Tesla Model 3: první videa ukazují, že jde o jednoduché, prostorné auto

Dodávky elektromobilu Tesla Model 3 konečně nabírají na obrátkách. A objevují se i první videa a další podrobnější informace.

Manuál k Tesla Model 3 pro záchranáře ukazuje umístění vysokonapěťových komponent, např. elektromotoru
foto: Tesla

Tesla aktuálně zveřejnila manuál k Tesla Model 3 pro záchranáře (stáhnout). Už z předchozích manuálů k Tesla Model S a Tesla Model X vyplynuly zajímavé podrobnosti a manuál pro Model 3 není výjimkou.

Manuál například vysvětluje jak rozpoznat Tesla Model 3 od Tesla Model S (např. odlišný mechanismus klik dveří, odlišně orientovaný displej). Především ale ukazuje uložení vysokonapěťových komponent – baterie, elektromotoru, kabeláže.

Tesla Model 3 elektromobil manuál pro záchranáře

Vysokonapěťové kabely v Tesla Model 3
foto: Tesla

Manuál také zobrazuje ty části rámu auta, které jsou zpevněny ultra-vysokopevnostní ocelí. Kdo si chce detailněji prohlédnout interiér a exteriér auta, tomu je zase určeno nové video společnosti OCDetailing:

Electrek.co

113 Comments on “Tesla Model 3: první videa ukazují, že jde o jednoduché, prostorné auto”

  1. Frunk rant
    Tak zde vidíme názorný příklad toho, jak jsou

    Frunk rant

    Tak zde vidíme názorný příklad toho, jak jsou dinosauři líný jak vši a jak jsou pozadu! Když nejsou schopný ani s menší než polovoviční baterkou vyrobit auto s frunkem a místo toho stále jen vytvářej nepotřebnej „motorovej prostor“, kterej je na houno a nesmyslně ho vyplněj krabicema agregátů, aby to vypadalo jako že spalovák nebo co.
    Jedinou čestnou vyjímkou jest BMW i3, který bylo nadizajnovaný už v roce 2011 a je to navíc pidi auto, ale místo na frunk se v pohodě našlo. Ty dinosauři jsou fakt lemry líný zpátečnický. Ani Nissan se svým novým Leafem 1,5 tam nebyl schopnej dát frunk a ani Renault Zoe, kterej je snad i větší nebo stejně velikej jako i3.
    Schválně kolik těch slibovanejch 2020 dino-aut bude mít frunk? Bude ho mít VW iD, bude ho mít nějakej Mercedes EQ, bude ho mít některej ze Škoda elektropekáčů??? Až v roce 2020 otevřete „motor“ a bude vejrat na nabubřelý plastový krabice s blejskavejma nápisama a naaranžovanejma voranžovejma kabelama všude vokolo, tak se budete tý zabedněnosti jen smát :))))
    Hlavně, že maj dinosauři plnou hubu fantastický budoucnosti a chrlej jeden “ futuristickej“ koncept za druhým zatímco vám pak zase nabidnou další zastaralou plechofku :))))))

    Pěkně tu Tesla dokázala spojit velkou baterku s nabíječkou v jeden celek, stejně jako motor s jednoduchým převodem a nápravou v druhý celek. Pěkná jednoduchá konstrukce vozidla. 2 kompaktní věci vymontujete a máte skoro odstrojený drak auta. Oproti spalováku nebe a dudy. U Ska a Xka zbejvali ješte kilometry drátů a konektorů, nabíječka byla zvlášt pod zadníma sedačkama. U Y budou těch drátů extremně málo. Y to posune ještě dál.

    Tohodle se chytnou Číňani a budou sekat kopie M3 jak baťa cvičky. Schválně kdy se objevěj první kopie? 🙂
    Už nemusej kopírovat, schánět a ladit komplikovaný spalováky, ovládací softwéry, čipy řídících jednotek, převodovky, vejfuky, katalyzátory, chlazení. Baterky už maj dávno. elektromtor je jednoduchej a zbytek už co nevidět dotáhnou a nakonec zmáknou i ty evropský a americký krash testy a z nedostatečný bezpečnosti se posunou k dobrý. Pak to nabídnou za relativně směšný ceny a nebudou to stačit vyrábět jak jim lidi budou trhat ruce. To bude další velká rána pro západní automobilky a dopadnou jak kdysi věhlasné značky elektroniky, foťáků a počítačů. Zbydou jen prázdný značky s báječnou historií a nulovou budoucnosti. Číňani je skoupěj a budou je lepit na kdejakou pouťovou cetku, tak jak se to teď děje s Polaroidem, českou Eta, Leicou, Hasselbladem, Zeissem atd. :)))

  2. Jeden nadšenec se pokusil udělat kompletní seznam výbavy
    Jeden nadšenec se pokusil udělat kompletní seznam výbavy Modelu 3

