Nová hollywoodská hvězda Margot Robbie se nedávno stala ambasadorkou elektromobilů značky Nissan. Platí to i pro nový Leaf, kterého se prodalo už 9000 kusů.
foto: Nissan
Během necelých dvou měsíců od začátku prodeje nového Nissanu Leaf dokázala automobilka Nissan udat už 9000 kusů tohoto vozu (z toho 3500 v Evropě). Jde prozatím o objednávky, nikoliv dodávky, celkově pro Japonsko a Evropu.
Odhalil to aktuálně Gareth Dunsmore, šéf elektromobility Nissan Europe. Dále řekl, že zájem daleko přesahuje původní očekávání automobilky.
Přitom se nový Nissan Leaf začal prodávat v Evropě jako první v Norsku (začátkem září) a teprve 2. října byla otevřena možnost objednávek v Německu, Rakousku, Francii a Nizozemsku.
V USA se nový Leaf začne prodávat během prosince 2017/ledna 2018. Pro zajímavost, první generace elektromobilu Nissan Leaf se 9000 kusů prodalo teprve za 12 měsíců od uvedení na trh v roce 2010.
V nejnovějším videu propaguje nový Nissan Leaf také herečka Margot Robbie, kterou Nissan utáhnul, aby se stala jeho „ambasadorkou“ pro elektromobilitu. Dobrý tah!
Honda inovuje PCX
nabídne spalovák,hybid nebo čistě
Honda inovuje PCX
nabídne spalovák,hybid nebo čistě elektický pohon
Proč když to umí u motociklů u aut se to nedaří.
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-predstavila-v-tokiu-nahace-neo-sports-cafe-elektro-hybridni-skutr-a-inovovanou-klasiku-37846.html
https://www.youtube.com/results?search_query=+Honda+PCX+Electric
Protože se elektrickejch aut bojí.
Protože se elektrickejch aut bojí.
V reklamě táhne E-NV nevídaně těžký rekordní přívěs
V reklamě táhne E-NV nevídaně těžký rekordní přívěs a okázale se tím chlubí.V reálu žádné EV od Nissanu,ale ani jiných (mimo Tesly)nesmí táhnout ani 750 Kg vozíček na listí,jelikož se výrobce neobtěžoval na tato“levná“auta utratit pár E za homologaci pro přívěs.A taky je to jistější,co kdyby za tím někdo tahal bůhvíco.:-)Už i u Toyota hybridů pochopili,že jestli chtějí auta prodávat ve větším množství i v Evropě,musí zmizet všechna tahle většinou zbytečná omezení,která Ev či hybrid při výběru nového vozu bohužel často diskvalifikují.
To že nemají EV a většina menších hybridů tažné není
To že nemají EV a většina menších hybridů tažné není kvůli homologaci na ten kus železa ke kterýmu se vlek připojuje.
Ale protože že z konstrukčních důvodů nemají vícestupňovou převodovku a kroutící moment motoru by v prudkém stoupání s plně naloženým autem a vlekem prostě nehnul , nebo by se mohl snadno přetížit.
Videl jste video od Nissanu, kde Leaf ve fabrice taha nakladni
Videl jste video od Nissanu, kde Leaf ve fabrice taha nakladni valnik s 3-mi vyrobenymi Leafy? celkem neco pres 5 tun.
https://www.youtube.com/watch?v=Kf6vWLo3TrY
Sice nejsem oponent přívěsů ale v tomhle případě bych
Sice nejsem oponent přívěsů ale v tomhle případě bych to nebral jako praktický příklad. Nepředpokládám že se tam honí 100vkou a že tam mají nějaké kopečky 🙂
Tahat 5-ti tunovy naklad je pro osobak docela zahul. Spalovak
Tahat 5-ti tunovy naklad je pro osobak docela zahul. Spalovak by mel brzy spalenou spojku. Leaf by bezny vozik do 750kg hmotnosti utahl hrave. A jaky by mel byt problem s pevnosti prevodoveho ustroji? Motor, prevodovka, poloosy a vse kolem musi byt konstruovano na zatizeni maximalnim krouticim momentem. Nejvetsi zatizeni je pri plne akceleraci. A tam Leaf ani jine EV nema problem. Jsou to jen dojmy a nepodlozene odhady. Nejaka 100km rychlost nepredstavuje rozhodne velke zatizeni, tam jsou jizdni odpory minimalni. pri 100km/h bere Leaf 12-14 kW. S vozikem i treba 5-ti tunovym mozna o 3 kW vic. Motor ma max. vykon 80 kW. Jina vec bude asi slaba konstrukce zadni casti podvozku, tam vyrobci tazne vubec nepodporuji a tak neni kde tazne primontovat. Bohuzel delaji vse pro to, aby EV nemohla nic tahat. Dobry priklad je Nissan e-NV. Nakladni verze ma homologaci na tazne s tazenim 695 kg. Osobni Evalia uz jen 140 kg a kdyz ma 7-sedadel, tak nesmi mit zadne tazne zarizeni. A celkova hmotnost vsech 3 je +/- stejna a hnaci mechanismus je totozny.
