Nissan prodal už 9000 nových Leafů, auto propaguje i Margot Robbie

Nová hollywoodská hvězda Margot Robbie se nedávno stala ambasadorkou elektromobilů značky Nissan. Platí to i pro nový Leaf, kterého se prodalo už 9000 kusů.

Nový Nissan Leaf se těší obrovskému zájmu řidičů; během pouhých několika týdnů už má Nissan přes 9000 objednávek
foto: Nissan

Během necelých dvou měsíců od začátku prodeje nového Nissanu Leaf dokázala automobilka Nissan udat už 9000 kusů tohoto vozu (z toho 3500 v Evropě). Jde prozatím o objednávky, nikoliv dodávky, celkově pro Japonsko a Evropu.

Odhalil to aktuálně Gareth Dunsmore, šéf elektromobility Nissan Europe. Dále řekl, že zájem daleko přesahuje původní očekávání automobilky.

Přitom se nový Nissan Leaf začal prodávat v Evropě jako první v Norsku (začátkem září) a teprve 2. října byla otevřena možnost objednávek v Německu, Rakousku, Francii a Nizozemsku.

V USA se nový Leaf začne prodávat během prosince 2017/ledna 2018. Pro zajímavost, první generace elektromobilu Nissan Leaf se 9000 kusů prodalo teprve za 12 měsíců od uvedení na trh v roce 2010.

V nejnovějším videu propaguje nový Nissan Leaf také herečka Margot Robbie, kterou Nissan utáhnul, aby se stala jeho „ambasadorkou“ pro elektromobilitu. Dobrý tah!

32 Comments on “Nissan prodal už 9000 nových Leafů, auto propaguje i Margot Robbie”

  1. Honda inovuje PCX
    nabídne spalovák,hybid nebo čistě

    Honda inovuje PCX
    nabídne spalovák,hybid nebo čistě elektický pohon
    Proč když to umí u motociklů u aut se to nedaří.
    http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-predstavila-v-tokiu-nahace-neo-sports-cafe-elektro-hybridni-skutr-a-inovovanou-klasiku-37846.html

    https://www.youtube.com/results?search_query=+Honda+PCX+Electric

  2. V reklamě táhne E-NV nevídaně těžký rekordní přívěs
    V reklamě táhne E-NV nevídaně těžký rekordní přívěs a okázale se tím chlubí.V reálu žádné EV od Nissanu,ale ani jiných (mimo Tesly)nesmí táhnout ani 750 Kg vozíček na listí,jelikož se výrobce neobtěžoval na tato“levná“auta utratit pár E za homologaci pro přívěs.A taky je to jistější,co kdyby za tím někdo tahal bůhvíco.:-)Už i u Toyota hybridů pochopili,že jestli chtějí auta prodávat ve větším množství i v Evropě,musí zmizet všechna tahle většinou zbytečná omezení,která Ev či hybrid při výběru nového vozu bohužel často diskvalifikují.

    1. To že nemají EV a většina menších hybridů tažné není
      To že nemají EV a většina menších hybridů tažné není kvůli homologaci na ten kus železa ke kterýmu se vlek připojuje.
      Ale protože že z konstrukčních důvodů nemají vícestupňovou převodovku a kroutící moment motoru by v prudkém stoupání s plně naloženým autem a vlekem prostě nehnul , nebo by se mohl snadno přetížit.

          1. Tahat 5-ti tunovy naklad je pro osobak docela zahul. Spalovak
            Tahat 5-ti tunovy naklad je pro osobak docela zahul. Spalovak by mel brzy spalenou spojku. Leaf by bezny vozik do 750kg hmotnosti utahl hrave. A jaky by mel byt problem s pevnosti prevodoveho ustroji? Motor, prevodovka, poloosy a vse kolem musi byt konstruovano na zatizeni maximalnim krouticim momentem. Nejvetsi zatizeni je pri plne akceleraci. A tam Leaf ani jine EV nema problem. Jsou to jen dojmy a nepodlozene odhady. Nejaka 100km rychlost nepredstavuje rozhodne velke zatizeni, tam jsou jizdni odpory minimalni. pri 100km/h bere Leaf 12-14 kW. S vozikem i treba 5-ti tunovym mozna o 3 kW vic. Motor ma max. vykon 80 kW. Jina vec bude asi slaba konstrukce zadni casti podvozku, tam vyrobci tazne vubec nepodporuji a tak neni kde tazne primontovat. Bohuzel delaji vse pro to, aby EV nemohla nic tahat. Dobry priklad je Nissan e-NV. Nakladni verze ma homologaci na tazne s tazenim 695 kg. Osobni Evalia uz jen 140 kg a kdyz ma 7-sedadel, tak nesmi mit zadne tazne zarizeni. A celkova hmotnost vsech 3 je +/- stejna a hnaci mechanismus je totozny.

