Tesla dnes provozuje dvě sítě nabíjecích stanic: Tesla Supercharger pro dálkové cesty a Destination charging pro dobíjení u resortů. Nyní přidává také městské dobíjení.
foto: Tesla
Nové typy nabíječek Tesla Supercharger mají upravený design a jsou určeny k instalaci v městských centrech. Jsou proto menší a jednodušší na instalaci. Výkon každého stojanu je 72 kW, není ovlivněn (jako u běžných Superchargerů) dalším autem stojícím u vedlejšího stojanu.
Běžné dálkové Superchargery totiž vždy dva sdílejí max. příkon 145 kW. Pokud jsou u dvou propojených stojanů dvě auta, dobíjecí výkon klesne na polovinu.
Elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X lze nabíjet max. výkonem 120 kW.
Nové městské Superchargery jsou určeny k instalaci u supermarketů, obchodních a městských center. Tesla je buduje především pro obyvatele aglomerací, kteří nemají možnost nabíjet doma.
První dvě takové stanice najdeme v Chicagu (10 stojanů na adrese 225 North Columbus Drive) a Bostonu (8 stojanů na 800 Boylston Street). Cenový model bude stejný jako u zbytku sítě Tesla Supercharger.
Tesla Model 3 walk
Tesla Model 3 walk around
https://www.youtube.com/watch?v=n-CB0BtqQuI
Model 3 Interior Compilation
https://www.youtube.com/watch?v=L6SNwYV_lL4
off
Kryton propaguje Powerwall pro
off
Kryton propaguje Powerwall pro Teslu
https://www.youtube.com/watch?v=koRS2G5o3ek&feature=push-u&attr_tag=xDYUYSRLerdGbSTR-6
niektorí píšu, že ba „betatestermi“ byť nechceli. iní
niektorí píšu, že ba „betatestermi“ byť nechceli. iní zasa, že ich to baví.
uvedomujete si, že je aj toto zamestnanie? v každej aktualizácii predsa dostávajú odmenu. už pán Kubiš písal, že má stále novšie a novšie auto …
a sú aj činnosti, ktoré niekto musí robiť, hoci tí, čo im to patrí na vec kašlú. a aj tie niekoho bavia.
Tohle se mi líbí. Žádné koncepty, prototypy a studie jako
Tohle se mi líbí. Žádné koncepty, prototypy a studie jako u koncernů. Žádné budeme dělat…. pracujeme na tom…. v nejbližších letech…
Udělali jsme a zprovoznili. Vyrábíme. Instalovali jsme.
Jen tak dál.
Pro škarohlídy, ano při tomto postupu uvádění na trh se občas něco nepovede a zákazníci jsou beta testeři, ale pořád lepší než ukazovat obrázky.
+100000000000000000000
+100000000000000000000
+1
Nissan se nás před dvěma lety snažil opít
+1
Nissan se nás před dvěma lety snažil opít futuristickým konceptem budoucího Leafa a místo toho dodal spíš facelift Leafa 1 než Leaf 2, natož nějaký futuristický auto. Reálná ukázka smysluplnosti takového počínání a nulového efektu pro zákazníka. Ztráta času vůbec na ty koncepty koukat.
Tak pro koncerny to není na rozdíl od Tesly nutnost tak
Tak pro koncerny to není na rozdíl od Tesly nutnost tak proč by to dělaly. Ono je třeba se na to dívat tak, že to co lidé odpustí Tesle by jiné firmě neodpustili. Stačí se podívat na ty kecy ohledně CROZZ II
Pravda. Koncernovy zakaznici nabijeci sit nepotrebuji nebot
Pravda. Koncernovy zakaznici nabijeci sit nepotrebuji nebot neni co nabijet.
Na vybudování sítě nabíječek mají ještě 3roky. Plány
Na vybudování sítě nabíječek mají ještě 3roky. Plány jsou tak o co jde? Tady si to opravdu každý představuje jak Hurvínek válku, že se otočí kolečkem a jede úplně jiným směrem. Ty firmy jsou v úplně jiném postavení než Tesla, ta mohla, ale oni musí.
No to jsou, ale chudinky. Tak proč se takovej BMW či
No to jsou, ale chudinky. Tak proč se takovej BMW či Mercedes holedbaj že na elektroautech makaj už 40 let?!? Podle toho by stačilo jen vytáhnout ze šuplíku hotový řešení, doplnit nejnovější technologie a ovládnout trh. To se, ale evidentně neděje a všichni překvapeně reagujou na Teslu a srovnávaj svoje budoucí modely se již několit let starým modelem S od naprostejch začátečníků v oboru!!! :))) Vyloženě prozíravé.