Nejde o jízdní odpory ale o dynamiku přenosu kinetické
Nejde o jízdní odpory ale o dynamiku přenosu kinetické energie, nemluvě o změněném rozložení zátěže na nápravách.
Přiznávám, nejsem expert. Ale přijde mi nemyslitelné srovnávat konstrukční schopnosti vozu pro rychlosti kde není potřeba řešit brzdné schopnosti, změnu přítlaku nápravy, možnost udělat zastávku kvůli přehřívání a v ideální rovince oproti úplnému opaku.
A ještě jednou zopakuji, úplně stejně věřím že v rozumné míře přívěsy mohou fungovat již dnes. Ale zřejmě dojde k takové změně jízdních vlastností za které již automobilky nechtějí ručit (i když je to třeba jen kvůli tomu že mají nastavený metr mnohokrát přísnější).
Zajimave je, ze i Citroen 2CV mohla s malinkym motorkem a
Zajimave je, ze i Citroen 2CV mohla s malinkym motorkem a skromnym tocivym momentem tahat prives. A Nissan Leaf s krouticim momentem 254 Nm by byl pretizen. Nesmysl. Automobilky cilene nehomologuji tazne, protoze by se rozthl pytel s privesnym range extender a nikdo by nekupoval spalovaky. Se spalovacim range-extender by byl dojezd stejny jake se spalovakem. nekolik prototypu bylo vyrobeno, avsak nelze je prihlasit, kvuli chybejici homologaci.
https://www.youtube.com/watch?v=uU7d83_9xOM
pěkná vychytávka
pěkná vychytávka
Už se těším na test, podle toho se rozhodnu co koupím na
Už se těším na test, podle toho se rozhodnu co koupím na Alze, ale asi to bude ta tesla 3, nebo to audi. Zase jsem nechal ruku v nočníku.
Jo nakupovat auto v Alze je ten nejlepší nápad. Dají se
Jo nakupovat auto v Alze je ten nejlepší nápad. Dají se tam usmlouvat slevy, které u auta okolo milionu mohou činit i stovky tisíc?
Jasně že jo, musíte se jen namazat zelenou pastou, abyste
Jasně že jo, musíte se jen namazat zelenou pastou, abyste zapadl a ukecat uřvaného Alzáka 🙂
Zrychlení 0-100 km/h
Leaf 1 – – > Leaf 2
11,5s – – >
Zrychlení 0-100 km/h
Leaf 1 – – > Leaf 2
11,5s – – > 8.6s
Docela slušný.
slusny? Na EV tragicky, vzdyt i oktavka je rychlejsi. Ja radsi
slusny? Na EV tragicky, vzdyt i oktavka je rychlejsi. Ja radsi teslu s 2x vetsim zrychlenim ,diky 🙂
Ano slušný. Oktávka rychlejší? Jste si jistý? Posuzujete
Ano slušný. Oktávka rychlejší? Jste si jistý? Posuzujete podle zrychlení v technických údajích? Na auto cz je k dohledání např test zrychlení Superbu 2,0 tdi 140 kW, udávané 7,7s ale skutečné v průměru 9,1s. Ale Leaf 1 s 80 kW udávané 11,5s a skutečné 10s. Už to je malý rozdíl. Leaf 2 se 110 kW a 8,6s strčí na zrychlení většinu Oktávek do kapsy.
Ale máte pravdu, není nad Teslu 3 a zrychlení pod 6s. Ta ale na 35 tis. euro bude začínat, Leaf 2 tam ale bude končit. Hezkou sobotu.
