Jak se jezdí v elektromobilu Tesla Model 3? Podívejte se na video!

Kalifornská firma OCDetailing se zabývá úpravami vozů a v repertoáru má mimo jiné i značku Tesla. Pár videí podrobně prozkoumávajících Model 3 už zveřejnili, teď je na řadě projížďka.

Joseph Torbati z firmy OCDetailing vám ukáže jak se jezdí v elektromobilu Tesla Model 3
foto: OCDetailing

Joseph Torbati ze společnosti OCDetailing vzal elektromobil Tesla Model 3 se svolením zákazníka na projížďku. A dopodobna popisuje své dojmy z auta.

Asi nejdůležitější poznatek, který si z patnáctiminutové projížďky odnesl je ten, že i Tesla Model 3 se cítíte jako v opravdové Tesle. Což dá rozum.

Torbati se předtím projel v nespočtu elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X, takže jeho zkušenosti mají nemalou vypovídací hodnotu. Pochvaluje si třeba dostatek výkonu a zrychlení.

48 Comments on “Jak se jezdí v elektromobilu Tesla Model 3? Podívejte se na video!”

      1. Tiež som toho názoru že je to zlozvyk alebo lepšie
        Tiež som toho názoru že je to zlozvyk alebo lepšie povedané neschopnosť. Poznám niekoľko takých šoférov ktorý jednoducho nevedia držať stabilne lajnu a takto kývajú s volantom. Neznášam potom ten pocit ako mi hádže hlavu z jednej strany na druhú. Šofér to nevníma ale spolujazdec áno.

      2. Citlivost posilovace, resp. tuhost volantu si lze nastavit ve
        Citlivost posilovace, resp. tuhost volantu si lze nastavit ve trech urovnich. Ja jezdim na nejlehci a vrtet volantem abych udrzel auto na silnici fakt nemusim.
        Veterany rsp. auta z osmdesatych let pripomina spise palubka toho vaseho Asiata.

  1. 19. října 1987 se akciové trhy po celém světě se
    19. října 1987 se akciové trhy po celém světě se zhroutily a investoři čelili nové šokující realitě. Tzv. Černé pondělí před 30 lety bylo prvním krachem na trhu, z kterého mohou být obviňovány automatické obchodní programy….

    fxstreet.cz/zpravodajstvi-92683.html

  2. Mám dotaz na majitele aut s pokročilou asistencí jako je
    Mám dotaz na majitele aut s pokročilou asistencí jako je ProPilot2 a jiné podobné. Jak se chová auto pokud ho řídím já a chci předjíždět předemnou jedoucí vozidlo. Prvně akceleruji v závětří předemnou jedoucího auta, zaplý blinkr že budu předjíždět a když jsem relativně kousek za tím vozidlem tak rychleji vybočím vlevo a dál akceleruji abych ho předjel? Nezabrání mi autopilot (i když není zaplej) v akceleraci a nezačne silně brzdit, protože se rychle blížím k předemnou jedoucímu vozidlu? Má s tímhle někdo zkušenost? Slyšel jsem že třeba Volvo XC60 má tuhle špatnou vlastnost, tak bych rád zjistil co je na tom pravdy i u jiných automobilů.

    1. V Tesle lze nastavit jak ma v techto situacich reagovat. Me
      V Tesle lze nastavit jak ma v techto situacich reagovat. Me napriklad varuje akusticky. Nutno vsak dodat, ze s Teslou neni jakekoli rozjizdeni v zavetri nutne, ba naopak fakt je lepsi pridavat plyn az v protismeru, jinak hrozi, ze tam vyjet nestihnete…

        1. Dovolim si reagovat i kdyz uplne nesplnuji to co pisete, ale
          Dovolim si reagovat i kdyz uplne nesplnuji to co pisete, ale jezdim VW CC, ktery nema tyto systemy, ale ma napr dobrzdovani v kolone. Akusticky pipa, pak na pristrojovce ukazce cervene auticko, nastavi brzdy na vetsi intenzitu a kdyz porad nic, tak brzdi, aby zamezilo fatalni srazce. Nutno dodat, ze to do posledni chvile nechava na ridici a pak sice brzdi, ale nedobrzdi. ;o)
          Prakticka zkusenost i pri tom co popisujete:
          Nejak jsem se zamyslel, ten predemnou z neznameho duvodu pribrzdil, VW CC ma 180k a ja plyn na podlaze v S rezimu s DSG a podvozen ACC na sport rezim. Senzory vyhodnotili kritickou situaci, kdyz uz jsem si toho ovsem i vsiml ja a prudce trhnul volantem, abych ho nenapalil zezadu. Lec asistent mi dupnul na brzdu, kdyz jsem byl roh na roh a ja pri brzdeni a zjisteni, ze nejsem panem vozu trhnul zpet do pruhu. ;o) super manevr.

          1. Nouzový brždění bych dokázal pochopit. To prostě sw
            Nouzový brždění bych dokázal pochopit. To prostě sw zachraňuje situaci při nepozornosti řidiče. Já měl spíše na mysli opravdu předjíždění kdy sw má dost indicií že se jedná o předjížděcí manévr a tak je logické že se přiblížím k předemnou jedoucímu vozidlu. Tím myslím hlavně blinkr a taky přidání plynového pedálu.

