Elon Musk původně ohlásil odhalení elektrického kamionu Tesla Semi na 26. září. Nyní ale vše o měsíc posunul.
foto: Tesla
Na svém Twitteru Elon Musk aktuálně uvedl: „Odhalení a test Tesla Semi předběžně stanoveno na 26. října v Hawthorne. Stojí za to tuhle bestii vidět osobně. Je neskutečná.“
Nejnovější spekulace hovoří o tom, že elektrický tahač Tesla Semi ujede na jedno nabití kolem 500 km, tedy minimum toho, co lze považovat za „dálkové“ cesty.
Elektrický truck bude z velké časti vyroben z komponentů pro Tesla Model 3. „Je to několik elektromotorů z Modelu 3, …“ řekl kromě jiného Elon Musk.
I díky tomu by se společnosti Tesla mělo dařit držet výrobní náklady Tesla Semi velmi nízko.
off
45 tunová EV sklápěčka Komatsu má 700 kWh
off
45 tunová EV sklápěčka Komatsu má 700 kWh baterku
http://inhabitat.com/worlds-first-electric-dump-truck-stores-as-much-energy-as-8-tesla-model-s-cars/
Super!
„Pokud vše proběhne podle plánu, bude elektrický
Super!
„Pokud vše proběhne podle plánu, bude elektrický sklápěč dokonce vyrábět více elektřiny při cestování z kopce, než potřebuje pro výjezd.“
Konečně máme perpetum móbile!!! Hurá!!!
To by pak pod
Konečně máme perpetum móbile!!! Hurá!!!
To by pak pod kopcem mohlo dávat ty přebytky do sítě, nebo cestou rovnou do trolejí :)))))
off
Jak sundat Aero puglici z TM3
https://youtu.be/NvL0PEGA90k
off
Jak sundat Aero puglici z TM3
https://youtu.be/NvL0PEGA90k
Analýza příjmových příjmů: Tesla, Inc.
Analýza příjmových příjmů: Tesla, Inc. (TSLA)
stocknewsjournal.com/2017/09/14/revenue-approximations-analysis-tesla-inc-tsla-mylan-n-v-myl/
Tesla otevře stanice „supercharger“ v
Tesla otevře stanice „supercharger“ v Chicagu
marketwatch.com/story/elon-musks-sordid-spacex-bloopers-oops-there-goes-another-rocket-ship-2017-09-14
Tesla vyzdvihuje růst v Číně, říká, že do konce roku
Tesla vyzdvihuje růst v Číně, říká, že do konce roku bude na světě uvedeno 1000 kompresorů
electrek.co/2017/09/14/tesla-growth-china-superchargers/
Fastned staví novou síť 25 rychlých nabíjecích stanic v
Fastned staví novou síť 25 rychlých nabíjecích stanic v Německu
electrek.co/2017/09/13/fastned-network-25-fast-charging-stations-germany/
Pěkná reklama na elektrocentrálu. Ale majitel by se dost
Pěkná reklama na elektrocentrálu. Ale majitel by se dost načichal, než by těch minimálně 50kWh dobil…Zásuvku bych odhadoval na jednofázi 32A?
Pěkná reklama na elektrocentrálu. Ale majitel by se dost
Pěkná reklama na elektrocentrálu. Ale majitel by se dost načichal, než by těch minimálně 50kWh dobil…Zásuvku bych odhadoval na jednofázi 32A?
Toyota Class 8 = vodíkový náklaďák z
Toyota Class 8 = vodíkový náklaďák z Japonska
trucktrend.com/news/1704-toyota-project-portal-puts-fuel-cell-tech-in-class-8-truck/#photo-12
… vydíte ten rejžáckej bordel? to aby se ftom prasopes vyznal ;))
Doufám, že o Semi nebude extrémní zájem. Jinak bude
Doufám, že o Semi nebude extrémní zájem. Jinak bude spousta M3 bez motoru. 🙂
Ale napíná nás kluk jeden ušatej.
off
Jak nabíjet TS generátorem
https://youtu.be/Nf6WgQfL7DY
off
Jak nabíjet TS generátorem
https://youtu.be/Nf6WgQfL7DY
Ideálně ten generátor dát do předního kufru a propojit.
Ideálně ten generátor dát do předního kufru a propojit. A pak nabíjet za jízdy jako range extender :))).
Až na to, že ti to auto nedovolí ;D
Až na to, že ti to auto nedovolí ;D
Spravne, uz to niekto skusal s BMW I3 – videl som na youtube,
Spravne, uz to niekto skusal s BMW I3 – videl som na youtube, generator mal priamo v aute a kabel siel cez pootvorene okno 🙂
Ziadny elektromobil by nemal dovolit odist so zapichnutym kablom. S pouzitim generatora za jazdy zrejme nerataju 🙂
A nechat otevřený kufr, aby šly ven zplodiny a teplo 🙂
A nechat otevřený kufr, aby šly ven zplodiny a teplo 🙂
Zahrádku a na střechu s ním.
Zahrádku a na střechu s ním.
Jojo. Ten generátor ti dodá přesně tolik energie o kolik
Jojo. Ten generátor ti dodá přesně tolik energie o kolik se zvýší spotřeba s generátorem na zahrádce 🙂
Kdyby si pan poridil generator na evropskych 230VAC, tak by
Kdyby si pan poridil generator na evropskych 230VAC, tak by mohl nabijet skoro 2x rychleji. Ty americke 110VAC jsou nanic.
Ja mam podobny generator-inverter na 3150 kVA a muzu v pripade potreby nabijet 10 A pri 230VAC = 2300 W. Spotreba je kolem 2 l/h, tak to je fakt jen pro uplnou nouzi, na chybejicich 10-20 km k nabijecce. A je nutne propojit jeden pol s uzemnenim, jinak auto nenabiji.