Ještě donedávna to vypadalo, že nabíjecí stanice se 40 stojany Tesla Supercharger, které Tesla buduje v Kalifornii, budou největší. Nyní se ale zdá, že je trumfne čínská Šanghaj.
foto: Tesla
Podle informací magazínu Electrek.co nyní Tesla buduje v čínské metropoli Šanghaj pravděpodobně největší nabíjecí stanici Supercharger. Bude umístěna v podzemních garážích budovy Lilacs International Commercial Centre v městské části Pudong.
Celkem by měla stanice nabídnout 50 nabíjecích stojanů. Pokud by se mělo stát, že budou všechny aktivní v jednom okamžiku, bude to znamenat příkon až 3 MW.
Čína, dnes největší automobilový trh na světě, se stává pro Teslu čím dál tím důležitějším trhem. Do samotné společnosti Tesla nedávno vstoupil čínský kapitál skrze společnost Tencent.
Tesla také dlouhodobě uvažuje o stavbě továrny v Číně. Mluvilo se dokonce o tom, že už je podepsána dohoda o její stavbě právě v Šanghaji.
Šanghaj by se tak mohla stát hlavní základnou Tesla v Číně. Za rok 2016 prodala Tesla v Číně celkem 11 000 aut, tedy asi sedminu své celkové produkce.
Četl jsem, že stojany mají být opravdu
Četl jsem, že stojany mají být opravdu obří.
http://img24.cz/images/66527452928055886932.jpg
Pro ty, kdo nebyly na
Pro ty, kdo nebyly na míste:
https://youtu.be/s9t8eJ-cECQ
EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=WKg_rZGMDpg
Off
LG narve další prachy do své Polské
Off
LG narve další prachy do své Polské baterkárny.
http://insideevs.com/lg-chem-to-invest-387-million-into-its-polish-affiliate-for-ev-battery-production/
off
13 krásných měst co fungují bez
off
13 krásných měst co fungují bez aut.
https://www.curbed.com/2017/5/17/15649210/car-free-places-city-island
off
Proč v roce 1905 chtěl každej
off
Proč v roce 1905 chtěl každej elektroauto?
https://www.curbed.com/2017/9/22/16346892/electric-car-history-fritchle
off
Zaspali jsme s elektromobily. Technologickými lídry už
off
Zaspali jsme s elektromobily. Technologickými lídry už nejsme my Němci, ale Američané a může být hůř, naznačuje šéf úspěšné IT firmy
http://archiv.ihned.cz/c1-65889340-nemecke-firmy-tahnou-ekonomiku-cele-evropy-do-budoucna-jim-vsak-hrozi-ztrata-pozic
smradlavá díra Praha konečně začne alespon měřit, zda
smradlavá díra Praha konečně začne alespon měřit, zda mají naftová auta vymontované filtry
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/praha-zacne-merit-zda-nemaji-naftova-auta-vymontovane-filtry_447343.html
To je pozitivní zpráva.Konečně někdo našel odvahu
To je pozitivní zpráva.Konečně někdo našel odvahu píchnout do toho českého Diesel hnízda a tenhle hrdinský čin zasluhuje uznání.Možná se místo dosavadního tlachání začne opravdu něco konkrétního dít,protože současná situace je katastrofální.Diesely se za posledních dvacet let v osobní dopravě rozmnožily do počtu,který je neúnosný,dalšch dvacet let bude trvat,než postupně zase zmizí a všem se uleví.Než se prosadí EV,není vůbec žádný problém zatím používat benzin,cng,lpg,které jsou výrazně čistší už dvacet let a nejnovějši Diesely se nevyrovnaly dvacet let starým benzinům,natož cng,lpg.Takový pokrok je smutný,dvacet let jsme usilovně vyvíjeli něco,většina na to přešla a výsledek všichni vidíme každý den na silnici či chodníku za dieselovou Octavií,modernějším to Trabantem.
