strávíte sotva 5 minut. Já mám auto co si bere skoro 10 litrů na 100 a místo rezervy mám toroid na 71 litrů LPG.

            Opravdu tady na tom serveru když dojde řeč na použitelnost a ekonomiku elektroaut, tak jde prostě rozum stranou a melou se tu úplně nesmyslné sračky jen aby se obhájilo to svoje…

            1. Tak napríklad ja mám dojazd na LPG 300-350 km.
              Bežne mám,

              Tak napríklad ja mám dojazd na LPG 300-350 km.

              Bežne mám, v deň keď jazdím, denný nájazd cca 250 km – v ten deň aj tankujem. Tzn. s elektrom by som nemusel bežne dobíjať „vonku“, zachádzať na LPG čerpačku a strácať tým čas.

              Ročne sa mi stáva asi 5-7x, že v jeden deň odjazdím viac km – vtedy by som potreboval navštíviť dobíjačku. Nič hrozné.

              Pri ročnom nájazde ~40 000 km to nie je zlé. Elektromobil nie je pre každého, ale potenciál aj tak má.

            2. No jasně, když mne někdo nevezme za slovo že pak jede na
              No jasně, když mne někdo nevezme za slovo že pak jede na benzín, tak se objeví nějakej chytrolín, co si myslí že je na světě sám a všechno se točí kolem něho, tak bude vykřikovat že většina má dojezd 500km. To by mne zajímalo která většina to je. Asi vy a váš kamarád. To pak jó. Většina z vás 2 má pak nádrž na 70l.

              Ale pane bludo, vězte , že jsou i auta do kterých se větší nádrž nevejde než na 300km, pokud si majitel nechce zadělat kufr plynovými bombami.

              Ale hlavně jste vůbec nepochopil, že to byl jen příklad, nikde jsem nepsal, že to mají všechny auta na plyn. Hlavně šlo o princip že plynaři mají taky omezený dojezd a taky se přizpůsobují tomu autu. Zatímco u elektromobilu to každému hrozně vadí. A né o to kdo ho má většího.
              Takže sračky tu melete akorát vy.

            1. Chtěl jste být vtipnej, ale u Tesli modelu 3 se vám to fakt
              Chtěl jste být vtipnej, ale u Tesli modelu 3 se vám to fakt nepovedlo.
              To auto už se několik měsíců vyrábí a dodává. Do 3 měsíců to rozjedou naplno. Zpoždění v tomto případě vůbec nevadí.

              To auto rozhodně není neviditelné, ale lidí v něm už normálně jezdí. To že my jsme se narodili v blbě zemi za to bohužel nemohu.

              1. Preklep, normalka. Dve klavesy vedle sebe. Nevim cim jsem zly
                Preklep, normalka. Dve klavesy vedle sebe. Nevim cim jsem zly clovek, jinym nazorem? Proste i kdyz vlastnim to co vlastnim nedelam z toho modlu. Nenapadam ostatni motoristy se spalovakem i kdyz bych si treba nekoupil auto na plyn, tak nenapadam majitele plynovych aut. Jinak auta mam rad, tohle je nase treti Mitsubishi. Letos jsem prodal Evo a manza dala ASX protiuctem.

                Jinak by ses mel prihlasit ne se schovavat za anonyma. Je to trochu ubohe a zbabele.

      2. To že budou nějaké 350kW nabíječky neznamená, že budou
        To že budou nějaké 350kW nabíječky neznamená, že budou dostupná i levnější elektro auta s možností nabíjení 350kW. Navíc i ty 350kW nabíječky budou jistě dost rarita v pár kusech na území jako je Česká Republika, a jistě to nebude levné dobíjení. Takže hned jak se odhalí ceny za nabíjení na těchto nabíječkách, tak zde v diskuzi se rozpoutá pekelná diskuze o tom, jak je to drahé a že při nabíjení doma je to 10x levnější. Stačí se podívat jak se tu diskutuje o jakékoliv nabíječce kde se musí platit, i ten paušál u Čez je zde lynčovaný v každé diskuzi kde je o něm zmínka.

        1. To je pořád stejná písnička. „Není možné“ „nikdy
          To je pořád stejná písnička. „Není možné“ „nikdy nebude“, „nemožné“, „toho se nedočkáme“ a podobný kecy.

          V příspěvku se mluví o budoucnosti. Nikdy nic nejde hned do druhého dne.

          Stačí se podívat na historii jakéhokoli výrobku. Každý na začátku byl velmi drahý. Trvá to vždy nějakou dobu něž se prosadí a s velkosériovou výrobou zlevní pro masy.

          Ale vtip je v tom že ze stavu dnešní technologie je jasné už teď, že to co říká v příspěvku tak bude. Otázka je jen kdy. Jestli za 3 roky, nebo za 5, nebo za 10 let.

          Ale je jisté že nabíječky i daleko s vyšším výkonem budou běžné stejně jako jsou nyní 50kW, tak v budoucnu budou nabíječky 150, 300kW, i víc. V závislosti na aktuálních potřebách v daném místě. A v té době budou běžné auta s dojezdem 300-500 km. Dnes jsou elektromobili stále na začátku cesty, nicméně už mají dost za sebou. Už se dělají 2. generace.. A do budoucna je jasné že mají obrovský potenciál na zlevnění a inovace. Až se budou vyrábět v milionových sériích, tak budou mít stejnou cenu jako spalovací. Resp. Naopak špajzu budou rarita budou dražší, protože jsou složitější.

          Jeden krásný příklad za všechny. LED žárovky. Ještě před pár lety staly žárovka která nahrazovala svítivosti 60W stála 1500,-. Dnes ji seženete za 50,-Kč!

          1. Píšete blbosti. Nic o „Není možné“ „nikdy nebude“,
            Píšete blbosti. Nic o „Není možné“ „nikdy nebude“, „nemožné“, „toho se nedočkáme“ jsem nepsal. Jezdím v elektromobilu třetím rokem a vidím jaký je stav a jaké jsou sliby ohledně infrastruktury pro nabíjení elektromobilu.
            A led osvětlení je relativně levné již minimálně 10 let. Byt jsem rekonstruoval v roce 2008 a již v té době jsem dával 14 a 20 wattové led panely. Každý panel 14 až 20 wattu stál již tehdy okolo 500 až 600 korun s daní, a když kouknu na podobné panely dnes a samozřejmě s již lepší svítivostí která se posunula, tak mají cenovky jen o málo nižší. Tedy rozdíl cen se dá vesměs shrnout jen na inflaci díky které byli ledky tenkrát dražší.