Reklama na Volkswagen jakto že tu chybí !! :))) Klikn sí
Reklama na Volkswagen jakto že tu chybí !! :))) Klikn sí bite very gůt :))) kvůli emisní aféře padá zisk, Škodovka ale díky Kodiaqu roste
seznam.cz/zpravy/clanek/volkswagenu-kvuli-emisni-afere-pada-zisk-skodovka-ale-diky-kodiaqu-roste-39047
Konec podvodů při měření emisí? Prosinec přináší
Konec podvodů při měření emisí? Prosinec přináší změnu
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/konec-podvodu-pri-mereni-emisi-prosinec-prinasi-zmenu_452153.html
NISSAN reklama je odporná jako vždycky nic novýho a
NISSAN reklama je odporná jako vždycky nic novýho a vychlastaný hlas Margotky stojí za starou belu, ale než vo tu Vlčeci vopřem kolo podíváme se alespoň na její pěkný těloooo :)))))) A ne že to zase smažete :)))
youtube.com/watch?v=iszwuX1AK6A
Jordan Belfort – Vlk z Wall Street – Praha
Jordan Belfort – Vlk z Wall Street – Praha 10.3.2018
youtube.com/watch?v=SpOTKd8SwqY
kůůůúte sí pinšíítýý kůůptéé dřív než to celý spáádnéé :)))DDD
pred chvíľou mi nissan púoslal reklamný e-mail,
pred chvíľou mi nissan púoslal reklamný e-mail, spaľováka až na koniec, reklama na leaf 2018 https://www.nissan.sk/vozidla/nove-vozidla/leaf-2018.html?cid=emcrmskdf113071601hr_NISS&hash_client=19947358
a reklama na ka dečo https://www.youtube.com/watch?v=ngR5qdeIMuA&feature=youtu.be
ps – zvuk nemám zapnutý 🙂
Kdo mě smazal skvělou vlčici Margotku :)))
Kdo mě smazal skvělou vlčici Margotku :)))
yjééááá :)))
youtube.com/watch?v=6r0zQQ_fHD4
yjééááá :)))
youtube.com/watch?v=6r0zQQ_fHD4
aha pardon tak to byl jiný článek
aha pardon tak to byl jiný článek 😉
hybrid.cz/hollywoodska-hvezda-margot-robbie-je-ambasadorkou-elektromobilu-nissan
chtělo by to větší historii diskuzních příspěvků a nějakou tabulku článků v histoii 😉
Objednávky, ne dodání.
Objednávky, ne dodání.
Ano, toto je v článku zdůrazněno. Dovolím si ale tvrdit,
Ano, toto je v článku zdůrazněno. Dovolím si ale tvrdit, že naprostá většina z těch objednávek bude nakonec proměněna na úspěšný prodej.
Já si troufám tvrdit že z těch objednávek bude
Já si troufám tvrdit že z těch objednávek bude proměněno 100% na úspěšný prodej. Ty auta si koupí i další lidé a určitě to nezůstane u 9000 kusů. Nedivil bych se po zahájení prodejů na salónech ani prodejním číslům okolo 9 tisíc kusů měsíčně.
kéž by stíhali výrobu, ale vzhledem k tomu, že už teď
kéž by stíhali výrobu, ale vzhledem k tomu, že už teď při 9000ks křičí, že je takový zájem zaskočil… tak pochybuju. Dopadne to jako u Iconiq… čekací doba 9 měsíců… takže zase další rok uběhne než se to vůbec rozběhne… ale třeba se pletu a aspoň někdo to myslí s elektrikou vážně.
Ioniq už jen 4 měsíce
Ioniq už jen 4 měsíce
Součaný stav jsou pouze objednávky, prodeje nastanou v
Součaný stav jsou pouze objednávky, prodeje nastanou v budoucnu. Titulek je pak pro spousty neznalých lidí zavádějící. Nevidím důvod proč nedělat pořádnou novinařinu a přidávat do informačního chaosu další nepřesnosti a sklouzávat do bulváru.
Nemáte pravdu. Kdo ho stihl objednat v první vlně (edice
Nemáte pravdu. Kdo ho stihl objednat v první vlně (edice 2.zero), tak dodávka bude už v únoru. Sám jsem si ho objednal pár týdnů zpátky.
Ta reklama je pěkně praštěná :)))
Ta reklama je pěkně praštěná :)))