Ono hlavně není problém mít ten filtr namontovaný. Jeho
Ono hlavně není problém mít ten filtr namontovaný. Jeho cena dnes i na S-max činí do 10 tisíc (neoriginál). Nevidím důvod, proč ho tam nemít, protože výměna brzd stojí podobně, výměna rozvodů jakbysmet a celkově je to jen další položka v údržbě, rozhodně nic likvidačního. Kdo chce mít opici, musí mít na banány.
Spousta pitomcu ma chip-tuning v TDI a DPF je pro takove lidi
Spousta pitomcu ma chip-tuning v TDI a DPF je pro takove lidi sproste slovo. Takovych pitomcu je v CR hromada.
Místo 10 klacků za „zbytečný“ snížení výkonu si radši
Místo 10 klacků za „zbytečný“ snížení výkonu si radši koupěj nový elektróny nebo spojler nahovno a nový koberečky :))) Nebo nějakou „pou-pšouk“ rouru co jim pak časem ještě víc dokurví turbo :))
Ty laciné neoriginály mají podle testů často stejný
Ty laciné neoriginály mají podle testů často stejný efekt, jako když tam není nic. Ale jak už tady někdo zmínil dole, větší problém jsou pravděpodobně různé načipované TDI Oktávky, Passaty a Superby, co z nich při podřazení vyletí oblak černého dýmu. To je opravdu lahůdka, když za nimi člověk jede v tunelu na skútru.
To není úplně přesné. U Fordu jsou poměrně kvalitní i
To není úplně přesné. U Fordu jsou poměrně kvalitní i ty laciné neoriginály, protože u Fordu přemýšleli a rozhodli se nedělat filtr z jednoho dílu, ale oddělit filtrační kartuši a katalyzátor. Takže filtr na výměnu je v podstatě jenom keramická voštinová vložka a tím to hasne. Katalyzátor zůstává původní.
Problém je ten,že Diesel s filtrem je sice o něco menší
Problém je ten,že Diesel s filtrem je sice o něco menší prasárna než bez něj,ale proti všem ostatmím palivům bohužel stále prasárna,která je každých pár desítek tisíc km a let provozu horší a horší,i kdyby jste je udržoval jakkoliv pečlivě,nebo se třeba postavil na hlavu.
A další problém je,že Diesel,bezesporu nejškodlivější
A další problém je,že Diesel,bezesporu nejškodlivější palivo,jaké se dá pro osobáky zvolit má oproti benzínu u nás,ale i většině zemí Evropy nižší spotřební daň.Diesel má sice daleko víc škodlivých emisí(nepočítám CO2),ale zase trochu nižší spotřebu a cenu paliva (hlavně díky nastavení spotřební daně),no kdo by si ho nekoupil?Vždyť to dýchají hlavně ti za mnou a já ušetřím!Myslím,že by bylo dobré něco udělat alespoň s výší spotřební daně benzínu,aby ten,komu to není lhostejné a rozhoduje se jestli smrdět méně nebo více měl volbu trochu lehčí.Každý zatím nemá na Elektro,někdo má strach z plynu,alespoň benzin by našim plícím hodně ulevil a bylo by to snad minimálně jako dřív,kdy benziny měly katalyzátory a Deselů bylo jako šafránu.
Když se mluví o tom,že EV neplatí spotřební daň z
Když se mluví o tom,že EV neplatí spotřební daň z paliva,nejvíc většinou křičí majitelé dieselů,jejichž palivo je oproti benzinu také zvýhodněné ve jménu boje za snižování CO2,ale zvyšování NOx a pevných částic,které všude poletují a všichni je žereme.Německé značky,které tohle svinstvo produkují nejvíce už proti tomu začly bojovat,ale z úplně opačné strany,než by bylo třeba.Vybavují své vozy vysoce výkonnými kabinovými filtry,kdyby majitel náhodou jel za koncernovým TDI bratříčkem,aby se jeho plicím trochu ulevilo.
To je sice pravda, ale ono záleží i na stylu využívání.
To je sice pravda, ale ono záleží i na stylu využívání. Přijde mi, že jezdit nafťákem s filtrem dálkové trasy není nic tak strašného. Nesmrdíte s tím lidem zrovna pod nos, emise jsou při poměrně velkém zatížení motoru optimální, obecně je to auto na tohle docela dobře funkční.