Dinosauři se pohnou teprve, když je k tomu někdo donutí a vobčas jim ta lenost přinese vlastní smrt. A to maj ty nejlepší prognostiky a super vobložený šéfy, kteří jsou placeni za to aby čuměli daleko dopředu a nepotopili celej konglomerát jako Titanik.
Nějak se jim to nedaří. Všichni jsou akorát zesraný z jakýkoliv změny a reagují se spožděním. Hráč musí být tam kam směřuje nahrávka a ne bězět tam kde je balon teď. VW se snažil udělat elektrickýho Phaetona jako konkurenta Modelu S a museli to v půlce stopnout protože v momentě dokončení vývoje by už byli za Teslou pozadu! Jejich vlastní slova…
https://electrek.co/2017/03/09/tesla-model-s-screwed-vw-phaeton/
“We were quite far advanced with the next Phaeton but it became clear it wasn’t enough of a leap forwards. A modern large saloon has to be competitive and have an advantage over the Tesla, which is the benchmark and in many regions dominates the segment. Now, if we go back there, we have to take Tesla seriously, and of course that is what we are doing with our electric strategy.”
Výmluvy na to že jsou moc velký na to aby dělali rychlejší změny se jim můžou pěkne vymstít. Svět už není co býval a to je přesně to co nesnášej. Pokud jsou samy náhodu přiliš disruptivní tak dobrovolně střelej do nohy. :)))
Když se nebudou samy kanibalizovat tak je sežere někdo jinej.
Naprosty souhlas.
PS: Delat Tesle betatestera je radost. Me
Naprosty souhlas.
PS: Delat Tesle betatestera je radost. Me to fakt bavi. A to myslim uprimne. Pisu to zrovna z Tesla servisu v Norimberku. 🙂 Je tu pekne, venku sviti slunicko, kresla pohodlna, kafe dobre, slecna naproti me pekna (na Nemku) a prijemna, wifina rychla.
PS2: Mimochodem tady byval salon Mercedes, takze uz to zacalo. Tesla vytlacuje spalovaky. 🙂
to je presne ten makreting u kterem jsem psal. musel s autem
to je presne ten makreting u kterem jsem psal. musel s autem do servisu do nemecka a je stastny. pane, uvedomte si: jse s autem V SERVISU a navic nekde V NEMECKU. je mozne, ze vas to bavi, ale verte, ze jste a budete mensinou. normalniho cloveka bavu, kdyz s autem do servisu nemusi.
Ja vedel, ze se nekdo chytne. 🙂
Do toho Norimberku to mam
Ja vedel, ze se nekdo chytne. 🙂
Do toho Norimberku to mam bliz nez do Prahy kam uz jsem ze zoufalstvi drive take jezdil a MARNE. I Jarov byla katastrofa!
Do servisu jsem nemusel. Mohl jsem si ty zimni kola nechat poslat postou, ale takhle to mam zadarmo. 🙂
ja to taky tak bral 😉 holt nejak si ty chvile kratit
ja to taky tak bral 😉 holt nejak si ty chvile kratit musime…. zadarmo? cas nepocitate? nebo pracujete i kdyz spite?
nebo zamestnava lidi co pro nej pracuji? Wow to je koncept za
nebo zamestnava lidi co pro nej pracuji? Wow to je koncept za ktery ses jeste nedostal, co? To by te samothenho nenapadlo 🙂 Tak sup, upaluj prodavat svuj cas zamestnavateli, at ma z ceho zit.
Ne ze bych nemusel chodit do prace vubec, ale jinak je to
Ne ze bych nemusel chodit do prace vubec, ale jinak je to trochu jak napsal Vondrak. Takovy vylet po neomezene Nemecke dalnici kde kazdou chvili potkam SC je proste vylet, ktery si nenecham ujit.
… do servisu. aby mi nemuseli kola posilat postou. jako jo.
… do servisu. aby mi nemuseli kola posilat postou. jako jo. proc ne ale opravdu to neni nic pro vetsinoveho divaka.
Já jen napsal, že dělat Tesle betatestera mě
Já jen napsal, že dělat Tesle betatestera mě baví.
Možná jsem úplně nepochopil, že ty peníze neplatím za auto, ale za účast na programu testování nových technologií v oblasti dopravy, ale proč ne. 🙂
Ne, vážně. Nejde o žádné betatestování, ale normální používání normálního auta.
