Alza.cz přichází po elektrických automobilech Tesla a BMW s novinkou pro milovníky motorek. Dnešním dnem zahajuje prodej nejmodernějších elektrických motocyklů Zero Motorcycles s cenou od 334 900 Kč.
foto: Alza.cz
Alza pokračuje v představování ekologických vozidel českým zákazníkům a zahájila prodej elektrických strojů americké společnosti Zero Motorcycles. V nabídce má nyní celkem 9 kusů.
„S motorkami byly vždy spojeny hlavně svoboda, volnost a rychlost. Chceme českým motorkářům ukázat, že se nemusí ničeho z toho vzdávat. Navíc stroje nabízejí rychlejší nástup výkonu nebo ovladatelnost. A v neposlední řadě jde o kus špičkové technologie,“ uvedl Jaromír Řánek, ředitel vývoje byznysu Alza.cz.
NEPŘEHLÉDNĚTE VIDEO: nové elektromotorky od Zero Motorcycles
Sportovní mašiny z dílny Zero Motorcycles jsou v současnosti nejmodernějšími elektrickými motocykly na trhu. V závislosti na modelu nabízí dojezd až 259 km na jedno dobití a možnost sledovat parametry jízdy v aplikaci Zero Motocycles (iOS, Android).
Vzhledem k absenci klasického motoru a hliníkové konstrukci jsou stroje znatelně lehčí. Díky tomu se s nimi motorkářům lépe manipuluje, snadněji je ovládají a nabízí zcela bezhlučný provoz.
Nechybí možnost nabíjet stroj ze standardní zásuvky stejně jako třeba mobilní telefon. Nezanedbatelnými položkami jsou rovněž velmi nízké provozní a servisní náklady.
„Za dobu, co se Zero motorkami pracujeme, jsme neměli žádnou závažnou poruchu. Stroje navíc samy provádí diagnostiku, takže čas strávený samotným servisem i výsledné náklady jsou minimální,“ řekl Tomáš Honzík, jednatel Zero Motorcycles ČR.
Značnou popularitu elektromotorky vysloužily u amerických i evropských policejních a armádních složek. Díky svým vlastnostem umožňují celou škálu taktických výhod v městském prostředí i technickém terénu, masivní výkon zase zcela pokrývá náročné požadavky, které podobné nasazení vyžaduje.
Na Alza.cz budou k dostání všechny modely letošního roku, na výběr tak budou modely čistě silniční i enduro.
Nevím jak ostatním, ale mně tato „hurá-akce“ alzy
Nevím jak ostatním, ale mně tato „hurá-akce“ alzy připadá spíš jako marketingový tah, jak dostat zadarmo reklamu do různých médií. Chtěl bych vědět, kolik těch elektromobilů skutečně dosud prodali, protože ty jejich „statistiky“ silně zavánějí klamáním zákazníka.
Na ježdění po polích a lese jsou lepší české motorky
Na ježdění po polích a lese jsou lepší české motorky Kuberg.
Na skutečné dálkové silniční ježdění je potřeba dále počkat na další generaci, co bude mít minimálně dodělané ještě standartně chademo nebo CCS.
Ano a Jsou známe po celém Světě, ale mají dva
Ano a Jsou známe po celém Světě, ale mají dva nedostatky.
Kuberg Free Rider
Nemají homologaci pro provoz na pozemních komunikacích ( prý se připravuje ? Kuberg Free Rider Street ) a protože mají na výběr, jen jeden malý akumukátor, tak dojezd je také malý .
Jinak svezeni je parádní je to divočina <3.
Možná, že už jde objednat Koupit ?
https://www.kuberg.com/freeriderstreet
https://www.youtube.com/results?search_query=kuberg
Další velké omezení je nosnost – max 100 kg.
Já mám
Další velké omezení je nosnost – max 100 kg.
Já mám jateční váhu cca 110-115 kg.
Prostě není to pro statné české urostlé junáky.