    Standard Features
    18” Aero wheels (removable covers)
    Black Paint (others $1,000)
    “220” Mile Range
    32A included charger
    Top Speed 130 mph
    0-60 mph time of 5.6
    Curb weight 3549 lbs (3814 lbs Long Range)
    Home charging rate: 30 miles of range/hr (240V outlet, 32A)
    Cloth seating
    NO Autopilot/Self driving
    NO Driver profiles
    NO Power seats
    NO Auto dimming, power folding, heated side mirrors
    Power-adjustable side mirrors
    One-touch power windows throughout
    Auto dimming rear-view mirror
    Onboard maps and navigation
    Full LED exterior lighting
    Back-up camera
    Heated Front seats
    Wi-Fi and LTE internet connectivity
    Keyless entry and remote climate control with app
    Voice-activated controls
    Bluetooth hands-free calling and media streaming
    60/40 split folding rear seat to maximize cargo options
    Automatic emergency braking and collision avoidance
    Electronic stability and traction control
    15” touchscreen display
    Dual zone climate control system
    FM/Internet streaming radio
    Center console with open storage and two USB ports
    15″ touchscreen with onboard maps & navigation
    Wi-Fi and LTE internet connectivity
    Voice activated controls
    Eight airbags
    60/40 split folding rear seats
    4 year, 50,000 mile limited vehicle warranty
    8 year, 100,000 mile battery warranty

    Long Range ($9,000)
    Home charging rate: ?? miles of range/hr (240V outlet, 48A) [included charger is only 32amp]
    “310” Mile Range
    Top Speed 140 mph
    0-60 mph time of 5.1
    Curb weight 3814 lbs
    8 year, 120,000 mile battery warranty

    Premium Package ($5,000) none available separately
    Premium seating (not leather) and cabin materials
    Heated rear seats (heated front are standard)
    Open pore wood décor and two rear USBs
    12-way, power adjustable front seats, steering column
    Auto dimming, power folding, heated side mirrors
    Custom driver profiles
    Premium audio system with more power, tweeters, surround speakers and subwoofer
    Tinted glass roof with ultraviolet and infrared protection
    Auto dimming, power folding, heated side mirrors
    LED fog lamps
    Center console with covered storage and docking for two smartphones

    Enhanced Autopilot ($5,000)
    No autopilot standard!
    +$1,000 at later date

    Full Self-Driving Capability ($3,000)
    Requires Enhanced Autopilot
    Cannot yet be used
    +$1,000 at later date

    19” Sport wheels ($1,500)

    Non Black paint ($1,000)

    AWD ($?,000)
    Exact release date TBD

    Air Suspension ($?,000)
    Exact release date TBD

    Estimated Tax incentive dates (not estimated!)
    $7,500 Federal Tax Credit through 06/30/18
    $3,750 Federal Tax Credit 07/01/18 through 12/31/18
    $1,875 Federal Tax Credit 01/01/19 through 06/30/19
    No Federal Tax Credit after 06/30/19

        1. 15” šťouchScream display !! Jenom 15cka v roce 2018? no to
          15” šťouchScream display !! Jenom 15cka v roce 2018? no to je bída soudruzi. Dle mého odborného zkušeného nezaujatého světonázoru tý káře palubovku teda ale pěkně zpizdili !! žejo 🙂

          kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

          PS: kdoví jesi verze 2018 AWD bude 45″ HUD autopilot nejvyšší kategorie s lůžkovou úpravou v kyberspánku …. za 3 mega ;))

            1. sožé sožé sotomeléš :)) Si fakt dneska volaký zmetěný
              sožé sožé sotomeléš :)) Si fakt dneska volaký zmetěný poslouchej Kefalín, ják 30″ ?? poudal sem 42″ HUD integr přední celosklo z tekutejch standart za 3 mega a kino na strop, co bys chtěl taky míň?! TESLA bude kmitat za ty prachy žádný flákání vochcávky TMS-3 ;)))

              PS: rači koukej mi sem vyhekovat fotky z TESLA VESTEC SC ze soboty !! je Pondělí vodpoledne a článek nikde ! tak at to lítáááá :)))

  3. Je zajímavé sledovat reportáž z IAA např. v Autosalonu,
    Je zajímavé sledovat reportáž z IAA např. v Autosalonu, jak výrobci stále tlačí nové a nové spalováky a věří, že zvýší v následujícím roce prodej, asi ano, za cenu., že nebudou vyrábět EV, což se jim daří.

    https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2017/06/06/electric-car-sales-in-europe-moribund-awaiting-lift-off-moment/

