Kalifornská firma OCDetailing se zabývá úpravami vozů a v repertoáru má mimo jiné i značku Tesla. Pár videí podrobně prozkoumávajících Model 3 už zveřejnili, teď je na řadě projížďka.
foto: OCDetailing
Joseph Torbati ze společnosti OCDetailing vzal elektromobil Tesla Model 3 se svolením zákazníka na projížďku. A dopodobna popisuje své dojmy z auta.
Asi nejdůležitější poznatek, který si z patnáctiminutové projížďky odnesl je ten, že i Tesla Model 3 se cítíte jako v opravdové Tesle. Což dá rozum.
Torbati se předtím projel v nespočtu elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X, takže jeho zkušenosti mají nemalou vypovídací hodnotu. Pochvaluje si třeba dostatek výkonu a zrychlení.
ELON MUSK – Tesla Full Speech 09.29.2017 Powerpack Celebration
ELON MUSK – Tesla Full Speech 09.29.2017 Powerpack Celebration South Australia
https://www.youtube.com/watch?v=uYr_XUxz-_k
Som si isty, ze ten displej zabije nejedneho „uzivatela“.
Som si isty, ze ten displej zabije nejedneho „uzivatela“.
presne!
ten displej a ziadne „budiky“, to je sklamanie 🙁
presne!
ten displej a ziadne „budiky“, to je sklamanie 🙁
Postav si tam budík Prim aby tě vzbudil až dojedeš na
Postav si tam budík Prim aby tě vzbudil až dojedeš na místo 😀
CT24 o NEVADA RENO TESLA
CT24 o NEVADA RENO TESLA USA
ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/217411000101019/video/575945
Nemůžu se koukat jak na rovince pořád točí s tím
Nemůžu se koukat jak na rovince pořád točí s tím volantem. Asi nějaký zlozvyk. Řekl bych že mu posilovač řízení vydrží polovinu toho co jinému řidiči.
To není zlozvyk, prostě se to snaží udržet na silnici.
To není zlozvyk, prostě se to snaží udržet na silnici. Takto podobně jezdí každá stará veteránská amerika díky děsivě citlivému posilovači.
Tiež som toho názoru že je to zlozvyk alebo lepšie
Tiež som toho názoru že je to zlozvyk alebo lepšie povedané neschopnosť. Poznám niekoľko takých šoférov ktorý jednoducho nevedia držať stabilne lajnu a takto kývajú s volantom. Neznášam potom ten pocit ako mi hádže hlavu z jednej strany na druhú. Šofér to nevníma ale spolujazdec áno.
Asi tu cukaturu mají američani běžně i při menších
Asi tu cukaturu mají američani běžně i při menších rychlostech, navíc, aby auto jelo rovně, je potřeba mírně zatáčet vpravo 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=1N47Rn2vrc0
Citlivost posilovace, resp. tuhost volantu si lze nastavit ve
Citlivost posilovace, resp. tuhost volantu si lze nastavit ve trech urovnich. Ja jezdim na nejlehci a vrtet volantem abych udrzel auto na silnici fakt nemusim.
Veterany rsp. auta z osmdesatych let pripomina spise palubka toho vaseho Asiata.
My se bavíme o Tesle 3, Tesla X je ale dost jiná
My se bavíme o Tesle 3, Tesla X je ale dost jiná úroveň.
Evidentně jste nejel ve veteránu z 80tých let, ale mě palubka TM3 připomíná jednoho mého veterána, akorát vynechali budíky.
Mini classic
Pravda to jsem nejel.
Pravda to jsem nejel.
Vy jste evidentně zase nejel v M3. Ta palubka v Mini se tomu
Vy jste evidentně zase nejel v M3. Ta palubka v Mini se tomu vůbec nepodobá.