            1. Já že píšu blbostí? A tato vaše věta znamená co
              Já že píšu blbostí? A tato vaše věta znamená co citace:

              „To že budou nějaké 350kW nabíječky neznamená, že budou dostupná i levnější elektro auta s možností nabíjení 350kW. Navíc i ty 350kW nabíječky budou jistě dost rarita v pár kusech na území jako je Česká Republika, a jistě to nebude levné dobíjení.“

              V sám píšete že nebudou dostupná levnější auta s dobíjením 350kW, že 350kW nabíječky budou rarita. Tato věta je striktní oznámení která říká že to nikdy nebude. Z ní nejde ani náznakem vydedukovat že dáváte možnost pro vývoj a že v budoucnu to budeš jinak.

              Já naopak říkám a i příspěvek na který jste reagoval, psal, že to bude jinak. Že v budoucnosti ty nabíječky budou běžné stejně jako dnes 50 kW. A jak jsem psal je to jen otázka času a potřeb v daném místě. Je jasné že na vesnici nebudou potřebovat nabíječku se 40 místy a s velkým výkonem. Ty ale naopak budou u dálnic a na tranzitních cestách.

              A ohledně ledek jste mi to vlastně potvrdil. Před pár lety staly jak píšete 500-600 14W-20W. Dnes to je zase o kus dál. A jak jsem psal žárovky dnes se už dají sehnat za 50,- dřív ani omylem. To je. Dnes už tedy LED žárovka se cenou téměř vyrovnala vláknové odporové žárovce.
              A to mne ještě před pár lety na diskuzích lidí tvrdili že to nikdy nebude že se to nikdy nestane. Že je to drahý.

              A právě proto tvrdím že v budoucnu to bude stejně i pro rychlonabiječky elektromobilů. Že 150kW, nebo 350kW nabíječka bude běžná záležitost stejně jako dnes 50kW.

    3. To už je dávno přežitý názor. Máme v rodině už jenom
      To už je dávno přežitý názor. Máme v rodině už jenom elektrické vozy. Vozy na benzín jsme prodali. 90 % majitelů elektromobilů nabíjí, když auto stojí, tedy v noci na noční proud. Drtivá většina lidí nenajede denně více než 100 km. Když se zlomek energie, která se vynaložila za desítky let do spalovacího motoru vynaloží na výzkum a zlepšení podmínek pro elektromobily, tak to půjde. A už nyní je jasné, že vývoj jde tímto směrem.

              1. nějak mi uniká souvislost mezi spotřebou EV a motorovou
                nějak mi uniká souvislost mezi spotřebou EV a motorovou pilou předělanou na nabíječku? i když bylo by fajn vozit v kufru supercharger z motorové pily, nicméně Leondula má s vozením minicentrály v kufru praktické zkušenosti, asi by se pak měl taky doučit v té fyzice že?

                1. Ja se ti to pokusim vysvetli, ale nevim jesli to pochopis.
                  Ja se ti to pokusim vysvetli, ale nevim jesli to pochopis. Kdyz ma auto spotrebu 10 litru neceho na sto km, natankuje 10 litru neceho a ujede na to 100 km za celou hodinu. Teoreticky. Kdyz ma spotrebu 20 kWh na sto, musi natankovat 20 kWh. To je centrala s vykonem 20 kW na hodinu (vsechno teoreticky matematicky) nebo 2 kW elektrocentrala na 10 hodin. Neni to az tak o vykonu motoru jako o vykonu EC. U obou EC plati hodnoty na plny vykon. Tzn max otacky max. hluk. Ale to je na tebe fakt uz CVUT…..PS – 20 kW centralu uz v ruce neuneses

                2. mě zcela postačuje když to chápeš ty:-)),já jsem
                  mě zcela postačuje když to chápeš ty:-)),já jsem vidlák, takže centrála z motorové pily o výkonu třeba cca 200W na 100km budu nabíjet 100hodin, na 10km 10hodin, na 1km 1hodinu a ještě to unesu v ruce,jo a co je to CVUT?

                3. Tipuji na České vysoké učení technické v Praze, takový
                  Tipuji na České vysoké učení technické v Praze, takový ten barák plný lidí, co měli v češtině vždycky za 3 nebo za 4, zato jim šla matika a fyzika 🙂

                4. jo aha, tak už je mi to jasný, to je ta vysoká škola kde
                  jo aha, tak už je mi to jasný, to je ta vysoká škola kde dělá děkana můj bývalý spolužák co ode mně odepisoval matiku:-)))

                5. Pomunu fakt, ze vyrobci nedoporucuji nabijeni z EC, protoze
                  Pomunu fakt, ze vyrobci nedoporucuji nabijeni z EC, protoze vetsina nesplnuje parametry sinusoidy pro elektroniku, nevim jestli bys riskoval poskozeni auta za mega takovou blbosti i to ze matematika neni tvou silnou strankou. Zajimalo by mi KDE si muzes dovolit pustit EC, natoz z pily, na plny vykon. V lese, chatove osade, ve meste? Budes u ni sedet nebo ji nechas vrcet u auta a pujdes pryc?

                6. Poprosím o odkaz na ty nedoporučení od výrobců.
                  My jsme

                  Poprosím o odkaz na ty nedoporučení od výrobců.

                  My jsme nedávno měli třídenní astronomickou akci, kde na podobnou elektrocentrálu (a to neměla ani invertor doporučený pro napájení elektroniky) fungovala veškeré mikroelektronika (CCD kamery apod.), která je vysoce citlivá na rušení ze sítě apod. V autě je kvalitní DC zdroj se stabilizací a filtrací napětí, nevidím v tom sebemenší problém. Navíc, takový zdroj energie je opravdu na vyjímečné případy a bude se hodit v případě hrozby výpadků dodávek elektřiny, nejen kvůli přírodním jevům, ale i riziku teroristickch útoků. Pokud tedy počítám, že nabiju doma a ráno zjistím, že nejde elektřina a nedá to k první funkční nabíječce, pak je takový zdroj, který má minimálně AVR, skvělá věc.

