Britský magazín AutoExpress přinesl podrobnou zprávu o plánech Škoda v oblasti elektromobility. Ty zahrnují mimo jiné SUV, hatchback a další vozy.
foto: Škoda Auto
Prvním elektrifikovaným vozem se značkou Škoda bude plug-in hybridní Superb založený na technologii Volkswagen Passat GTE. Na trh půjde už za dva roky.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobily Škoda nebudou mít vlastní značku a nebudou ani oholené jako Tesla Model 3
Na letošním autosalonu ve Frankfurtu se objevila vylepšená studie elektromobilu Škoda Vision E. Výrobní verze půjde na trh v roce 2020 a půjde o v pořadí třetí model koncernu Volkswagen na platformě MEB (po Volkswagen I.D. a Audi e-tron).
Podle magazínu AutoExpress bude mít značka Škoda s ohledem na elektromobilitu stejnou prioritu jako německé značky. Je totiž klíčová především na čínském trhu.
Magazín dále píše, že krátce po Vision E půjde na trh také luxusní plně elektrické SUV, velikostně někde mezi novými modely Kodiaq a Karoq. Mohl by se jmenovat „Amiq, Eliaq nebo Anuq“ a stát bude hodně přes 1,25 milionu korun.
Na opačné straně cenového spektra by pak měla Škoda začít vyrábět také malý plně elektrický hatchback. Už se spekuluje o tom, že se s ním vrátí název Felicia, sesterský vůz elektromobilu Volkswagen I.D.
Velikostně má být někde na úrovni Rapid Spaceback, cenově pak kolem 750 000 Kč. Do roku 2025 by pak Škoda měla vrhnout na trh ještě dva další elektromobily – crossover a sportovní kupé, dost možná inspirované legendární Škodou 110R.
Nissan leaf2. Ohlasena cena zaklanej verzie 36100€. Dost
Nissan leaf2. Ohlasena cena zaklanej verzie 36100€. Dost velke navysenie ceny. A to neratam 7000€ zlavy na tento rok. Uz to vyzeralo, ze sa sareho leafa neoplati kupit. Ale 10000€ navyse je na zvazenie…. Pre mna celkom sklamanie. Cakal som zaklad okolo 32000. Kurna vsetci hovoria o zlacnovani elektromobilov a furt je to drahsie a drahsie.
Cena v Německu v základu s nástěnnou nabíječkou je 34
Cena v Německu v základu s nástěnnou nabíječkou je 34 tis. EUR, tedy je to pořád stejná písnička, přes 1 mil. za dobře vybavené auto.
Ved prave preto som bez nabijacky ocakaval 32-33k. Uvidime s
Ved prave preto som bez nabijacky ocakaval 32-33k. Uvidime s akou vybavou bude na slovenskom trhu. Michal
Tak oni se teď především snaží zvyšovat kapacitu
Tak oni se teď především snaží zvyšovat kapacitu baterií. Já neočekávám, že cena nových aut bude nižší než cca 35 000 EUR v dohledné době. Nemluvím i C-zero a podobných. Ale ojetá auta začínají být zajímavá.
Vzdy jsem kupoval „Skoda first“. Ted mam uz dva plne
Vzdy jsem kupoval „Skoda first“. Ted mam uz dva plne elektricke Japonce a o Skodu ani nekobrtnu. Tak rychle jsem hodil zasady pres palubu. A zrejme nebudu sam.
Hrozně se všichni těšíme na tu záplavu konceptů na
Hrozně se všichni těšíme na tu záplavu konceptů na každém autosalonu až do roku 2020(2022). Jsem přímo napnut, co hezkého koncepčního bude mít Škoda v Los Angeles 🙂
Vision E třetí generace
Vision E třetí generace
Šáde hybrid Superb techno Passat GTE na trh půjde možná
Šáde hybrid Superb techno Passat GTE na trh půjde možná až za 3 roky možná se bude děla v germánii 😉
A Fóbije už je vodvařená tak zreinkarnujeme Felicii, ach jo šáde :)))
Škoda by si měla změnit název na Bude nebo Má Být.
Škoda by si měla změnit název na Bude nebo Má Být.
a kde to jako budou vyrábět a kde budou brát baterie pokud
a kde to jako budou vyrábět a kde budou brát baterie pokud hovoří o masové produkci ??
