Elektromobil Tesla Model S ujel rekordních 1078 km na jedno nabití

Ještě nedávno byl rekord dojezdu elektromobilu Tesla Model S na 901 km. Nyní se ho italským nadšencům podařilo překonat.

Italskému rekordmanovi, který déle než 29 hodin jezdil ve svém elektromobilu Tesla Model S v okolí San Marina, se podařil nový rekord. Ujel 1078 km bez jediného nabíjení.
foto: Tesla Owners Italia

Facebooková skupina Tesla Owners Italia aktuálně uveřejnila fotografii, která by měla dokazovat, že jednomu z italských majitelů elektromobilu Tesla Model S se podařilo ujet 1078 km na jedno nabití.

Konkrétně šlo o faceliftovaný Tesla Model S 100D, tedy verzi s oficiálně nejdelším dojezdem. Při pokusu bylo spotřebováno 98,4 kWh elektřiny, což znamená průměrnou spotřebu 9,1 kWh/100 km.

Běžně se spotřeba elektromobilů Tesla Model S pohybuje asi třikrát výš. Zmíněný rekordman se rozhodl pro opravdu pomalou jízdu, průměrně cestoval rychlostí 37 km/h.

Tesla Owners Italia

47 Comments on “Elektromobil Tesla Model S ujel rekordních 1078 km na jedno nabití”

  1. A můj rekord je ze včera HNED DVA.
    Elektřina mi u Nissana

    A můj rekord je ze včera HNED DVA.
    Elektřina mi u Nissana došla ve Francii na dálnici přesně jeden kilometr před nabíječkou. Přivolaná odtahovka mne odtáhla 800m, protože 200m jsem zkoušel auto tlačit. Za těchto 800m si odtahovkář žádal 330 Eur což je druhý rekord. Pán řekl, že Axa mu zaplatí špatně a že pokud nezaplatím tak odjede s autem, že chce po mne 330E a já ať si to vyřídím doma.
    Po té co vedle nás zastavilo auto celníků, začal se pán chovat mírněji, ale stejně nechtěl auto z odtahovky složit.
    Po hodině telefonování dostal pán nepříjemný telefonát, auto fofrem složil a nechal ho stát jak ho složil a odjel a i přítomní Francouzi sledoval tuto scénu, naštěstí mi ochotní lidé pomohli auto přetlačit cca 200m k nabíječce.
    Je velmi smutné, že v zemi, která má nabíječky po 40km, je možné aby tři nabíječky ve stejné lokalitě nefungovali……… To je vlastně třetí rekord.

    1. Tak to je husté wou. Ešte že auto šlo tlačiť škoda že
      Tak to je husté wou. Ešte že auto šlo tlačiť škoda že vám nepomohli hneď ľudia aj keď tlačiť auto na dialnici je smrteľne nebezpečné.
      A kto volal pánovy a takto pekne to vybavil ? To je dosť dôležitá info.
      Ste vo FR na dovolenke s Nissanom Leaf – chápeme to správne tak ?
      https://www.youtube.com/watch?v=wzV4EAhnBBY&t=70s

      1. Ano, jsem na dovolené a jsem ve Francii. Testujeme Nissanem
        Ano, jsem na dovolené a jsem ve Francii. Testujeme Nissanem eNV-200. Francii už máme celou projektu, byli jsme v Severním Irsku a teď se vracíme zpět. Máme za sebou už 7 tisíc km bez zádrhele, toto je první potíž. Nissan pokud je v záruce je pojištěn u Axa í na případ vybití baterie. Neznam navaznost telefonátu, já si stěžoval v Axa, že člověk kterého poslali si místo pomocí udělal ze mne a mé rodiny (dcera 11mesicu a těhotná partnerka) rukojmi.
        Byl to jejich smluvní partner, pojišťovny si musí u sebe a svých partnerů udělat pořádek. Já také musím doma fungovat podle smluv í když se mi někdy takový blbý kšeft nechce dělat.