                7. Mam to v tistenem manualu (Outlander PHEV). Samozrejme to muze
                  Mam to v tistenem manualu (Outlander PHEV). Samozrejme to muze a nemusi zlobit. Je to doporuceni vyrobce a to se musi kvuli zaruce dodrzovat. Zrejme ma na mysli cinske produkty dostupne v obi marketech, tak to pausalne strih na vsecko. Ale znovu se ptam, kde by se ta centrala dala pouzit. Predpokladam ze maximalni vykon atmosferickeho motoru je v nejvyssich otackach, to musi byt kraval nesnesitelny. Na jakem miste je takovy zpusob nabijeni EV realizovatelny? Jednou jsme si v kempu bez elektriny pustili 1 kW Hondu, bezela prakticky na volnobeh, jen si predla, kdo je zna tak vi. Jsme to museli vypnout. Nikdo se nezlobil, ale furt tam chodili lidi a kroutili hlavama 🙂

                8. V Číně se dnes vyrábí vše, od kšuntu až po
                  V Číně se dnes vyrábí vše, od kšuntu až po nejdokonalejší systémy. Nelze to brát paušalně, max. hluk běžného generátoru na vzdálenost 1 metru je 95dB, lepšího 89dB, ale na vzdálenost 8 metrů je hluk už na úrovni 71 dB. Tiché generátory mají klidně i 61dB, který je lehce přenosný a dá se do kufru i malého auta. Nakonec i hlučnější generátor se dá zakrytovat.

                  http://www.naradi-pro.cz/dieselovy-generator?ref=google35513

                9. Ucite ptaka litat, centraly (Honda) jsem prodaval. EC 1,6 kW
                  Ucite ptaka litat, centraly (Honda) jsem prodaval. EC 1,6 kW bych asi ani Outlandera nenabil, pro 8A bych potreboval nejmin vykon EC 2kW a za b 80-90 db poslouchat monotonní beh motoru ve vysokych otackach 6,5h (doba nabijeni 10kWh) je uz slusny kraval. Na pokryti nabijeni 10A potrebujete vykon 2,5kW, nebo lepe 3kW.
                  https://www.youtube.com/watch?v=K3dKnTl5RYo

                10. každého ptáka je potřeba naučit lítat!!! ještě jsem
                  každého ptáka je potřeba naučit lítat!!! ještě jsem neviděl žádného ptáka co ho rodiče vykopnou z hnízda a pták letí směrem vzhůru, maximálně směrem dolů

                11. Myslím, že téma je vyčerpané, řekl jsem vše, co bylo
                  Myslím, že téma je vyčerpané, řekl jsem vše, co bylo třeba.

                12. Ja se nedivim, kdyz byste klidne nabijel EV benzinovou
                  Ja se nedivim, kdyz byste klidne nabijel EV benzinovou centralkou 1,6 kW, vas kolega by si ji udelal z motorove pily. Ale bylo to zabavne

          1. Nazor nekolika pomatencu nejsou nijak relevantni. Automobilky
            Nazor nekolika pomatencu nejsou nijak relevantni. Automobilky musi vyvijet, vyrabet a prodavat v milionech kusu. Proste vydelavat. Nikdo jim nic neda. EV si koupi jen nadsenec. Je to v poradku, dokud se z nej nestane Blbec na veceri. Tady jich je dost blizko.

            1. To jsem rád, že v tom nejsem doma sám, že blbec jsem nejen
              To jsem rád, že v tom nejsem doma sám, že blbec jsem nejen já, ale i moje žena. Máme EV oba.
              Jo a máme ještě na dvoře spalovák, co prakticky nejezdí. Ale nabízím ho k pronájmu přes Smile Car. Teď mu prošla technická, tak jsem na ni zajel. Neprošel jsem emisema. Buď lambda sonda nebo teplotní čidlo motoru nebo katalyzátor. Prostě příliš bohatá směs. Tak už 4 dny dřepí v servisu a bude to za několik tisíc. Proklaté spalovače peněz. Měl jsem ho už před rokem střelit.

              1. Nerek sem blbec, ale Blbec na veceri. Krasny film, krasna
                Nerek sem blbec, ale Blbec na veceri. Krasny film, krasna divadelni hra. Blbec na veceri je ten, co se v kolektivu neumi bavit o necem jinem nez o vlastnim monotematu, pres ktere nejede vlak. Doporucuju. Kouknete a uvidite se v zrcadle. PS – PHEV projde emisema vzdycky. Vysvetlil bych vam to, ale to byste asi nepochopil

                1. Ten film znám. Jen prosím to vysvětlení, jak PHEV
                  Ten film znám. Jen prosím to vysvětlení, jak PHEV prochází emisema vždycky. Jako že si technik STK nevšimne toho spalovacího motoru v kufru a techničáku?

                2. Vsimne, ale emise mu nezmeri. V PHEV plynem motor neroztocite.
                  Vsimne, ale emise mu nezmeri. V PHEV plynem motor neroztocite. Maximalne zjisti stav ECU

                3. Myslím, že všichni víme, že PHEV či HEV není nic
                  Myslím, že všichni víme, že PHEV či HEV není nic převratného, zrovna tak BEV už tu bylo před desítkami let. Na zásadní objev nové přepravy se teprve čeká a myslím, že nebude vypadat vůbec jako auto.

                4. Asi jste na emisích ještě osobně nebyl. Tak nikdo už
                  Asi jste na emisích ještě osobně nebyl. Tak nikdo už dlouho plynem nehýbe. Tam se Vám napojí na servisní zásuvku a přes tu to počítačem ovládá. Dokonce mu počítač podle typu a VIN vozu řekne, kde tu zásuvku najde. Takže i v PHEV spalovák roztočí, i v HEV roztočí, a v obou změří. Jinak by neprošly emisemi a nemohly pokračovat na technickou.Jen čisté BEV jdou rovnou na technickou, bez emisí.

                5. Byl jsem se spalovakem letos a dost mi vytacelo, kdyz si sed
                  Byl jsem se spalovakem letos a dost mi vytacelo, kdyz si sed dovnitr a ten pristroj povesil na dvere, tedy lakovanou cast a hamtal na plyn. Klasicky nozne. Je mozne ze si motor roztoci pres pocitac, jeste jsem s PHEV na emisich nebyl. Uvidime.