    1. No a co jineho byste tak chtel prodavat? EV tolik jednak
      No a co jineho byste tak chtel prodavat? EV tolik jednak neprodate a druhak by je ani nebylo z ceho vyrabet a kde nabijet, ten presun od spalovaku k elektrikam bude proste trvat relativne dlouhou dobu, ze spousty ruznych duvodu (at uz vyrobni kapacity, dobijeci kapacity, vyrobni ceny – dnes napr pouzitelne EV muze realne zacinat minimalne na milionu spise vic, protoze je proste vyrobne drahe, apod…_)

    2. tuto sobotu byl už několikátý ročník Ústeckého
      tuto sobotu byl už několikátý ročník Ústeckého autosalonu spojeného s výstavou Ecomobilita.
      Bylo tam přes špatné počasí plno lidí, fůra předváděcích jízd s EV, miliony dotazů atd.
      Závěr: naprostá většina lidí chce, aby jejich motor měl výfuk s „parádním“ zvukem, pořádný spalovací motor s možností, že kdyby chtěli, tak můžou jet hned za 5 min. na dovolenou třeba do Španělska nebo do Chorvatska a to bez zastávky. Všichni (asi kecali) denně jezdí stovky km, pro zbytek jsou EV zatím velmi drahá.
      Prostě to asi ještě nějakou dobu trvat bude…:)

      1. to mluvíš o tom salůnu velkoměsta Ústí nad Orlicí
        to mluvíš o tom salůnu velkoměsta Ústí nad Orlicí dopovanýho blízkým Šádeučilištěm ?? Kde chybějící elektro program doplňují masírkou Šádeagenta s CNG u vrat, čmoudem motokrosúchylů, parním válcem a kdejakejma flastrama pro místní obyvatelstvo notoricky dopované Šádefilozofijí ??? ccccc

        ANI SME SI NA NĚJ už NEVZPOMĚLI :)))))

        PS: stejně chcalo jako z konve

        MÁ NĚKDO FOTO TESLA SRAZU a OTVÍRAČKY SUPERCHARGERU PRAHA VESTEC ??

        supercharge.info

      2. Musíme si taky uvědomit, že pro řadu lidí je značka auta
        Musíme si taky uvědomit, že pro řadu lidí je značka auta určitý status ve společnosti. Ti co si kupují každé 3 roky nové Audi A8, BMW 7, Mercedes S apod., tak pro ně je člověk v EV pičus, kterej jezdí v zimě v kulichu bez topení, aby dojel co nejdál. Donutit je k EV je stejné, jako donutit člověka který nosí hodinky Rolex nebo Patek, aby začal nosit chytré digitálky i když se jim tam ty jejich hodinky zobrazí na displeji. Je to o velké změně myšlení a to každý nedá.

      3. Autosalon asi bude pomerne specificke prostredi, co jsem tyden
        Autosalon asi bude pomerne specificke prostredi, co jsem tyden jezdil s Leafem 24kWh (a vozil ruzne lidi, rada z nich ani netusila, ze auto s netrivialnim dojezdem na elektro vubec existuje), tak zvuk motoru nikomu nechybel. Zato se prakticky vsem nelibil pomer dojezdu a ceny. Ale to se nastesti pomalu zlepsuje.

    3. Uprimne, pokud bys jako ne-nadsenec uvazoval o EV, z
      Uprimne, pokud bys jako ne-nadsenec uvazoval o EV, z vyhledavace doputoval sem a videl prispevky honiska (pod timhle clankem 30% komentaru) a spol, sel bys do toho nebo by sis myslel, ze tenhle produkt extremne pritahuje magory a mezi ne se zaradit nechces?

    4. Se nediv, když i přes Dízlgejt z kterýho měli fakt
      Se nediv, když i přes Dízlgejt z kterýho měli fakt hrůzu, maj nárůst v prodejích za 2016. Tak zase chytli manažerskou slepotu a hluchotu a viděj tu jasnou budoucnost se stále stoupajícíma prodejema spalováků furt pryč donekonečna a hned si šli koupit nový jachty a větší baráky :))))
      V tu ránu ještě víc přibrzdili s elektrikama i když s greenwashingem vesele pokračujou dál, zatímco se těšej na další tučný příjmy.

  4. off
    V roce 2009 GM slibovalo že bude mít v roce 2012 14

    off

    V roce 2009 GM slibovalo že bude mít v roce 2012 14 hybridů…
    http://www.motortrend.com/news/gm-promises-14-hybrids-by-2012-we-id-the-potential-lineup-4659/

    Teď v roce 2017 maj jen 2 hybridy slovy DVA!!! …a jednu elektriku. navíc prodávaj jen někde a v omezeném množství!
    http://www.chevrolet.com/electric-hybrid-vehicles

    …a těď ještě v Číně škemraj aby mohli dál vyrábět spalovací popelnice :))))))
    https://www.nytimes.com/2017/09/15/business/gm-china-ceo-gasoline.html

    Kašpaři.