Krucipisku ELEKTROMOBILE , jo to by bylo bylo neco, jo to by
Krucipisku ELEKTROMOBILE , jo to by bylo bylo neco, jo to by bylo bylo neco, jo to by bylo bylo neco ku zdaru…
cože by bylo?? 🙂 ale joo mě by zajmal counter
cože by bylo?? 🙂 ale joo mě by zajmal counter předobjednávek jak si TM3 vede koho taky ne že 😉
19. října 1987 se akciové trhy po celém světě se
19. října 1987 se akciové trhy po celém světě se zhroutily a investoři čelili nové šokující realitě. Tzv. Černé pondělí před 30 lety bylo prvním krachem na trhu, z kterého mohou být obviňovány automatické obchodní programy….
fxstreet.cz/zpravodajstvi-92683.html
Mám dotaz na majitele aut s pokročilou asistencí jako je
Mám dotaz na majitele aut s pokročilou asistencí jako je ProPilot2 a jiné podobné. Jak se chová auto pokud ho řídím já a chci předjíždět předemnou jedoucí vozidlo. Prvně akceleruji v závětří předemnou jedoucího auta, zaplý blinkr že budu předjíždět a když jsem relativně kousek za tím vozidlem tak rychleji vybočím vlevo a dál akceleruji abych ho předjel? Nezabrání mi autopilot (i když není zaplej) v akceleraci a nezačne silně brzdit, protože se rychle blížím k předemnou jedoucímu vozidlu? Má s tímhle někdo zkušenost? Slyšel jsem že třeba Volvo XC60 má tuhle špatnou vlastnost, tak bych rád zjistil co je na tom pravdy i u jiných automobilů.
V Tesle lze nastavit jak ma v techto situacich reagovat. Me
V Tesle lze nastavit jak ma v techto situacich reagovat. Me napriklad varuje akusticky. Nutno vsak dodat, ze s Teslou neni jakekoli rozjizdeni v zavetri nutne, ba naopak fakt je lepsi pridavat plyn az v protismeru, jinak hrozi, ze tam vyjet nestihnete…
Tesla je lehce řečeno přemotorovaná a tak věřím že to
Tesla je lehce řečeno přemotorovaná a tak věřím že to bude jak říkáte. Jiné to ale bude u Nissanu, Volkswagenu a dalších. Nejvíce mne zajímá právě ten Nissan, protože to je zatím největší kandidát na nákup.
Dovolim si reagovat i kdyz uplne nesplnuji to co pisete, ale
Dovolim si reagovat i kdyz uplne nesplnuji to co pisete, ale jezdim VW CC, ktery nema tyto systemy, ale ma napr dobrzdovani v kolone. Akusticky pipa, pak na pristrojovce ukazce cervene auticko, nastavi brzdy na vetsi intenzitu a kdyz porad nic, tak brzdi, aby zamezilo fatalni srazce. Nutno dodat, ze to do posledni chvile nechava na ridici a pak sice brzdi, ale nedobrzdi. ;o)
Prakticka zkusenost i pri tom co popisujete:
Nejak jsem se zamyslel, ten predemnou z neznameho duvodu pribrzdil, VW CC ma 180k a ja plyn na podlaze v S rezimu s DSG a podvozen ACC na sport rezim. Senzory vyhodnotili kritickou situaci, kdyz uz jsem si toho ovsem i vsiml ja a prudce trhnul volantem, abych ho nenapalil zezadu. Lec asistent mi dupnul na brzdu, kdyz jsem byl roh na roh a ja pri brzdeni a zjisteni, ze nejsem panem vozu trhnul zpet do pruhu. ;o) super manevr.
Nouzový brždění bych dokázal pochopit. To prostě sw
Nouzový brždění bych dokázal pochopit. To prostě sw zachraňuje situaci při nepozornosti řidiče. Já měl spíše na mysli opravdu předjíždění kdy sw má dost indicií že se jedná o předjížděcí manévr a tak je logické že se přiblížím k předemnou jedoucímu vozidlu. Tím myslím hlavně blinkr a taky přidání plynového pedálu.
jj. Otazku jsem pochopil. Proto jsem hled psal, ze je to
jj. Otazku jsem pochopil. Proto jsem hled psal, ze je to trosku OT. Nejsem si jisty, kolik lidi tu bude mit auto s pozadovanym systemem.
mne toyota zosiluje brzdy, a to je casto neprijemne, hlavne v
mne toyota zosiluje brzdy, a to je casto neprijemne, hlavne v kolonach, lebo miesto ocakavaneho pribrzdenia, ma to kopne na celne sklo.
chova sa to imbecilne.
