V průběhu následujících sedmi let chce Volkswagen investovat v Číně přes 10 mld. eur na rozvoj elektromobility. Bude to mimo jiné znamenat 40 nových modelů elektromobilů.
foto: Volkswagen
Od aféry dieselgate otočil koncern Volkwagen o 180 ° a hodlá se stát jedním z největších světových výrobců elektrických aut do zásuvky. Zatím tedy alespoň na papíře.
Brzy už ale možná doopravdy. Šéf VW China Jochem Heizmann, že první elektromobily vyráběné ve společném německo-čínském podniku půjdou do výroby v první polovině příštího roku. Na trhu pak budou brzy poté.
Do roku 2025 by tak chtěl Volkswagen v Číně nabízet 40 aut do zásuvky. Globálně chce mít koncern do roku 2030 v nabídce dokonce až 300 aut do zásuvky!
A už za osm let mají tvořit pětinu až čtvrtinu jeho celkových prodejů. Je nasnadě, že většinu tohoto počtu se Volkswagen chystá prodat právě v Číně (1,5 milionu ročně v roce 2025).
Čína je už dnes pro koncern VW nejdůležitějším trhem, Evropa je druhá. Právě Čína zavedla kvóty na výrobu elektrických aut do zásuvky. V roce 2019 tak každá automobilka musí vyrábět desetinu aut s nulovými emisemi.
Ford zakládá v Číně společný podnik na výrobu
Ford zakládá v Číně společný podnik na výrobu elektromobilů, investuje stovky milionů dolarů
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/ford-zaklada-v-cine-spolecny-podnik-na-vyrobu-elektromobilu-investuje-stovky-milionu-dolaru-1339564
sarkazmus s použitím fordovho „akýkoľvek“
sarkazmus s použitím fordovho „akýkoľvek“
Off
Desetitisíce bezdomovců v Dílí co nemaj kam jít a
Off
Desetitisíce bezdomovců v Dílí co nemaj kam jít a spí vedle silnic se teď dusí smogem.
https://www.youtube.com/watch?v=HisQL1QTV94
http://www.bbc.com/news/av/world-asia-india-41917369/hair-raising-drive-through-delhi-smog
off
kreslený
off
kreslený humor
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/23559393_1667360116661116_7049121873307185600_n.jpg?oh=e7e238858606e019e16cb9848a6db746&oe=5A974F6A
off
Les
off
Les SC
https://electrek.files.wordpress.com/2017/11/9456h5w00byz.jpg?quality=82&strip=all
A kdy nám Vlkohrad sdělí to sladký tajemství kolik z
A kdy nám Vlkohrad sdělí to sladký tajemství kolik z těch 40 aut do zásuvky je čistě elektrickejch a kolik hybridů?
Tak maximálně půl na půl, ale VW oficiálně říká, že
Tak maximálně půl na půl, ale VW oficiálně říká, že v reálu se hybridy moc nevyplácí, takže jich rozhodně bude dělat méně než třeba taková Toyota.
off
Vejletní megalodě za sebou nechávaj ohromný množství
off
Vejletní megalodě za sebou nechávaj ohromný množství exhalací a odpadu.
https://www.theguardian.com/environment/2016/may/21/the-worlds-largest-cruise-ship-and-its-supersized-pollution-problem
Všechny tydle vejletní megakonzervy prej vychrchlaj do atmosféry tolik síry co 365 milionů aut… :O!!!!!
A jak je na tom teď těch příslovečnejch 15 megalodí co zamoří celou planetu víc než všechna auta?
https://www.quora.com/Is-it-true-that-the-15-biggest-ships-in-the-world-produce-more-pollution-than-all-the-cars
V rámci ochrany planety je potřeba s tím samozřejmě něco
V rámci ochrany planety je potřeba s tím samozřejmě něco dělat. Ale problém aut je ten, že nám hulí přímo pod nos, zatímco u těch lodí se to tak nedá říct.
Takže oboje je potřeba vyřešit.
Američani to maj prej tak, že ty největší lodní
Američani to maj prej tak, že ty největší lodní rakovinomety se směj k americkému pobřeží přiblížit jen na 200 mil.
To má i Evropa. I pro lodě platí Euronormy. Lodní motory
To má i Evropa. I pro lodě platí Euronormy. Lodní motory dovedou jet jak na mazut, tak i na naftu. Nafta se používá v přístavech.
A jak to dělaj, maj 2 nádrže a přepnou ventil?
I ten
A jak to dělaj, maj 2 nádrže a přepnou ventil?
I ten mazut je moc drahej, prej jezděj na ještě větší odpady.