To jen někteří lidé, kteří zpravidla nemají žádnou dlouhodobou osobní zkušenost si přečtou pár příběhů o tom co se komu pokazilo a nabydou podle toho dojmu, jak je to hrozné auto.
Chápu, že ta cena zatím není pro každého, ale to se už brzy změní.
jste blizko. neplatite za ucast na programu testovani novych
jste blizko. neplatite za ucast na programu testovani novych technologiich ale za POCIT, ze se ucastnite testovani novych technologii. a co se brzy muze zmenit jsou akorat zvysujici se dotace do tehto technologii. rozhodne ne jejich cena.
No já jsem teda přesvědčen, že jsem zaplatil za
No já jsem teda přesvědčen, že jsem zaplatil za normální auto, ve kterém normálně jezdím.
jestli to mas do Norimberka bliz nez do Prahy tak jsi nekde od
jestli to mas do Norimberka bliz nez do Prahy tak jsi nekde od hranic jako ja, no konecne je tady nejaka tesla, pry 1 v plzni a 1 v Rokycanech.vic nevim.
U nás už jezdí dvě. Moje a kolegovo. A brzy snad přibudou
U nás už jezdí dvě. Moje a kolegovo. A brzy snad přibudou další dvě trojky, se kterými budou jezdit naši dva nejlepší zaměstnanci. I když ten úplně nejlepší jí nechce. Je hroznej praktik, prej to má malej kufr a na střechu taky nic nedá. On nemá k řízení/autům vztah. 🙂
Identitu a tedy i bydliště bych si nechal pro sebe.
Nesnažím se tu propagovat sebe, ale elektromobilitu.
odkud jsi jestli to není tajne ? stačí okolo jakeho mesta
odkud jsi jestli to není tajne ? stačí okolo jakeho mesta
Okolo severozápadních Čech. 🙂
Okolo severozápadních Čech. 🙂
od mar.Lazni po čes.budejovice podle mne není ani jedna
od mar.Lazni po čes.budejovice podle mne není ani jedna Teslicka :/
to je pravda, ale je tiež pravda, že normálny človek
to je pravda, ale je tiež pravda, že normálny človek chápe, že early adopters sú vždy tak trochu beta testery.
keď to nevadí im, ja som len celý šťastný, že takí ľudia existujú, pretože ja osobne to robiť nemienim, a bez nich by sa žiadna nová technológia nikdy nepresadila.
horšie je, keď si z teba beta-testera robí zabehnutá firma s relatívne zmapovanou technológiou (mnohé softwarové firmy tak fungujú, z automotive ma napadajú napríklad slávne 1,2 htp motory vo Fábiách 2003 – 2007, kde sa lúbila roztrhnúť rozvodová reťaz).
Vcera mi rikal kolega v praci, ze jeho tatovi preskocil rano
Vcera mi rikal kolega v praci, ze jeho tatovi preskocil rano pri startovani (pres noc klesl tlak oleje v napinaku) rozvodovej retez o zub a potkalo se to. U skoro noveho auta s 80tis. na tachometru. Kupoval ho jako funglofku. Clovek by cekal, ze u dnesnich aut se uz takova trapna konstrukcni vada nemuze objevit. Bohuzel jak je videt muze.
Fandím Vám i elektromobilům ale… Mrkněte na včerejší
Fandím Vám i elektromobilům ale… Mrkněte na včerejší příspěvek Bjorna. O půlnoci mu zničehonic kleklo Xsko… U skoro nového auta, najeto něco přes sto tisíc. Když ho odvážela odtahovka hned jsem ji vzpomněl na Váš článek tady z Hybridu jak jste si zahrál na odtahovku. Pokazit se může i to Vaše spolehlivé elektro, klidně už zítra…
To každopádně. Pokazit se může všechno.
Dneska v tom
To každopádně. Pokazit se může všechno.