ocenujem varovanie pred zrazkou, da sa nastavit ako citlivo, mam velmi citlivo, takze varuje. ak by som nezabrzdil, vraj to zabrzdi samo. no nema gule to skusat na novom aute. okrem ineho to musi byt pred nim ozaj auto, nie kos alebo karton. porovnava si obrazky realnych aut.
varovanie vybocenia z pruhu mam vypnute, pipa to v jednom kuse.
toyota ma debilne nastaveny pojazd na jednotke, ak je mierny kopec, treba byt nohou na plyne. a niekedy prosto len aj mierne pustenie spojky zastavi motor. toto mi koncern ani renault nerobieval.
toyota ma menej pocitovo stabilny podvozok, a nad 100 km/h musim neustale trntat do volantu a korigovat. pri koncerne a renaulte som nikdy nic take nemusel robit.
Díky za střízlivej pohled na auto. To jsou přesně ty
Díky za střízlivej pohled na auto. To jsou přesně ty detaily který jsem měl na mysli. Takový informace co vám v showroomu ani v recenzích nikde neřeknou a vy je zjistíte až pozdě. Jsou prostě věci s kterýma se dá sžít, s kterýma se dá smířit a taky věci který prostě člověk nepřekousne.
Odporúčam jazdený Megane 2 s motorom 1.4i 16V. Nikto Vám
Odporúčam jazdený Megane 2 s motorom 1.4i 16V. Nikto Vám to neukradne a jediné čo sa kazí sú 1 z 4 polské cievky po 20 Euro každých 30-50 000 km ktoré sa rovnakého typu montujú do vačšiny rôznych značiek. Nehrdzavie, drží na ceste, funguje. Nesužuje ho Euro 6, čo spôsobuje že atm. motory 1.6 s viac kW sú strašne lenivé oproti kedysi lenivo označovanému 1.4i 😀
mne to v hybridnej RAVke pipa ako besne, ale brzdi/pridava to
mne to v hybridnej RAVke pipa ako besne, ale brzdi/pridava to samo iba ak mam zapnuty adaptivny tempomat.
To je dle mýho ještě akceptovatelné.
To je dle mýho ještě akceptovatelné.
Software je nastavený tak, že když to uděláš, dá ti
Software je nastavený tak, že když to uděláš, dá ti pár facek a vysadí tě na nejbližší stanici autobusu.
Tak toho jsem se obával. Je to asi nejblbější možnost.
Tak toho jsem se obával. Je to asi nejblbější možnost. Buď řídím já, nebo autopilot. Dohromady to bude dělat jen problémy. Věřím že to nebude jediná sw chyba která bude způsobovat nepříjemné a rizikové situace. Přitom by stačilo aby sw bral na vědomí že mám zaplý blinkr, chci předjíždět a tak mi nebránil přílišnou opatrností.
hnus, bez palubovky to néci, tablet jako navigaci sem si tam
hnus, bez palubovky to néci, tablet jako navigaci sem si tam mohl domontovat taky ;))
A na co tu palubovku potřebuješ? Abys viděl, jestli už je
A na co tu palubovku potřebuješ? Abys viděl, jestli už je zahřátý motor? Jestli máš dost vysoké otáčky na přeřazení? Jestli jsi nenechal zataženou brzdu? Toto je elektromobil!
no rozhodně v palubovce chci v zorným uhlu pred sebou když
no rozhodně v palubovce chci v zorným uhlu pred sebou když ne HUD na celý sklo tak alespon vlastní displej řidiče a na něm budíky a ukazatele a teploty a tlaky a baterku a všecko. A na středovým velkým displaji tak 17″ dotykáč naštort chci navigaci a fíčovinky nastavování káry a audia jako má S/X 😉 A klidně když by TESLA neškudlila by se hodil i displej manželce vedle do palubovky spolujezdce dotykovej 24″ našířku aby mohla sledovat TV/ Youtube, mejlovat zajízdy, skajpovat případně rozšířený mapy. To tě ještě nikdy nenapadlo?? Luxus za málo peněz to je to oč tu běží a nikoli naopak kuchynskou linku s tabletem za hodně 1,5 MEGA 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Kruxipisku, jezdete dale s tim, co mate. Na zmeny jste uz
Kruxipisku, jezdete dale s tim, co mate. Na zmeny jste uz prilis neflexibilni..
hlavně klid a nohy v teple třeba si to přečte i Elon,
hlavně klid a nohy v teple třeba si to přečte i Elon, chytne se za nost, veme mě do party a pak vám tu palubovku přemaluju všem 😉
Už si nudnej.