            1. mne toyota zosiluje brzdy, a to je casto neprijemne, hlavne v
              mne toyota zosiluje brzdy, a to je casto neprijemne, hlavne v kolonach, lebo miesto ocakavaneho pribrzdenia, ma to kopne na celne sklo.

              chova sa to imbecilne.

              ocenujem varovanie pred zrazkou, da sa nastavit ako citlivo, mam velmi citlivo, takze varuje. ak by som nezabrzdil, vraj to zabrzdi samo. no nema gule to skusat na novom aute. okrem ineho to musi byt pred nim ozaj auto, nie kos alebo karton. porovnava si obrazky realnych aut.

              varovanie vybocenia z pruhu mam vypnute, pipa to v jednom kuse.

              toyota ma debilne nastaveny pojazd na jednotke, ak je mierny kopec, treba byt nohou na plyne. a niekedy prosto len aj mierne pustenie spojky zastavi motor. toto mi koncern ani renault nerobieval.

              toyota ma menej pocitovo stabilny podvozok, a nad 100 km/h musim neustale trntat do volantu a korigovat. pri koncerne a renaulte som nikdy nic take nemusel robit.

              1. Díky za střízlivej pohled na auto. To jsou přesně ty
                Díky za střízlivej pohled na auto. To jsou přesně ty detaily který jsem měl na mysli. Takový informace co vám v showroomu ani v recenzích nikde neřeknou a vy je zjistíte až pozdě. Jsou prostě věci s kterýma se dá sžít, s kterýma se dá smířit a taky věci který prostě člověk nepřekousne.

                1. Odporúčam jazdený Megane 2 s motorom 1.4i 16V. Nikto Vám
                  Odporúčam jazdený Megane 2 s motorom 1.4i 16V. Nikto Vám to neukradne a jediné čo sa kazí sú 1 z 4 polské cievky po 20 Euro každých 30-50 000 km ktoré sa rovnakého typu montujú do vačšiny rôznych značiek. Nehrdzavie, drží na ceste, funguje. Nesužuje ho Euro 6, čo spôsobuje že atm. motory 1.6 s viac kW sú strašne lenivé oproti kedysi lenivo označovanému 1.4i 😀

      1. Tak toho jsem se obával. Je to asi nejblbější možnost.
        Tak toho jsem se obával. Je to asi nejblbější možnost. Buď řídím já, nebo autopilot. Dohromady to bude dělat jen problémy. Věřím že to nebude jediná sw chyba která bude způsobovat nepříjemné a rizikové situace. Přitom by stačilo aby sw bral na vědomí že mám zaplý blinkr, chci předjíždět a tak mi nebránil přílišnou opatrností.

      1. no rozhodně v palubovce chci v zorným uhlu pred sebou když
        no rozhodně v palubovce chci v zorným uhlu pred sebou když ne HUD na celý sklo tak alespon vlastní displej řidiče a na něm budíky a ukazatele a teploty a tlaky a baterku a všecko. A na středovým velkým displaji tak 17″ dotykáč naštort chci navigaci a fíčovinky nastavování káry a audia jako má S/X 😉 A klidně když by TESLA neškudlila by se hodil i displej manželce vedle do palubovky spolujezdce dotykovej 24″ našířku aby mohla sledovat TV/ Youtube, mejlovat zajízdy, skajpovat případně rozšířený mapy. To tě ještě nikdy nenapadlo?? Luxus za málo peněz to je to oč tu běží a nikoli naopak kuchynskou linku s tabletem za hodně 1,5 MEGA 😉

        kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

            1. já si konspiračně myslím že Elon tu TM3 dal zpizdit
              já si konspiračně myslím že Elon tu TM3 dal zpizdit tabletem s imitací kuchynský linky schválně 😉 To aby nenasrr příliš mnoho fosiláků páč kdyby TM3 udělal perfektně s HUD nebo 3-ma displejema tak ten mega zájem tzn. tak +1.000.000 předobjednávek fosilní by ropáci nerozdýchali a byla by válka 😉

              PS: víte z historie jaký fofr to tenkrát byl když vyrobily kvalitní 3-jku… s 6-sti válcem 2-ů litr ;))

              cs.wikipedia.org/wiki/BMW_%C5%99ady_3_(E36)

              1. Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro
                Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové. Počty vyrobených kusů BMW řady 3 :

                1. generace (E21): 1 364 039 ks
                2. generace (E30): 2 339 251 ks
                3. generace (E36): 2 745 780 ks
                4. generace (E46): 3 266 885 ks
                5. generace (E90): 3 102 345 ks
                6. generace (F30): dosud cca 1 200 000 Ks

                auto.idnes.cz/historie-bmw-3-0dn-/auto_ojetiny.aspx?c=A151006_183147_auto_ojetiny_hig

                1. Slavná trojka?
                  Já nejdřív myslel, že máš na mysli:

                  Slavná trojka?
                  Já nejdřív myslel, že máš na mysli: Cipísek, Kuk a Vondrák. Pěkne jste se tu sešli.

                2. OT Ti uz urcite „dosud cca 1 200 000 Ks“ hodnotnych prispevku
                  OT Ti uz urcite „dosud cca 1 200 000 Ks“ hodnotnych prispevku taky dohromady dali… Konec OT

      1. ale jako jo, kdyby ten displej byl na straně řidiče a
        ale jako jo, kdyby ten displej byl na straně řidiče a klidně 2-hý na straně spolujezdce a ten třetí naštorc uprostřed a s klasickou oblou estetickou obrubou palubovky tak necekám 😉 Každej at si nakonfiguruje tam třeba tetris :))

        drsnysvet.cz/tajna-funkce-v-ruskem-voze-takhle-se-spousti/

        ale podstatny pro mě je aby řidič mel před sebou vlastní palubní displej s budíkama teploty motóru, teploty baterie, dojezdem, kontrolkou mazání… 🙂 prostě aby se cítil jako v kokpitu!! a ne nějaká trapná vodrbaná parodie na tablet uprostřed navšecko s imitací obložení kuchnský linky. Dyt 24″ displej dneska stojí jen 3.000 CZK tak vo co devole v káře za 1,5 MEGA!! 😉

Napsat komentář