Dneska v tom Norimberku zrovna skládali z (opravdové) odtahovky předfaceliftové Sko. A já trnu pokaždé, když odklepnu upgrade nové verze fw abych po něm odjel „po svých“. 🙂
Já reagoval na to, že občas si z nás dělají betatestery i stávající automobilky. O tom hydraulickém napínáku jsem četl už před drahnou dobou, takže mě překvapilo, že to ještě někdo montuje do aut.
nj pěkný Bjorn vyhrál jedno z prvních kusů X. Takže to
nj pěkný Bjorn vyhrál jedno z prvních kusů X. Takže to je defakto profesionální tester jak řemen 😉
no doháje ted ve me hrklo 🙂 brambora sice tvrdí že řeřez
no doháje ted ve me hrklo 🙂 brambora sice tvrdí že řeřez je „doživotní“ což je samozřejmě pravda páč po 200.000 km když přeskočí řetěz a motor v-rici to je pak stejnak už šrot 😉
…. ale kdo má zkušenosti po kolika set tisíc km by se měl měnit bramboře řetěz?? 🙂
Řetěz vydrží věčně. V tomhle konkrétním případě se
Řetěz vydrží věčně. V tomhle konkrétním případě se někomu nevydařil nápad, že se bude napínat hydraulickým napínákem, který, když přes noc ztratí tlak oleje, tak ráno hrozí při nastartování přeskočení řetězu o zub.
Mate neco proti mensine, ktera ma cas a penize ( vlastne jake
Mate neco proti mensine, ktera ma cas a penize ( vlastne jake penize, s Teslou se jezdi po zap. Evrope zdarma, ze ) jezdit do servisu v zahranici ? Rad se k takove mensine radim..A nemam vubec nic proti vetsinam..
nic neni zadarmo. ani jizda ve voze, kde neplatite za phm.
nic neni zadarmo. ani jizda ve voze, kde neplatite za phm. proti mensinam nemam vubec nic. jsem ztelesneny ochrance mensin. ale pokud vim jde tu o to kdy budeme v tech elektrickych karach jezdit vsichni.
Jde tu o to ? Tady urcite ne..To se vyviji a rozhoduje uplne
Jde tu o to ? Tady urcite ne..To se vyviji a rozhoduje uplne nekde jinde !!
jenom o hodne promyslenejsi marketing. udelali jsme dva
jenom o hodne promyslenejsi marketing. udelali jsme dva stojany, a mluvime o tom jako o siti dobijecek. vyrobili jsme prototyp, a prijimame statisice objednavek. auto drzi caru a brzdi, a mluvime o tom jako o autopilotu. pridame senzory, kter jsou tam k nicemu, a prodavame to jako pripravu na plnou autonomii. jede to tristakilometrovou rychlosti, a mluvime o cestovani nadzvukovou rychlosti. … tahle droga se jmenuje marketing. vsichni jsme na ni zavisli. v pripade tesly je to proste zvysovani davky. a je potreba ji zvysovat. kecy a slibi lidi odhalili, tak jsme k tomu pridali neco hmatatelneho. a funguje to.
JJ to vidi kazdy inteligentni jedinec, ze nejvic energie
JJ to vidi kazdy inteligentni jedinec, ze nejvic energie venuje Tesla na promysleni marketingu…. zatimco ostatni automobilky makaji,inovujou, stavvi baterkarny a dodavaji EV/nabijecky/solary a baterky lidem…. 😀 😀 😀
kazdy inteligentni jedinec vidi, ze ostatni automobilky
kazdy inteligentni jedinec vidi, ze ostatni automobilky vydelavaji 😉
JJ to Kodak a Nokie kdysi taky…
JJ to Kodak a Nokie kdysi taky…
verte svym snum. je to hezke.
verte svym snum. je to hezke.
Myslis ty sny v kterych statisice lidi jezdi kazdy den a dalsi
Myslis ty sny v kterych statisice lidi jezdi kazdy den a dalsi stovky tisic budou za par mesicu? Jo, my si je radi uzijem, neboj 🙂
myslim ty o tech nokiich a kodacich. a taky ty o tech
myslim ty o tech nokiich a kodacich. a taky ty o tech statisicich za par mesicu.
Jj, prisit rok si povime 😀 Budes zase bulet jak zelva, ver mi
Jj, prisit rok si povime 😀 Budes zase bulet jak zelva, ver mi 🙂
rekl jste za par mesicu, to je litopad. ale ok. dejte datum a
rekl jste za par mesicu, to je litopad. ale ok. dejte datum a cislo. at si to tedy povime 😉
Zakopejte proboha uz tu valecnou sekeru. Vzdyt jestli mate
Zakopejte proboha uz tu valecnou sekeru. Vzdyt jestli mate pravdu tak to za nedlouho zkrachuje i bez navazeni-se do ni a jestli pravdu nemate pak si i vy budete jednou uzivat jizdu jakou ve spalovaku nezazijete.