Off
První předávka M3 v Texasu. Zatím zřejmě stále jen
Off
První předávka M3 v Texasu. Zatím zřejmě stále jen pro zaměstnance.
https://youtu.be/tLsuUbqv4eg
Bezpečnostní manuál jak odpojit baterku a prokousat se karoserií M3
http://gas2.org/2017/09/22/tesla-first-responder-manual-model-3-construction/
ten tablet místo palubovky je hnus velebnosti ;(
ten tablet místo palubovky je hnus velebnosti ;(
off
Zahrajte si free Telsa simulátor
off
Zahrajte si free Telsa simulátor 😀
https://habrador.itch.io/tesla-motors-simulator
off
Takhle ty spalováci asi
off
Takhle ty spalováci asi skončej…
http://www.dailymail.co.uk/news/peoplesdaily/article-3627735/Where-luxury-motors-die-Inside-overgrown-tyrant-s-car-park-Bentleys-Mercedes-totalling-millions-abandoned-rich-owners.html
Od stredy je otevreny Supercharger v Otačaci v Chorvatsku.
Od stredy je otevreny Supercharger v Otačaci v Chorvatsku. Zatim to neni na mape, ale uz funguje.
Otočac už je na mape
Otočac už je na mape
Mě budou stačit 4 stojany pod Olmikem.
Mě budou stačit 4 stojany pod Olmikem.
Sazka že se k nim zase naserou další stojany pro jiné
Sazka že se k nim zase naserou další stojany pro jiné evsocky.
doufam ze ano
doufam ze ano
Zcela jistě, protože Tesla už podle nařízení EU nesmí
Zcela jistě, protože Tesla už podle nařízení EU nesmí stavět Superchargery, pokud nepostaví i nabíječky s CCS.
Může, ty neveřejné u svých servisních center 😉
Může, ty neveřejné u svých servisních center 😉
Nesmíte čepovat Plzeň dokavad nebudete čepovat i Starouše
Nesmíte čepovat Plzeň dokavad nebudete čepovat i Starouše a Kozla 😀
Zajímavé, dáte sem prosím nějaký odkaz? Platí to jen
Zajímavé, dáte sem prosím nějaký odkaz? Platí to jen pro Teslu, nebo i další automobilky/ čerpací stanice?
To by bylo fér, pokud by to platilo i naopak.
Chceš CCS, tak
To by bylo fér, pokud by to platilo i naopak.
Chceš CCS, tak tak doprdni i Supercharger.
No problém je v tom že pokud vím tak přes všechna
No problém je v tom že pokud vím tak přes všechna prohlášení Tesly je Supercharger pořád proprietální a tedy uzavřený standard. Já věřím, že kdyby byl Supercharger standard skutečně uvolněn, tak by se už dávno běžně objevoval jako třetí kablík u většiny multistandardových stanic.
Nedovedu si představit ten odpor jak to ucpávají pseudoEV s
Nedovedu si představit ten odpor jak to ucpávají pseudoEV s baterkou pod 44kW.
Myslím že jste nepochopil moji myšlenku. Superchargery
Myslím že jste nepochopil moji myšlenku. Superchargery zůstanou pouze pro Teslu. Ale věřím že většina výrobců veřejných dobíjecích stanic (ABB, Efacec, Siemens..) by velmi ráda z prestižních důvodů přidala k CCS a CHAdeMO i Supecharger kablík, pokud by tedy tento standard dala Tesla k dispozici. Tzn. aby právě uživatelé Tesly u ostatních dobíjecích stanici nemuseli používat CHAdeMO redukci.
Což mě přivádí na další myšlenku daleké budoucnosti +2020, kdy zřejmě všechny vozy Tesla pro EU již budou mít CCS zásuvku tak jako ji už téměř jisté dostane EU verze TM3. Jestli pak Tesla pomalu začne přecházet na CCS konektor u svých SuC a tyto částečně uvolní i konkurenci, nebo jestli si podrží stávající konektor.
Ty jsi ale idiot!
Ty jsi ale idiot!