                6. Moc pekna divadelni hra. Obzvlaste v divadle Bez Zabradli s
                  Moc pekna divadelni hra. Obzvlaste v divadle Bez Zabradli s Vidrou a Cardou v hlavnich rolich.

                  Mimochodem zitra budu otrocit mezi nabijeckama pri „odskoceni si“ do Alp na lyzovacku.
                  Cestou tam si dame na ctyrista kilometrove trase ctvrthodinovou snidani (hadam, ze to zase nestihnem, no nic bude zase nabito vic nez potrebuju), u lanovky to pripojim k nabijecce a cestou zpet ctvrthodinka na veceri (to uz vubec nestihneme, no tak holt privezu neco domu).To zas bude otrocina.

                7. S Vidrou, hezki, fakt hezki. Clovek hned vy, s kim ma tu cest
                  S Vidrou, hezki, fakt hezki. Clovek hned vy, s kim ma tu cest

                8. Jj, pan bezchybný, když nemá argumety k tématu tak se holt
                  Jj, pan bezchybný, když nemá argumety k tématu tak se holt chytá překlepů. Navíc udělat chybu v příjmení, není zase nic tak hrozného. Ale ano, jsem chybující člověk a umím to přiznat.

                9. Najskor si po sebe prečítaj a oprav svoje vlasté chyby a
                  Najskor si po sebe prečítaj a oprav svoje vlasté chyby a potom opravuj druhých…
                  Inak na čom frčíš??? Musí to byť dobrý matroš, si naspídovaný ako veverička 🙂

              2. Radovane, od kdy podporujete spalovaky? Vy prece jezdite jen
                Radovane, od kdy podporujete spalovaky? Vy prece jezdite jen ciste – tak zvane bez smradu. A ted z vas vypadlo, ze pronajimate spalovaci auto s vibracemi, smradem atd. Neni vam hanba? Vlastne ne, neni, vy jenom pisete to, co se vam hodi. Zalozte klub „odkud fouka, tam se otocim“.

                1. 3,5 roku mi stát usiloval o zničení podnikání
                  3,5 roku mi stát usiloval o zničení podnikání legislativní cestou ve spojení socialistické ministerstvo, nadnárodní kolosy a odbory ruku v ruce. Proto ten spalovák nešel z domu a byl sdílený. Protože se mohlo stát, že v nové činnosti ho upotřebím. Nebudu kupovat nový. Ještě nějaké urážky ve stylu co není černá-bílá, to neberu?

                2. Jeste, ze ten spatny stat s ministerstvy a navic s odbory je!
                  Jeste, ze ten spatny stat s ministerstvy a navic s odbory je! Jinak by nebylo na koho svest to, ze vy, tvrdojisny obhajce EV (ktera jezdi bez smradu, jedu, hluku, vibraci a jako bonus se jim nesjizdi brzdove desticky), mate spalovaci auto, ktere, kdyz se nastartuje, tak zasmradi celou ulici, vibruje, je hlucne, jeho servis stoji hodne penez, musi na mereni emisi atd. (to jsou vase slova z jinych prispevku – vzpominate??).
                  Jeste, ze tady je ten spatny stat s ministerstvy, ktere vam umoznily cerpat dotace na vase solary na strese … Vy jste fakt borec … uvedomujete si vubec, co pisete? Vite, je mne vas lito – jakmile vam nekdo nastavi zrcadlo, ktere neukazuje takovy obraz, jaky chcete, hned kopere kolem sebe hlava nehlava. Umeni je prijmout kritiku. S pokorou k tomu dojdete. Drzim vam pesti a fandim vam, abyste to dokazal!!

                3. žeby další zlý člověk?, proč by Radovan nemohl mít
                  žeby další zlý člověk?, proč by Radovan nemohl mít spalovák? ať jich má klidně 10x, hlavní je že se snaží jezdit EV,vlakem,na kole, teda já osobně být Radovanem tak bych na tyhle rýpaly ani nereagoval, neboť ukázaná platí a nemusím každému zlému člověkovi něco dokazovat :-))), jo a vlastně Radovan je obrovský solární baron :-)))), jak říkám prostě jen další zlý člověk

                4. At ma Radovan padesat spalovaku, kdyz se mu zachce. Ale proc
                  At ma Radovan padesat spalovaku, kdyz se mu zachce. Ale proc porad jen tvrdojisne obhajuje EV za kazdou cenu, proc porad hazi spinu na spalovaky a sam pritom spalovak ma? On proste jen plive spinu na vsechno, co neni EV a sam ma ten spinavy, vibrujici, hlucny a ja nevim co jeste spalovak. O tomto pokrytectvi to je. A jeste jednou – pokud chce mit spalovak, tak si ma co chce v jakemkoliv mnozstvi.

                5. Ó děkuji ti veliký Anonyme žes velkoryse povolil mě,
                  Ó děkuji ti veliký Anonyme žes velkoryse povolil mě, malému, nehodnému, pokryteckému z historie vlastníkovi jednoho prakticky nejezdícího spalováka (všiml si Anonym, že jsem vůbec nepsal o tom, že to půjčování a sdílení vynáší, protože nevynáší, není zájem) mít jich dalších 49.
                  Co se na to podívat z druhé strany a zjistit, že jsem už rok ubránil planetu před dalším spalovacím vozem, který mi akorát hnije na dvoře, místo aby denně jezdil a roznášel jedy, hluk a vibrace, kamkoliv dojede? Ale to bychom si hráli na fakta a to by Anonym nedal.
                  P.S. A stejně jsou elektriky nejlepší a sračkomety a plynoprdy k ničemu, říkal to předseda a předseda má vždycky pravdu. 🙂

                6. A jejda … dalsi vykrik do tmy od EV fanatika zachranujici
                  A jejda … dalsi vykrik do tmy od EV fanatika zachranujici planetu tim, ze svym smradlavym, vibrujicim, hlucnym a brzdove desticky sjizdejicim spalovakem uz rok nejezdi. A vzhledem k tomu, ze mu ten spalovak stoji odstaveny, tak ho pronajima … To jsou fakta, ktera jste vy sam napsal, takze se s vami o vase fakta opravdu nebudu prit. Preji vam hezky den, usmev na tvar. Jde to a hlavne – zvladnete to!