Ja byl jeste pred rokem a pul taky presvedcenej, ze je to slepa kolej, ale nenapadlo me travit cas tim abych o tom nekoho presvedcoval.
klid, socka je jen flustrovaná že na TESLU nemá, poradte
klid, socka je jen flustrovaná že na TESLU nemá, poradte nám rači jak vydělat prachy? 🙂
Tvrdě pracovat. Vždycky, když si všichni kolem mě ťukali
Tvrdě pracovat. Vždycky, když si všichni kolem mě ťukali na čelo, proč chodím do práce ráno v šest a vracím se zničenej večer v deset nebo později, tak jsem odpovídal „protože jsem línej, makám abych později nemusel makat“.
Bohužel to nebylo tak jednoduché. Zdraví máme jenom jedno.
miluji tyhle reci o tvrde praci a zaslouzene vydelanych
miluji tyhle reci o tvrde praci a zaslouzene vydelanych penezich.
Holt kazdy soudi podle sebe.
Holt kazdy soudi podle sebe.
urcite. presne jak rikate. podle svych zkusenosti, sve pozice
urcite. presne jak rikate. podle svych zkusenosti, sve pozice sebe sama, okolnostem ve kterych vyrustal, co dostal do vinku a podobne. a proto miluji, kdyz nekto povida jak se tvrdou praci propracoval k uspechu. vstaval v sest a spat chodil pozde vecer a ted si to uziva. povidejte dal. zajima me to.
já myslím že češi netáhnou za jeden provaz, nachovají
já myslím že češi netáhnou za jeden provaz, nachovají se pospolitě jako prvorepublikoví orlové, nepomáhají si, jsou to korupčníci bez charakteru a vůbec postkomunistická nepřeprogramovaná komerční socka je moc vychvalovaná a přeprcaná 😉 K čemu makat jak šroub ve fabrice když zisk jde germánoj a čech pak jen přežívá 😉
Jestli žijete v prostředí jenž do vás zasadilo takovou
Jestli žijete v prostředí jenž do vás zasadilo takovou frustraci tak je mi vás líto.
ziju v prostredi, ktere mi otevrelo oci. litovat me nemusite.
ziju v prostredi, ktere mi otevrelo oci. litovat me nemusite.
No tak hlavně, že vidíte dál než ostatní.
Já vidím
No tak hlavně, že vidíte dál než ostatní.
Já vidím ublíženého člověka, který se bojí změn a nevěří na poctivou práci, kterou dokáží lidé ocenit.
Dobře není to ani tak lítost, jako spíš je mi z toho smutno. Svět není zlej, je takovej jak ho přijmete.
nj když to si člověk pak zhuntuje zdraví a stejnak život
nj když to si člověk pak zhuntuje zdraví a stejnak život pak jen promaká a prospí. A to se dá skousnout jen když ho ta práce baví. Já měl na mysli jak snadno vydělat prachy? 🙂 jako vychytávky třeba typu bitcoin a podobně 😉
PS: no hlavně neposílat drobný milijonářům na ostrovy do karibiku aby si mohli postavit nový rezidence když jim je ted tak vodrbala irma 😉
Snadno se dají peníze jen prodělat 🙂
Snadno se dají peníze jen prodělat 🙂
Tak tak.
Mimochodem uz mam domluvenou prohlidku i jedne
Tak tak.
Mimochodem uz mam domluvenou prohlidku i jedne predvadecky na prodej Soul EV.
jak kdy, ale ve 13ctým když sem uvažoval nad bitcoinem za
jak kdy, ale ve 13ctým když sem uvažoval nad bitcoinem za 70$ … a podívej kde je dnes 😉
finance.google.com/finance?q=btc
Jojo kdybychom tenkrát věděli, tak bychom byli všichni
Jojo kdybychom tenkrát věděli, tak bychom byli všichni milionáři 🙂
Tak to bohuzel neporadim.
Ja mam to stesti, ze me ta prace
Tak to bohuzel neporadim.
Ja mam to stesti, ze me ta prace bavila a dokonce obcas jeste porad bavi.
hele kecama pověst fosilní sračky konzervy s šáde
hele kecama pověst fosilní sračky konzervy s šáde nenapravíš, ty se prostě už zapsaly do učebnic dějepisu sami ;)))
Zajed někdy na Kvasiny, jak ji tam milujou, ta kdyby nepůjčovala fóbije skoro zadára tak nevím… :DD
naucim te novou vec, slovo „par“ v cestine neznamena pouze
naucim te novou vec, slovo „par“ v cestine neznamena pouze cislovku 2. Wow, mindblowing, uplne objevujes dneska novy svet, koukam 🙂 Chches datum a cislo? Srpen 2018, statisice TM3 dodany zakaznikum
takze par mesicu je 12, jo? co me znalosti z cestiny slouzi,
takze par mesicu je 12, jo? co me znalosti z cestiny slouzi, tak je to tucet 😉 a ted me poucte kolik statisicu znamena statisice. dva, nebo tipujete vic?