Když jsme je sedlali tudle na VŠB, a to i rozložití
Když jsme je sedlali tudle na VŠB, a to i rozložití junáci, jezdilo to hezky. Od malých po velké. Jen na můj vkus převod řetězem na zadní kolo dělal hrozný randál. Ve srovnání s Akumotem nebo E.ON Emax, které jsou fakt tiché stroje.
https://www.youtube.com/watch?v=r3u6576r1ZQ
https://www.youtube
https://www.youtube.com/watch?v=r3u6576r1ZQ
https://www.youtube.com/watch?v=ftVI1AARqMM
V ČR již u MP Tábor a u MP Neratovice elektrické skútry
V ČR již u MP Tábor a u MP Neratovice elektrické skútry několik let jezdí a slouží strážníkům udržovat klid a pořádek v jejich městech.
hybrid.cz/mestska-policie-neratovice-voli-elektroskutry
Tehdy byly uvedené MP vybaveny elektroskútry české značky z Mělníka, která je v ČR s úspěchem vyrábí a prodává nejen v ČR.
Redakce by mohla přinést reportáž o provozu těchto obecních elektrovozidel u uvedených MP.
Cože? Ona se Městská policie zabývá udržováním klidu a
Cože? Ona se Městská policie zabývá udržováním klidu a pořádku ve městech? A tos viděl na vlastní oči? Já kdykoli jsem měl s MP co do činění, zabývala se buzerováním slušných občanů, zdržováním dopravy a kompenzací vlastních psychických problémů. Jediné pozitivum, které MP má, že zaměstnává sociálně vyloučené psychopaty, kteří by skončili na podpoře. Ale proč kupovat těmto psychopatům hračky z našich peněz? (a že těch hraček nemají málo).
To čínské Akumoto „z Mělníka“ co tam měli jim nikdy
To čínské Akumoto „z Mělníka“ co tam měli jim nikdy pořádně nejezdilo a po pár měsících skončilo ve skladu. Pak koupili namísto něj e-Maxe a to asi ještě jenom proto, že jeden z místních strážníků je velký elektro nadšenec. Ten už snad účel plnil, ale do jaké míry je plní dodnes by mě samotného zajímalo.
Jeden z místních strážníků Městská Policie Tábor.
Jeden z místních strážníků Městská Policie Tábor.
Příznivce el. dopravy se zastavil na srazu s E-Max ( E-ON )
http://www.elektromobily-os.cz/
11.tý. mezinárodní sraz EV Sedlec-Prčice 2017
El. Trojkolka byla super
Vytúněna el.koloběžka s akumulátory od Nissanu taky Pecka .
http://spolek-elektromobily.rajce.idnes.cz/11.ty_mezinarodni_sraz_EV_Sedlec-Prcice_2017/
Překvapivě stále jezdí
https://www.youtube.com/watch?v=m0o5dnN22q4
Ten policejní e-max byl v bílém „policejním“ provedení a
Ten policejní e-max byl v bílém „policejním“ provedení a tuším měl i majáček. Ty dva na srazu jsou soukromé.
Máte pravdu, jednalo se o českou značku Akumoto, ale pouze
Máte pravdu, jednalo se o českou značku Akumoto, ale pouze je to opravdu jen česká značka. Skůtry se vyráběly v Číně. Jenže když se to uvádí, že je to české, tak na to zákazník lépe slyší, než kdyby to byla čína. A o to některým podvodníkům jde, zvýšit prodejnost a zisk.
Sice to bylo už 2012, ale v Neratovicích žiji… no
Sice to bylo už 2012, ale v Neratovicích žiji… no odjakživa.
A jaktěživ jsem strážníká na ničem takovém neviděl, ráno postávají u škol a když je zahlédnu tak jedou pickupem na oběd.
Obrovská nevýhoda nemožnost rychlonabijeni a to tento
Obrovská nevýhoda nemožnost rychlonabijeni a to tento produkt zabijí vím o čem mluvím zero vlastním . Se strojem za 400k nechcete jezdit kolem komína .
Bohužel, ale to není chyba Zera, ti měli připravené
Bohužel, ale to není chyba Zera, ti měli připravené Chademo už v roce 2013, ale drtivé většiny výrobců stojanů, kteří zcela ignorují specifikaci Chademo co se dolní hranice napěťového rozsahu týče.