Baterie budou brát z baterkárny v Bolce, kterou si tam VW
Baterie budou brát z baterkárny v Bolce, kterou si tam VW objednal. Ten co ho pohladil Grygar to všechno ví.
Cenově dostupný elektromobil v roce 2021 za 750 000,- je
Cenově dostupný elektromobil v roce 2021 za 750 000,- je dost mimo mísu. Za tu cenu je Nissan Leaf už několik let. V roce 2021 se bavme maximálně o 500 000,- jinak nejde o cenovou dostupnost.
Souhlas! Leaf 2 bude v té době jako ojetina rozhodně
Souhlas! Leaf 2 bude v té době jako ojetina rozhodně dostupnější.
Podle mě asi myslí cenově dostupný, ale s velkým dojezdem
Podle mě asi myslí cenově dostupný, ale s velkým dojezdem 500 Km+. Pro drtivou většinu lidí je dnešní leaf za 750 tis. s dojezdem reálně kolem 150 Km jen takovou technickou perličkou.
Pokud za tu samou cenu bude za tři roky auto s 3x takovou kapacitou baterie, tak už se dá mluvit o tom že by se to mohlo masově prodávat.
Nebude, to ti garantuju
Nebude, to ti garantuju
Základní parametry auta, které si představuje běžný
Základní parametry auta, které si představuje běžný český řidič jsou:
1. Dojezd do Chorvatska na jedno nabití
2. Vzhled na úrovni prémiových aut
3. Cena 400 tis.
4. Záruka na baterii 300 tis. km.
Pokud bude každých 30 km nabíjecí stanice, tak už pomalu budou docházet našim řidičům argumenty proč nekoupit…..
Nebuďte zbytečně skromný, Dojezd do Chorvatska A ZPĚT na
Nebuďte zbytečně skromný, Dojezd do Chorvatska A ZPĚT na jedno nabití, aby to bylo lepší než spalovák a nemusel nabíjet drahou elektřinu v kempu. 🙂
Ha, tak s tímhle argumentem jsem nepočítal, takže to zase
Ha, tak s tímhle argumentem jsem nepočítal, takže to zase nebude pro čecháčka zajímavý 🙂
taky mě pobavilo u superba „už za dva roky“ u technologie,
taky mě pobavilo u superba „už za dva roky“ u technologie, která už jezdí na silnici. Škoda Škody.
prý „už za dva roky“. Hehe. Jakože už za dva roky bude
prý „už za dva roky“. Hehe. Jakože už za dva roky bude Superb hybrid pro debily v ČR zkousnutelný? A to bude první jakože elektrický model? A opravdu elektrický v nedohlednu? No tak to holt i čínští výrobci to tu zaplaví elektromobily dříve než zdejší automobilka. Budiž ji země lehká. Měli by začít trénovat skoky do rakve. Ale krátkodobý zisk si akcionáři ještě užijí.
Čína nestíhá vyrábět auta ani sama pro sebe, takže
Čína nestíhá vyrábět auta ani sama pro sebe, takže žádná masivní expanze do světa není kapacitně reálně možná.
Čínská kvóta na elektra začne platit až 2019, takže Škoda jede úplně přesně podle plánů.
Vy jste mi ale optimista. Jestli vy nebudete nějaký
Vy jste mi ale optimista. Jestli vy nebudete nějaký manažer. Ty taky nevidí, neslyší, ale rádi slibují kraviny co nelze splnit.
Doporučuji 7min. video „Expert“ na YouTube.
Tesla začala před kolika lety? Nisan vyrábí Leaf jak
Tesla začala před kolika lety? Nisan vyrábí Leaf jak dlouho? A to jakože „škoda mluvit“ bude v zavádění výroby rychlejší? Ta o Budulínkovi je také výživná, zvlášť pokud má liška na ocase sedlo.
No, až ta Felda klesne na 400k tak to bude hodně populární
No, až ta Felda klesne na 400k tak to bude hodně populární auto. Ojeté za 250… (ale aspoň 40kWh a’la Zoe)
Tak doufám, že konkurence nabídne něco zajímavějšího.
Tak doufám, že konkurence nabídne něco zajímavějšího.