          1. Protože nemaj vyřešený pasivní chlazení a žádný
            Protože nemaj vyřešený pasivní chlazení a žádný aktivní teplotní management. Proto skapla Honda se svejma hybridama protože jim vodcházeli baterky díky špatný konstrukci celé baterie i když články byli stejně dobrý jako u Toyoty.
            Pro baterky je nejhorší prudkej odběr při velmi nízkejch a nebo vysokejch teplotách.

  2. O opravdu pomalou jízdu se určitě nejednalo, protože
    O opravdu pomalou jízdu se určitě nejednalo, protože dlouhodobá průměrná rychlost 37km/h je naprosto běžná u smíšeného městského a příměstského denodenního ježdění.
    A pro srovnání, když jsem prodával Model S P85+ po ujetí 50 tis. km, měl vůz přesně třikrát vyšší spotřebu, tedy 273 Wh/km. A to jsem sjezdil po dálnicích celou Evropu dálničními rychlostmi, pochopitelně i v zimě. Model S 100D by měl mít spotřebu ještě o něco nižší, než motorizace Performance.

            1. To je věčný důvod (často zástupný), že kvůli
              To je věčný důvod (často zástupný), že kvůli dovolené v Chorvatsku nemůže nikdo koupit EV auto, přitom v součtu do sousedního Rakouska a Slovenska vyjede více lidí než do Chorvatska. Stačí prostě říci že buď na EV nemám, nebo není vhodné auto na trhu.

              1. Já mít Teslu S100D, tak s ní do Chorvatska v klidu jedu 🙂
                Já mít Teslu S100D, tak s ní do Chorvatska v klidu jedu 🙂 Jel bych poklidně, stejně jako jezdím teď se spalovákem, 110 km/h. Z Brna se dá jet rovnou na Kapfenberg, odtud na Maribor, odtud rovnou na Senj, to je zatím kritické místo, chybí SCH v Záhřebu, ale i tak je to jenom asi 259 km, což S100D dá i v těch horách a odtud rovnou do Splitu, to je necelých 300 km, ale lze se ke konci zastavit na nějakém destination chargeru u moře a chvíli se někde koupat při nabíjení a navíc by to i tak mělo dát, je to samá rovina.

                1. No tak to už není o cestování. Tam byla cesta cílem 🙂
                  No tak to už není o cestování. Tam byla cesta cílem 🙂

                2. Tak to je jasný, tam bych jel autem jen kvůli tomu
                  Tak to je jasný, tam bych jel autem jen kvůli tomu dobrodružství na cestě, jinak když už do Chrovatska, tak letecky.

                3. Směr Chorvatsko je jeden SC za druhým ne? A jugošce tam SC
                  Směr Chorvatsko je jeden SC za druhým ne? A jugošce tam SC přibejvaj jak hoby po dešti.

                4. +1
                  Na prodlouženej víkend s přehledem.

                  +1

                  Na prodlouženej víkend s přehledem.

              2. na inom fóre bolo video o ceste ionikom, popis jednotlivých
                na inom fóre bolo video o ceste ionikom, popis jednotlivých nabíjacích staníc a vyvinula sa z toho celkom obsiahla a koínštruktívna diskusia, ktorej výsledkom bol návrh trasy, ktorá vedie nie diaľnicami, má nabíjacie body vo vzdialenostiach, ktoré nestresujú,

        1. A proc ne, kdyz muze? Nebo kdyz slusne vydelavam, tak to
          A proc ne, kdyz muze? Nebo kdyz slusne vydelavam, tak to znamenam ze nesmim jet na dovolenou pod stan? 🙂
          Minuly tyden tu jeden z vlastniku X psal, ze uz se na tesi na letosni cestu do Chorvatska. Bohuzel diky hovadskemu vyhledavani se mi ten prispevek nedari najit, treba se dotycny ozve sam.

            1. Asi jsem to byl já.
              Cesta TMX P100D naprosto v pohodě. Ze

              Asi jsem to byl já.