No ono to už dnes není tak hrozné. Nicméně já žil dosud
No ono to už dnes není tak hrozné. Nicméně já žil dosud v naivní představě že stojan nedostane certifikát CHAdeMO organizace když nebude mít požadovaný rozsah a tedy ho pak nikdo nekoupí. O to víc mě překvapuje že jediný kdo ho kdy nedodržel a přesto ten certifikát díky Nissanu dostal jsou ti francouzští ničemové z DBT. Jinak ABB, Siemens, Schrack, Efacec rozsah CHAdeMO respektují.
ktery model ma chademo? Vim ze nejaka motorka to ma ale z
ktery model ma chademo? Vim ze nejaka motorka to ma ale z hlavy nevim ktera… Neni to nahodou Lighting motorcycles?
Chystam se koupit Zero S, jake mate zkusenosti z provozu, da
Chystam se koupit Zero S, jake mate zkusenosti z provozu, da se s tim opravdu najet to co rikaji? Myslim dojezd. Chci to pouzivat na jezdeni do prace a na nakupy, cili denne do 100km, na vyjizdky nejezdim.
Měl jsem možnost se trochu podrobněji seznámit s motory
Měl jsem možnost se trochu podrobněji seznámit s motory Zero napájených měniči Sevcon a vše bych si dovolil označit jako kvalitní a velmi spolehlivé komponenty. I použité pouch články od společnosti Farasis jsou hodnoceny velmi dobře.
Bohužel k dojezdu se neumím vyjádřit neb jsem neměl tu čest.
Dobrý den, pokud budete mít verzi 13 kwh tak OK. Radši bych
Dobrý den, pokud budete mít verzi 13 kwh tak OK. Radši bych šel do bmw c evolution . Pamatujte že budete odkazaný na jediný servis v ČR . Čekal jsem na náhradní díl přes měsíc . A co jsem tak zjišťoval po různých fórech v Evropě tak je to normální čeká se i déle .
Ano, 13kW verzi Zero S. Nabijet budu doma z FVE, nebo v praci.
Ano, 13kW verzi Zero S. Nabijet budu doma z FVE, nebo v praci. BMW je skutr a ne motorka 😉 , ma mensi dojezd a vetsi cenu, alespon podle toho, co jsem narychlo dohledal. A je to BMW, nemam rad jejich „uber auta“, hraji si na hornich deset… 🙁 cimz nerikam, ze bych jimi pohrdl, pokud by uvedli nejaky fakt vyjimecny produkt (treba novou i3, ale pochybuji…) Zpatky k Zero, jak moc se rozchazi skutecny dojezd s indikovanym na displeji- pokud by se jelo za ustalene rychlosti? Jak casto vydavaji novy FW? Je uzivatelske rozhrani nastaveni profilu opravdu k necemu, nebo staci prednastavene rezimy? Dekuji za odpovedi.
Dobry den, s lehkou rukou dosáhnete na 200 dálniční
Dobry den, s lehkou rukou dosáhnete na 200 dálniční rychlosti cca 80 km , ale ruku na srdce motorka je zábava. jízda není o úspoře . Opravdu zvažte jediný servis v ČR. Z me zkušenosti nic moc. Ale znám to když se člověk pro něco nadchne .
200km je pro me vic nez dost, na vyjizdku se zenou jednou za
200km je pro me vic nez dost, na vyjizdku se zenou jednou za rok to staci, jezdim hlavne do prace. Snad jen skoda, ze to nema Chademo, treba pristi modelovy rok bude. Bavil jsem se na Amperu s doposud jedinym dealerem a rikal, ze jich po republice bude vic, jednaji o dalsich. Pro me nejbliz ve Vidni, ale doufam, ze ho potrebovat nebudu, na co jste jej potreboval Vy, tusim objednavka na remen? U verze 2015 jej pry poddimenzovali vzhledem k navysenemu vykonu motoru, ted uz je sirsi. Na modelovy rok 2018 pry zadny velky upgrade nechystaji, uvidime, zatim mam na cem jezdit.
Mám Vectrix a ten nabízí nabíjení 6,6kW
Mám Vectrix a ten nabízí nabíjení 6,6kW (shop.vectrixparts.com/6-6kw-pfc-battery-charger.html). Dojezd na 14,4kWh baterku kolem 250km. Dříve bylo v nabídce i CHAdeMO a i bezdrátové nabíjení.