No, ale…pokud jsem to dobře četl, tak loď která, takto
No, ale…pokud jsem to dobře četl, tak loď která, takto přepravuje auta má jen 7,8 procentní spotřebu paliva oproti tomu, kdyby ta auta jela po vlastní ose…takže se jedná o nejekologičtější dopravu. 🙂
U těch megalodí jde o staré typy škodlivin jako SOx, NOx a
U těch megalodí jde o staré typy škodlivin jako SOx, NOx a velké saze, v těch jsou matematicky porovnatelní s milióny osobáků na benzín.
Aspoň ozeleňují moře 🙂
Síra není tak moc nebezpečná,
Aspoň ozeleňují moře 🙂
Síra není tak moc nebezpečná, dnes globálně ničí pouze stříbrné šperky, třeba v Česku už modernější uhelné elektrárny s nižší koncentrací síry dávno neničí lesy, ale naopak podporují v růstu třeba řepku a další zemědělské plodiny, které by jinak potřebovali k intenzivnějšímu růstu dodávat síru práškováním.
Jo v Číně je víc elektrických aut než v celém zbytku
Jo v Číně je víc elektrických aut než v celém zbytku světa.
Aspoň někdo tu elektromobilitu tlačí a prosazuje dopředu!
Taky by mně zajímalo jak chtějí chlapci z Vlčího hradu
Taky by mně zajímalo jak chtějí chlapci z Vlčího hradu svými Lidovými Vozidly rozvíjet v Číně elektromobilitu. Tam už je hoši dávno rozvinuto. Učit se ovšem můžete, to ano, třeba u B.Y.D. https://www.youtube.com/watch?v=sLo3Pn4KC3w
BYD roste z náklaďáků a autobusů, osobní auta umí VW
BYD roste z náklaďáků a autobusů, osobní auta umí VW stále ještě nesrovnatelně líp, zvláště záplavů různých tvarů na jednom podvozku.
Sračkomety a plynoprdy s ošulenými emisemi samozřejmě, v
Sračkomety a plynoprdy s ošulenými emisemi samozřejmě, v tom jsou ve VW přeborníci. V elektromobilech nikoliv.
Elektropohon je to nejjednoduší na světě, baterie si v
Elektropohon je to nejjednoduší na světě, baterie si v reálu nezvládá vyrábět ani Tesla, a musí se nakupovat u Japonců, Korejců či Číny, takže hlavní je umění masové sériové výroby, a dělat více druhů automobilů na jednom podvozku, a v tom je VW nejlepší.
Jsou na to dobří, o tom žádná, jen se jim často
Jsou na to dobří, o tom žádná, jen se jim často zvrhává. Nedávno dokázali rychle vyrábět tanky, letadla, ponorky, cyklon B, vyhlazovací tábory, výkonné kremační pece, hromadné nesprchování, prostě jde jim to. Abych ale uvedl i pozitivní věci, tak třeba VW Brouk v milionových počtech, systém figurek Playmobil, hračky Bruder……. .
To všechno chce kázeň, pořádek, železnou disciplínu a ne dodavatelské řetězce, ale řetězy a okovy, jak Vám řekne každý, kdo pro německé koncerny dodává. Jedno zda automotiv nebo třeba Siemens.
Ovšem na to umění platforem vidíme stále jen eGolf a eUp.
VW je obšehlost od „česká“ Tatrofka a taky za to za
VW je obšehlost od „česká“ Tatrofka a taky za to za komačů vyplatil VW jake si pidiodškodné, které si komouššký papaláši nacpali do chřtanů a teřichů.
kedy sa zástupcovia auto a pridruženého priemyslu
kedy sa zástupcovia auto a pridruženého priemyslu stretli s mamamerkel? vysvetlilijej, že ŽIADNA ZMENA sa KONAŤ NEBUDE. ale reklama, ako ste si mojhli všimnúť je o tom, že matka sa teší tomu zašpinenému oblečeniu – môže vyskúšať nový prášok.
môžete si kúpiť akýkoľvek BEV s podmienkou, že bude mať elektromotor S VNÚTORNÝM SPAĽOVANÍM ropných derivátov!
Naopak VW chce dělat hybridů daleko méně než třeba
Naopak VW chce dělat hybridů daleko méně než třeba Toyota, podle něj se dva druhy motorů výrobně nevyplácejí, a tak upřednostňuje pro města čistě elektrická řešení či plyn, pro vesnice malé benzíny a pro dálnice dízly už skutečně plnící na tratích normy.
Bodejť by chtěl, když je jejich slavnej GTE Passat asi o
Bodejť by chtěl, když je jejich slavnej GTE Passat asi o 120 kg tězší než čistá ICE verze a spotřebu o moc nevylepšili a agretáty jenom přidávali místo aby je slučovali a ubírali jak to udělala Toyota. Žádný řešení vod podlahy, ale jen honem honem slepenec, aby se neřeklo.