Už si nudnej.
Zacina mi pripominat Jenju s jeho „Designeri Tesly sou
Zacina mi pripominat Jenju s jeho „Designeri Tesly sou debilove!“
Máš pravdu strécu, designeři vnitřku Tesly 3 jsou
Máš pravdu strécu, designeři vnitřku Tesly 3 jsou největší břídilové v USA, to je parodie na auto, dyť to vypadá jak hračka a za 1,5 mega to kupují asi voliči debila Babiše.
Hlavně ten Franz von Holzhausen co s tebou odmítl jít na
Hlavně ten Franz von Holzhausen co s tebou odmítl jít na rande 😀
Tiez som najskor hundral ale neskor som si uvedomil, ze je to
Tiez som najskor hundral ale neskor som si uvedomil, ze je to vlastne dobre. Takto si mozem customizovat palubovku sam, napriklad nejakymi tuningovimy budikmi. Kazdopadne chce to vidiet nazivo ako to vypada ale uz sa nemozem dockat.
Hlavně nezapomeň dávat bacha na cestu.
Hlavně nezapomeň dávat bacha na cestu.
jo kdyby to alespon melo HUD v základu tak držím hubu 🙂
jo kdyby to alespon melo HUD v základu tak držím hubu 🙂
To bys mohl i tak 🙂
To bys mohl i tak 🙂
já si konspiračně myslím že Elon tu TM3 dal zpizdit
já si konspiračně myslím že Elon tu TM3 dal zpizdit tabletem s imitací kuchynský linky schválně 😉 To aby nenasrr příliš mnoho fosiláků páč kdyby TM3 udělal perfektně s HUD nebo 3-ma displejema tak ten mega zájem tzn. tak +1.000.000 předobjednávek fosilní by ropáci nerozdýchali a byla by válka 😉
PS: víte z historie jaký fofr to tenkrát byl když vyrobily kvalitní 3-jku… s 6-sti válcem 2-ů litr ;))
cs.wikipedia.org/wiki/BMW_%C5%99ady_3_(E36)
Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro
Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové. Počty vyrobených kusů BMW řady 3 :
1. generace (E21): 1 364 039 ks
2. generace (E30): 2 339 251 ks
3. generace (E36): 2 745 780 ks
4. generace (E46): 3 266 885 ks
5. generace (E90): 3 102 345 ks
6. generace (F30): dosud cca 1 200 000 Ks
auto.idnes.cz/historie-bmw-3-0dn-/auto_ojetiny.aspx?c=A151006_183147_auto_ojetiny_hig
Slavná trojka?
Já nejdřív myslel, že máš na mysli:
Slavná trojka?
Já nejdřív myslel, že máš na mysli: Cipísek, Kuk a Vondrák. Pěkne jste se tu sešli.
OT Ti uz urcite „dosud cca 1 200 000 Ks“ hodnotnych prispevku
OT Ti uz urcite „dosud cca 1 200 000 Ks“ hodnotnych prispevku taky dohromady dali… Konec OT
Ved prave preto je lepsie mat nevyhnutne info pred sebou.
Ved prave preto je lepsie mat nevyhnutne info pred sebou.
ale jako jo, kdyby ten displej byl na straně řidiče a
ale jako jo, kdyby ten displej byl na straně řidiče a klidně 2-hý na straně spolujezdce a ten třetí naštorc uprostřed a s klasickou oblou estetickou obrubou palubovky tak necekám 😉 Každej at si nakonfiguruje tam třeba tetris :))
drsnysvet.cz/tajna-funkce-v-ruskem-voze-takhle-se-spousti/
ale podstatny pro mě je aby řidič mel před sebou vlastní palubní displej s budíkama teploty motóru, teploty baterie, dojezdem, kontrolkou mazání… 🙂 prostě aby se cítil jako v kokpitu!! a ne nějaká trapná vodrbaná parodie na tablet uprostřed navšecko s imitací obložení kuchnský linky. Dyt 24″ displej dneska stojí jen 3.000 CZK tak vo co devole v káře za 1,5 MEGA!! 😉