Nissan na autosalonu v Tokiu představil dva nové koncepty a oznámil vstup do seriálu závodů Formule E. Ukázal také, jak budou znít elektromobily budoucnosti.
foto: Nissan
Nissan jako světový lídr v oblasti elektromobilů a tvůrce světově nejprodávanějšího elektromobilu Nissan Leaf, využil mezinárodní platformu tokijského autosalonu k prezentaci své vize elektrické budoucnosti.
Po zářijovém světovém představení nového Nissanu Leaf a uvedení svého nového „elektrického ekosystému“ na nedávné akci Nissan Futures 3.0 tato japonská automobilka na autosalonu v Tokiu prezentovala dva plně elektrické koncepční vozy (IMx a Leaf Nismo).
Oba vozy zákazníkům poodhalují nejnovější a chystané inovace spojené s vizí Inteligentní mobility Nissan. Dokládá to záměr firmy udržet si vedoucí pozici v segmentu elektromobilů a naplňovat příslib značky vyjádřený sloganem „Vzrušující inovace“.
Firemní závazek učinit elektrickou mobilitu skutečně vzrušující potvrzuje oznámení Nissanu, že se v sezóně 2018–2019 zapojí do seriálu závodů Formule E.
Kromě premiéry svého nového konceptu představil Nissan na autosalonu v Tokiu technologii „Canto“ – budoucí zvuk elektromobilů Nissan.
„Důležitým prvkem Inteligentní mobility Nissan je to, jak se vozidlo začleňuje do společnosti. A v tom hraje důležitou roli zvuk,“ uvedl Daniele Schillaci, výkonný viceprezident globálního marketingu Nissan.
„Technologii „Canto“ jsme vyvinuli, abychom zvýšili bezpečnost chodců a přinesli charakteristický zvuk Nissanu – energický a sebejistý, autentický pro naši značku a vyjadřující naši jedinečnou pozici na trhu elektromobilů.“
Název „Canto“ je odvozen z latinského „zpívám“. Barva a výška tónu se mění podle toho, jestli vozidlo zrychluje, zpomaluje, nebo couvá. Zvuk se zapíná při rychlostech do 20 až 30 km/h, v závislosti na požadavcích příslušného trhu.
Primárním cílem technologie „Canto“ bylo především vyvinout výstražný zvuk. Má však také obohatit zvukové prostředí typických městských ulic o charakteristický projev značky Nissan.
Zvuk bude hlasitý natolik, aby byl jasně slyšitelný, a přitom příliš nerušil chodce, obyvatele a cestující. Nissan je průkopníkem v oblasti zvuků vozidel už od roku 2010, kdy uvedl svůj „Systém zvukové signalizace pro chodce“.
Inteligentní mobilita Nissan představuje přístup této automobilky k tomu, jak jsou vozidla poháněna, řízena a integrována do společnosti.
Není bez zajímavosti, že zvuk půleného elektromobilu
Není bez zajímavosti, že zvuk půleného elektromobilu od
této firmy je zcela odlišný . A to jak v oblasti intenzity , kde je intenzita zhruba poloviční, tak v oblasti frekvence, kde je zvuk o oktávu nižší. Půlený elektromobil je ve všech ohledech jedinečný a unikátní. A nejen ve zvuku ale především
orginálním designem , který vznikl rozpůlením elektromobilu.
Jak ukázal opravdu velký zájem veřejnosti , půlený elektromobil si rychle našel nové zájemce v segmentu, který v tomto portfoliu na trhu doposud citelně chyběl.
Půlený elektromobil s
nižší pořizovací cenou si zachoval vysokou kvalitu technologického zpracování i atraktivní design, jak bylo
vidět v i v nedávno zveřejněném článku o půlených elektromobilech .
O skutečný rozruch se však postarala jedna orginální návrhářská firma.
Ta ihned začala k půleným elektromobilům dodávat barevné pastelové ale také vícebarevné pláštěnky zdobené motivem půleného elektromobilu.
Vysoce moderní pláštěnky jsou nabízené jak klasické
pro vytvoření deštového stínu pro celou jednu osobu přepravovanou v půleném elektromobilu, tak
také pláštěnky půlené , s poloviční účinnou plochou.
To co by se někdy mohlo zdát málo praktické nebo málo využitelné má jiná měřítka ve světě užitého umění. Půlený elektromobil s moderními doplňky tak ukazuje, jak průmyslový design snadno může stát uměleckým artefaktem.Můžeme si tedy už jen přát, aby všechny tyto novinky byly brzy k vidění i na našich silnicích.