    1. co blázníš dyť tam je vobyčejná 15″ cka z notasu i s
      co blázníš dyť tam je vobyčejná 15″ cka z notasu i s webkou 😉 Ta tvoje zasedne – webka pozná ksicht – zatáhne střechu rači i zamkne a zfleku GSM vytáčí tě o naprogramování cesty 🙂 Zbytek vošéfuje Autopilot přeci 😉 Jen ji zařiď autopotahy sedaček proti prošoupání z kvalitní bavlny, aby se ti pak vozila jak v bavlnce ;))

  5. TM3 je takový minimalistický „trabantík“, vnější design
    TM3 je takový minimalistický „trabantík“, vnější design dobrý, ten displej uprostřed bez údajů v zorném poli řidiče mi nesedí, skleněnou střechu bych taky nechtěl a kožený sedačky bez perforace je pro mě peklo, v létě mokrý kalhoty a na zadku beďary. Počítám, že náprava toho možná za různé příplatky v tis. USD, takže když to člověk poladí, bude to nakonec 60 tis. EUR, ale pak se asi začne poohlížet po Sku.

    1. ja bych zase nechtel kovovou strechu pokud si budu moci
      ja bych zase nechtel kovovou strechu pokud si budu moci vybrat. prosklena je super. Prvni jsme meli pred cca 14 lety a od te doby mame vzdy sklenenou. Nemuzu si to vynachvalit.

      Kozene sedacky jsou vec osobniho vkusu. pokud se nepletu tak u Modelu 3 jsou za priplatek, takze muzete usetrit a jeste budete spokojenejsi.

      S hodnocenim displeje si pockam na vlastni zkuseost. Prius a i dalsi auta maji udaje taky uprostred a prodavaji se dobre…

        1. Podivej se na videa z finalniho odhaleni. Hodne youtuberu
          Podivej se na videa z finalniho odhaleni. Hodne youtuberu vcetne Bjorna se shodli na tom, ze materialy interieru pusobi premioveji nez v jejich S/Xku. Neznam je vsechny jmenem a hledat se mi to kvuli tobe nechce 🙂 Takovy ten tatula se synkem a cernousek s Teslou P100D 🙂

            1. To sis všimnul brzo. Malá díra do kufru je jasná a velmi
              To sis všimnul brzo. Malá díra do kufru je jasná a velmi kritizovaná už přes rok a 1/2. Pro dost lidí je to deal breaker. Teď jeden týpek ukazoval jak do Bolta v pohodě nasoukal krabici se sněhovou frézou. Takovou krabici do kufru M3 zezadu nenacpeš ani náhodou a dírou u zadních dveři asi taky těžko.

                1. proč průser? co vyrobí to vyrobí a na koho zbude ten mít
                  proč průser? co vyrobí to vyrobí a na koho zbude ten mít bude a BASTA No Federal Tax Credit after 06/30/19 😉 Vo co gou? Dyt de jen vo blbý auta, předobjednávka přeci není závazná objednávka cesty na Mars 😉 A kolik jich časem vodpadne se prostě uvidí stejně jako teď. Nebo snad není jasný proč ruší nejlevnější TMS a zdražují ?? Co když už je předobjednávek pod 300.000 ?? 😉

            1. Ten článek na Autorevue je vůbec celý chaotický. Podle
              Ten článek na Autorevue je vůbec celý chaotický. Podle mne se má věc tak že letos bude možno objednat jako MY2018 facelift a verzi i3s ale se stávající 33,6kWh baterií a teprve příští rok v létě bude jako MY2019 představena ta 43kWh baterie. A pointou toho článku bylo, že pak nedává smysl si teď kupovat tu faceliftovou verzi, když za rok dostane za stejnou cenu větší baterii.

              1. Vono ten smysl kromě Tesly ani nikdy nic nemělo, ale někdo
                Vono ten smysl kromě Tesly ani nikdy nic nemělo, ale někdo si to prostě vnitřně obhájí. Čekám že teprve za 2-3 roky opustí ostatní výrobci filozofii pod 45kWh a začnou produkovat normální auta 50-120kWh. Ne že by jim kromě zaspání a nasmlouvaných kontraktů bránilo tam šupnout těch 50+kWh už teď vždyť BMW,Nissan i ostatním by to zaplatili, ale to by proti prodeji spalováků moc rychle a neměli by se za chvilku ani moc jak od sebe odlišovat.

                1. Jak se to vezme. Za 2–3 roky někteří z nás již 5 let
                  Jak se to vezme. Za 2–3 roky někteří z nás již 5 let budou jezdit převážnou většinou jízd elektromobilem (byť dle vás hračkou) a za cca 5 let vymění stávající spalovací auto za nový elektromobil. Vy nám tu budete ještě 2–3 roky smrdět spalovákem.