                7. Máte smůlu Vy jejdo, je po záchraně planety. Dnes to
                  Máte smůlu Vy jejdo, je po záchraně planety. Dnes to prošlo technickou – původně lambda sonda odhalená na emisích, další věc, co elektromobil nepotřebuje. Můžete si ho koupit, aby měla dušička pokoj a EV fanatik Radovan mohl být ve Vašich očích dokonale elektromobilně šťastný a mít hezký den. Zvládnete to a budete mít hezkého Ježíška.

                8. Radovane posílám pozdrav „EV fanatikovi“ a kéž by na Zemi
                  Radovane posílám pozdrav „EV fanatikovi“ a kéž by na Zemi bylo více takových fanatiků!! jinak samozřejmě pevné nervy, mě osobně by to ale nebavilo pořád odrážet útoky evidentně zlých lidí, jednou vám závidí spalovací auto, jednou FVE elektrárničku, ale podle zlých lidí se musíte odstřihnout od el. sítě, a jezdit výhradně EV autem, jízda vlakem, busem je zakázána :-)) ,
                  já osobně se se zlými lidmi vůbec nebavím :-)) a jsem v pohodě
                  doporučuji všem dobrým lidem

                9. Já jim pořád dávám malou šanci a naději, že z nich
                  Já jim pořád dávám malou šanci a naději, že z nich vypadne něco kloudného. No, snad se dočkám. I zázraky se dějí 🙂

                10. To vam neni hanba, ze jste tim svym jedinym spalovakem
                  To vam neni hanba, ze jste tim svym jedinym spalovakem nezachranil planetu? Co si tady ted my vsichni pocneme s tim vasim spalovakem? No, mozna to vim – uz vime, ze nejste tak ciste EV bez jedu, smradu, vibraci a hluku a jako bonus bez sjizdeni brzdovych desticek, ale ze aktivne nabizite zpropadeny spalovak k pronajmu. No nic, planeta si musi zatim poradit sama, vy, jakozto zachrance, jste ji nezachranil. Tak a od tedka uz reakce jen k clanku, jo? Zvladnete to? Verim vam!

                11. Tak a od tedka uz reakce jen k clanku, jo? Zvladnete to? Verim
                  Tak a od tedka uz reakce jen k clanku, jo? Zvladnete to? Verim vam!

                12. Ať žije věřící Anonym, hip, hip, hurá 🙂
                  Vaše

                  Ať žije věřící Anonym, hip, hip, hurá 🙂
                  Vaše posedlost mojí osobou mi začíná imponovat. Být takhle obdivován, to jsem vlastně celebrita, ne?
                  Zatímco já se jednou za čas podívám, co kde přibylo a sem tam reaguji (díky registraci se to sice dozvím ihned na emailu, ale není čas pořád si číst), tak Vy Anonyme musíte tuhle stránku s diskusí sjíždět opravdu denně a kontrolovat, co přibylo, aby jste mohl fanaticky zareagovat na Radovana (protože jako neregistrovanému Vám nechodí nic).
                  Směju se díky Vám pořád, protože je to s Vámi tak strašně podobné tomu úchylnému blonďákovi z filmu Bodyguard, že asi budete klon 🙂

                13. Tak a od tedka uz reakce jen k clanku, jo? Zvladnete to? Verim
                  Tak a od tedka uz reakce jen k clanku, jo? Zvladnete to? Verim vam! Pridejte usmev na tvar a bude hned lepe.

                14. Ale, ale, odkdy pak vyžadují anonymové něco k článku,
                  Ale, ale, odkdy pak vyžadují anonymové něco k článku, oni si přeci jen chtějí virtuálně pokecat. Téma je nezajímá, je nutno zatrolit a následně mít radost z reakcí. A pravidelně přikládat pod kotel.

                15. U nas uz by si mal jednu cez papulu vyryvac zmetok taky
                  U nas uz by si mal jednu cez papulu vyryvac zmetok taky

                16. Víte proč se ty dotace musí dělat? Protože ten stát lidi
                  Víte proč se ty dotace musí dělat? Protože ten stát lidi a firmy okrádá o peníze. Mírnix týrnix si nakládá s 1/4 HDP a z toho jde asi půl bilionu jen tak na rozházení z čehož člověk nic nemá protože je to transferová platba za něco co si mohou lidé lépe zajistit sami.

                  A nedivím se, že si nechal jedno spalovací auto, protože pokud mu po podnikání jde ta banda závistivých ničitelů všeho co není jistého člověka, tak je to logický krok jak zabránit tomu aby zůstal bez dopravního prostředku. Vy byste udělal to stejné.

                  Jenom se podívejte kolik stojí firmu jeden Franta lopata, podívejte se kolik dní na tu hydru pracujete, cca 150 dní ročně, tolik byla robota po třicetileté válce!!! Pak se nedivte že kdo chce něco víc tak se musí doprošovat aby mu stát dotací vrátil malinký kousek toho co ukradl. Když si to spočtete tak zjistíte že za život se bavíme o asi o 11 milionech korun, které vám někdo sebere a přerozdělí a přitom nezajistí ani vaši adekvátní obranu a bezpečí, možnost se bránit… Což je to proč vznikla složitá společenství, proč vznikla šlechta, králové… což nebylo nic moc jiného než způsob jak se bránit proti vnějšímu a vnitřnímu nepříteli.

                  Stát toto efektivně neplní a naopak háže lidem klacky pod nohy, vzhledem k historii a přijaté strategii přežití asi 2/3 populace se s tím dělá něco hodně těžko, protože lidé se raději nechají odírat dokud j to alespoň trochu snesitelné a doku jsou lidé co jsou na tom hůř, než aby se toho zbavili.

                17. Je zajímavé jak lidi byli nespokojení, když odevzdávali
                  Je zajímavé jak lidi byli nespokojení, když odevzdávali desátek panstvu, dnes odevzdáváme se vším všudy skoro šedesátek….

                18. Carlosi, vase prispevky jsou super, k veci. Vsak se vas take
                  Carlosi, vase prispevky jsou super, k veci. Vsak se vas take jednou nekdo ptal, jestli nejste profesor 😉 berte to jako kompliment 😉 !!
                  K veci: myslim, ze anonym pise Radovanovi o tom, ze obhajuje svuj spalovak pres stat a ministerstva. Coz mne teda prijde fakt ujety, abych rikal/psal – mam vec xyz jen proto, ze stat a ministerstva a odbory a ja nevim kdo jeste mne hazi klacky pod nohy. Myslim, ze o danich, jejich vybirani a nakladech na zamestnance nebyla rec. Ale je to jen muj nazor.