Uff, no kdyz uz se hadame o hovnech, tak pokud sis nevsiml tak
Uff, no kdyz uz se hadame o hovnech, tak pokud sis nevsiml tak je snad zari a ne srpen, tedy 11 mesicu. Coz neni ani rok, tedy jedna z dobrych definic pro tuto cislovku je „par mesicu“. Kolik statisicu? Netusim, urcite alepson 2, ale muze to by byt klidne mnohem vice. Nechme se prekvapit.
Pokud by se na Kodak a Nokia nahlíželo jako na průkopníky
Pokud by se na Kodak a Nokia nahlíželo jako na průkopníky které záhy semlela jejich vlastní inovace, tak Tesla může také jednou čelit podobnému osudu, jak Kodak tak Nokia totiž v určité fázi svého snažení zapomněli na konkurenci a nechali se porazit na vlastním kolbišti produkty které sami přivedli na svět. Kodak srazil na kolena digitální fotoaparát který sám Kodak přinesl světu prvně coby přenosný přístroj, aby byl záhy rozdrcen konkurencí která se tomu opravdu začala věnovat. A Nokia jako lídr mobilní techniky v oblasti komunikací přišla s prvními tabletem či smartphone, aby záhy nechala konkurenci dovést vývojem dané produkty dál než kam chtěla, a nechala se tak semlít levnější produkcí toho s čím sama přišla na trh.
Ani Tesla není nekonečná, a i jen zdánlivě malá chyba může znamenat že v řádu let může nastat nečekaný obrat kterého si nikdo zpočátku vůbec nevšímá. Ale samozřejmě to by jim asi nikdo nepřál.
Rozdil je, ze Tesla nikdy nevyrabela spalovaky jako Kodak
Rozdil je, ze Tesla nikdy nevyrabela spalovaky jako Kodak kinofilm nebo Nokie tlacitkove telefony. Od zacatku se soustredi jen a pouze na tuto novou technologii, kterou navic ani nevynalezli.
Jinak ale mate pravdu, ze je stale na velmi tenkem lede, tedy jeji preziti/nepreziti muze byt dilem relativniho okamziku.
Příkladů dnes již zaniklých nebo pohlcených
Příkladů dnes již zaniklých nebo pohlcených společností z oblasti polovodičů, které také začali s novou technologií, měli pár let neskutečný úspěch, také několik je. Bohužel.
Tesla stoupá a může padat na lidech kteří ji vedou, a na zákaznících. Ale naštěstí Tesla nebyla Muskem nikdy vnímána jako automobilka, která by měla ovládnout trh. měla nastartovat elektro mobilitu, a to se jí podařilo a daří udržovat. Že jednou bude třeba průměrem nemusí být vůbec problém. Je třeba si uvědomit, že i sebelepší věc a technologie, musí mít své zákazníky, a dokud lidi mají své oblíbené značky, neznamená lepší globálně vlastně vůbec nic.
Souhlas.
Souhlas.
Tak podsatou je, ze je se objevi nova technologie, ktera je ve
Tak podsatou je, ze je se objevi nova technologie, ktera je ve vsech ohledech lepsi nez ta stara a dovede veci ktere stara prsote nikdy umet nebude. A historie rika, ze je jedno jak velky, prachaty nebo vlivny jsi, pokud se neprizpusobis, tak zhebnes. Tesla je 100% prave to v co by se mely ostatni automobilky pretransformovat. Zatim se jim to moc nedari. Pokud se nejaka automobilka pretransformuje a stane se z ni stejna konkurence, jako je pro iPhone Samsung, tak super, bude se ji darit dobre. Zatim takova neni.
Asi o tom něco víte! Takže radíte prodat akcie Tesly a pak
Asi o tom něco víte! Takže radíte prodat akcie Tesly a pak ty prachy vrazit do které lepší automobilky? Každoročně zdvojnásobit svoji investici je už vážně nuda.
minule zisky nejsou zarukou budoucich. to vim docela jiste.
minule zisky nejsou zarukou budoucich. to vim docela jiste.