                2. T3 dle pořadníku mám mít výrazněji dříve a s lvl5 do
                  T3 dle pořadníku mám mít výrazněji dříve a s lvl5 do budoucna na to BMW mít pár let nebude.Ale calovat za něj se bude to jo.

                3. Smutně je že i příští generace na rok 2018/2019
                  Smutně je že i příští generace na rok 2018/2019 většiny automobilek budou jen hloupé popelnice byt aspoň na slabé elektro.Mozna se v roce 2020 dočkáme i jinde než u Tesly plně autonomie a pak snad i úpravy legislativy.

                4. Kdybys tak blbě neprndal.
                  V USA úřady už oficiálně

                  Kdybys tak blbě neprndal.
                  V USA úřady už oficiálně uznali, že Tesla má částečnou vinu u toho nejsledovanějšího případu nehody, i když automobilka milióny mimosoudně uplatila celou rodinu po mrtvém, aby všechna mediální prohlášení dělali v jejich prospěch.
                  Takže od teď už Tesla nesmí dále produkovat ty své lživé vražedné reklamy, všude jako ty prndající o prvním bezkonkurenčním autonomním automobilu.

                5. Já to chápu tak, že první autopiloty v letadlech měli
                  Já to chápu tak, že první autopiloty v letadlech měli také svoje mouchy, ale postupně se to zlepšovalo. A u aut už skoro každá automobilka na tom pracuje. Jenže Tesla má v tomto zdá se kvůli praktickým zkušenostem a podřízení všeho kolem i reálný náskok. U Model III slibuje plnou autonomii v budoucnu a to si zatím jiná automobilka nedovolí, protože na toto nemá připraveno žádné auto pro příští rok – tím nemyslím že by příští rok museli mít toto v autech ale mít to v nich připraveno na rok třeba 2019-2021. Vůbec ta celková filozofie Tesly s updaty je velmi průkopnická. Ve většině věcí Tesla dokázala sliby splnit tak doufám že i v tomto.

                6. Spíše ne. Podle poměrně renomovaných odhadů, je Tesla se
                  Spíše ne. Podle poměrně renomovaných odhadů, je Tesla se skutečným autopilotem lvl. 5 spíše na chvostu nebo v prostředku pelotonu. Na špici je Ford, GM a pak evropské a japonské automobilky (některé i přes subdodavatele). Jenom to holt testují v utajení a nepustí ven nehotový produkt. Viz článek: Odkaz

                7. Pracuji v automotive a žral jsem automobilkám, že v 2020
                  Pracuji v automotive a žral jsem automobilkám, že v 2020 jim to pojede samo. Blbost. Totální. Neřeší se ani základní problémy a ty největší (aby auto nezabilo) není možné vyřešit bez vyřešení všech základů. Nechci být detailnější, ale počkám si na prvních pár mrtvých.

                8. Jde spíš o to, že se sníží nehodovost u takových aut
                  Jde spíš o to, že se sníží nehodovost u takových aut velmi výrazně, odhady říkají až o 95%. Mrtvým se bohužel nedá vyhnout, ale pokud autopilot zachrání životy stovkám lidí, pak není o čem. Řada lidí na silnicích řídí takovým způsobem, že se divím, že dojedou vůbec domů. Autopilot ví, že jede sice po hlavní, ale předpokládá, že mu přednost někdo nedá, naopak, řada lidí si jenom myslí, že jedou po hlavní.

                  Dnes se v letadlech po přistání už netleská, proč? Protože v drtivé většině přistává autopilot, když přistává člověk, tak je to v rámci výcviku, nebo v situacích, kdy to autopilot odmítne či nezvládne.

                9. Muze zachranit treba tisice zivotu, ale staci jeden dva
                  Muze zachranit treba tisice zivotu, ale staci jeden dva „medialne zajimave“ pripady (napr. zemre dite, ktere senzory nevidely, co na tom, ze zivy ridic by ho nevidel taky) a bulvar (mediokracie) se postaraji o tak rychly konec, ze sefove automobilek ani nestaci navlect hnede kalhoty.

                10. To je zajímavý, kolik stovek lidí se zabije v letadlech
                  To je zajímavý, kolik stovek lidí se zabije v letadlech díky řídícím počítačům a létá se stále více a více a nikomu to nevadí. Jde jen o zvyk, tak jako jsme si zvyknuli na to, že na silnicích zemře jedno městečko ročně a nikomu to dnes ani nestojí za přečtení statistiky. Na začátku budou lidí křičet, to je jasný a za rok po tom neštěkne ani pes.