                19. Je Anonym svědek Jehovův nebo není? Pořád mi ta jeho
                  Je Anonym svědek Jehovův nebo není? Pořád mi ta jeho mluva cosi připomíná.
                  Nevím sice, jak ministerstvo a odbory souvisejí se spalovacími vozidly, ale asi Anonym myslí, že vše je přežitek. Tak to ano, to souhlas. O tom žádná.
                  Jsem současně rád, že mi ministerstvo s odboráři podle Anonyma zařídilo soláry na střeše a zadotovalo je. Zavolám předsedovi Josefovi Středulovi a osobně mu poděkuji. Ať žije ČMKOS, letitý to podporovatel sluneční energie! Sice si bude myslet, že jsem se nadobro zbláznil, ale budiž.
                  Už vím, Vesničko má středisková, odtamtud je „nastavit zrcadlo“. Ale opět, když se do něj podívám, tak ne a ne vidět ten Jeep v Los Angeles, co je o něm článek nahoře.

                20. Ani ja nevim, jak souvisi odbory se spalovacimi auty – ale mel
                  Ani ja nevim, jak souvisi odbory se spalovacimi auty – ale mel byste to vedet vy, nebot jste o tom zacal psat vy. Ctete si po sobe prispevky? Pokud ne, zacnete s tim.
                  Nechte politiku stranou tohoto serveru, bude nam zde hned lepe.
                  V zrcadle vasich prispevku nevidim zadny Jeep v LA. Vy ano? Pokud je tomu tak, kde vlastne? Ukazete mne vas prispevek tykajici se tematu?
                  Prestente hanet ostatni a vyzente ze sebe zlobu a zapsklost. Pomuze vam to, budete se hned citit lepe. Hezky den!

                21. Preji vam, aby se vam vase deska odsekla a prestal jste psat
                  Preji vam, aby se vam vase deska odsekla a prestal jste psat porad dokola to same. Jo, a taky zacal psat k tematu clanku. Pod timto clankem se vam to zatim nepodarilo. Preji vam usmev na tvari!

                22. Preji vam, aby se vam vase deska odsekla a prestal jste psat
                  Preji vam, aby se vam vase deska odsekla a prestal jste psat porad dokola to same. Jo, a taky zacal psat k tematu clanku. Pod timto clankem se vam to zatim nepodarilo. Preji vam usmev na tvari!

                23. Zase omyl příteli Anonyme. Jde o Vaši desku.
                  Vaše

                  Zase omyl příteli Anonyme. Jde o Vaši desku.
                  Vaše posedlost mojí osobou mi začíná imponovat. Být takhle obdivován, to jsem vlastně celebrita, ne?
                  Zatímco já se jednou za čas podívám, co kde přibylo a sem tam reaguji (díky registraci se to sice dozvím ihned na emailu, ale není čas pořád si číst), tak Vy Anonyme musíte tuhle stránku s diskusí sjíždět opravdu denně a kontrolovat, co přibylo, aby jste mohl fanaticky zareagovat na Radovana (protože jako neregistrovanému Vám nechodí nic).
                  Směju se díky Vám pořád, protože je to s Vámi tak strašně podobné tomu úchylnému blonďákovi z filmu Bodyguard, že asi budete klon 🙂

                24. Ale ne, pane Radovane, jde o vasi zaseklou desku. Podivejte
                  Ale ne, pane Radovane, jde o vasi zaseklou desku. Podivejte se, co jste opakovane psal. No, nevadi, mam pocit, ze musite mit neustale pravdu. Tak vite co, ja vas v tom necham, rad vam udelam radost! A zkusite napsat aspon jediny komentar k tematu ve clanku? Ale coz, to uz neni potreba psat, usetrete si klavesnici. Hezky den a nezapomente na usmev!!

                25. Tušil jsem to, je to blonďák. Sice se nepodepisuje, ale
                  Tušil jsem to, je to blonďák. Sice se nepodepisuje, ale veřejně neviditelný email k zaslání notifikace do příspěvku vkládá. Rafinovaný blonďák.
                  Ale, ale, odkdy pak vyžadují anonymové něco k článku, oni si přeci jen chtějí virtuálně pokecat. Téma je nezajímá, je nutno zatrolit a následně mít radost z reakcí. A pravidelně přikládat pod kotel.

                26. Klud, moj brat. Precitaj si, o co tu ide. Ja som to pochopil
                  Klud, moj brat. Precitaj si, o co tu ide. Ja som to pochopil tak, ze pan Radovan nepise prispevky ku tematu. Preco tomu tak je, to neviem a nehodnotim to. A nevyhrozuj, to u nas predsa nerobime. Lebo snad hej? Dovi.

                27. Vulgarni Anonyme, muzete si ty vulgarismy nechat na jine
                  Vulgarni Anonyme, muzete si ty vulgarismy nechat na jine servery? Pokud je to vase normalni mluva, jste chudak.

                28. náhodou trocha hovorové slovenštiny nikdy
                  náhodou trocha hovorové slovenštiny nikdy neuškodí:-))
                  já som tu není
                  posílám pozdrav mým slovenským bratrům, na vojně jsem jich měl habaděj a nikdy jsem s nimi neměl problém, horké hlavy to jo ale když je člověk neprovokoval byla s nima pohodička

                29. Hovorovou slovencinu si nechte na servery venujici se
                  Hovorovou slovencinu si nechte na servery venujici se vzpominkam na vojnu. Pokud bratia slovaci nejsou schopni kontrolovat jejich emoce, nemusi je ventilovat tady sprostymi slovy. Je to trapne. Vlastne kdokoliv pisici vulgarismy je chudacek. A je jedno jestli ten chudacek provokovany, nebo ne. Takze, kluci, brzda, jo?

      1. V zime dojezd neco malo nad sto kilaku. V lete 140. A to
        V zime dojezd neco malo nad sto kilaku. V lete 140. A to prosim na plnou baterku, kterou muzu mit, kdyz chci, kazde rano. Proto mne kazda delsi cesta zabere dloouuhoo. No panove, tak jeste jednou – kdo z vas to ma? Radovane, vas fanatismus je do oci bijici.