Přesně! Tesla by se měla učit třeba u Fiatu a to
Přesně! Tesla by se měla učit třeba u Fiatu a to okamžitě, jinak to s ní dál půjde z kopce.
A ta jejich celosvětová síť Superchargerů je taky na hovno. Tuhle jsem u toho chtěl natankovat naftu, ale ta koncovka na té hadici se mi ani nevešla do hrdla nádrže a trychtýř s sebou vážně nevozím.
Ale abych jen nehanil, Tesla udělala pro nás motoristy jednu dobrou věc. Kromě Superchargerů, které jsou k ničemu, vybudovala přes 6500 parkovacích stání, kde bývá vždycky volno, takže si tam každý může parkovat jak potřebuje a hlavně zadara!
🙂
🙂
no každopádně TESLA to je celosvětový pojem, kdežto v
no každopádně TESLA to je celosvětový pojem, kdežto v ŠÁDE RS jezdí snad jen úchyláci občas si říkají metrosexuálové no prostě rádobyvícnežsocka :)))
Majitel šáde je diagnóza. A přesně to odpovídá
Majitel šáde je diagnóza. A přesně to odpovídá statistice. Podle statistiky má většina obyvatel IQ tykve. A většina obyvatel taky kupuje škodovky. Přitom v této cenové kategorii existuje spousta lepších vozidel.
brilantni argumentace, panove. RS jsou inicialy meho jmena. co
brilantni argumentace, panove. RS jsou inicialy meho jmena. co tam mate dal?
🙂 tak to sme si oddychli, aléééé děláš v šáde hej?
🙂 tak to sme si oddychli, aléééé děláš v šáde hej? 😉 víšco, v těch nickách je už bordel a kdo si to má pak pamatovat :)) ne nic ve zlým, ale ted si vzpomíním, když ty nejsi Vochcávka RS tak šáde agent vod zásuvek z parkoviště je teda Alien !! jasný… chlapy, vodedneška s VW akčním plánem Roadmap E se už za svou příslušnost nemusíte stydět !! a klidně si do svého NICKů (reg jména) vymyslete i profesi :)))
sorry jako, ale já komentoval příspěvek Cipíska, kde bylo
sorry jako, ale já komentoval příspěvek Cipíska, kde bylo zmíněno šáde rs
Zdravíčko.
Sorry jako, ale já jezdil taky ve Škodovce a ve
Zdravíčko.
Sorry jako, ale já jezdil taky ve Škodovce a ve firmě jich ještě pár máme.
Jednak to nejsou zase tak špatná auta z toho co je na trhu na výběr, a jednak když máte ve svém okresním městě dva prodejce se servisem a z toho u jednoho znáte lidi co to tam dělaj a víte, že to ještě tak moc neprasej jako jinde tak to není zase tak nesmyslná volba.
PS: A když si nikdo neví rady s opravou (zažil jsem) tak zajedete vedle Boleslavy k Jandovi a on to zdiagnostikuje, případně i opraví.
joo ale my sme prudili jen potuněný verze RS na
joo ale my sme prudili jen potuněný verze RS na nízkoprofiláčích ideální na cesty šádevotroka českou šotolínou na šichtu a z5t 😉
Je fakt, že já se na š120 vlastně učil jezdit. Ale krám
Je fakt, že já se na š120 vlastně učil jezdit. Ale krám to byl neskutečnej, taková pokladnička. Když já porovnám japonce, kterých jsem měl celkem 4ks s škodovkami co jme měli v mém prvním zaměstnání tak to je nesrovnatelné. Tenkrát jsem našel statistiku podle které měla škoda vážnou závadu na motoru (auto nejede) na jednom ze 49 ks a třeba honda na jednom z 360. S těmi servisy je to taky individuální. My měli na firmě VW. Servis jsem měl 16km. A když jsem chtěl u skoro nového auta namontovat dodatečně tempomat tak po týdnu laborace mě poslali do jiného. Tak jsem zbylých 7 let jezdil 40km, nebudu jezdit k amatérům. Ségra má růmstra už byl po pár tisících v servise nepojízdnej. Známý měl nějakou sportovní fábii. Taky věčně v servise. Teda jediné co já jsem na tom sportovního viděl byly jiné pedály a absence autorádia. Za mě škoda simply never.