                11. v letadlech stále nejsou řídící počítače. Furt je to
                  v letadlech stále nejsou řídící počítače. Furt je to analogická hlasová komunikace vysílačkou z minulýho století:

                  Debil Pilot – přepálenej přetíženej Machírek Řídící letovýho provozu uprdelenej na zemi v kanclu 😉 viz Bodam jezero Bodám patřímu to hajzloj :))))))

                  těch pár počítačových ubožáren v letadle co pilotovi má „usnadnit“ kroutící moment kormidla je jen simulací 2017 na autopilota :))))

                  a proč létá stále více a více lidí?? Protože se jim nechce štrachat se po zemi a riskujou to!! Ale to viže to skorokaždýmu vadí až na těch pár blbců a blondýn … ;))))DDD

                12. A vy víte přesně, jak to bylo nad Bodamským jezerem a jak
                  A vy víte přesně, jak to bylo nad Bodamským jezerem a jak jsou dnes letadla přesně vybavena? A proč urážíte piloty a řídící, vy jste bez poskvrny…?

                13. Staci kouknout na par jeho prispevku – pod prakticky kazdym
                  Staci kouknout na par jeho prispevku – pod prakticky kazdym clankem je jich nekolik, at uz pod nekterym alter ego obsahujicim „cipisek“ nebo jako Anonym (ten styl psani je nezamenitelny) – a bude to jasne.

                14. hele základní pravidlo zní : Žádný srrr milá paní
                  hele základní pravidlo zní : Žádný srrr milá paní :)))

                  jinak bys sebranka manenažerská s autopopelnicema obtěžovali opravdu až do 2045 😉

                15. to není o metylalkoholu, řídící berou 250 papírů
                  to není o metylalkoholu, řídící berou 250 papírů měsíčně, kolik bereš měsíčně ty? 😉

                  Tisícihlavé Manenažerstvo bere měsíčně od 100 papírů výš a nadále chrlí beztrestně miliony autopopelnic otravujících na ulicích malé děti rakovinou na úkor Veřejnýho zdravotního pojištění nás všech 😉

                  Merklová pak musí kvůli těmhle debilům provozovat Bubáko-Importovat aby doplnila chybějící populaci 😉

                  Mysli racionálně a hlavně na sebe a vytáhni ji už konečnězprdele ;)))

                16. nj
                  drsnysvet.cz/snedy-spoluobcan-vysvetlil-soudu-proc-brutalne-

                  nj

                  drsnysvet.cz/snedy-spoluobcan-vysvetlil-soudu-proc-brutalne-napadl-divku/

                17. dyt už to vysílali v TV snad 20 krát !! neříkej žes to
                  dyt už to vysílali v TV snad 20 krát !! neříkej žes to ještě nestudoval 🙂

                  ceskatelevize.cz/porady/10158090296-letecke-katastrofy/205382532070004-kdyz-je-nebe-prilis-tesne/

                  stream.cz/katastrofy/691202-srazka-letadel-nad-bodamskym-jezerem-2002

                  letadla přesně vybavena? Dodnes není v provozu ten systém na automatickou komunikaci letadel mezi sebou kombo radar a GPS !! Dyt sou 100let ze vopicema a furt natahujou. To by spousta kašparů přišla vo práci :))) Podívej se na pár dokumentů a vyšetřování … A piloti? Z filmu dobrý na prcání letušek ale v praxi dobrý pouze jako Revizní dohled letu páč všecko start/letet/přistání autopilot-robot 😉 No a ten bordel na zemi rači nekomentovat 😉 A hlavně je nelituj sebranku, berou 100 tisíc měsičně :))))))))))

                18. U pilota platí pravidlo : když udělá chybu a zemřou
                  U pilota platí pravidlo : když udělá chybu a zemřou cetující tak se většinou automaticky zabije taky 😉
                  U řídících by mělo platit stejné pravidlo !! Když udělá chybu a někoho zabije měl by taky !! Riziko podnikání, kdykoli to mohl zabalit a jít bouchat na 3 směny za 30 papouchů do šáde na linku. Né chtěl dělat řídícího za 250 papírů měsíčně tak musí počítat s následky !! nazdarbazar

                19. civilní pozemní řídící je armádní odpad navíc v
                  civilní pozemní řídící je armádní odpad navíc v komerci soudruzi !!

                20. A kolik se zabije lidí v letadlech díky řídím
                  A kolik se zabije lidí v letadlech díky řídím počítačům, povídejte, to mě zajímá… Chápu, co chcete vyjádřit (lidé a společnost si musí zvyknout na „autopiloty“) ale nesrovnávejte s něčím, co není pravda.

                21. Mrkněte na seriál o leteckých nehodách, občas na to
                  Mrkněte na seriál o leteckých nehodách, občas na to mrknu, nejraději když někam letím. Počítač hodnotí situaci na základě údajů z čidel a bohužel občas špatně vyhodnotil situaci.

