Nissan poodhaluje další kus nového Leafu

Nový Nissan Leaf bude představen 6. září 2017 v Japonsku. Bude nabitý nejvyspělejšími technologiemi a podle Nissanu „změní měřítka v segmentu elektromobilů“.

Uvedením Nissanu Leaf na trh, světově prvního sériově vyráběného elektromobilu, se společnost Nissan stala průkopníkem elektromobility. Druhá generace Leafu by toto postavení měla potvrdit.
foto: Nissan

TISKOVÁ ZPRÁVA

Nový Nissan Leaf – ikona vize Inteligentní mobility Nissan, nabízí jakožto 100% elektromobil a vůz s nulovými emisemi tichý a osvěžující zážitek z jízdy.

S technologiemi Inteligentní mobility Nissan máte za volantem větší jistotu – lepší výhled a lepší představu o tom, co se děje kolem vozu. Luxusní interiér, navržený přesně pro váš vkus, nabízí ještě více pohodlí.

Nissan Leaf, kterého se celosvětově prodalo již více než 280 000 kusů, je stále nejprodávanějším elektromobilem na světě.

tisková zpráva

27 Comments on “Nissan poodhaluje další kus nového Leafu”

  1. Uz se nemuzu dockat. Ze by jsme meli konecne na svete dalsi
    Uz se nemuzu dockat. Ze by jsme meli konecne na svete dalsi plne pouzitelne ev a od jine znacky nez Tesla? Jeste jim teda bude chybet ta sit SC, ale oni ty automobilky snad spolecnymi silami donuti vlady aby to postavili za nase penize. Socialisticky system bohatym brat a jeste bohatsim dvat je prece jiz zabehly.

    1. Nevim, jak jinde v Evrope/svete, ale vzhledem k harpagonstvi
      Nevim, jak jinde v Evrope/svete, ale vzhledem k harpagonstvi vlastniku EV u nas (pravidelny rev, ze si nekdo dovoli chtit 10Kc/kWh na rychlonabijeece) ta sit tezko vznikne bez dotovani z jinych penez (at uz statu nebo z prodeje luxusnich modelu).

      1. Já osobně řvát na cenu 10Kč/kWh nebudu, poněvadž až
        Já osobně řvát na cenu 10Kč/kWh nebudu, poněvadž až budu mít auto s dojezdem minimálně 250km, což snad nový Nissan Leaf zvládne, tak mě na rychlonabíječce uvidíte tak max 5x do roka, a to rád zaplatím. A to je účel rychlonabíječek, používat je jen když jede člověk daleko. To se starým Leafem moc nejde, to jsem na rychlo nabíječce tak 365x za rok…. A až bude mít každej 10. člověk elektro auto, nabíječky se zaplatí bez dotací a navíc si budou konkurovat, tak že věřím, že cena bude přiměřená nákladům atd…

        1. Naprosty souhlas. Ja jezdim o sto sest. Od zacatku dubna mam
          Naprosty souhlas. Ja jezdim o sto sest. Od zacatku dubna mam najeto 25tis. a navstevy nabijecek resp. odebrane kWh jsou velmi male. A to vcetne SC. A kdyz uz nekde venku musim nabijet pak mi nedela problem dat za 1 kWh treba u GreenWay za starych cen i 18Kc.

            1. Jj.
              A navíc si myslím, že jak poroste s přibývajícími

              Jj.
              A navíc si myslím, že jak poroste s přibývajícími évčky na silnicích na nabíječkách spotřeba elektřiny budou si moct i provozovatelé nabíjecích stanic dovolit zlevňovat, jako se to už třeba stalo u zmíněné GreenWay.

                1. Je to možné.
                  Fakt je, že ty jejich předchozí ceny se fakt

                  Je to možné.
                  Fakt je, že ty jejich předchozí ceny se fakt na každodenní používání moc nedali.

                2. No tak ono když nebylo zbytí a bylo to jednou ročně, tak
                  No tak ono když nebylo zbytí a bylo to jednou ročně, tak třeba. Nicméně já jsem při cestách na Slovensko vždy radši vzal spalováka. Na té dlouhé trase se to vyplatí.