          1. Opet ucelova odpoved absolutne nereagujici na prispevek.
            Opet ucelova odpoved absolutne nereagujici na prispevek. Prispevek, na ktery reagujete, byl o tom, ze nadale podporujete spalovaci auta formou pronajmu a najednou vam nevadi, ze to je spalovaci auto plne vibraci, jedu, hluku, smradu – to je presne to, co hlasate a neustale kritizujete na spalovacich.. Kazete vodu, pijete vino, pane! Ale vase prispevky uz jsou zname tim, ze utecete z podstaty veci a melere si svou, pokud se vam to hodi. Kdyz jsem procital vase starsi prispevky, byly plne politickych narazek a narazek na emigranty (kolikrat hodne za hranou s nabadanim k nasili – na ty vy si asi vzpomenete, nebot vam nejspis redakce spravne rekla, at takove veci vynechate). Ocenuji, ze s tim jste prestal. Ted jeste prestante reagovat na odpovedi na vase prispevky tak, jak se to hodi jen vam a prijmete kritiku. Bude z vas lepsi clovek. Verim, ze tak jako jste opustil politicky motivovane prispevky na tomto foru, tak mate na to opustit elektro-fanatismus a divat se na EV realnyma ocima. Jo, jen tak mimochodem, EV mne tykaji – to jen na okraj, abyste zase nezacal psat o svem trapnem garazovem testu, nebo o tom, ze nemam zkusenosti s EV, nebo ze zamoruji okoli hlukem, smradem, jedy, vibracemi atd.. Preji vam hezky den a preji vam vice pokory! Zvladnete to, verim vam!

            1. V psychologii se tomu říká fixace na jedince a nutnost
              V psychologii se tomu říká fixace na jedince a nutnost vymezení se. Zkuste se podívat na film The Bodyguard (1992) – Kevin Costner, Whitney Houston, Gary Kemp, Bill Cobbs atd. Tam jeden takový fixovaný také byl.
              Neustálé napadání, kdy je naprosto jedno o čem druhý píše, ale vždy se vymezíme a napadneme co nejbrutálněji. Neschopnost vidět věci barevně, umanutost, zaměření na sebe sama a svou jedinou pravdu, osočování. Bez toho by to nešlo. Hmmm, zvláštní diagnóza. Chocholoušek by si pošmáknul.
              Dále neschopnost propojovat, neznalost faktu že ekonomika je hodně ovlivněná politikou.
              Nelegální imigranty jsme poté, co nám je tu Merkel, Juncker a další přestali cpát, pravda trochu zanedbávali. Ale nebojte se, bolševik myšlením nikdy nespí a kuje plány jak to udělat jinak. Vstanou noví bojovníci! Hidžáb do každé rodiny!
              Jsem rád, že budu lepší člověk jen tak, jednoduchým přijmutím Vaší kritiky. Člověk by si myslel, že toho dosáhne jen sebezdokonalování a vida, jde to i jednodušeji. Přijmi svého Anonyma a budeš osvícen :-).
              Když se Vám realita EV, kterou praktikujeme jejich každodenním používáním nelíbí, pročpak tady oxidujete, mám-li použít oblíbené slůvko z dětství? Můžete přeci prudit jinde, mám-li použít oblíbené slůvko z mládí? A třeba i k tématu – Autosalon v Los Angeles.
              A teď nám zkuste sdělit, jak se Vás týkají EV, kromě navážení se do elektro fanatika Radovana, když mu tak věříte. No šup šup.

              1. Potrebu vymezovat se mate pouze vy. Urazite ostatni pouze vy.
                Potrebu vymezovat se mate pouze vy. Urazite ostatni pouze vy. Co neni EV, je spatne – to jsou vase casta slova. Politiku na tento server tahate vy (a zkuste s tim prestat, nepatri to sem). Prekrucujete to, co jini napsali a velice rad utikate z tematu, pokud vam ostatni napisou nejaky protiargument, ktery vam neni dobry. Agresivitou skrytou za sarkasmus oplyvate na mancary.
                Ze by to byla frustrace z vaseho nepovedeneho lokalniho podnikani? Ale proc byste mel byt frustrovan, kdyz vinika mate – je jim prece stat a odbory a ministerstva! Je zajimave, ze je zde v tom stejnem state, se stejnymi odbory a ministerstvy spousta uspesnych podnikatelu. Kde je chyba, vazeny pane? Opet v ostatnich a ve vas zasadne ne?
                Ani jediny vas prispevek pod timto clankem se netykal Autosalonu v LA. Umite po sobe cist vase prispevky? Verim, ze ano, tak sup sup, sem s konkretnim dukazem vaseho konkretniho prispevku. Takze opet – kazete vodu, pijete vino, pane!
                Prestanete zde prudit a oxidovat a budete psat konstruktivne, bez urazek? Zvladnete to, a to i bez Chocholouska, verim vam!! Hezky den, usmejte se, bude vam hned lepe!

                1. Radovan je ostravak, to je kraj i lid dost razovity. Ostravaci
                  Radovan je ostravak, to je kraj i lid dost razovity. Ostravaci pro bodre slovo a ranu pesti nechodi daleko. Za bolsevika je vozili autobusy do Prahy, aby zmlatili demonstranty proti rezimu. Takze nejakou zdvorilou argumentaci tady neocekavejte.

                2. Nějaký důkaz, že mlátičky na Palachově týdnu nebo na
                  Nějaký důkaz, že mlátičky na Palachově týdnu nebo na Národní byly z Ostravy by nebyl? Jinak bych Vám po téhle veřejné urážce všech Ostraváků nedoporučoval jezdit do Ostravy ani chodit na zápasy Baníku.

                  Jen tak na okraj – co má společného zadek BMW kabrio ve Vašem nicku s hybridem? Nejste tady už 4 měsíce omylem? Nebylo by tam hezčí mít pozadí i3? Nebo alespoň něčeho hybridního?

                3. 🙂 vy se a svou naturu nezaprete v zadne situaci.
                  Ja jsem

                  🙂 vy se a svou naturu nezaprete v zadne situaci.

                  Ja jsem Zetti, od BMW Z4, todle kabrio mam od nova v garazi 8 let, je to radosticka, benzinovy 6valec. Kdyz tem sesti valeckum slapnu na krk, vyloudi zvuk, ktery pohladi ucho kazdeho petrolheada. To EVmaniak nepochopi. Neni to moje jedine auto, tak jako nemam jenom jeden dum. Kolik jich mam se solarnim ohrevem vody, topeni nebo bazenu nemam potrebu zde sdelovat. Ale je to vic nez jeden ..