                22. Jsem fanda letectví a u těchto seriálů – byť se snaží
                  Jsem fanda letectví a u těchto seriálů – byť se snaží poučit laickou veřejnost – je spousta dezinformací, bohužel, nevěřte všemu, zatím za drtivou většinu všech neštěstí mohlo chybně rozhodnutí člověka, byť na základě nedostatečných/chybných informací. Na druhou stranu, s každou vyšetřenou leteckou nehodou se bezpečnost přepravy podstatně zvyšuje a tak to bude i s „autopiloty“ u aut.

                23. Dostali jsme se k meritu věci, tady časem bude autopilot
                  Dostali jsme se k meritu věci, tady časem bude autopilot skoro dokonalý, nicméně počátky jsou vždy obtížné.

                24. Dle FAA 2/3 pilotů dělají chyby protože příliš
                  Dle FAA 2/3 pilotů dělají chyby protože příliš spoléhají na technologii

                  http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2509316/Is-autopilot-making-flight-travel-MORE-dangerous-FAA-claims-thirds-pilots-make-mistakes-reliance-technology.html

                  Is autopilot making flight travel MORE dangerous?
                  FAA claims two thirds of pilots make mistakes because
                  of their reliance on technology
                  – A draft report claims pilots are relying too much on automated systems
                  – As a result, they lack knowledge and skills to control plane’s trajectory
                  – Typical mistakes include not recognising that the autopilot is disconnected
                  – Others include failure to take the proper steps to recover from a stall in flight

                25. Hřbitovy jsou plný těch co měli přednost zprava …
                  Hřbitovy jsou plný těch co měli přednost zprava …

                26. V Čechčijina na kruháčích platí nepsané
                  PRAVIDLO LEVÉ

                  V Čechčijina na kruháčích platí nepsané

                  PRAVIDLO LEVÉ RUKY :

                  Vždy když přijíždíš na kruháč tak DEJ PŘEDNOST VOZIDLU přijíždějícímu na kruháč po tvé LEVÉ RUCE, páč se tu jezdí v pravo a řidič sedí v autě vlevo a NIKDY NEVÍŠ KDY TO TEN DEBIL ZLEVA NEDOBRZDÍ a NAPERE a tě ZABIJE !! :)))))))))))))))))))))))))

                27. Bohuzel tyto studie vubec neresi kdy dana automobilka muze
                  Bohuzel tyto studie vubec neresi kdy dana automobilka muze realne takove auto prodavat masam. Staci si postavit 1 prototyp za 30mega a ejhle sem v čele tabulky, to že takove auto realne nikdy nemuzu zacit prodavat a musim jit uplne jinou cestou abych v dohledne dobe auto mohl zacit vyrabet, studie uz neresi. Ano Tesla mozna nema nejdokonalejsi autonomni rizeni, ale ma nejdokonalejsi autonomni rizeni nasazene realne v prodavanych vozech. Me bude bohate stacit , kdyz mi tesla odridi onech 90% casu tak jak to ted umi AP1 a AP2 s vidinou toho ze se updatama bude jen zlepsovat a zlepsovat. Ktere jine, lepsi auto s pokrocilejsimi autonomnimi finkcemi si si muzu koupit pristi rok ?

                28. Moc hezký a teď ten žebříček, kterej ukáže i poměr
                  Moc hezký a teď ten žebříček, kterej ukáže i poměr cena/výkon, připadně reálnou dostupnost. K čemu je mi autopilot, když celej ten systém je několikrát dražší než to auto na kterým je namontovanej, je to velký a těžky jako kráva, prudce zyšuje odpor vzduchu, do kufru se mi nic nevejde protože tam je 10 počítačů, všude jsou dráty a karosérie je provrtaná jak ementál. Celej ten žebříček je bohužel zatím jen v rovině dojmologie a spekulací vyčtenejch z tabulek, kusých zpráv a předpokladů, že když tam maj takový a makový čidlo, tak by to „mělo“ fungovat daleko líp než u konkurence, která ho nemá.
                  Reálný testy natož praktický porovnání za stejných podmínek neexistují a ani nebudou existovat. Jsou to jen našalapaný laboratorní kusy co jezděj po jim známejch úsecích vs cenově dostupný řešení ze sériové výroby, oficiálně schválené k provozu úřady, které se pohybují všude možně za všech myslitelnejch nepříznivejch podmínek. Takže z reálně dostupnejch pomocníků řizení toho v žebříčku moc nezůstane, pokud vůbec něco. Je to jen žebříček ve stylu „Hele my to taky umíme a dokonce i líp!“ „Kdy to bude, kde koupi? No víte, ehm až tak někdy po roce 2020 nebo spíš 2025. Ještě na tom pracujeme…. Ale fakt jsme nejlepší!“ :)))))

                29. Hele, od reálně fungujícího našlapanýho laboratorního
                  Hele, od reálně fungujícího našlapanýho laboratorního kusu je cesta k velkovýrobě už poměrně krátká… Auto s autopilotem od Valea už dokázalo projet celou Evropu. A další auta fungují velmi dobře. Nepopírám, že Tesla nasadila aspoň něco, ale na špici fakt není.

