Autosalon IAA Frankfurt 2017: Samsung má modulární baterie pro dojezd až 600 km

Klíčem k elektrické budoucnosti dopravy jsou baterie. Jedním z předních světových dodavatelů je dnes jihokorejská společnost Samsung SDI.

Jihokorejský výrobce baterií Samsung SDI už je na autosalon několik let stálicí. A každý rok prezentuje o něco lepší baterie pro současné i budoucí elektromobily či domácí bateriová úložiště.
foto: Samsung

Na letošním autosalonu IAA ve Frankfurtu ukázal Samsung SDI nové bateriové moduly, které teoreticky umožňují dojezd elektromobilů zvýšit až k 600 km.

Podle zástupců společnosti Samsung SDI jsou nové moduly přípravou na popularizaci elektromobilů. Samsung SDI dnes vyrábí baterie v Jižní Koreji, Číně a Maďarsku.

Multifunkční bateriový pack je možné modulárně upravovat a zvyšovat či snižovat kapacitu díky jednotlivým modulům. Pokud je přítomno 20 modulů, může být dojezd mezi 600 km až 700 km, s polovinou modulů je to dojezd zhruba poloviční.

Dalším novým produktem jsou bateriové články založené na novém standardu 2170, který prosazuje také Tesla. Ostatně, Samsung SDI je společnosti Tesla také dodává a ta z nich montuje svá domácí úložiště Powerwall.

Také Samsung SDI je toho názoru, že nový standard 2170 se uchytí kromě elektromobilů a domácích úložišť i v dalších aplikací, jako je např. elektrické nářadí.

tisková zpráva

19 Comments on “Autosalon IAA Frankfurt 2017: Samsung má modulární baterie pro dojezd až 600 km”

  1. zdroj: tisková zpráva
    A že ta zpráva je jak z partesu na

    zdroj: tisková zpráva

    A že ta zpráva je jak z partesu na webu „electrek(tečka)co“ stejně jako ty další co? Náhoda ;] a ve stejným pořadí ;]

    Pardon, ale raději si přečtu originál.

    Ajo vlastně, já zapoměl: Pro odeslání komentáře obsahujícího odkaz se musíte zaregistrovat.

    1. pri rýchlosti pod 40km/hod nehrá odpor vzduchu žiadnu
      pri rýchlosti pod 40km/hod nehrá odpor vzduchu žiadnu rolu;nasadiť čo najužšie pneu nafúknuté na maximum; vodičov vybrať podľa hmotnosti a pred nasadnutím ich podusiť v saune+dehydrovať; …
      kto si pamätáte prvé preteky o najnižšiu spotrebu (prelepené škáry na karosérii, vypnuté všetky spotrebiče (aj alternátor), … svet motorov tomu venoval niekoľko stránok.

      1. Ano, pan Marušinec pohotově a obratně reagoval podle mě
        Ano, pan Marušinec pohotově a obratně reagoval podle mě naprosto přesně. Velmi mu za to děkuji! Asi úplně nejvíce jsem rád za jeho reakci na otázku – co budou elektromobily dělat v zácpách na dálnicích. Totiž když jsem jel do Prahy na otočku e-NVéčkem, tak na Impulsu komentovali, že na dálnici se s elektromobilem vydá jedině sebevrah – co že by si to tam na dálnici s vybitou baterií v těch zácpách počal? A pod tím se někdo strašlivě smál, aby to mělo kulisu! Tak tohle je rádio, co hlásí řidičům problémy na silnicích!!!! Proto Vám, pane Marušinec, opravdu děkuji, že Vaši reakci mohu komukoli přehrát, že e-mobil je na dálnici v zácpách výhra a že se mu vlastně prodlužuje dojezd!

    1. No, ….ten Linhart trochu fabuloval a snažil se to trochu
      No, ….ten Linhart trochu fabuloval a snažil se to trochu negovat. A moderátor?…klasika ŠKODA nej, ŠKODA jediná, a ještě, že tu máme VW.
      Mezi zmíněnými obecnými tématy nikde nezazněla Tesla, infrastruktura, Nissan velmi zkratkovitě. Takže kdyby se VW nerozhoupal napravit své diesel průšvihy, tak tento pořad nikdy nevznikl.

      ČT svým přístupem k tématům nikdy nezklame.

      1. čétéčko vod dob komerčních řrditelů už je drobet
        čétéčko vod dob komerčních řrditelů už je drobet „zaujatý“ obzvlášť s konzerví mediální masírkou kerá jistě nebyla zadarmo 😉 ale alespon díky ta to, našinec si pravdu odfiltruje, lepší zpravodajství stejnak nemáme 😉

  2. no tak todle to je paráda. Jediný na světě kdo něco pro
    no tak todle to je paráda. Jediný na světě kdo něco pro eletroPOKROK dělá je TESLA & PANASONIC a SAMSUNG

    PS: WD se zvysoka vysrrr na trapnej EPL a koupil si TOŠIBA divizi nand fleš za 18 milijard amerikánských šprdlíků 😉

      1. To mě vede k poznámce, že jediný z té velké trojice kdo
        To mě vede k poznámce, že jediný z té velké trojice kdo dosud nezačal stavět továrnu v Evropě je právě Panasonic/Tesla. Samsung SDI se usadil v Maďarsku a LG bude zřejmě masivně rozšiřovat závod v Polsku. Z toho mi plyne že jistá malá naděje, že by továrnu postavil Panasonic/Tesla v ČR nebo na Slovensku stále je.

Napsat komentář