120tkou jsem nastesti nikdy nejezdil. Ja zacinal na Wartbutgu
120tkou jsem nastesti nikdy nejezdil. Ja zacinal na Wartbutgu potom Polsky Fiat, Ford Sierra atd. 🙂
Jinak Roomstera mela do lonska moje polovicka 1.2HTP a do servisu jsme jezdili jen menit olej. Tri Roomstery Praktiky mame ve firme dva jsou nase nejstarsi kousky z roku 2006 a jeden asi o rok mladsi. Na tech se par drobnosti resilo. Jsou to taky 1.2HTP, ale nechali jsme je prestavet na LPG. U jednoho z nich aktualne resime, ze teklo gufero na poloose, olej vytekl komplet, a kolega nez s tim zajel do servisu, ze to vydava divny zvuky tak uz je chycenej diferak a loziska. Nechce se nam do toho moc investovat, nebot je to jeden z kandidatu na odstaveni az prijdou ty TM3jky.
Jinak mame jeste 3x Yetiho z nichz jeden 2010 je ten co jsem tu o nem psal, ze nam po 190tis. klekla palivova soustava. Druhej 2010 je jeste v pohode, oba 2.0nafta. Ten treti jsme kupovali loni tesne pred tim nez jste nas svezl v Tesle. Je to benzin s DSGckem. Jeden zamestnanec si loni odrovnal levej kotnik… Pak mame jeste jedno Citigo, 1.0benzin to je bezproblemove.
No a moje prvni funglovka byla Octavia 1.9TDI z roku 2006, kterou jsem prodal po 4 letech s 200tis. na tachometru jednomu ze svagru, kterej ji ma do dnes. Uz ma najeto dohromady 314tis. Kdyz pominu jiz z vyroby vadny egerventil (na coz musel prijit az ten Janda nebot ve znackovem servise nad tim jen krcili rameny a chteli zkusmo menit ridici jednotku atd.) tak pak uz se menili jen vsechny naboje v kolech, a kompresor klimatizace. Holt jeste predkrizove auto, na kterych se tolik nesetrilo.
To s VW Tiguanem a ostatnimi auty ve firme jsem si uzil take svoje.
Zas něco jiného je velký vozový park a pokud máte navíc
Zas něco jiného je velký vozový park a pokud máte navíc štěstí na servis ve kterém opravdu vědí co dělají tak je to výhra. Já když jsem volal jednou do servisu, že mám pocit, že mi nechladí klima, jestli by mi doplnily chladivo, tak se mě sám šéf zeptal, jestli to myslím vážně, jestli si i doma u ledničky něco takového nechávám dělat… Člověk co opravuje alternátory mi jednou tvrdil, že elektřina v autě teče „přes“ baterii. Jednou jsem jim v servise dokonce poradil, proč to auto nedrží volnoběh a oni, že to je nesmysl a že ať vyndám LPG a bude to v pořádku. Když jsem to povídal chlápkovi, co mi LPG montoval, tak ho to nakrklo tak, že to nastudoval a spravil sám. Je to jak píšete, většina „zanškových“ servisů funguje tak, že podle manuálu, pro cvičené opice určí, který vyměnit díl. Naštěstí si v současné době užívám bezúdržbovosti a bezproblémovosti elektromobilů a podobný historky už jsou jen ve fosilních vzpomínkách…
No ono se to tam pak taky podelalo. Vetsina dobrych lidi
No ono se to tam pak taky podelalo. Vetsina dobrych lidi odesla a bylo vymalovano. Zkouseli jsme jeste jine znacky, ale to bylo to same. Schopni lide odesli do Nemecka kde delaji stejnou praci za vice penez, prestoze zakaznik tam plati stejne penize jako u nas…
Nakonec jsme zacali servisovat v neznackovem rodinnem servisu.
Tesim se, ze postupne vsechny auta vymenime za ev a budeme mit taky pokoj. Zrovna mi dneska hlasil jeden zamestnanec, ze oprava prevodovky na jeho aute (se spojkou, ktera by prej uz stejne dlouho nevydrezela) bude stat 42tis. Vypadavala mu petka a sestka nesla zaradit vubec.
Presne tak! Tesla proste maka, ostatni meni fonty v
Presne tak! Tesla proste maka, ostatni meni fonty v powerpointu. Tohle je uzasna zprava pro vsechny majitele Tesel a jen se potvrzuje ze se vyplati priplatit si za teslu 2x tolik nez co za jine auta (i EV), protoze pridana hodnota je mnohem vetsi a v case se bude jen zvetsovat. Momentalne neexistuje konkurence k Tesle.