Nissan po novém Nissanu Leaf představil také inovovanou elektrododávku e-NV200. Je vybavena stejnou 40kWh baterií a nabízí dojezd 280 km NEDC.
foto: Nissan
Původní verze elektrické dodávky Nissan e-NV200 měla, stejně jako původní Nissan Leaf, baterii o kapacitě 24 kWh (30kWh verze se dodávka nedočkala). A nabízela dojezd 170 km NEDC.
Nová verze s větší baterií má NEDC dojezd 280 km, EPA odhad je pak reálnějších 193 km. Nová verze Nissan e-NV200 se 40kWh baterií bude v Evropě k objednání na konci letošního roku.
foto: Nissan
Nová baterie s kapacitou 40 kWh není ani o píď větší, než ta původní 24 kWh, takže nová verze dodávky nabízí i stejné přepravní možnosti. K dispozici bude opět 4- nebo 5-ti dveřová varianta.
Výkon elektromotoru je 80 kW/109 koní (360 V) při 254 Nm. Palubní nabíjení má výkon 6,6 kW. Max. rychlost je omezena 123 km/h a zrychlení 0-100 km/h zvládne za 14 sekund.
foto: Nissan
Elektromobil maximálně uveze 694 kg a nákladní prostor má rozměry 2040 mm délky, 1500 mm šířky a 1358 mm výšky. Objem přepravního prostoru je 4,2 m3.
dotace 600 tis Kč
Obce i kraje mohou opět žádat o dotace
dotace 600 tis Kč
Obce i kraje mohou opět žádat o dotace na ekologická auta
Příjem žádostí poběží až do 27. září 2018.
http://dotace.snadno.eu/Elektromobilita.html
Mohli by začít nabízet pouze akumulátorový upgrade dosud
Mohli by začít nabízet pouze akumulátorový upgrade dosud vyrobených e-NV200 24 kWh na 40 kWh. Jestli se celý pack nezměnil, tak to bude otázka změny části softwaru BMS.
Myslíte, že battery pack navýšil kapacitu o 65% a zůstal
Myslíte, že battery pack navýšil kapacitu o 65% a zůstal rozměrově stejný? To je asi blbost, že?
Možná byste udělal lépe, kdyby jste si nejprve přečetl
Možná byste udělal lépe, kdyby jste si nejprve přečetl článek… Podobná situace nastala při uvedení 30 kWh verze z původní 24 kWh 1.gen Leafu. Akupack ani velikost samotných článků se nezměnila, došlo pouze ke zvýšení energetické hustoty samotných článků, tedy fyzické zvýšení hmotnosti.
Dle vyjádření výrobce dokázal v současné době navýšit kapacitu o více jak 65%, což je výborný výsledek při zachování původních rozměrů. Akupack současné generace Leafu (2.gen) je stejný jako v původním Leafu (většina komponent je převzatá nebo inovovaná). Je tedy možné nainstalovat do Leafa r.v. např. 2012 akupack s 40 kWh! Leaf a e-NV200 nemají stejné akupaky – liší se uspořádáním modulů = rozdílný tvar (kapacita i nominální napětí zůstává stejné). Tento jev již nastal ve více EV modelech např. BMW i3 (22 – 33 kWh), VW e-Golf (24,4 – 35,8 kWh), Kia Soul (27 – 30 kWh – to možná víte).
Honda zavře továrnu v domovském Japonsku, bude se
Honda zavře továrnu v domovském Japonsku, bude se soustředit hlavně na elektromobily
zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/honda-zavre-tovarnu-v-domovskem-japonsku-bude-se-soustredit-hlavne-na-elektromobily-1338198
Toyota po 56 letech ukončila výrobu v Austrálii. VW
Toyota po 56 letech ukončila výrobu v Austrálii. VW přesouvá výrobu Superbů do NDR. Škatulata hejbejte se.
bude se soustředit? Vrať se do televyze! Tam se mluví
bude se soustředit? Vrať se do televyze! Tam se mluví hotntotsky.
Ač se to nezdá, je to česky gramaticky správně.
Ač se to nezdá, je to česky gramaticky správně.
A proč hrozilo, že to není gramaticky správně,
A proč hrozilo, že to není gramaticky správně, případně jak by to mělo být formulováno lépe?
Bude jít a podobné blbosti lze vyjádřit jinak: například
Bude jít a podobné blbosti lze vyjádřit jinak: například – půjde, soustředí se, v budoucnosti se soustředí…..asi myslel
Mě to jako blbost naprosto nepřipadá a zní mi to naprosto
Mě to jako blbost naprosto nepřipadá a zní mi to naprosto normálně a to mi už dávno není náct. „Půjde“ bych do toho v životě nenarouboval, „soustředí se“ nevyjadřuje budoucí činnost a „v budoucnosti se soustředí“ je už moc dlouhý do huby. Takže za mne naprosto nevidím problém.
To mám spíš problém v výrazem Česko. Až se vodtrne Morava tak to asi bude Moravsko :))))
no pod 990 klacku to asi nepujde viz new Leaf, takze skoda :/
no pod 990 klacku to asi nepujde viz new Leaf, takze skoda :/
Cena? Dotace na firmu?
Cena? Dotace na firmu?
Cena by měla být totožná s původní verzí, tedy asi 880
Cena by měla být totožná s původní verzí, tedy asi 880 000 Kč. O dotacích podrobně zde.
Dyť ty dotace co se postovali jsou staré.
Dyť ty dotace co se postovali jsou staré.
„….příjem bude otevřený do 17. 9. 2017…..“ takže při
„….příjem bude otevřený do 17. 9. 2017…..“ takže při pohledu do kalendáře zase nic. Nicméně dotace je stavěna tak, že pokud firma má v majetku pouze část objektu ve kterém se i bydlí (dole obchody firmy, nahoře byty vlastní lidi – celkově SVJ) tak má smolíka a utře nos, dotace nehrozí.