                3. moc Vam nerozumim, na jednu stranu hajite nabijecky ale pak si
                  moc Vam nerozumim, na jednu stranu hajite nabijecky ale pak si vemete spalovak, co se tedy vyplati?
                  Proc nevlastnite Hybrida ? S Vasim myslenim je to na 4

                4. Správně říkáte, moc mi nerozumíte.
                  Správně říkáte, moc mi nerozumíte.

          1. Mě vychází nabíječka EON na Vystrkově hodně dobře,
            Mě vychází nabíječka EON na Vystrkově hodně dobře, takže bych neměl problém tam nabíjet. Horší by bylo mít doma elektřinu za 10 Kč/kWh a u nabíječek 15kWh, ale řadě lidí nebude vadit ani to, klidně budou jezdit za náklady klasických aut.

    2. To na co nadáváš ohledně financování z kapes všech, je
      To na co nadáváš ohledně financování z kapes všech, je totéž z čeho vzniká ta věc po které jezdíš svým autem 😉 To na co nadáváš ohledně financování z kapes všech, je totéž z čeho vzniká ta věc která dodává elektřinu po celé republice a všem 😉
      Ať se to tobě nebo někomu jinému nelíbí, tak většina toho co považuješ za samozřejmost pro pohodlný život, by bez toho státu který si na to vezme od všech, prostě neexistovala, a funguje to tak již několik tísiciletí.
      Ale pokud chceš příklad kde to tak nefunguje, a kde nejsou silnice samozřejmostí, elektřina není samozřejmostí, vodovod ani odpad není samozřejmostí, tak se podívej na některé státy v Africe 😉

      1. Čekal jsem, že se někdo naveze do Tesly, která nikdy
        Čekal jsem, že se někdo naveze do Tesly, která nikdy přímou dotaci nedostala. Pouze půjčky, které buď již splatila nebo splácí. A to, že auta, která prodávají jsou v některých zemích oproštěná od části daní, nebo si může kupující určitou částku odečíst ze svých daní, které v daném státě odvádí není podpora Tesly. Stejnou podporu mají v těchto zemích i jakékoli jiné elektroauta. A například u nás z těch pár dotací, které byli zatím pouze pro firmy vypsány byli vždy Tesly jakožto luxusní auta vyjmuty.
        Co se pak týká příjmů z prodeje emisních povolenek tak taky nikdo nevyčítá Nissanu, že díky prodejům Leafa na emisních povolenkách nějakou tu kačku utržil/ušetřil.

        Jinak nemám problém s tím, že se platí daně a z nich se pak financují veřejně prospěšné služby, které se nedají komercializovat. Těžko si třeba představit soukromou policii, která by měla nestranně vymáhat dodržování zákonů…

        Na co já narážím je fakt, že model podnikání kdy vezmete svoje nebo (zariskujete a půjčíte si tak jak to třeba dělá Tesla) peníze, ty nainvestujete třeba do výstavby nabíjecích stanic a z prodeje elektřiny na nich se vám ta investice splácí, je už v našich končinách nějak out. Každý jen čeká až na to či ono přiklepnou nějakou tu dotaci aby mohl sepsat projekt, ve kterém věc řádně předraží aby se mu i ta část, kterou má financovat sám vrátila pokud možno hned z oné dotace.
        To je mi pak smutno, když v článku „E.ON vybuduje první německou komerční ultrarychlou dobíjecí stanici“, je na fotce parlamentní tajemnice jak představuje dokument o schválení dotace, bez které by si patrně tak chudá společnost jako je E.ON nemohla výstavbu ultrarychlé nabíjecí stanice dovolit.
        Díky bohu za tu Teslu, která se neváhá zadlužit a nechat se kritizovat za to, že je neustále ve ztrátě proto aby nám ty rychlonabíjecí stanice postavila i bez dotací a hend.

        1. O automobilkách a dotacích pro ně, či úlevách na
          O automobilkách a dotacích pro ně, či úlevách na pořízení elektromobilu jsem nic nepsal. Reagoval jsem na tvé tvrzení „Jeste jim teda bude chybet ta sit SC, ale oni ty automobilky snad spolecnymi silami donuti vlady aby to postavili za nase penize. Socialisticky system bohatym brat a jeste bohatsim dvat je prece jiz zabehly.“

Napsat komentář