            1. Nejde o jízdní odpory ale o dynamiku přenosu kinetické
              Nejde o jízdní odpory ale o dynamiku přenosu kinetické energie, nemluvě o změněném rozložení zátěže na nápravách.

              Přiznávám, nejsem expert. Ale přijde mi nemyslitelné srovnávat konstrukční schopnosti vozu pro rychlosti kde není potřeba řešit brzdné schopnosti, změnu přítlaku nápravy, možnost udělat zastávku kvůli přehřívání a v ideální rovince oproti úplnému opaku.

              A ještě jednou zopakuji, úplně stejně věřím že v rozumné míře přívěsy mohou fungovat již dnes. Ale zřejmě dojde k takové změně jízdních vlastností za které již automobilky nechtějí ručit (i když je to třeba jen kvůli tomu že mají nastavený metr mnohokrát přísnější).

      1. Zajimave je, ze i Citroen 2CV mohla s malinkym motorkem a
        Zajimave je, ze i Citroen 2CV mohla s malinkym motorkem a skromnym tocivym momentem tahat prives. A Nissan Leaf s krouticim momentem 254 Nm by byl pretizen. Nesmysl. Automobilky cilene nehomologuji tazne, protoze by se rozthl pytel s privesnym range extender a nikdo by nekupoval spalovaky. Se spalovacim range-extender by byl dojezd stejny jake se spalovakem. nekolik prototypu bylo vyrobeno, avsak nelze je prihlasit, kvuli chybejici homologaci.
        https://www.youtube.com/watch?v=uU7d83_9xOM

        1. Ano slušný. Oktávka rychlejší? Jste si jistý? Posuzujete
          Ano slušný. Oktávka rychlejší? Jste si jistý? Posuzujete podle zrychlení v technických údajích? Na auto cz je k dohledání např test zrychlení Superbu 2,0 tdi 140 kW, udávané 7,7s ale skutečné v průměru 9,1s. Ale Leaf 1 s 80 kW udávané 11,5s a skutečné 10s. Už to je malý rozdíl. Leaf 2 se 110 kW a 8,6s strčí na zrychlení většinu Oktávek do kapsy.
          Ale máte pravdu, není nad Teslu 3 a zrychlení pod 6s. Ta ale na 35 tis. euro bude začínat, Leaf 2 tam ale bude končit. Hezkou sobotu.

  3. Reklama na Volkswagen jakto že tu chybí !! :))) Klikn sí
    Reklama na Volkswagen jakto že tu chybí !! :))) Klikn sí bite very gůt :))) kvůli emisní aféře padá zisk, Škodovka ale díky Kodiaqu roste

    seznam.cz/zpravy/clanek/volkswagenu-kvuli-emisni-afere-pada-zisk-skodovka-ale-diky-kodiaqu-roste-39047

  4. NISSAN reklama je odporná jako vždycky nic novýho a
    NISSAN reklama je odporná jako vždycky nic novýho a vychlastaný hlas Margotky stojí za starou belu, ale než vo tu Vlčeci vopřem kolo podíváme se alespoň na její pěkný těloooo :)))))) A ne že to zase smažete :)))

    youtube.com/watch?v=iszwuX1AK6A

      1. Já si troufám tvrdit že z těch objednávek bude
        Já si troufám tvrdit že z těch objednávek bude proměněno 100% na úspěšný prodej. Ty auta si koupí i další lidé a určitě to nezůstane u 9000 kusů. Nedivil bych se po zahájení prodejů na salónech ani prodejním číslům okolo 9 tisíc kusů měsíčně.

        1. kéž by stíhali výrobu, ale vzhledem k tomu, že už teď
          kéž by stíhali výrobu, ale vzhledem k tomu, že už teď při 9000ks křičí, že je takový zájem zaskočil… tak pochybuju. Dopadne to jako u Iconiq… čekací doba 9 měsíců… takže zase další rok uběhne než se to vůbec rozběhne… ale třeba se pletu a aspoň někdo to myslí s elektrikou vážně.

            1. Součaný stav jsou pouze objednávky, prodeje nastanou v
              Součaný stav jsou pouze objednávky, prodeje nastanou v budoucnu. Titulek je pak pro spousty neznalých lidí zavádějící. Nevidím důvod proč nedělat pořádnou novinařinu a přidávat do informačního chaosu další nepřesnosti a sklouzávat do bulváru.

Napsat komentář