Spadli u Nissanu na hlavičku nebo je 1.dubna?
Spadli u Nissanu na hlavičku nebo je 1.dubna?
když už tu trpíme ty agresivní reklamy Amazonu…
když už tu trpíme ty agresivní reklamy Amazonu… 😉
Amazon hlásí rekordní zvýšení příjmů o 34 %, Jeff Bezos je opět nejbohatším člověkem planety
connect.zive.cz/bleskovky/amazon-hlasi-rekordni-zvyseni-prijmu-o-34–jeff-bezos-je-opet-nejbohatsim-clovekem-planety/sc-321-a-190226/default.aspx
OMG!
OMG!
to byl asi překlep že? :))
cs.wikipedia.org/wiki/OMV
to byl asi překlep že? :))
cs.wikipedia.org/wiki/OMV
Ne, omg=oh my God!
Ne, omg=oh my God!
SC
SC Olomouc
http://datoid.cz/VQPwgL/img-20171030-200521-jpg
http://datoid.cz/E6rboT/img-20171030-200543-jpg
a už ty reklamní sračky sem necpi
a už ty reklamní sračky sem necpi 🙂
img24.cz/images/18195598398699000127.jpg
img24.cz/images/32186603143582360651.jpg
img24.cz/images/80685055555378440293.jpg
dík .
dík .
Tak si to zajeď vyfotit sám ty chytráku.
Tak si to zajeď vyfotit sám ty chytráku.
Jenze on ma pravdu, zkousel jsem to nekolikrat a nikdy jsem
Jenze on ma pravdu, zkousel jsem to nekolikrat a nikdy jsem obrazek nevidel. Vzdycky se progress bar „odpoctu do stahovani“ zasekne cca na 90% a tak uz zustane. Kdyz kliknu na „stahnout pomalu“ pod nim, tak to rekne, ze vsechny sloty jsou obsazene…
EDIT: v praci to nezkusim vubec, firemni blokator server radi do kategorie „pornography“…
+1
+1
Ten zvuk by sedel pro nejakou rychlost kolem 70-100 km/h. Pro
Ten zvuk by sedel pro nejakou rychlost kolem 70-100 km/h. Pro rychlosti do 20-30 km/h je naprosto nevhodny. Proc nepouzijou prirozeny zvuk „zpivajicich“ tyristoru a nezesili to. Prazska tramvaj vydava takove zvuky, ktere jsou jaksi sympaticke a dobre slysitelne.
A kde je ten slibovaný elektrický SUV na podvozku nového
A kde je ten slibovaný elektrický SUV na podvozku nového Leafu velikosti Qashqai?
Jak budou nebo nebudou znít nové elektromobily, to je mi u „zadního difuzoru“. ;-/
Určitě je to posun dopředu, než současné pískání a
Určitě je to posun dopředu, než současné pískání a cinkání. Uvidíme, jak budou znít v reálném provozu.
Za sebe musím říct, že dosud nejlepší zvuk elektromobilu mají u Audi: https://youtu.be/RUmdWCp0diw?t=1m50s
VW Audi nemá nic moc čím oslnit a tak vymýšlí
VW Audi nemá nic moc čím oslnit a tak vymýšlí voblbováky na prostý lid… nu což od nich klasika nic novýho pod sluncem ;))
Tak Nissan není světový lídr v oblasti elektromobilů
Tak Nissan není světový lídr v oblasti elektromobilů když zároveň vyrábí kupu fosilních popelnic když elektro produkce má sotva tak 5% ?? Prvního LEAFa vyrobil 2010 a TESLA 2006 takže prrr soudruzi rajžáci ;))
Jasně.
A General Electric nemůže být lídrem v oblasti
Jasně.
A General Electric nemůže být lídrem v oblasti velkých tryskových motorů, i kdybyž jich vyrábí nejvíc na celém světě a špičkově modernizuje, protože ve skutečnosti prodává dnásobně víc dalšího zboží než jenom motory.
týbrdo nejsem vševědoucí ale každopádně ty nadnesený
týbrdo nejsem vševědoucí ale každopádně ty nadnesený snažíc davsměrující ne-li manipulující keci už dost vzdálený od pravdy o málem bohu NISSAN jsou někdy jaksi nervy drásající jako že krasavce LEAFa1dničku mám narozdíl od většiny lád 😉 ale GE od trapáka Edisna manyfakingbang dvakrát nemusim přiznávám se vinen PS: měli ho vydědit z firmy a očistit se takhle souzavoly a Tesla byl 1000x větší borec :))))))
Doppler 🙂
Doppler 🙂