                30. Tak schválně si počkáme kdy se ty šičkové autopiloty
                  Tak schválně si počkáme kdy se ty šičkové autopiloty dostanou masově do výroby… Pokud vůbec.
                  Na pitomý elektroauta od dinosaurů jsme čekali přes 40 let (např. BMW), to je doba po kterou to furt „vyvíjeli“. Někteří ještě stále čekají na ty vodíkový auta co už se vyvíjej přes 50 let…

                  Nejdřív si budou muset počkat na masovou výrobu super levnejch LIDARů a to hned tak nebude 😉

                31. Link?
                  Zatím tu blbě prndáš akorát ty :)))
                  Takže úřad

                  Link?

                  Zatím tu blbě prndáš akorát ty :)))

                  Takže úřad NHTSA po vyšetření nehody v lednu vydal prohlášení, že Tesla nenese vinu na smrti řidiče. A zároveň přichází se zjištěním, že vozy Tesla co mají autopilot, tak jim to snižuje nehodovost o 40 %.

                  Pak následuje někdy cv červnu prohlášení že řidič byl před nehodou několikanásobně a dostatečně varován a měl dostatečný čas zareagovat.

                  Pak NTSB což je nějakej další úřad v záři přes Twitter prohlásí, že autopilot fungoval tak jak má fungovat, ale byl nesprávně použit na komunikaci, pro kterou nebyl určen a ale vzápětí řeknou, že autopilot měl svůj podíl na smrti nehody?!?

                  Té asi jako tvrdit, že když si si sekyrkou stříhal nehty a usek sis přitom pazouru, tak sekyrka fungovala tak jak má, tudíž že sekala, ale ty si jí použil na nesprávnou věc, pro co nebyla určená. A vzápětí by obvinili výrobce, že jeho sekyrka má podíl na tvý useklý pazouře a to i přesto, že k ní výrobce přiložil návod, kde se vysloveně píše sekej se mnou jen dřevo a nesekej si se mnou nenty ty idiote. Navíc ten návod musíš před každým použitím musíš vodkliknout a je ti sděleno, že je to pouze zkušební sekyrka :)))

                  Kolik úřadů se k tomu ještě bude vyjadřovat a kterej úřad má konečný rozhodující slovo???

                  Je důležité si připomenout, že viníkem nehody byl řidič kamionu, který viděl Teslu přijíždět nemalou rychlostí, ale přesto mu to tam jako idiot vrznul s tím chlaďákem kolmo přes cestu a taky byl za to pokutován. V této situaci by jsi to do něj nakouřil taky, i kdyby si řídil sám bez autopilota a viděl co to tam ten idiotskej točvolant vyvádí. Jenom by si měl šanci přežít díky tomu že be ses možná stihnul sehnul před odříznutím střechy. Teda pokud by si předem nezcepeněl.

                32. …že je to pouze zkušební sekyrka :))))) dobrý to se
                  …že je to pouze zkušební sekyrka :))))) dobrý to se povedlo 1*

                33. Kdyby tam byl evropský TIRák a ne US truck, tak by mu to
                  Kdyby tam byl evropský TIRák a ne US truck, tak by mu to hlavu neuřízlo a možná by přežil.
                  Amící by se měli inspirovat.

                34. Na electreku rozebirali, ze ty EU „bariery“ jsou primarne
                  Na electreku rozebirali, ze ty EU „bariery“ jsou primarne urcene proti vtazeni padleho cyklisty a rozhodne nezastavi dvoutunove auto valici to dalnicni rychlosti. Takze by mu to nejspis nepomohlo.

                35. Kuk dneska perlí.
                  Ta sekyra je však dobrý

                  Kuk dneska perlí.
                  Ta sekyra je však dobrý přirovnání.

                  Už jsem 3x spadl smíchu pod stůl :-)))

                  Po 1. když jsem to četl, po 2. když jsem to říkal druhému a po 3. když jsem to pochopil. :-)))))))))))))))))))))))))

                36. +1
                  Len ja zacinam s EV teraz a druhy rodinny spalovak planujem

                  +1
                  Len ja zacinam s EV teraz a druhy rodinny spalovak planujem vymenit za EV prave o tych 5 rokov.

                37. Brzy se snad ozvu a přijedu se mrknout na auto. Poslední
                  Brzy se snad ozvu a přijedu se mrknout na auto. Poslední dobou bohužel nemám čas ani spát, natož si jezdit na výlety.

Napsat komentář