                4. já mám doma zase 30 párů bambusových ponožek, a kupoval
                  já mám doma zase 30 párů bambusových ponožek, a kupoval jsem je skoro jako nové v second handu, no nechtěl jsem se s tím moc chlubit, ale když může Zetti tak se chci taky s něčím pochlubit ať mají ostatní taky radost, Cipísku kolik máš doma ty šišek?

                5. Nebo to možná bude tím, že nemám rád kravál
                  Nebo to možná bude tím, že nemám rád kravál všeobecně, s elektromobily to nijak nesouvisí.
                  To, co hladí Vaše ucho, je pro 99% lidí normální bezohledný bengál namachrovaného sobeckého idiota. To si neberte prosím osobně, ale takto na to většina lidí pohlíží, když takové auto projede kolem. Prostě jen zamořuje veřejný prostor hlukem.

                6. Kámoš ten samej pekáč měl a pak se ho s radostí zbavil
                  Kámoš ten samej pekáč měl a pak se ho s radostí zbavil :)))

                7. Moze byt rad, že sa toho zbavil. Dnes také popelnice kupujú
                  Moze byt rad, že sa toho zbavil. Dnes také popelnice kupujú len zúfalci ako Zetti a jemu podobní 🙂
                  Ozi, dlho sa neozval, snád ho nekleplo od jedu :))

                8. A takhle respektovat to, co jakykoliv pripevovatel ma na fotce
                  A takhle respektovat to, co jakykoliv pripevovatel ma na fotce – slo by to? Nebo je treba neustale fanaticky tlacit EV? To, ze je nekdo na tomto foru, neznamena, ze musi byt nutne vlastnik EV nebo hybridu, ne? Z vas ta zapsklost tryska vic, nez gejziry na Islandu.

                9. Děkuji za jasnou odpověď na všechny otázky v obou
                  Děkuji za jasnou odpověď na všechny otázky v obou odstavcích, gejzíre.

                10. Odpovedi si dejte sam, pane zapskly fanatiku. Vite co, uz
                  Odpovedi si dejte sam, pane zapskly fanatiku. Vite co, uz nereagujte. Diky moc a hlavne – hezky den s usmevem na tvari! Pomuze vam to!!

                11. Vaše posedlost mojí osobou mi začíná imponovat. Být
                  Vaše posedlost mojí osobou mi začíná imponovat. Být takhle obdivován, to jsem vlastně celebrita, ne?
                  Zatímco já se jednou za čas podívám, co kde přibylo a sem tam reaguji (díky registraci se to sice dozvím ihned na emailu, ale není čas pořád si číst), tak Vy Anonyme musíte tuhle stránku s diskusí sjíždět opravdu denně a kontrolovat, co přibylo, aby jste mohl fanaticky zareagovat na Radovana (protože jako neregistrovanému Vám nechodí nic).
                  Směju se díky Vám pořád, protože je to s Vámi tak strašně podobné tomu úchylnému blonďákovi z filmu Bodyguard, že asi budete klon 🙂

                12. Vidite, uzivejte si svych pet minut slavy! Rad vam prispeju k
                  Vidite, uzivejte si svych pet minut slavy! Rad vam prispeju k dobremu pocitu, nebot soudim dle vasich komentaru, ze jste spise smutny clovek, kdyz fanaticky tlacite EV bez toho, aniz byste videl i obracenou stranu mince. Skodite tim elektromobilite, drahy pane!
                  Ale coz, ke clanku by nejaka reakce z vasi strany nebyla? Zatim jsem zadnou z vasi strany nevidel …
                  A ujistuji vas, ze i anonymum chodi notifikace, neni nutne projizdet vsechny clanky. Pokud jste to nevedel, neco jsem vas naucil. Jste rad? Ne, neodpovidejte. Zvladnete to, aniz byste si porad nemusel dokazovat svoji pravdu, verim vam! Hezky den a nezapomente na ten usmev!

                13. Tušil jsem to, je to blonďák. Sice se nepodepisuje, ale
                  Tušil jsem to, je to blonďák. Sice se nepodepisuje, ale veřejně neviditelný email k zaslání notifikace do příspěvku vkládá. Rafinovaný blonďák. Jsem rád, že ve Vašem podání škodím elektromobilitě. Takže to dělám správně.
                  Ale, ale, odkdy pak vyžadují anonymové něco k článku, oni si přeci jen chtějí virtuálně pokecat. Téma je nezajímá, je nutno zatrolit a následně mít radost z reakcí. A pravidelně přikládat pod kotel.

                14. posilte toho buzeranta do riti uz boha jeho
                  posilte toho buzeranta do riti uz boha jeho

                15. Si taky kokot alebo to len robis
                  Si taky kokot alebo to len robis

          1. Wau, jak vite, ze jezdim spalovakem a navic “dalsi desitky
            Wau, jak vite, ze jezdim spalovakem a navic “dalsi desitky let”??? Ty brdo, odsuzujme odsuzujme odsuzujme a fanatizujme EV, i kdyz nevime fakta o druhych . Taky vam vadi, co bylo napsano o Radovanovi? No, reseni je proste – psat vecne prispevky a ne fanaticke protlacujici pouze a pouze EV a argumentujici jen tak, jak se to hodi. Kluci, s takovou skodite osvete elektromobilu. Vsimli jste si, zmizeli z tohoto serveru skveli prispevovatele eHonza, Franta, ePavel, Michelin? A zustali fanatici typu Radovan? Proc asi? Nad tim jste se nezamysleli? Prispevky od lidi s nadhledem zde opravdu chybi.

    4. V žádných autech není budoucnost. Alespoň ne v téhle
      V žádných autech není budoucnost. Alespoň ne v téhle podobě. Poslední dvě venčení mého plechového kamaradá se odehrávalo rychlostí 13,1km/h (ano, kolo by bylo rychlejší) a 3,7km/h (ano i pěšky by to bylo rychlejší, ale není kde ho nechat a pak bych pro něj stejně musel, když se chci na něj dívat z okna jak mokne na tom drahém parkovacím stání). Takže autem jen když na to mám čas. A někteří ho mají opravdu hodně, když čtu ty nájezdy.

Napsat komentář