              Cesta TMX P100D naprosto v pohodě. Ze severozápadních Čech k Zadaru rovných 1000km. První nabíjení po cca 230km u Deggendorfu, potřeboval jsem dobít na 65%, než se rodina vykýblovala měl jsem 80%. Sešli jsme se tam ve finále 3 na šesti stojanech.
              Druhé nabíjení po dalších cca 200km v Liezenu. Potřeboval jsem nabít na cca 58% a odjížděl jsem s 83%. Při příjezdu nabíjelo jedno auto, které odjelo před náma.
              Pak po asi 180km Maribor. Tam jsem nabil asi na 85% sám. A nakonec Senj. To byl jedinej opruz. Zajížďka z dálnice sice jen 25km, ale trvalo to půl hodiny. Serpentýny, hustej provoz. Tedy celková ztráta hodina jen na zajetí do Senje a zpět. Až otevřou Otočac bude to v pohodě. Při příjezdu obsazené dva ze 4 stojanů, po nás přijela další, takže chvíli plno. Při odjezdu tam zůstala jediná Tesla.
              Zajel bych to i z Mariboru napřímo. Je to 400km a celkově se klesá o 300m, takže spotřeba bezvadná, ale neměl jsem pořešený nabíjení v cíli a tak jsem nechtěl přijet prázdnej.

              Tady jsem nabíjel nakonec z jednofáze, což úplně stačí a navíc v Zadaru je stojan společnosti Elen-Hep TYP2 22kW, kterej se aktivuje kartou zapůjčenou proti občance v turistické kanceláři nedaleko a pak už se nabíjí zdarma.
              Našel jsem, že mají v Záhřebu nedaleko dálnice chademo, které se jak mi psali aktivuje pinem, kterej je na něm napsanej a je to tedy zase zadarmo. Zpátky tedy již Senj vynechám a u Záhřebu se rozhodnu podle stavu baterky a spotřeby jestli dojedu do Mariboru a nebo se tam na chvíli připojím.

              Celou cestu sem jsem se nijak neomezoval v rychlosti. V Něměcku jsem jel kolem 170km/h a jednou si i zazávodil až 240km/h.

              Proč k moři autem, když mám na Teslu? Protože ta cesta Teslou je pro mě větší zábava než samotná dovolená tady. A jak tu někdo napsal, proč bych nemohl trávit dovolenou v kempu? Děti si to tu užijou víc než v pětihvězdičkovém hotelu, a o ně jde především.

              Jo a celková průměrná spotřeba 24,1kWh/100km.

              1. + 1 Proč k moři autem, když mám na Teslu? Protože ta
                + 1 Proč k moři autem, když mám na Teslu? Protože ta cesta Teslou je pro mě větší zábava než samotná dovolená tady. 🙂

                Člověk by se neměl upínat pouze ke vzdálenému cíli, ale měl by si i užívat samotnou cestu k jeho dosažení.

                1. A to platí nejen u dovolených. 🙂
                  A to platí nejen u dovolených. 🙂

                2. Já si celkem užívám cestování v USA, pro mě je
                  Já si celkem užívám cestování v USA, pro mě je cestování v Evropě docela opruz – kolony, nervozní řidiči, všude police a měření, mraky nepřehledných značek, samej kamion apod.

                3. To bych si rad dopral az budou deti vetsi.
                  To bych si rad dopral az budou deti vetsi.

                4. Cestování s dětma po USA není moc dobrý, pro děti to je
                  Cestování s dětma po USA není moc dobrý, pro děti to je děsná otrava, obden 200-300 mil. za volantem (pokud chce člověk něco vidět), takže za 14 dní se najede kolem 2 tis. mil, ale rozhodně to stojí za to.

                5. V Emerice je všude daleko. Dáte to jednou z 1. nadšení,
                  V Emerice je všude daleko. Dáte to jednou z 1. nadšení, ale pak už je to spíš vopruz.

                6. Už jsem to dal šestkrát, letos to bude po sedmé, člověk
                  Už jsem to dal šestkrát, letos to bude po sedmé, člověk musí mít pro to stejné nadšení jako pro EV, jinak to nejde, alespoň v této době.

                7. Když jsem viděl ty co jeli přes Ameriku na kole tak jsem si
                  Když jsem viděl ty co jeli přes Ameriku na kole tak jsem si říkal ty maj fakt dost. A ty co jedou na motorce na srazy přes několik států tak ty taky musej bejt ztahaný jak koně.

Napsat komentář